• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jeep Wrangler. Ostatni Amerykanin?

BaWo
6 września 2010 (artykuł sprzed 13 lat) 
Jeep Wrangler - ewoluuje w kierunku segmentu suvów. Jeep Wrangler - ewoluuje w kierunku segmentu suvów.

Lipiec i sierpień to w przemyśle motoryzacyjnym czas na prezentację zmian, które pojawią się w samochodach, w ramach tak zwanego "roku modelowego".



Pojęcie to pojawiło się bardzo dawno, bo jeszcze przed II Wojną Światową w USA i z czasem zastąpiło na całym świecie rok produkcji. Tak bardzo czczony cały czas nad Wisłą.

Piętno "roku modelowego", odcisnęło się ostatnio na popularnym i u nas Jeepie Wranglerze. Z zewnątrz zmienił się wykrój tylnych okien i detale wykończenia. Prawdziwa rewolucja miała za to miejsce wewnątrz. Projektanci zmienili całkowicie wygląd centralnej konsoli i podłokietników Popracowano nad wygłuszeniem kabiny. Zamontowano wielofunkcyjną kierownicę i zwiększono liczbę schowków. W ten sposób Wrangler, zbliża się coraz bardziej, jeżeli chodzi o komfort i wyposażenie, do typowych SUV-ów.

W Polsce Wrangler dostępny jest w trzech wersjach wyposażenia: Rubicon, Sahara i Sport. Pod maską wszystkich odmian drzemie 2.8 litrowy, sześciocylindrowy turbodiesel o mocy 199 KM. Jest on sprzęgnięty z sześciobiegowym manualem, lub pięciobiegowym automatem. Najtańszy Wrangler to obecnie wydatek 123 903 złotych.

Jeep to być może ostatnia z marek należących do Chryslera, która przetrwa nie zmieniona na polskim rynku kolejny rok modelowy. Mówi się bowiem o tym, że już niedługo prawdziwe "amerykany" z pod znaku Chryslera i Dodge, zaczną znikać z europejskiego rynku. Stanie się tak zaś za sprawą fuzji Chryslera i włoskiego Fiata.
BaWo

Opinie (48)

  • nie widze w nim gałki do sterowania pługiem i innymi urządzeniami rolniczymi :)

    ogólnie widziałem rubicona istny traktor coś pięknego

    • 2 0

  • zacznijmy od tego ze auto zostało zaprojektowane i wykonane dla zwykłych ludzi (2)

    Miało byc przede wszystkim tanie i proste w produkcji oraz wytrzymałe. Terenówka dla kazdego kowboja czy farmera ze wsi. A co ztego zostało? Co to kurde ma byc auto dla nowobogadzkiego buraka do lansu na monciaku?
    Za 130 tysiecy złotych!! Za takie pieniadze własnie tacy ludzie kupuja takie auta.

    • 5 1

    • (1)

      Nawet wczesniejsze wersje byś okreslił ,że są dla buraków do lansu, bo sie wyróżniają i są uważane za drogie, bez względu ile rzeczywiście kosztują.

      • 0 2

      • widziałem wczesniejsze wersje jak i wszystkie wersje wyprodukowane od samego poczatku

        jak widze niemasz zielonego pojecia oczym piszesz.

        • 1 0

  • A co nowe nie jest dla lansu?

    Nawet z Patrola zrobili świecidełko na bulwar za koszmarne pieniądze.

    • 0 3

  • Gejowski lans dla niedowartościowanych.

    Zupełnie jak te "militarne" ubiory na Love Parade.

    • 1 3

  • lepszy jest Golf 2

    • 0 3

  • To był wojskowy pojazd a nie dla rolników projektowany (1)

    jeśli już. A z terenówek to stare Cherokee też daje radę w każdym terenie

    • 5 1

    • był dla wojska robiony zgadza sie ale potem po wojnie sprzedawany jako cywilny głównie własnie farmerom bo był tani

      teraz to jest auto do lansu a nie dla ludnosci bo jest poprostu 5 razy zadrogi w USato była terenówka dla mas .Chciałes miec terenowe auto za grosze to kupowałes Jeep Wrangler.Teraz niekupisz bo to auto jest drozsze niz wszystkie normalne.

      • 0 1

  • Znowu te komentarze (1)

    Zakompleksionych ludkow wlascicieli kilkunastoletnich poniemieckich skorup.Kazdy kupuje to co mu sie podoba a przede wszystkim na co go stac a jak was ludzie nie stac na przyzwoite auto to siedzicie i bijecie piane na necie.

    • 4 2

    • ty bijesz piane w ustach

      • 0 0

  • amerykany są tak prymitywne jak stare jelcze

    bieżesz młotek i naprawiasz :)
    ja tam wole szczyt techniki czyli bitego golfika dziewietnastoletniego, otwarta szybka, umc umc muzyczka leci i jest fajnie.

    • 0 3

  • Co za dzban...

    Naucz się czytać ze zrozumieniem cymbale... Nie chodzi o bicie piany z zazdrości, bo kolejny polaczek, który się dorobił na machlojach kupuje Q7... Chodzi o to, że auto było produkowane jako prawdziwa pełnowartościowa terenówka za nieduże pieniądze, bo panowała w tym aucie prostota bez zbędnych pupereli. Teraz ten Wrangler całkowicie stracił na wyglądzie, wpakowali w niego jakąś g*wnianą elektronikę, która i tak się zepsuje po jakims czasie, do tego cenę podnieśli, bo za "gadżety techniczne" trzeba płacić...żenada...

    • 0 0

  • do ped..... co twirdzi żę to auto dla wjska

    to na czym piszesz te idiotyczne uwagi na temat jeepa to pedale najpierw było dla armii , jakby tego armia nie przetestowała to kija ciulu miałbyś do powiedzenia a jak jesteś taki hohoho to kup sobie golfa 2 igłe z Niemiec co ma przebieg 90 tyś a 400 tyś w pamięci i morda kórwo ze wsi .

    • 0 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Za przekroczenie prędkości w terenie zabudowanym o 50 km/h kierowca straci prawo jazdy na okres:

 

Najczęściej czytane