- 1 Rowerzyści dostali drogę, której nie chcą (242 opinie)
- 2 Chwarznieńska do obwodnicy już gotowa (134 opinie)
- 3 Wrak nie do usunięcia przez biurokrację (211 opinii)
- 4 Burza o "nowy" parking, który już istnieje (253 opinie)
- 5 Dodatkowy lewoskręt odkorkuje Trasę WZ? (222 opinie)
- 6 138 policjantów z drogówki na torze (26 opinii)
Jeep Wrangler. Ostatni Amerykanin?
Lipiec i sierpień to w przemyśle motoryzacyjnym czas na prezentację zmian, które pojawią się w samochodach, w ramach tak zwanego "roku modelowego".
Pojęcie to pojawiło się bardzo dawno, bo jeszcze przed II Wojną Światową w USA i z czasem zastąpiło na całym świecie rok produkcji. Tak bardzo czczony cały czas nad Wisłą.
Piętno "roku modelowego", odcisnęło się ostatnio na popularnym i u nas Jeepie Wranglerze. Z zewnątrz zmienił się wykrój tylnych okien i detale wykończenia. Prawdziwa rewolucja miała za to miejsce wewnątrz. Projektanci zmienili całkowicie wygląd centralnej konsoli i podłokietników Popracowano nad wygłuszeniem kabiny. Zamontowano wielofunkcyjną kierownicę i zwiększono liczbę schowków. W ten sposób Wrangler, zbliża się coraz bardziej, jeżeli chodzi o komfort i wyposażenie, do typowych SUV-ów.
W Polsce Wrangler dostępny jest w trzech wersjach wyposażenia: Rubicon, Sahara i Sport. Pod maską wszystkich odmian drzemie 2.8 litrowy, sześciocylindrowy turbodiesel o mocy 199 KM. Jest on sprzęgnięty z sześciobiegowym manualem, lub pięciobiegowym automatem. Najtańszy Wrangler to obecnie wydatek 123 903 złotych.
Jeep to być może ostatnia z marek należących do Chryslera, która przetrwa nie zmieniona na polskim rynku kolejny rok modelowy. Mówi się bowiem o tym, że już niedługo prawdziwe "amerykany" z pod znaku Chryslera i Dodge, zaczną znikać z europejskiego rynku. Stanie się tak zaś za sprawą fuzji Chryslera i włoskiego Fiata.
Opinie (48)
-
2010-09-06 20:33
nie widze w nim gałki do sterowania pługiem i innymi urządzeniami rolniczymi :)
ogólnie widziałem rubicona istny traktor coś pięknego
- 2 0
-
2010-09-06 22:58
zacznijmy od tego ze auto zostało zaprojektowane i wykonane dla zwykłych ludzi (2)
Miało byc przede wszystkim tanie i proste w produkcji oraz wytrzymałe. Terenówka dla kazdego kowboja czy farmera ze wsi. A co ztego zostało? Co to kurde ma byc auto dla nowobogadzkiego buraka do lansu na monciaku?
Za 130 tysiecy złotych!! Za takie pieniadze własnie tacy ludzie kupuja takie auta.- 5 1
-
2010-09-07 09:09
(1)
Nawet wczesniejsze wersje byś okreslił ,że są dla buraków do lansu, bo sie wyróżniają i są uważane za drogie, bez względu ile rzeczywiście kosztują.
- 0 2
-
2010-09-07 10:06
widziałem wczesniejsze wersje jak i wszystkie wersje wyprodukowane od samego poczatku
jak widze niemasz zielonego pojecia oczym piszesz.
- 1 0
-
2010-09-07 11:27
A co nowe nie jest dla lansu?
Nawet z Patrola zrobili świecidełko na bulwar za koszmarne pieniądze.
- 0 3
-
2010-09-07 21:35
Gejowski lans dla niedowartościowanych.
Zupełnie jak te "militarne" ubiory na Love Parade.
- 1 3
-
2010-09-07 22:27
lepszy jest Golf 2
- 0 3
-
2010-09-07 23:03
To był wojskowy pojazd a nie dla rolników projektowany (1)
jeśli już. A z terenówek to stare Cherokee też daje radę w każdym terenie
- 5 1
-
2010-09-08 11:01
był dla wojska robiony zgadza sie ale potem po wojnie sprzedawany jako cywilny głównie własnie farmerom bo był tani
teraz to jest auto do lansu a nie dla ludnosci bo jest poprostu 5 razy zadrogi w USato była terenówka dla mas .Chciałes miec terenowe auto za grosze to kupowałes Jeep Wrangler.Teraz niekupisz bo to auto jest drozsze niz wszystkie normalne.
- 0 1
-
2010-09-08 11:03
Znowu te komentarze (1)
Zakompleksionych ludkow wlascicieli kilkunastoletnich poniemieckich skorup.Kazdy kupuje to co mu sie podoba a przede wszystkim na co go stac a jak was ludzie nie stac na przyzwoite auto to siedzicie i bijecie piane na necie.
- 4 2
-
2010-09-08 11:17
ty bijesz piane w ustach
- 0 0
-
2010-09-08 11:18
amerykany są tak prymitywne jak stare jelcze
bieżesz młotek i naprawiasz :)
ja tam wole szczyt techniki czyli bitego golfika dziewietnastoletniego, otwarta szybka, umc umc muzyczka leci i jest fajnie.- 0 3
-
2011-01-04 17:16
Co za dzban...
Naucz się czytać ze zrozumieniem cymbale... Nie chodzi o bicie piany z zazdrości, bo kolejny polaczek, który się dorobił na machlojach kupuje Q7... Chodzi o to, że auto było produkowane jako prawdziwa pełnowartościowa terenówka za nieduże pieniądze, bo panowała w tym aucie prostota bez zbędnych pupereli. Teraz ten Wrangler całkowicie stracił na wyglądzie, wpakowali w niego jakąś g*wnianą elektronikę, która i tak się zepsuje po jakims czasie, do tego cenę podnieśli, bo za "gadżety techniczne" trzeba płacić...żenada...
- 0 0
-
2011-12-04 00:53
do ped..... co twirdzi żę to auto dla wjska
to na czym piszesz te idiotyczne uwagi na temat jeepa to pedale najpierw było dla armii , jakby tego armia nie przetestowała to kija ciulu miałbyś do powiedzenia a jak jesteś taki hohoho to kup sobie golfa 2 igłe z Niemiec co ma przebieg 90 tyś a 400 tyś w pamięci i morda kórwo ze wsi .
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.