- 1 Paraliż drogowy na północy Gdyni (173 opinie)
- 2 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (19 opinii)
- 3 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (98 opinii)
- 4 "Popis" tego kierowcy to kiepska reklama dla marki BMW (256 opinii)
- 5 Ten kierowca musi kochać Jezusa (127 opinii)
- 6 Pomorskie Targi Autokosmetyki po raz drugi (18 opinii)
Mitsubishi Outlander: ponad sto zmian
Czołowy reprezentant marki, która dwunastokrotnie zwyciężyła w Dakarze wygląda teraz o wiele lepiej. Pochwalić się może ponad setką modyfikacji. W zapchanym segmencie suvów ma znów mocne atuty, by przyciągnąć do siebie klientów. Mitsubishi Outlander zebrał dobre recenzje od uczestników oficjalnego pokazu w Motor Centrum, gdańskim salonie marki.
Koncern Mitsubishi nie mógł pozostać głuchy na uwagi klientów i ich rosnące wymagania. Tym bardziej, że chodzi o najważniejszy model w gamie marki. Trzy lata obecności na rynku ostatniej generacji Outlandera udowodniły, że nadszedł czas na zmiany - i to nie tylko stylistyczne. Te zresztą w przypadku Outlandera były, delikatnie mówiąc, niezbędne.
Nowy "misiek" ma teraz poprawione proporcje, przeprojektowany zderzak, grill i światła. Koncern zapewnia, że zmiany konstrukcyjne sprawiły, że samochód może pochwalić się teraz "dwukrotnym wzrostem sztywności strukturalnej nadwozia w strategicznych miejscach szkieletu". Zmniejszono w nim także poziom wibracji, drgań i hałasu.
Pozytywne zmiany zaszły także we wnętrzu pojazdu. Kokpit nie przeszedł rewolucji - i słusznie, gdyż wygodzie obsługi nie można było nic wcześniej zarzucić, zmodyfikowano za to fotele i dodano nowe wzory tapicerki. Lepsza jest także jakość wykończenia. Od wersji Intense+ Outlandera można kupować z naprawdę świetnym zestawem audio Rockford Fosgate.
Życie w Mitsubishi Outlandera mogą tchnąć dwa silniki: benzynowy o pojemności 2.0 litra MIVEC ze zmiennymi fazami rozrządu o mocy 150 KM i 195 Nm. Samochód współpracuje z poprawioną automatyczną bezstopniową przekładnią CVT. Diesel 2.2 DID ma 150 KM i 360 Nm. Można połączyć go 6-biegową manualną przekładnią lub 6-biegowym automatem. W obu wariantach silnikowych samochód posiada napęd na obie osie, oszczędni mogą zdecydować się na wersję 2WD.
Ceny pojazdu zaczynają się od 95 990 zł za podstawową wersję Invite Plus z benzynowym silnikiem, napędem na jedną oś i manualną skrzynią biegów. 2.0 CVT 4WD w wersji Intense to wydatek 112 990 zł. Interesujący wariant 2.2 DID 6MT 4WD Intense Plus kosztuje 138 990 zł. Ostatnia pozycja w cenniku, 2.2 DID AT 4WD Intense Plus to koszt 145 990 zł.
Miejsca
Opinie (32) 4 zablokowane
-
2015-10-17 09:47
Fajnie wyglada
Bryła jak range rover
- 9 15
-
2015-10-17 10:03
Super
muszę zapamiętać, żeby za 15 lat kupić taki model 2015
- 52 1
-
2015-10-17 10:06
Brzydki
A przód wygląda jakby mu grill odpadł...
- 30 7
-
2015-10-17 10:07
jak zwykle artykul sponsorowany o niczym ...
- 22 5
-
2015-10-17 10:08
Autor ignorant! (2)
Mitsubishi Outlander nigdy nie wygrał żadnego rajdu! To jest zwykły SUV nienadający się do jazdy terenowej. Rajdy wygrywał terenowy Mitsubishi Pajero.
Odpowiedź redakcji:
Dziękujemy za sugestię. Treść została poprawiona.
