- 1 Chwarznieńska do obwodnicy już gotowa (126 opinii)
- 2 Wrak nie do usunięcia przez biurokrację (203 opinie)
- 3 Rowerzyści dostali drogę, której nie chcą (47 opinii)
- 4 Burza o "nowy" parking, który już istnieje (253 opinie)
- 5 Dodatkowy lewoskręt odkorkuje Trasę WZ? (220 opinii)
- 6 138 policjantów z drogówki na torze (26 opinii)
Mitsubishi outlander wersja trzecia. Ładny?
Dla Mitsubishi z pewnością będzie to gorąca końcówka lata. We wrześniu w salonach pojawi się zupełnie nowy outlander. Kolejna generacja modelu niesie ze sobą spore zmiany, przede wszystkim stylistyczne.
Druga generacja outlandera kusiła designem nazwanym przez stylistów "jet fighter", który trafił w gusta europejskich klientów, poszukujących niebanalnej i wyrazistej stylistyki.
Wydaje się, że trochę szkoda, iż outlanderowy "jet figter" odlatuje w niebyt wraz z trzecią generacją popularnego suva. Kto widział wcześniej koncepcyjny model PX-MiEV II, absolutnie nie powinien być zdziwiony. Outlander 2012 przypomina go bardzo mocno. Producent zdefiniował auto jako "proste, solidne i bezpieczne". Czy to jednak wystarczy? Można zastanawiać się czy tym razem Japończykom udało się wczuć w gusta klientów z naszego kontynentu.
Samochód mierzy 465 cm długości, 180 cm szerokości i 168 cm wysokości. Jest o 1 cm dłuższy i 4 cm niższy od poprzednika. Nie zmieniła się za to szerokość wnętrza i rozstaw osi.
Polski oddział Mitsubishi nie zdecydował się na przedpremierowe pokazy, gdzie "fizycznie" można by zapoznać się z samochodem. Zamiast tego, w salonach marki zorganizowano cykl multimedialnych prezentacji mających przygotować klientów na premierę samochodu. Czego w związku z tym możemy się spodziewać?
- Przede wszystkim mniejszego spalania dzięki efektywnym silnikom benzynowym i jednostkom wysokoprężnym z rodziny Clean Diesel - mówi Małgorzata Malawska z Motor Centrum, przedstawiciela marki w Trójmieście. - Możemy wybierać pomiędzy dwulitrowym benzynowym MIVEC o mocy 150 KM oraz również 150konnym dieslem o pojemności 2,2 litra. W obu wersjach Outlander ma napęd 4x4 lub na jedną oś. Silnik benzynowy współpracuje z pięciobiegową skrzynią manualną lub bezstopniową przekładnią CVT. Diesel z sześciostopniową skrzynią ręczną lub nowym sześciobiegowym automatem.
Do tego Mitsubishi oferuje kilka opcji niedostępnych w poprzednim modelu, np. adaptacyjny tempomat, asystenta pasa ruchu czy zaawansowane reflektory ksenonowe. W późniejszym terminie ma zadebiutować hybrydowa wersja pojazdu.
Znamy już polskie ceny mitsubishi outlandera. Te zaczynają się od 115 190 zł za podstawowy model z silnikiem benzynowym, skrzynią CVT i napędem 4x4. Diesel z manualną skrzynią i napędem na obie osie to wydatek minimum 158 490 zł. Ci którzy outlandera polubili poprzez multimedialne ekrany w salonach, do 21 czerwca mogą liczyć na kilkutysięczne upusty.
Opinie (22) 5 zablokowanych
-
2012-06-09 13:46
czekam na nową Hondę CRV i wtedy zobaczymy
- 3 0
-
2012-06-11 00:29
a ja czekam na nowe Santa Fe
i wtedy zobaczymy,robi się gorący koniec lata,konkurencja bedzie duża więc ceny spadną u dilerów o minimum 10-15%
- 0 2
-
2012-06-11 10:50
Szkoda
brak silnika 2.0 Turbo benzyny oraz stosowanie automatu CVT (soko wirówka i uczucie przypalanego sprzęgła jak trzyma na obrotach non stop i biegi zmienia, nienaturalne, - nie polecam ! ) czynią te wóz beznadziejnym bo co teraz ma przemawiać za zakupem tego wozu ? lepiej sięgnąć po tańszego Forda Kuge który ma rewelacyjne silniki EcoBoost, lepszą stylistykę oraz automat na poziomie.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.