Citroen Nemo (produkowany od 2006) (1 opinia)

Przód pojazdu stanowi znakomite połączenie nowoczesności i siły. Wrażenie to zwiększa pokrywa silnika o smukłych liniach, obejmująca dużych wymiarów znak firmowy, reflektory z gładkiego szkła rozmieszczone w taki sposób, aby były chronione przed lekkimi uderzeniami, oraz otaczający przód masywny zderzak doskonale chroniący pojazd.

Widok z boku wywołuje wrażenie przestronności i budzi natychmiast uczucie zaufania. Dużych wymiarów wypukłe nadkola uzupełnione są zabezpieczeniami bocznymi dla zapewnienia skutecznej ochrony przy lekkich uderzeniach.

Widok tyłu Nemo potwierdza te zalety. Tył zaprojektowany został w celu ułatwienia i optymalizacji załadunku/rozładunku: kształt sześcianu, niski próg załadunku i tylne asymetryczne dwuskrzydłowe drzwi zwiększają funkcjonalność pojazdu nawet w ograniczonej przestrzeni postojowej.

Nemo, o wymiarach zewnętrznych 3,86 m długości, 1,72 m szerokości i 1,72 m wysokości lub 1,78 m z relingami dachowymi, łatwo i bez problemu wciśnie się wszędzie, tym bardziej, że średnica zawracania wynosi zaledwie 10,6 m.

Gabarytom dostosowanym do poruszania się w mieście towarzyszy wnętrze o dużej objętości. 1,52 m długości ładunkowej przy podłodze, 1,05 m szerokości ładunkowej pomiędzy nadkolami i 1,20 maksymalnej wysokości ładunkowej - Nemo dysponuje objętością wynoszącą 2,5 m3 za przednimi siedzeniami. Ładowność pojazdu wynosi 610 kg w każdej wersji. Niski próg załadunku ułatwiający załadunek ciężkich przedmiotów, usytuowany jest w pojeździe bez obciążenia 53 cm nad ziemią.

Nemo dostępny jest również z "Pakietem Terenowym" obejmującym podwyższone zawieszenie, 15-calowe koła, płytę ochronną pod silnikiem oraz wzmocnione zabezpieczenia boczne (poszerzone listwy boczne, zabezpieczenia pasa nadwozia, nakładka na zderzak przedni, chlapacze).

Fotel pasażera w Nemo (EXTENSO) dysponuje dwoma funkcjami umożliwiającymi złożenie oparcia do pozycji poziomej na siedzisko oraz całkowite schowanie fotela w podłogę.

Nemo wyposażony jest seryjnie w asymetryczne dwuskrzydłowe tylne drzwi. Węższe skrzydło usytuowane jest po prawej stronie. W ten sposób ułatwiony jest dostęp do tylnej części w ograniczonej przestrzeni postojowej. Za pomocą bardzo poręcznych dźwigni drzwi te mogą zostać otwarte na 180°.

Liczne funkcjonalne detale czynią z Nemo samochód oferujący elementy wyposażenia godne nowoczesnego samochodu osobowego:
-dopracowana ergonomia z przełącznikami w naturalny sposób wpadającymi pod rękę,
-liczne schowki (aż do 12, rozmieszczone w przedniej części pojazdu),
-przełączniki umożliwiające wielopłaszczyznową regulację zarówno kierownicy jak i fotela kierowcy,
-wysokiej jakości system audio z 4 głośnikami,
-zestaw głośnomówiący Bluetooth®.

W celu ułatwienia jego użytkowania w mieście jak również poza nim, Nemo wyposażony został seryjnie w system wspomagania układu kierowniczego we wszystkich dostępnych wersjach oraz w liczne systemy wspomagające jego prowadzenie. Wśród proponowanego wyposażenia figuruje radar cofania (z 4 czujnikami wbudowanymi w zderzak tylny) i alarm przekroczenia prędkości, programowalny za pomocą komputera pokładowego.

Dane techniczne:

Silniki: 1.4i 75KM, 1.4 HDi 70KM

Inne modele marki Citroen:

Berlingo, C-Crosser, C1, C2, C3 Picasso, C4, C4 Picasso, C6, DS3, DS5, Jumper, Nemo, Xsara Picasso,

Aktualnie w sprzedaży:

Foto Moto

    Opinie (1)

    Dodaj opinię

    Dodaj opinię

    Odpowiedz

    Klikając "wyślij", akceptujesz regulamin dodawania opinii.
    zamknij

    Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Opinie niezwiązane z tematem artykułu, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.

    - jeżeli uważasz, że dana opinia nie powinna się tu znaleźć, zgłoś ją do moderacji.