• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowy Nissan Micra w zmodernizowanym salonie

bart
16 marca 2017 (artykuł sprzed 7 lat) 
Mały hatchback zmienił się nie do poznania. Mały hatchback zmienił się nie do poznania.

W środowy wieczór, w odnowionym salonie Zdunek KMJ przy alei Grunwaldzkiej 295 zobacz na mapie Gdańska w Gdańsku, odbył się przedpremierowy pokaz piątej generacji Nissana Micry.



Nowa Micra, którą charakteryzują ostre linie nadwozia, przypomina nieco obecną generację Renault Clio, i przy okazji - ku uciesze wielu - jest ponownie samochodem zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Jest dłuższa, szersza i niższa od poprzedniczki. Nissan liczy, że auto trafi do pierwszej dziesiątki najlepiej sprzedających się miejskich hatchbacków.

Nissan kusi nie tylko ostrymi liniami, ale także przestrzenią. Micrę bez problemów mogą prowadzić osoby mające nawet ponad dwa metry wzrostu. Postarano się także, aby ograniczyć uciążliwości związane z jazdą na tylnej kanapie. Teraz jest na niej tyle samo miejsca, co w o rozmiar większych kompaktach. Pojemność bagażnika jest za to taka sama jak w innych pojazdach tej klasy - liczy 300 litrów. Po złożeniu siedzenia w stosunku 60:40 można uzyskać pojemność nawet 1004 litrów.

Czytaj także: Tak wygląda nowy Nissan Micra

Nowa Micra ma być hitem sprzedażowym Nissana. Nowa Micra ma być hitem sprzedażowym Nissana.
Wyróżnikiem małego Nissana mają być technologie. Oprócz 7-calowego ekranu sterującego smartfonem oraz podstawowymi funkcjami samochodu na jego pokładzie znalazły się m.in. systemy, które spotyka się zwykle w droższych modelach. Zostały one wprowadzone po raz pierwszy nie tylko w Micrze, ale i w całym segmencie. Należy do nich system inteligentnej interwencji przy niezamierzonej zmianie pasa ruchu, który w razie potrzeby delikatnie koryguje tor jazdy samochodu. Także po raz pierwszy wprowadzono niezwykle popularny system kamer 360 stopni - dokładnie taki sam, jaki oferują modele Qashqai i Juke.

Dużą ciekawostką jest system nagłośnienia Bose Personal. Niespotykane nigdzie indziej w samochodach typu hatchback segmentu B zaawansowane głośniki umiejscowione w zagłówku fotela kierowcy zapewniają wrażenie zanurzenia się w przestrzennym dźwięku.

Nowa Micra oferowana jest z trzema silnikami - dwoma benzynowymi i jednym wysokoprężnym połączonymi z pięciostopniową manualną skrzynią biegów. Klient ma także do wyboru pięć wersji wyposażenia. Najtańsza Micra kosztuje 45 900 złotych. Samochód oferowany jest także w dziesięciu kolorach nadwozia, a wśród nich kilku bardzo odważnych.

- Bilans 2016 roku zamknęliśmy liczbą ponad 500 sprzedanych samochodów. Mam nadzieję że nowa Micra pozwoli nam w 2017 roku sprzedać ponad 600 aut - powiedział wczoraj Daniel Bartel, kierownik salonu Nissan Zdunek KMJ.
Przy okazji prezentacji salonu i nowej Micry - pokazano również nowego Leafa. Przy okazji prezentacji salonu i nowej Micry - pokazano również nowego Leafa.
Pojawienie się nowej Micry nie było jedyną atrakcją wieczoru. Przy wyremontowanym kosztem miliona złotych salonie stanął także słupek do ładowania samochodów elektrycznych.

- To w Trójmieście ciągle rzadkość. Ten terminal wykonany jest w technologii pozwalającej naładować akumulatory w czasie zaledwie 30 minut. Warto pamiętać, że możliwość ładowania udostępniamy przez całą dobę wszystkim podróżującym w Trójmieście samochodami z napędem elektrycznym, niezależnie od marki - wyjaśniał wczoraj właściciel salonu, Tadeusz Zdunek.
Słupek oraz nowe wyposażenie serwisowe umożliwiło wejście obiektu Zdunek KMJ do grona dziewięciu autoryzowanych punktów sprzedaży i serwisu samochodów elektrycznych Nissana w Polsce, a wśród nich Nissana Leaf będącego najpopularniejszym samochodem elektrycznym na świecie. To właśnie najnowsza generacja Nissan Leaf była drugim autem zaprezentowanym podczas środowego wieczoru w zmodernizowanym obiekcie Nissana.

