- 1 Paraliż drogowy na północy Gdyni (53 opinie)
- 2 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (92 opinie)
- 3 Ten kierowca musi kochać Jezusa (44 opinie)
- 4 "Popis" tego kierowcy to kiepska reklama dla marki BMW (226 opinii)
- 5 Po co kolejny remont na autostradzie? (84 opinie)
- 6 Alkoholowa mapa Polski (73 opinie)
Kilka dni temu prezentowaliśmy zarys nowego logo Skody. Okazuje się, że oficjalna wersja różni się nieco od tamtej wersji. Nowe logo to jednak nie koniec zmian wizerunkowych u czeskiego producenta aut.
Zobacz porównanie starego logo Skody i poprzedniej - jak się okazało, nieostatecznej - wersji odświeżonego logotypu.
Skoda informuje, że "stoi u progu wielkiej przemiany". Podczas tegorocznej wystawy Geneva Motor Show marka przedstawia kluczowe elementy tworzące nowy, tzw. Corporate Design. Co to oznacza w praktyce?
Zmienia się nie tylko logotyp, ale także wykorzystywana w komunikacji zewnętrznej kolorystyka oraz wygląd stacji dealerskich. Nowy design jest używany we wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych nośnikach komunikacyjnych marki. Skoda zaprezentowała też nowe hasło, którym chce komunikować swoje produkty, teraz brzmi ono - "Nowa siła Skody".
Nowe logo Skody ma soczysty, zielony kolor. Poprzedni czarny okrąg wokół strzały został przeprojektowany i jest prostym, chromowanym wzorem, umiejscowionym w większej odległości od strzały. Ma to stwarzać wrażenie, że logo jest teraz bardziej przestronne i budzi "przygodowe" skojarzenia. W okręgu nie ma już legendarnego "Skoda Auto" - zastąpiono je bardzo widocznym słowem "Skoda", umiejscowionym centralnie nad logo.
Wydaje się, że przedstawiciele marki są z tych zmian bardzo zadowoleni. - Skoda zamierza rozpowszechnić swoje nowe wytyczne na arenie międzynarodowej - mówi Jurgen Stackmann, członek zarządu Skody, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.
- Od wczoraj nowy design prezentuje się już np. na stronie internetowej koncernu, pozostałe elementy np. zmiany w wyglądzie stacji dealerskich będziemy wprowadzać w ciągu roku - mówi Krzysztof Dietrich z firmy Plichta, trójmiejskiego przedstawiciela marki.
Opinie (8)
-
2011-03-02 09:19
Wolę jednak logo mercedesa (1)
niezmienne od stu lat...
- 8 2
-
2011-03-08 21:37
wcale nie
różnice drobne ale były jego modyfikacje...- 0 0
-
2011-03-02 09:50
A ja BMW
Tak samo nie zmienne...
- 5 4
-
2011-03-02 11:38
logo Skody to emeryt w kapeluszu (1)
.............
- 7 5
-
2011-03-07 18:39
Logo VW
to kopnięta sfastyka
Hail Hitler- 0 0
-
2011-03-02 20:11
vw
skoda ales gut
- 0 4
-
2011-03-06 20:24
haha ZIELONA KUREA hahahah
...
- 0 0
-
2011-03-08 21:38
Boże
ale wiadomość
ale się ten projektant napracował.... współczuję tyle pracy- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.