• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Master i Trafic. Renault lubi pracować

Mart
8 października 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 

Żaden kierowca dostawczaka nie powie, że jeździ nim, bo lubi skoki adrenaliny, a benzynę ma we krwi. Tych samochodów nie kupuje się z pasji i miłości do motoryzacji. To jednak ważny segment motoryzacyjnego rynku, a nowe modele popularnych Renault Trafic i Master już czekają w salonach, by z nich wyjechać do ciężkiej pracy.



O ich urodzie nie ma się co rozpisywać. Do ciężkiej fizycznej pracy raczej nie chodzi się w garniturze. Nowe modele francuskich wyrobników poznamy po kształcie osłony chłodnicy. Ta jest teraz wspólna dla całej palety dostawczaków.

Gama nowego Renault Mastera jest bardzo bogata. Do wyboru mamy m.in.: furgon, furgon brygadowy, podwozie z kabiną, podwozie z podwójną kabiną czy platformy z kabiną.

Renault Master oferuje wersje w czterech długościach, trzech wysokościach, z przednim i tylnym napędem, o objętości użytecznej od 8 do 22 m3.

Dla użytkowników pokonujących długie trasy, np. firm kurierskich Renault przygotowało nowe wersje Mastera L4H2 i H3 Furgon z napędem na tylne, pojedyncze koła oraz z wydłużonym zwisem tylnym. Ma także większą odległość między nadkolami, co umożliwia załadunek europalet również w tylnej części pojazdu.

Co pod maską? Oczywiście diesle. Silniki Twin Turbo na bazie znanego 2,3 dCi. Moc od 110 KM do 163 KM. Kierowcom pomogą także elektroniczni asystenci np. układ zapobiegający poślizgowi podczas jazdy z przyczepą, system Extended Grip, który zapewnia przyczepność w trudnych warunkach drogowych czy nowa generacja systemu ESC.

Od 1980 roku na drogi wyjechało ponad 1,6 milionów modelu Trafic. Popularny Trafic to obecnie 270 wersji, dwie wysokości, dwie długości, furgon, przedłużona kabina, platforma z kabiną czy wersja do przewozu osób.

Trafic oprócz dobrze zaprojektowanej kabiny ułatwiającej życie przemieszczającej się nim ekipie oferuje także imponującą przestrzeń ładunkową, 4,15 m w wersji L2. Samochód zachował przy przy tym wymiary i prostopadłościenny kształt nadwozia, który docenili nabywcy poprzedniej wersji pojazdu. Silniki napędzające Trafica to jednostki na bazie diesla - 1.6 dCi.

Nowe, dostawcze modele można już oglądać w salonie marki. Zdaniem sprzedawców zainteresowanie nimi jest satysfakcjonujące. Mastera i Trafica można było już zamawiać latem. Teraz "fizycznie" pojawiły się w salonach.

- Co nas cieszy, nowe modele nie są droższe od poprzednich generacji - mówi Adam ŁysakowskiRenault Zdunek, przedstawiciela marki Renault w Trójmieście. - Na klientów czekają także upusty sięgające nawet 28 proc. cenny netto, w zależności od wersji.

Trzecia generacja Renault Trafic będzie dostępna w salonach od września tego roku, a zamówienia klienci mogą składać już od połowy lipca, gdy tylko pojawi się oficjalny cennik. W ciągu 34-letniej historii modelu, Francuzi sprzedali przeszło 1,6 mln sztuk.

Adresy salonów Renault znajdziesz tutaj

  • Renault Master
  • Renault Master
  • Renault Master
  • Renault Trafic
  • Renault Trafic
  • Renault Trafic
  • Renault Trafic
Mart

Miejsca

Opinie (4)

  • Z zewnątrz wygląda ładniej niż w środku.

    Środek praktycznie się nie zmienił.

    • 0 0

  • Fiaty, Skody, WV, Mercedesy też lubią pracować.

    O przepraszam to artykuł sponsorowany ?

    • 3 0

  • Moje przygody z Masterem. Ciągle tracił moc, serwis oczywiście nie wiedział co to, jak się skończyła gwarancja to od razu powiedzieli co to za usterka i "poprosimy 1200zł"

    • 9 0

  • trafick

    niestety nie polecam tego samochodu , blachy grubości karki papieru każde lekkie uderzenie zostawia ślad , a o
    serwisie Zdunek nie wspomnę szkoda słów ....

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Sprawdź się

Sprawdź się

Chademo to:

 

Najczęściej czytane