• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Mitsubishi ASX Ralliart. Leniuch

Bamaka
29 sierpnia 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 

Mitsubishi ASX. Ze sportowymi akcentami.



Ralliart. Ta nazwa oznacza sportową stajnię Mitsubishi i sukcesy w rajdach. Limitowaną wersją ASX Ralliart lepiej jednak nie udawać się na Dakar, a do supermarketu.



Mitsubishi ASX prezentuje się zupełnie nieźle. Ominęła go zmiana stylistyki, którą tak skrzywdzono Outlandera. Większy brat małego suva przypomina teraz słusznych wymiarów obły czopek, mydelniczkę lub jeżdżącą bułę. ASX nie daje najmniejszych powodów by wyzłośliwiać się nad jego wyglądem. W limitowanej wersji dodatkowo dodano mu parę bojowych emblematów Ralliart na klapie bagażnika i przednich błotnikach. Do tego mamy LED-owe światła do jazdy dziennej oraz srebrne osłony zderzaków. Z białym nadwoziem świetnie kontrastują czarne felgi, zarezerwowane dla tej edycji.

W środku nie jest już tak sportowo. ASX wita nas sporą ilością ciemnego, twardego plastiku. Na szczęście większą uwagę niż przeciętnej jakości tworzywa zwracają wygodne fotele, o bardzo miłej i atrakcyjnej fakturze. Przeszycia czerwoną nitką zapowiadają sportowe emocje.

  • Mitsubishi ASX Ralliart 2.2 DI-D
  • Mitsubishi ASX Ralliart 2.2 DI-D
  • Mitsubishi ASX Ralliart 2.2 DI-D
  • Mitsubishi ASX Ralliart 2.2 DI-D
  • Mitsubishi ASX Ralliart 2.2 DI-D
  • Mitsubishi ASX Ralliart 2.2 DI-D
  • Mitsubishi ASX Ralliart 2.2 DI-D
  • Mitsubishi ASX Ralliart 2.2 DI-D
  • Mitsubishi ASX Ralliart 2.2 DI-D
  • Mitsubishi ASX Ralliart 2.2 DI-D


Tych jednak w ASX nie doświadczymy. Owszem, znany z Outlandera 2,2 litrowy silnik diesla o mocy 150 KM pracuje kulturalnie, nie przenosi do wnętrza samochodu wibracji, a zużycie paliwa (ok 7 litrów m mieście), nie wykracza poza rozsądne granice. Temperament silnika skutecznie dusi jednak automatyczna, sześciobiegowa skrzynia. Jest powolna, wręcz leniwa. O jakimkolwiek skoku adrenaliny w czasie jazdy ASX można zapomnieć. Fanów rajdowej jazdy również nie powinny ponosić emocje. To tylko mały suv o prześwicie wynoszącym 17 cm. Napęd 4x4 (do wyboru są tryby 2WD, 4WD Auto oraz Lock) sprawdzi się w lekkim terenie lub przy wyjeździe ze śnieżnej zaspy.

W mieście ASX pokazuje się z bardzo dobrej strony. Pozwala w miarę komfortowo i dość dynamicznie się poruszać. Miejsca nie brakuje zarówno w środku jak i bagażniku. Dobrą widoczność zapewniają duże lusterka. Oferuje też jeden z największych w swojej klasie bagażników - 442 litry.

Nie powinien nikogo dziwić fakt, że ASX jest modelem, w którym najcześciej za kierownicą można spotkać panie. To kobiety najchętniej kupują ASX jako praktyczną alternatywę dla kompaktowych kombi. Tym bardziej, że tak naprawdę to ASX nie jest niczym więcej. W limitowanej wersji Ralliart znajdziemy więcej marketingu niż prawdziwego ducha sportu. Dodatki Ralliart uzupełniają wariant wyposażenia Intense +, która oferuje m.in. system audio z dotykowym ekranem LCD automatyczną klimatyzację, tempomat czy panoramiczny dach. Kwota za jaką kupimy to auto oscyluje obecnie w granicach 120 tysięcy złotych.

Samochód do testów użyczony przez Mitsubishi Motors Poland
Bamaka

Opinie (18) 3 zablokowane

  • Miałem kiedyś Colta (1)

    Rocznik 94,który wtedy w stanach występował jako Mitsubishi Mirage,silnik 1.5 90KM bardzo dobry bezawaryjny samochód który bez problemu sprzedałem po 7 latach użytkowania i jeszcze z tego co wiem kilka dobrych lat bezawaryjnie służył nowym właścicielom.

