• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Firma Janisz wyróżniona znakiem jakości

14 czerwca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Firma Janisz znana jest przede wszystkim ze świadczenia usług blacharsko-lakiernczych. Firma Janisz znana jest przede wszystkim ze świadczenia usług blacharsko-lakiernczych.

Grupa Janisz, która od blisko 25 lat z powodzeniem świadczy usługi z zakresu napraw samochodowych, właśnie została wyróżniona znakiem jakości Dekra. Sukces jest znaczący, gdyż firma z Pruszcza Gdańskiego jako pierwszy w Polsce specjalistyczny warsztat blacharsko-lakierniczy otrzymała prestiżowy certyfikat.



Certyfikat "Dekra Znak Jakości", który w marcu otrzymała Grupa Janisz. Certyfikat "Dekra Znak Jakości", który w marcu otrzymała Grupa Janisz.
Grupa Janisz na lokalnym rynku działa od 1993 roku. Początkowo firma kojarzona była przede wszystkim z naprawami blacharsko-lakierniczymi, jednak z biegiem czasu, rozwijającymi się technologiami i zwiększającą się grupą zaufanych klientów, zakres usług rozszerzono o kompleksową obsługę mechaniczną. Aktualnie przedsiębiorstwo, którego siedziba mieści się w Pruszczu Gdańskim przy ul. Batalionów Chłopskich 5, obsługuje ponad 3,5 tys. klientów, zarówno indywidualnych, jak i firm.

Najlepszym dowodem potwierdzającym rzetelność usług świadczonych przez Grupę Janisz jest niedawno otrzymany certyfikat "Dekra Znak Jakości". Firma z Pruszcza Gdańskiego została wyłoniona przez zespół ekspertów spośród wszystkich warsztatów w Polsce. Zaledwie kilka obiektów w naszym kraju otrzymało takie wyróżnienie, Grupa Janisz była pierwszym z nich.

- Przyznanie naszej firmie certyfikatu jakości to ogromny powód do dumy. Sukces zawdzięczamy rzetelnej i ciężkiej pracy nad dostosowywaniem standardów obsługi klienta i standardów naprawy do wymogów rynku. Cieszymy się, że nasze działania w tej kwestii zostały zauważone przez tak znaną instytucję certyfikującą. Jesteśmy po prostu i zwyczajnie szczęśliwi. Ten znak to dodatkowe potwierdzenie, że firma Janisz jest godnym zaufania partnerem przy naprawach samochodów - zdradza Krzysztof Janisz, prezes Grupy Janisz.
Dekra to niezależna jednostka certyfikująca, która poprzez ekspertyzy, testy i audyty ocenia systemy zarządzania, jakość usług oraz kompetencje pracowników wybranych przedsiębiorstw. W przypadku spełnienia wszystkich wymogów, organizacja wystawia pisemne zaświadczenie w formie certyfikatu.

Audyt certyfikacyjny w Grupie Janisz składał się z dwóch części - weryfikującej i certyfikującej. Specjaliści skrupulatnie sprawdzili wszystkie procesy napraw wykonywanych w warsztacie, ale również jakość obsługi klienta. Ponadto Dekra wyróżniła firmę za zaplecze techniczne, gdyż warsztat jest wyposażony we wszystkie niezbędne narzędzia do właściwych i efektywnych napraw najnowocześniejszych modeli aut.

- Podczas szczegółowego audytu weryfikowane były najdrobniejsze zagadnienia związane z wykonywaniem naprawy, począwszy od przyjęcia klienta oraz jego auta, poprzez proces zgłaszania szkody, oględzin, zamówienia i dostawy części, samej naprawy podzielonej na etapy, aż do finalnego wydania pojazdu. Uzyskanie certyfikatu wymagało nakładu pracy - zakończył.
Flota zastępczych aut Grupy Janisz. Flota zastępczych aut Grupy Janisz.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (49) 7 zablokowanych

  • Gratulacje (10)

    Korzystam, polecam wszystkim.
    Obsługa miła i fachowa warsztatu a i zajrzą wszędzie przy okazji żeby wykryć wcześniej potencjalną awarię.
    Ceny przystępne. Nie kręcą jak to bywa w niektórych warsztatach.

    • 6 34

    • Nieźle cię naszło pisać takie komentarze o 3:20 (6)

      to bardzo wiarygodne

      • 13 3

      • czekał, aż będzie wpis, żeby być pierwszy

        • 9 1

      • (1)

        Niektórzy pracują w nocy.
        Słyszałeś o czymś takim?

