- 1 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (181 opinii)
- 2 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (125 opinii)
- 3 "Leżący policjant" na... polnej drodze (86 opinii)
- 4 Zakończył się remont ulicy za 11 mln zł (46 opinii)
- 5 Czytelnik: mały niesmak po zlocie klasyków (72 opinie)
- 6 Ile aut skonfiskowała policja? (132 opinie)
Stacje Moya - nowoczesne rozwiązania dla flot
Moya to ogólnopolska sieć stacji paliw, która na terenie całej Polski posiada 140 obiektów, w tym kilkanaście zlokalizowanych jest na Pomorzu. Dynamicznie rozwijająca się spółka Anwim, która jest operatorem stacji Moya, stawia przede wszystkim na nowoczesne rozwiązania, a jednym z nich jest zautomatyzowanie stacji paliw dla transportu ciężkiego.
Samoobsługowe stacje Moya to nowa koncepcja spółki Anwim, dedykowana firmom transportowym. To właśnie z myślą o nich operator nieustannie rozbudowuje sieć stacji automatycznych, które w naszym kraju cieszą się coraz większym powodzeniem. Za nowoczesnymi stacjami przemawia długa lista zalet - od dogodnego położenia i nowoczesnej infrastruktury przez bardzo atrakcyjne ceny i obsługę kart paliwowych aż po bardzo wydajne dystrybutory.
Przewoźnicy korzystający z automatycznych stacji Moya - oprócz oczywiście najlepszej jakości paliwa - mogą liczyć na spore udogodnienia. Jednym z nich są lokalizacje. Wszystkie obiekty zostały wybudowane w strategicznych punktach tranzytowych, aby maksymalnie ułatwić do nich dostęp kierowcom samochodów ciężarowych. Newralgiczne obiekty można znaleźć przy drogach wylotowych do sąsiadujących z Polską krajów: w Słubicach (autostrada A2), Różyńcu (autostrada A4) czy Gorzyczkach (autostrada A1). A już wkrótce do wspomnianej listy dołączy stacja w Kołbaskowie (autostrada A6).
W ofercie automatycznych stacji Moya przewoźnicy znajdą olej napędowy oraz AdBlue z dystrybutora, a na niektórych stacjach również płyn do spryskiwaczy. Dużym udogodnieniem dla kierowców jest bezpieczna forma płatności, która możliwa jest jedynie przy użyciu kart flotowych (Moya Firma, Moya IQ Europe, UTA, DKV, Eurowag i IQ Card). Dzięki niskim kosztom utrzymania placówek automatycznych, rabaty na oferowane paliwo mogą sięgać nawet ponad 20 gr na litrze oleju napędowego.
Warto również dodać, że wszystkie stacje Moya są monitorowane, a dostęp do podglądu z kamer ma każdy posiadacz karty paliwowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu klienci mają pełną kontrolę nad procesem tankowania.
W Trójmieście i okolicach znajduje się w sumie sześć stacji Moya, w tym dwie automatyczne. Niebawem ta lista powiększy się o kolejny obiekt samoobsługowy, który powstaje w gdańskim porcie, przy ul. Ku Ujściu 60 . Stacja będzie obsługiwała transport przy terminalu kontenerowym DCT. Dwie pozostałe stacje automatyczne znajdują się w Gdyni przy ul. Hutniczej 1 oraz w Rusocinie przy ul. Dekarskiej 42. Warto dodać, że w Nowym Porcie przy ul. Śnieżnej 1 znajduje się stacja obsługowa Moya, która również akceptuje karty flotowe Moya Firma oraz innych operatorów i jest dostosowana do potrzeb TIR-ów.
Operator zapewnia, że kierowcy korzystający ze stacji paliw Moya nalewają do baków swoich pojazdów paliwo najwyższej jakości. W celu systematycznego monitorowania stanu paliwa, w czerwcu 2011 roku wdrożono na wszystkich stacjach sieci Moya program badania jakości paliwa "TankQ".
