- 1 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (293 opinie)
- 2 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (221 opinii)
- 3 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (213 opinii)
- 4 "Leżący policjant" na... polnej drodze (100 opinii)
- 5 Czytelnik: mały niesmak po zlocie klasyków (74 opinie)
- 6 Sąd: kierowcy muszą wiedzieć o mandacie (302 opinie)
We wrześniu Toyota C-HR zadebiutuje w trójmiejskich salonach
Toyota C-HR, czyli najnowszy model ze stajni japońskiego koncernu, wjedzie do trójmiejskich salonów we wrześniu. Lokalni dealerzy - Walder i Carter - ze zniecierpliwieniem wyczekują debiutu najnowszego modelu.
Samochód - według hucznych zapowiedzi japońskiego producenta - jest ponoć fuzją trzech innych modeli z gamy Toyoty. C-HR łączy zalety bestsellerowego Aurisa z nieco podwyższonym RAV4 i bardzo oszczędnym Priusem. Jednak o tym, jaki jest w rzeczywistości, dowiemy się po wakacjach. To właśnie wtedy planowana jest europejska, ale i polska premiera japońskiego crossovera.
- Toyota bardzo starannie przygotowuje się do premiery nowego modelu. Nasi handlowcy od pewnego czasu przechodzą intensywne szkolenia, poznając coraz lepiej nowy produkt - mówi Maja Lesińska z Toyota Carter Gdańsk.
Toyota uchyliła rąbka tajemnicy. Co wiemy o nowym modelu? C-HR w dużym stopniu przypomina samochód koncepcyjny, który w minionym roku zrobił furorę na targach we Frankfurcie. Nowa Toyota będzie jednym z największych crossoverów na rynku - ma 4360 mm długości, 1795 mm szerokości i 1555 mm wysokości. Rozstaw osi wynosi 2640 mm, czyli zaledwie o 2 cm mniej niż w rodzinnym RAV4.
W ofercie crossovera znajdzie się napęd hybrydowy o mocy 122 KM oraz nowy silnik benzynowy 1,2 Turbo generujący moc 116 KM ("benzyniak" zadebiutował w Aurisie). Klienci będą mieli do wyboru 6-biegową manualną skrzynię biegów lub bezstopniową przekładnię CVT.
- O Toyocie C-HR wiemy w zasadzie wszystko. Nie znamy jedynie ceny, niestety. Poznamy ją najpóźniej w pierwszych dniach września, wtedy również rozpoczniemy przyjmować zamówienia na nowy model. 26 września - tuż po trójmiejskich Targach Motoryzacyjnych - auto zaparkuje w naszym salonie - dodaje Lesińska.
Wcześniej, bo w pierwszy weekend września, auto będzie można zobaczyć podczas przedpremierowego pokazu w salonie Toyoty Walder.
Miejsca
Opinie (37)
-
2016-08-03 10:16
(3)
Golf w dizelku lepszy
- 9 17
-
2016-08-03 11:02
(1)
Zapomnaiłem się podpisać.
- 4 5
-
2016-08-03 22:29
a my?
- 2 1
-
2016-08-28 11:38
bredzisz
no super, jeździ jak wyjdzie od mechanika i truje wszystkich dookoła. c-hr jest od toyoty więc już jest lżej na kieszeni bo się tak często psuć nie będzie. poza tym w hybrydzie i z gwarancją nawet do 10 lat na akumulatory.
- 0 0
-
2016-08-03 10:17
(4)
Nie zaimponowało mi. Nie jest to żaden rywal dla X6. Samochód na kredyt na 20 lat dla klasy średniej. Dajcie wreszcie jakieś suvy za 300,000+
- 3 32
-
2016-08-03 17:06
a gdzie jest napisane
ze jest to rywal XG, łosiu?
- 1 1
-
2016-08-03 20:24
X6...pomyliły Ci się klasy, temu cięzko będzie konkurować z Fordem Kugą (1)
116 KM, jak tym jechać? generalnie Toyoty demonami nie są, ale to czym będzie?
Fajna, agresywna buda a pod maską nuda.- 4 0
-
2016-08-03 22:30
pod maska nuda
bo urodziłeś się w europie a nie stanach :)
- 2 0
-
2016-08-04 11:58
jupppi
No dajcie głąbowi te suvy niech sobie chociaż poogląda.
- 2 0
-
2016-08-03 10:46
(1)
Dobra
Jak każdy japoniec.- 14 4
-
2016-08-03 18:00
zapowiada się dobrze. c-hr wygląd ma bardzo odważny, napęd hybrydowy zapewni niskie spalanie.
