• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Skoda. Nowe logo, większe zmiany

Mart
2 marca 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 
Nowe logo Skody - strzała ma teraz bardziej ostry design i żywe kolory. Nowe logo Skody - strzała ma teraz bardziej ostry design i żywe kolory.

Kilka dni temu prezentowaliśmy zarys nowego logo Skody. Okazuje się, że oficjalna wersja różni się nieco od tamtej wersji. Nowe logo to jednak nie koniec zmian wizerunkowych u czeskiego producenta aut.



Zobacz porównanie starego logo Skody i poprzedniej - jak się okazało, nieostatecznej - wersji odświeżonego logotypu.

Skoda informuje, że "stoi u progu wielkiej przemiany". Podczas tegorocznej wystawy Geneva Motor Show marka przedstawia kluczowe elementy tworzące nowy, tzw. Corporate Design. Co to oznacza w praktyce?

Zmienia się nie tylko logotyp, ale także wykorzystywana w komunikacji zewnętrznej kolorystyka oraz wygląd stacji dealerskich. Nowy design jest używany we wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych nośnikach komunikacyjnych marki. Skoda zaprezentowała też nowe hasło, którym chce komunikować swoje produkty, teraz brzmi ono - "Nowa siła Skody".

Nowe logo Skody ma soczysty, zielony kolor. Poprzedni czarny okrąg wokół strzały został przeprojektowany i jest prostym, chromowanym wzorem, umiejscowionym w większej odległości od strzały. Ma to stwarzać wrażenie, że logo jest teraz bardziej przestronne i budzi "przygodowe" skojarzenia. W okręgu nie ma już legendarnego "Skoda Auto" - zastąpiono je bardzo widocznym słowem "Skoda", umiejscowionym centralnie nad logo.

Wydaje się, że przedstawiciele marki są z tych zmian bardzo zadowoleni. - Skoda zamierza rozpowszechnić swoje nowe wytyczne na arenie międzynarodowej - mówi Jurgen Stackmann, członek zarządu Skody, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.

- Od wczoraj nowy design prezentuje się już np. na stronie internetowej koncernu, pozostałe elementy np. zmiany w wyglądzie stacji dealerskich będziemy wprowadzać w ciągu roku - mówi Krzysztof Dietrich z firmy Plichta, trójmiejskiego przedstawiciela marki.
Mart

Opinie (8)

  • Wolę jednak logo mercedesa (1)

    niezmienne od stu lat...

    • 8 2

    • wcale nie
      różnice drobne ale były jego modyfikacje...

      • 0 0

  • A ja BMW

    Tak samo nie zmienne...

    • 5 4

  • logo Skody to emeryt w kapeluszu (1)

    .............

    • 7 5

    • Logo VW

      to kopnięta sfastyka
      Hail Hitler

      • 0 0

  • vw

    skoda ales gut

    • 0 4

  • haha ZIELONA KUREA hahahah

    ...

    • 0 0

  • Boże
    ale wiadomość
    ale się ten projektant napracował.... współczuję tyle pracy

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Dni testowe w promotocykle chwaszczyno

dni otwarte

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Sprawdź się

Sprawdź się

CityMotors to trójmiejski przedstawiciel marki:

 

Najczęściej czytane