Nowa Micra po raz pierwszy pojawiła się w Gdańsku miesiąc temu.

bart

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (45)

  • (1)

    Nie bardzo rozumiem po co powieksza się na siłę małe miejskie auta które z zasady kupuje się po to aby mieć małe auto? Bez sensu podraża to koszty, no takie autko za ponad 50 tyś to jakiś absurd!!

    • 9 0

    • hej to tylko 10 000 Funtów

      • 0 1

  • jak zwykle cena... za 45 tys, to nie są te auta... (1)

    .... które były prezentowane! Tutaj musisz beknąć około 58 tys. a to już trochę słabo. Niedawno był artykuł o Fiat Tipo i za 49 900 masz duzo większego hatchbaka co ma radio i klimę na starcie a nie za dopłatą...

    • 3 0

    • Tak Tipo jest tańsze, tylko dla czego?

      Odpowiedź jest prosta- 3 gwiazdki w testach bezpieczeństwa. W Tipo nie zaoszczędzono na gadżetach które tak nas cieszą a zaoszczędzono na bezpieczeństwie o którym zbyt często nie myślimy kupując auto. bardzo ciekawe zagranie na cenie i emocjach.

      • 0 2

  • ten pojazd

    o ile tak mozna go nazwac, powinien kosztowac max. 30000. Moze ktos by to cos kupil... Placac cennikowa wartosc obdarowujesz dealera swoimi oszczednosciami. Dealer nie musi wiec stosowac metody na wnuczka... I ziemia kreci sie dalej...

    • 2 0

  • Kobieta jako dodatek do samochodu. Bardzo to na czasie. Gdzie jest pani Sztuka i Nowacka. Czemu nie protestują?!

    • 1 0

  • yyyyyy

    bałdzo ładne ałto. yyyyy a co to za model ?

    • 0 0

  • auto nie do Poznania, ale do Gdańska idealne :-)

    • 0 0

  • nissan (1)

    Badziewie naszpikowane elektroniką i wyżyłowane silniki ja mam golfa4 2.0 benzyna 115km i nic się nie psuje😀

    • 1 1

    • Golf to wiocha dla tłumoków w czapce z daszkiem.

      • 0 0

  • eko jazda (1)