- 0 0
-
2016-08-03 11:15
nie żebym krytykował, (1)
ale czy w tak dynamicznie wyglądającym samochodzie, o nie za dużych gabarytach, i miejscu wewn., mniemam ze kierowanym do młodego klienta bez dzieci, to silniki chyba powinny być z wieksza mocą, 150KM to w standardzie w Yeti jest,
hmmm taki troche Cactus, pewnie sie przyjmie i odniesie sukces, silniki ekonomiczne, u nas mała rodzinka wezmie 2+1 i podpicuje się ze ma SUVa- 9 0
-
2016-08-03 22:53
Ale chyba to hybryda
Więc tej mocy będzie nieco więcej.
- 0 0
-
2016-08-03 11:39
C-HR
Nie mam się do czego przyczepić, wygląd zewnętrzny i wewnętrzny mnie przekonuje, dodatkowo ten napęd hybrydowy. Jak dla mnie fajny samochód, chętnie bym przetestował
- 11 2
-
2016-08-03 13:22
(2)
A gaz darade założyć ?
- 4 3
-
2016-08-03 17:02
(1)
pewnie da rade ale po co skoro c-hr w hybrydzie ma być, więc niskie spalanie. trochę bez sensu. a toyota jeszcze 10 lat gwarancji na akumulatory daje,.
- 0 2
-
2016-08-04 10:16
był w 3city Lexus LS 600h w gazie
jak to zobaczyłem, to się posikałem ze śmiechu, fura za 600 tys.i gaz sekwencja
a typ miał gębę buca
i się już nie śmiałem
głośno
da radę w hybrydzie- 1 1
-
2016-08-03 14:02
Już wcześniej je widziałem,ale może w końcu będzie można je wypróbować .Moc silnika mogliby trochę zwiększyć,ale wygląd jest spoko
- 1 0
-
2016-08-03 18:41
Ciekawe
Bardzo fajne auto , ciekawe jaka będzie cena w wersji z napędem hybrydowym.
Toyocie brakowało takich aut i myśl, że ten model ma szanse trochę namieszać.- 2 1
-
2016-08-03 19:26
122 KM..lub 116 KM..... (4)
to ani nie będzie ekonomiczne, bo trzeba będzie to cisnąć, żeby w ogóle pojechać, ani z tego samego powodu ekologiczne....kolejne dziadkowozy od Toyoty
- 7 2
-
2016-08-03 21:15
(2)
Uwielbiam to forum.
Pewnie jak większośc tu masz V6/V8 w nowej budzie.. 122 KM to za mało do sprawnego przemiszczania się.- 7 4
-
2016-08-04 11:04
nie, mam Forda 150 KM, dużo podróżuję pomiędzy Gdańskiem a Monachium i Zurychem (1)
i uważam, że moje 150 KM to mało jak na szybką, komfortową podróż po niemieckich autostradach. Każdy musi zadać sobie pytanie, czy będzie samochodem jeździł, czy toczył się. Duża moc nie jest wcale potrzebna do tego, żeby rozpędzać się do 250 km/h. Potrzebna jest do dynamicznego wyprzedzania i przy prędkościach przelotowych rzędu 140-200 km/h mocny silnik o wiele mniej męczy się a więc i wolniej zużywa. Z Toyotą wszystko fajnie, tylko brak mocniejszych jednostek napędowy powoduje bardzo duży odpływ klientów od marki.Gwarantuję Ci, że jak rac pojedziesz w dłuższą trasę mocniejszym autem, na takie 1.6 120 KM nie będziesz chciał patrzeć.
- 0 1
-
2016-08-04 11:52
to auto ma 4,3m
to tyle co kompakt. wiec same gabaryty powodują ze nie będzie ono królem autostrad.
Po prostu.
Do częstego jeżdżenia w długie trasy sa pojazdy innej klasy.
Moc to nie wszystko - nie sadze by clio RS sie nadawało do rodzinnych wyjazdów na południe europy mimo posiadania odpowiedniej mocy.- 3 0
-
2016-09-08 10:54
Proponuje się przejechać nowym priusem IV generacji wcisnąć gaz na A1 do Torunia i z powrotem, a potem dawać krytyczne informacje które nie mają odniesienia do rzeczywistości , aby pisać o osiągach najpierw trzeba je sprawdzić a nie pisać dyrdymały :-)
- 0 0
-
2016-08-03 19:40
(4)
Wygląd - świetny.
Silniki (pod względem mocy) - żenada.- 8 1
-
2016-08-03 21:17
(3)
Ile masz KM w obecnym samochodzie?
Czy jeżdziłeś kiedyś nowym samochodem obecnie produkowanym choćby ze 100KM?
Tak wiem... pewnie masz minimum 200-300 KM pod maską
he he he- 3 1
-
2016-08-03 22:32
ja mam 320KM
i tez uważam, że europa to motoryzacyjny szmelc
- 1 2
-
2016-08-04 00:50
360 koni audi s3....
- 0 3
-
2016-08-04 08:39
110KM pół roczny Fiat Tipo
wolnossący
można? można
a nie pchają się w mikro turbiny ze start-stop, albo hybrydy- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.