Okresowe kontrole niezależnego laboratorium J.S. Hamilton Polska S.A. - jednej z trzech instytucji posiadających atest Państwowej Izby Handlu w zakresie kontroli jakości paliwa - to gwarancja najlepszego paliwa. Firma badawcza sama decyduje, kiedy i z której stacji pobierze próbki, sama również zapewnia ich transport do laboratorium. Warto podkreślić, że w ciągu roku każda stacja kontrolowana jest tyle samo razy.
- Chcemy, aby marka TankQ stała się dla kierowców synonimem sprawdzonego, najlepszego jakościowo paliwa. Wprowadzając program TankQ potwierdzamy jednocześnie, że Moya to profesjonalna, spełniająca wszelkie standardy jakości sieć paliwowa w Polsce - wyjaśnia Paweł Grzywaczewski, członek zarządu Anwim.
Operator nie zwalnia tempa i zapowiada, że do 2019 roku dynamicznie rozwijająca się sieć stacji rozrośnie się do 250 obiektów Moya na terenie całej Polski (w tym 50 własnych). Firmy zainteresowane tankowaniem na stacjach Moya powinny skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (nr. tel.: 505 505 105 lub e-mail: flota@moyastacja.pl).
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (8)
-
2017-06-14 08:57
MOYA
Tankowalismy w tej stacji na Marynarki Polskiej.Paragony dostarczylismy,zeby otrzymac fakture.Zgroza!!!!Zawsze nie bylo kierownika,ktory je wystawia.Kilkakrotnie jezdzilismy,termin rozliczania zblizal sie.Po prawie 2 tygodniach-wreszcie otrzymalismy.Paliwo kupowalismy do 3 samochodowSkoro tak traktuja klienta,to zrezygnowalismy.Karte flotowa mamy teraz w Lotosie i-swiety spokoj.Nikomu nie polece tej stacji.
- 0 3
-
2017-06-16 05:45
(2)
A czy to czasem właśnie stacja moya na śnieżnej nie miała problemu z jakością paliwa o czym był artykuł kilka tygodni temu ?
- 9 3
-
2017-06-16 08:05
Usunięto juz ten artykul :-/
Zenada...
- 7 0
-
2017-06-16 09:51
Moya Ul. Śnieżna
Tankuje na ul. Śnieżnej od roku jak powstała tam stacja MOYA. Wszystko z paliwami jest w najlepszym porządku. Mowili mi, że wczesniej mieli problemy ale jak Moya to przejęła to zmieniło sie wszystko o 180 stopni.
- 4 2
-
2017-06-16 11:44
(2)
ceny mają przystępne...a paliwo jest dobrej jakości. wolę tankować w polskiej sieci stacji niż dawac zarobić zagranicznym koncernom.
- 8 7
-
2017-06-17 11:28
(1)
A lotos czy orlen to jakie niby sieci stacji ?
- 1 1
-
2017-06-17 12:56
dobrej zmiany :-)
a o BP, Shell, Lukoil, Circle K słyszał ?- 4 1
-
2021-11-10 22:51
Totalna pomyłka
Zatankowałem za 290, wcześniej terminal pytał o kwotę do której maksymalnie chce zatankować. Wpisałem 350. Pociągnęło mi z konta obie kwoty. Po 4 dniach zwrócili mi 60. Teraz bank każe czekać jeszcze ok 6 dni bo z reguły zwrot trwa do 10 dni. Jeśli nie zwrócą kasy to mam pisać reklamację. Bezobsługowa stacja kosztuje mnie teraz masę czasu i nerwów. Był to pierwszy i ostatni raz... Zdecydowanie nie polecam. Dodatkowo facet na infolinii zapewniał, że oni nie maja na to wpływu i tylko bank może zwrócić nadpłacone pieniądze, bank twierdzi odwrotnie...totalna porażka.
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.