• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Mitsubishi outlander wersja trzecia. Ładny?

Mart
8 czerwca 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Mitsubishi outlander 2012. Jak go oceniacie? Mitsubishi outlander 2012. Jak go oceniacie?

Dla Mitsubishi z pewnością będzie to gorąca końcówka lata. We wrześniu w salonach pojawi się zupełnie nowy outlander. Kolejna generacja modelu niesie ze sobą spore zmiany, przede wszystkim stylistyczne.



Pierwszy outlander przypominał mocno przerośnięte kombi. Mało wyszukane kształty całkowicie rekompensował jednak dobry i dopracowany układ przeniesienia napędu oraz wysoka trwałość.

Druga generacja outlandera kusiła designem nazwanym przez stylistów "jet fighter", który trafił w gusta europejskich klientów, poszukujących niebanalnej i wyrazistej stylistyki.

Wydaje się, że trochę szkoda, iż outlanderowy "jet figter" odlatuje w niebyt wraz z trzecią generacją popularnego suva. Kto widział wcześniej koncepcyjny model PX-MiEV II, absolutnie nie powinien być zdziwiony. Outlander 2012 przypomina go bardzo mocno. Producent zdefiniował auto jako "proste, solidne i bezpieczne". Czy to jednak wystarczy? Można zastanawiać się czy tym razem Japończykom udało się wczuć w gusta klientów z naszego kontynentu.

Samochód mierzy 465 cm długości, 180 cm szerokości i 168 cm wysokości. Jest o 1 cm dłuższy i 4 cm niższy od poprzednika. Nie zmieniła się za to szerokość wnętrza i rozstaw osi.

Polski oddział Mitsubishi nie zdecydował się na przedpremierowe pokazy, gdzie "fizycznie" można by zapoznać się z samochodem. Zamiast tego, w salonach marki zorganizowano cykl multimedialnych prezentacji mających przygotować klientów na premierę samochodu. Czego w związku z tym możemy się spodziewać?

- Przede wszystkim mniejszego spalania dzięki efektywnym silnikom benzynowym i jednostkom wysokoprężnym z rodziny Clean Diesel - mówi Małgorzata MalawskaMotor Centrum, przedstawiciela marki w Trójmieście. - Możemy wybierać pomiędzy dwulitrowym benzynowym MIVEC o mocy 150 KM oraz również 150konnym dieslem o pojemności 2,2 litra. W obu wersjach Outlander ma napęd 4x4 lub na jedną oś. Silnik benzynowy współpracuje z pięciobiegową skrzynią manualną lub bezstopniową przekładnią CVT. Diesel z sześciostopniową skrzynią ręczną lub nowym sześciobiegowym automatem.

Do tego Mitsubishi oferuje kilka opcji niedostępnych w poprzednim modelu, np. adaptacyjny tempomat, asystenta pasa ruchu czy zaawansowane reflektory ksenonowe. W późniejszym terminie ma zadebiutować hybrydowa wersja pojazdu.

Znamy już polskie ceny mitsubishi outlandera. Te zaczynają się od 115 190 zł za podstawowy model z silnikiem benzynowym, skrzynią CVT i napędem 4x4. Diesel z manualną skrzynią i napędem na obie osie to wydatek minimum 158 490 zł. Ci którzy outlandera polubili poprzez multimedialne ekrany w salonach, do 21 czerwca mogą liczyć na kilkutysięczne upusty.

Mart

Opinie (22) 5 zablokowanych

  • czekam na nową Hondę CRV i wtedy zobaczymy

    • 3 0

  • a ja czekam na nowe Santa Fe

    i wtedy zobaczymy,robi się gorący koniec lata,konkurencja bedzie duża więc ceny spadną u dilerów o minimum 10-15%

    • 0 2

  • Szkoda

    brak silnika 2.0 Turbo benzyny oraz stosowanie automatu CVT (soko wirówka i uczucie przypalanego sprzęgła jak trzyma na obrotach non stop i biegi zmienia, nienaturalne, - nie polecam ! ) czynią te wóz beznadziejnym bo co teraz ma przemawiać za zakupem tego wozu ? lepiej sięgnąć po tańszego Forda Kuge który ma rewelacyjne silniki EcoBoost, lepszą stylistykę oraz automat na poziomie.

    • 1 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Który z tych polskich samochodów był produkowany w XXI wieku?

 

Najczęściej czytane