Trójmiejski multidealer takich marek jak Opel, Suzuki, Mitsubishi, a od kwietnia także Harley-Davidson, od lat działający przy ul. Miałki Szlak w Gdańsku, zaprezentował w ostatnich dniach nowe logo i hasło przewodnie firmy - "Motor Centrum - Twoje Centrum Motoryzacji".
- Potrzeba nowej myśli przewodniej powstała po rozszerzeniu naszej oferty o motocykle. Funkcjonujące wcześniej hasło ,,Motor Centrum - Samochody Nowe i Używane" zdezaktualizowało się w sposób naturalny. Pomysł nowego wynikł z tego, co nas definiuje i co jest dla nas najważniejsze. Należy powiedzieć, że do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i każdemu zapewniamy kompleksową obsługę i ofertę. Wynikową tego wszystkiego jest nasze nowe hasło: "Motor Centrum - Twoje Centrum Motoryzacji". Przy okazji zmiany hasła przewodniego, odświeżyliśmy także samo logo Motor Centrum. Wnikliwi obserwatorzy od razu zauważą, że posiadamy mocne przywiązanie do tradycji, ale jednocześnie zmiana, jakiej dokonaliśmy, jest ewolucyjna - mówi
Filip Kozioł, Specjalista ds. marketingu w Motor Centrum.