        • 4 7

        • To pracują czy piszą komentarze?

          • 1 1

      • czekal na artykul do 3:) (2)

        • 0 0

        • szef kazal to czekal (1)

          • 4 0

          • Pewnie dostał za to rafaello

            • 1 0

    • odlecieli (2)

      chciałem oddać u nich auto warte ok 20 tys w ramach naprawy z OC sprawcy - jakaś debilka która odebrala telefon wyslala mi smsa, ze transport z GD do siedziby przekroczy wartosc auta....

      • 4 1

      • (1)

        pewnie dlatego, że musieliby wyciagnąć za nie 30000 za naprawę

        • 3 1

        • bo to

          są prawdziwi

          • 2 0

  • Naiwny (4)

    Ile zarabiają pracownicy? Naj niższa reszta pod stolem a może wszystko na legalu? Tylko rzetelni pracodawcy powinni być nagradzany. Man nadzieję że janisz dba o pracowników tylko tacy mają umnue szacunek.

    • 15 6

    • Radem (3)

      A języka polskiego i poprawnej pisowni kiedy się nauczysz ?

      • 3 3

      • GL (2)

        Jezyk piszemy z duzej litery.
        Taki z Ciebie fachowiec!

        • 0 7

        • (1)

          obserwator, weź ty może wziernik i sprawdź co cię gniecie

          • 0 0

          • Widac ze doswiadczony jestes w tych sprawach ha ha

            • 0 0

  • (2)

    Parę lat temu kozystalem z ich usług byłem zadowolony .
    Polecam

    • 6 13

    • (1)

      ja natomiast korzystałem i nie byłem zadowolony

      • 8 1

      • A ja średnio

        • 0 0

  • (1)

    Solidna firma. Mam do nich zaufanie.

    • 4 20

    • również jestem synkiem szefa i uważam, że tata ma dobra firmę

      • 8 2

  • warsztat jak każdy inny. (7)

    szału nie ma.

    • 19 2

    • samochód stał 10 minut i okazało się że jest połowa auta do wymiany. (1)

      taki przegląd porządny.

      • 12 0

      • doceń to, że dostałeś go z powrotem i miał swoje drzwi

        • 3 1

    • panie Włodku.. (1)

      jak stukało tak stuka,szkoda tych paru stów.

      • 5 0

      • Stukanie to Włodek ma na nazwisko

        • 0 0

    • (1)

      Ale se reklame strzelili w trójmiasto,trochę na siłe.

      • 13 1

      • reklama jak każda inna, ale tu przynajmniej ludzie się wypowiedzą

        • 2 0

    • jo, co prowda to prowda, szwagier lepiej klepie

      • 0 0

  • (3)

    Są drodzy, sztywni za biurkami jakby im kije od szczotek z tyłu wystawali. Szkoda czasu na nich...

    • 23 1

    • (1)

      fakt, kołki

      • 3 1

      • W oczy

        Powiedz im to w oczy skoro uwazasz ze są kołki.. a jesli juz to prosze napisz o jaką naprawę chodziło...blacharsko-lakierniczą czy dotyczyło naprawy Mechanicznej?

        • 1 5

    • Rzeczywiście- najważniejsze u mechanika to czy obsługa to sztywniacy czy luzacy

      • 2 2

  • Firma Janusz (2)

    Kompany

    • 15 1

    • Kąpany jak już

      • 4 0

    • Grupa Janusz S.A.

      • 1 0

  • zrobiłem u nich szkodę (1)

    polecam i tyle mieszkaniec Pruszcza

    • 1 10

    • Jaką?
      Wjechałeś w drzwi czy zbiłeś szybę?
      he he he

      • 4 0

  • Dostałem od nich auto zastępcze, które rozkraczyło się po 10 km :D

    • 13 1

  • (1)

    Personel obsługi klienta powinien przejść solidne szkolenie. Zachowanie niektórych panów pozostawia wiele do życzenia.

    • 12 1

    • Jaki dział

      Jak w temacie.. firma Janisz posiada parę działów. Bez informacji czego dotyczyła naprawa.. lub o jaki dział chodzi nie mozna ustalic o co dokładnie chodzi.

      • 2 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Sprawdź się

Sprawdź się

"Bez gwiazdy nie ma jazdy" - to powiedzenie tyczy się której marki?

 

Najczęściej czytane