    Moje zasady eko jazdy są następujące :
    1.         załóżmy , że kierowca stoi na czerwonym świetle na skrzyżowaniu z zamiarem skrętu w prawo .Światła zmieniają się na zielone i co się dzieje ? Kierowca gwałtownie wciska gaz i ostro skręca z piskiem opon wchodząc w wiraż . Tutaj eko  ma coś do powiedzenia , w zakręt wchodzi się powoli i delikatnie , a po jego wykonaniu dopiero wrzucamy 3 bieg wyrównując tor jazdy .
    2.         Sprawa gazu. Gazu nie wciskamy tylko  POPYCHAMY stopą . Nie ważne jest czy do dechy czy 3/4 , ważne że delikatnie . Spowoduje to , że chętniej zwolnimy nie przekraczając dozwolonej szybkości . W moim przypadku do pracy ze 140 zwolniłem do 90 . po tankowaniu pod korek  okazało się że nie 8 ale 5 benzyny. No i silnik nie wyje .
    3.         Sprawa hamulców . Hamulec również popychamy można poćwiczyć zimą tak żeby nie włączył się ABS jest optymalnie. Trzeba też spróbować cofnąć fotel max do tyłu , żeby dostosować usadowienie się.
    4.         Sprawa hamulców nr 2 . Nie zakleszczamy hamulców na tarczach przy dohamowaniu wiele osób wam nie będzie mogło powiedzieć , że nadużywacie tego.
    5.         Hamowanie silnikiem. Jeśli zmieniasz biegi w sposób taki że czekasz aż obroty spadną do minimum i wrzucasz bieg wyższy wtedy , to jeśli wrzucisz bieg niższy przy minimalnych obrotach  to zahamujesz silnikiem .
    6.         Taki jeszcze jeden  element stosowany tylko podczas dnia . Można jechać blisko krawędzi jezdni okazuje się , że nagle polskie drogi są szerokie robi się jakieś 1,5 metra między przeciwnymi strumieniami ruchu . Często przepuszczałem tak motory , raz jechał na czołowe 0,1  sekundy w oku no i się udało .Tylko trzeba uważać na pieszych nie wolno tak jechać w nocy .
    7.         Porada na zimę . Pozwól silnikowi nagrzać się zanim włączysz ogrzewanie zimny silnik nie da ciepła . Ewentualnie w miarę podgrzewania możesz ewentualnie dodawać temperatury  -  on się chętnie podzieli i w razie mrozów nie będzie go tracić  na początku jeśli max ;
    8.         Traktuj  podgrzewanie jak prędkościomierz -  w zasadzie jak turbo nagrzany kierowca ma więcej p.....e  w głowie dłużej pojeżdzisz na swoim silniku , o ile jeszcze nie nadaje się na żyletki .
    9.         Inne . Można oczywiście wyjąć koło zapasowe , można też negocjować z serwisem ustawienie spalania LPG na mniejsze.  Mi się udało to ustawili 4 litry mniej na sto .Można ? Można .
    10.       Dzięki wolniejszej jeździe unikniesz  na dłużej  stłuczenia przedniej szyby .
    11.       Częściowo te zasady można zastosować na rowerze .
    12.       Nie zajeżdżajcie drogi TIRom , one ważą 30 ton i kierowca musi kopać w hamulec , a jak mu się  nie uda to w was wjeżdża .
    13. Jeśli chodzi o ta rezerwę , to tankując co 2 dni 15 litrów bak jest lżejszy o 45 kg , więc im bliżej pustego tym mniej pali litrów - to jasne , i wcale nie trzeba rzeczywiście jechać na rezerwie , tylko po prostu jechać "lżejszy"
    14.Klimatyzacja jest zimniejsza na benzynie .
    15.Jeżeli jedziesz drogą krajową gdzie obowiązuje 90 /h  to jedź nią 80 /h , zobaczysz , co się stanie umożliwisz innym  agresorom wyprzedzenie ciebie  i tym jadącym  z naprzeciwka uniknięcie z dużym wyprzedzeniem czasu  jazdy na czołowe
    16.  Na drogach krajowych 90/h  hamuj na każdym zakręcie , ułatwi to trzymanie się jazdy na wprost (z punktu 1 ), bez wyrzucania  z łuku .  Jeżeli się do tego przyzwyczaisz , to będzie ci również łatwiej na rondach zatrzymasz się przed rondem a nie zdziwiony na jego połowie
    17. 17. Napiszę wam o co naprawdę chodzi  z tym 98 . ja kupiłem auto w salonie i zauważyłem , że nowiutkie wnętrze zaczyna się szybko kurzyć zaczęło od drobinek które notabene zaczynały doprowadzać do wściku bo przecież wszystko nowe . a że miał około 2 tyś przebiegu i do wymiany oleju żeby dotrzeć silnik było , więc  pomyślałem sobie - a gdyby zmienić zwyczaj tankowania 95 który miałem całe życie na 98 (był jeszcze czas do wymiany oleju ) i tak zostawić na zawsze te 98 ?! No i kurz zaczął znikać przez te 3 tysiące km  do nowego oleju , a to co było do odkurzenia zbierało się w łatwo dostępnych miejscach . Czyli podsumowując , jeśli masz używany samochód z przebiegiem np. 150 tyś . , to szybko leć zmień cały olej i jak sie okazuje po przebiegu 150 tyś czy innym można go jeszcze poprawić dotrzeć czyli warto poświęcić te 30 groszy na lepsze wnętrze milsze i przyjemniejsze do oddychania . w związku z tym naprawdę polecam 98 , o której do tej pory nie było wiadomo o co chodzi . BARDZO WAM RÓWNIEŻ POLECAM mycie z woskowaniem to najdroższe ale  nic nie zmieni tego na co patrzę po wyjeździe z myjni .  WOSKOWANIE POWIĄZANE Z 98   TO jest to czego nigdy nikomu nie oddam i nie zmienię . T-Y-L-E
    18."popychając " gaz "przylepić " stopę czy nogę jak kto woli do pedału czyli w ogóle jej nie odrywać od gazu.
    no i jakie korzyści są z tego po pierwsze szybszy przejazd przez miasto bez marudzenia , dwa że luzując gaz hamujemy silnikiem co jest bardzo prawdopodobne , bo nie odcina dopływu benzyny całkowicie jeśli zdejmujemy nogę z pedału - nie wiem jeszcze to bym musiał posiedzieć w danych technicznych silnika . Po trzecie całkowicie unikamy szarpania silnikiem co jest chyba dla niego zdrowe .
    cztery mniej używamy hamulca co jest też dobre .

    • 0 1

    • Zmień psychiatrę!

      • 1 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Dni testowe w promotocykle chwaszczyno

dni otwarte

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Sprawdź się

Sprawdź się

W którym roku został założony Automobilklub Morski?

 

Najczęściej czytane