- 1 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (267 opinii)
- 2 Stacje tankowania wodoru w Trójmieście (71 opinii)
- 3 Paraliż drogowy na północy Gdyni (192 opinie)
- 4 Wyścigi zdalnie sterowanych modeli (10 opinii)
- 5 Pomorskie Targi Autokosmetyki po raz drugi (26 opinii)
- 6 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (98 opinii)
Sopocki dealer Skoda Lellek może pochwalić się bardzo udaną pierwszą połową 2015 roku. Cichym bohaterem doskonałych wyników jest nowa generacja Skody Fabii, która sprzedaje się na pniu.
W porównaniu do pierwszego kwartału roku ubiegłego - w tym, dealer Skoda Lellek odnotował 30-procentowy wzrost sprzedaży. Wszystko za sprawą debiutującej pod koniec 2014 roku trzeciej odsłony Skody Fabii.
- Nowa Fabia znacznie różni się od swojej poprzedniczki. Ma bardziej wyrazisty design, zachwycającą praktyczność, jest dynamiczna i pełna ekspresji. Auto posiada szersze i niższe nadwozie oraz doskonałe proporcje. Nie bez powodu Skoda Fabia jest najczęściej wybieranym nowym samochodem przez Polaków - zdradza Agnieszka Michniewicz ze Skoda Lellek.
Według danych Skoda Polska, czeski kompakt zdobył 5,32 proc. całego polskiego rynku samochodów nowych kupowanych przez klientów indywidualnych. W Skoda Lellek największą popularnością cieszą się Fabie wyposażone w silniki benzynowe TSI o pojemności 1,2 litra (90 i 110 KM).
Na sukces Skody Lellek nie złożyła się jedynie wysoka sprzedaż nowej Fabii. Dużym zainteresowaniem cieszą się również modele Rapid i Octavia, których w pierwszym kwartale 2015 roku z sopockiego salonu wyjechało blisko 100.
Przypomnijmy, że na przełomie czerwca i lipca dotychczasowa rodzina Skody powiększy się o najnowsze dziecko, czyli trzecią generację Superb.
Miejsca
Opinie (5)
-
2015-06-10 19:12
U LELLKA drugi samochód sprzedaje serwis
Ja kupiłem tam drugą skodę. Gratuluję jakości serwisu. Dla mnie nr. 1 w 3mieście.
- 7 3
-
2015-06-13 14:17
"Skoda Fabia jest najczęściej...." co jest jednak dalekie od prawdy Panie Michale (3)
wg danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego dane do maja włącznie dla klientów indywidualnych kształtują się następująco:
1. Opel Corsa to 2773 szt, i 4,7% rynku
2. Toyota Yaris z 2598 szt. i 4,3%
3. Skoda Fabia z 2393 szt. i 4,1 %
"Według danych Skoda Polska, czeski kompakt zdobył 5,32 proc. całego polskiego rynku samochodów nowych kupowanych przez klientów indywidualnych."
Skąd różnica? To bardzo proste, 4,1% rynku to dane dotyczące rejestracji pojazdów w Polsce, a nie sprzedaży. Brakujące procenty pewnie i owszem zostały sprzedane, ale na tzw. re-eksport i cieszą się nimi głównie obywatele Niemiec.
No cóż Drogi Panie Michał Jelionek, jeśli już Pan przekleja informacje prasowe od dealerów i podpisuje własnymi inicjałami, to zalecam ich weryfikację, w końcu tu chodzi o niezależne dziennikarstwo.
raporty PZPM są ogólnodostępne na www pzpm org pl
Pozdrawiam z nadzieją, że nie usuniecie tego komentarza :)- 8 3
-
2015-06-15 20:06
czytaj ze zrozumieniem -artykuł jest o sprzedaży (2)
a ty podajesz dane o rejestracji. Sprzedaż to podstawa w biznesie.
- 1 0
-
2015-06-18 15:36
i Tobie Leonie zalecam to samo, bo wykazazałem na czym polega różnica w sprzedaży i rejestracji
a sprzedaż w Polsce na rynek niemiecki nie do końca oddaje popularność w Polsce.
Co z tego że Skód i VW (a także kilku innych marek francuskich, czy koreańskich) się dużo sprzedaje w Polsce jak 10-30% trafia za Odrę?- 0 0
-
2015-06-18 15:37
chyba jednak o popularności
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.