    • 14 0

    • Colt

      Ja miałem kiedyś psa i wabił się COLT, Pozdrawiam

      • 5 11

  • Automat tragedia (1)

    Mam te auto w benzynie 2.0 z automatem.Wersja amerykanska coprawda. Zaluje ze wczesniej nie pojezdzilem tym samochodem wiecej. Ta skrzynia to jedno wielkie nieporozumienie. Podkreslam ta w tym modelu , nie mam nic przeciwko cvt. Samochód mulowaty a reakcja na gaz jest opozniona. Bardzo bardzo przecietny samochód. Nie polecam.

    • 5 5

    • zapewne dlatego ,że to nie jest 2 sprzęgłowy automat tylko tradycyjny.Masz rację reakcja na gaz jest opóźniona za to serwis tej skrzyni tańszy a jej trwałość w porównaniu z najnowszymi automatami jest dużo lepsza Można sie przyzwyczaić do japońskich automatów ja śmigam toyotą camry i faktycznie w porównaniu z DSG skrzynia zamula ale to i tak nic w porównaniu ze skrzyniami bezstopniowymi cvt tym się jeździ jak skuterem 50 :) wyje trzeszczy a efektu żadnego . posmigałem juke'm z takim automatem 195 konnym skrzynia zabiła fajny wóz

      • 10 1

  • Serwis M C

    Mam ASX-a, może auto nie jest idealne ale serwis M C jest perfekcyjny, i nadrabia swoim profesjonalizmem i zaangażowaniem niewielkie braki auta. Super serwis, super wykonane wszystkie przeglądy.

    • 10 2

  • 150 koni i uzywanie slowa Rally to nadużycie... (3)

    ...tak samo jak wołanie na 70 metrowe mieszkanie - apartament lub na centrum handlowe - galeria jak również na kawalera i starą pannę - single... oraz na licencjat - wyższe wykształcenie :-)

    • 22 10

    • (1)

      A gdzie Ty tam masz Rally ? Ja tam widzie Ralliart.

      Głupiś Ty a w dodatku ślepy

      • 9 12

      • o sfrustrowany singiel się odezwał :-)

        ps. czytaj całość
        ja rozumiem, że twój "rozum" nie ogarnie informacji dłuższych niż sms
        podziel go sobie na raty (znane ci słowo)

        ps2. rally i ralli to jednoznaczne określenia
        (art - sztuka - trudne słowo)

        • 9 1

    • no taaa - gra słów ! ale jaka :)

      ciekawe podsumowanie

      • 1 0

  • czerwone przeszycia budzą sportowe emocje???
    uwielbiam te recenzje doświadczonych rajdowców
    wystarczy nazwać auto Ralliart i to wystarczy by w tekście pojawił się rajd Dakar...
    nic dziwnego że na ulicach mamy cyrk zamiast normalnego ruchu
    co drugi myli ulicę z torem

    • 14 3

  • Sprzęgło za 10k

    • 4 5

  • ten samochód to tragedia !!!!!

    blachy z puszki od piwa ,plastiki tandeta i najniższy sort,polakierowany ,,tam gdzie widać,, ,fotele po 20 tysiącach mają zdeformowana siedziska........ogólna padaczka.....

    • 7 9

  • Panie Bamaka !!! (2)

    Wydźwięk opinii pozbawiony totalnie dziennikarskiego obiektywizmu. Czyżby dlatego ze nie ocenia Pan kolejnego,zawsze z reguły idealnego,modelu niemieckiego?

    Na temat Mitsubishi a w szczególności Ralliart niewiele Pan wie, widocznie tyle ile wyczytał w internecie. Następnym razem zanim się pan zabierze za napisanie opinii o danej marce proponuję udać się do dealera. Przejechać się danym autem, porozmawiać z certyfikowanymi pracownikami ASO. Bo tylko ignorant napisze w taki sposób o Mitsubishi a w szczególności opcji Ralliart. Zaprezentowany pejoratywny wydżwięk jest krzywdzący.

    • 4 5

    • Haha (1)

      "...... Większy brat małego suva przypomina teraz słusznych wymiarów obły czopek, mydelniczkę lub jeżdżącą bułę......."

      Toż tak wyglądają wszystkie auta niemieckie, koreańskie i francuskie. Panie autorze, pan pierwszy raz w mieście?

      • 2 2

      • zrób se badanie wzroku

        jak ten samochod jest ladny .. nie nadaje sie jako przyczepa do citroena czy alfy

        • 0 0

  • Plener do zdjęć (1)

    Iście wspaniały, szkoda, ze rozjeżdżacie naszą wspólną zieleń. Nie było innego miejsca do zdjęć?

    • 6 0

    • trojmiasto lubi ładne plenery

      to już robi się jakaś plaga z tymi plenerami na trójmiasto.pl. Z dwojga złego to już chyba wolę mietka na kartoflisku niż miśka przed ekranem...

      • 0 0

  • diesle są dla emerytów

    • 9 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Sprawdź się

Sprawdź się

W którym mieście znajduje się siedziba Audi?

 

Najczęściej czytane