- 46 2
-
2015-10-17 11:55
Dakar ??? (1)
Droga redakcjo, wypisywanie takich bzdur to skandal. Outlander nigdy nie wygrał Dakaru ! Napiszę więcej - nigdy nie brał w nim udziału !!!
- 12 1
-
2015-10-17 12:38
Re: Dakar ???
redaguja uczniowie gimnazium...
-wystarczy wygoglowac:
"ZWYCIĘSTWA MITSUBISHI PAJERO W RAJDZIE DAKAR:
1985: Patrick Zanirolli - Mitsubishi Pajero
1992: Hubert Auriol - Mitsubishi Pajero
1993: Bruno Saby - Mitsubishi Pajero
1997: Kenjiro Shinozuka - Mitsubishi Pajero
1998: Jean-Pierre Fontenay - Mitsubishi Pajero
2001: Jutta Kleinschmidt - Mitsubishi Pajero
2002: Hiroshi Masuoka - Mitsubishi Pajero
2003: Hiroshi Masuoka - Mitsubishi Pajero Evolution
2004: Stephane Peterhansel - Mitsubishi Pajero Evolution
2005: Stephane Peterhansel - Mitsubishi Pajero Evolution
2006: Luc Alphand - Mitsubishi Pajero Evolution
2007: Stephane Peterhansel - Mitsubishi Pajero Evolution
"
pozdrawiam,i nadmieniam ze auta z salonu z autami z Dakaru maja JEDNA wspolna ceche:
-znaczek na grilu...- 12 2
-
2015-10-17 10:08
Misiubisiu (3)
Ceny org czesci i serwisu nadal prawdopodobnie horendalnie drogie-
Moim zdaniem najwiekszy minus tej marki.
Reszta ok.
Nowy model na plus- 7 14
-
2015-10-17 20:39
Moze ceny nie należą do najtańszych, ale przynajmniej się nie psują ;) (1)
Wiem bo mam Mitsu.
- 1 2
-
2015-10-18 07:10
mitsushiti
- 0 1
-
2015-10-19 09:25
Ceny serwisu
Kolego - też tak myślałem (miałem Outlandera) do momentu gdy nie kupiłem Mazdy - tam są dopiero wysokie ceny serwisu !
- 1 0
-
2015-10-17 10:50
w zasadzie bez zmian
Co do awaryjnosci marki to nie mam uwag. 170 tys km bez napraw. Ale komfort jazdy, wygluszenie, zuzycie paliwa to porazka - najgorsze auto jakie mialem... Auto moze dobre dla azjatow ale nie dla europejczyka
- 16 3
-
2015-10-17 11:31
150KM i 195 Nm dla duzego... (1)
...ciezkiego auta?
Słąbiutko.....brak osiagow i paliwozernosc gwarantowane......- 23 1
-
2015-10-17 12:46
92 KM i 350 Nm waga 3900kg (ładowność 5 t.)
benzyna.
28 L(95) /100
i nie mówię, że słaby i dużo chleje- 4 4
-
2015-10-17 12:52
Outlander (1)
Mysle ze troche pozno Mitsubishi jest coraz mniej liczacym sie graczem na rynku samochodowym w tym segmencie I tej cenie juz od kilku lat jest w czym wybierac a outlander nie ma w sobie nic nadzwyczajnego
- 16 4
-
2015-10-18 10:01
nie ma lepszej opcji
Wg mnie nie ma w czym wybierać jeśli chodzi o dużego suv-a z napędem na 4 koła i w cenie 100 tyś. zł (na razie kosztuje ciut więcej, na wiosnę będzie taniej) oraz wyglądającego na samochód z 21 wieku a nie 20-go jak konkurencyjne marki. Dla mnie to jedyna opcja.
- 0 0
-
2015-10-17 15:29
Drogi w eksploatacji jak każde auto tej marki. (2)
Nie warto, są lepsze za te same pieniądze.
- 16 6
-
2015-10-18 10:03
nie ma innych opcji za te pieniądze, nie ma suv-a takiego dużego 4x4 za 100 tyś. (1)
- 2 0
-
2015-10-18 13:31
na pewno?
Patrzałeś na Fiata Freemonta?
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.