• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

XLV - nowy ssangyong na lato

Mart
28 maja 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
Coś dla dużej rodziny - ssangyong XLV. Coś dla dużej rodziny - ssangyong XLV.

Jest duży i niedrogi. Oficjalnie zaprezentuje się za kilka dni. Na początku czerwca rusza sprzedaż nowego modelu koreańskiej marki, oto ssangyong XLV.



Nazwa XLV to skrót od "eXciting smart Lifestyle Vehicle". XLV to większy "brat" modelu Tivoli, oferowanego już od prawie roku. Zaprojektowano go jako wielozadaniowego SUVa. Dzięki wydłużonemu rozmiarowi może pochwalić się większą przestrzenią bagażową, do robiących wrażenie 720 litrów. Wymiary? XLV Posiada ten sam rozstaw osi co Tivoli - 2600 mm, ale odróżnia się już wydłużonym o 238 mm nadwoziem za słupkiem C.

Ssangyong XLV napędzać może jeden z dwóch 1.6-litrowych silników spełniający normę Euro 6. Motor benzynowy oferuje moc 128 KM (przy 6.000 obr./min.) i 160 Nm (przy4600 obr./min.).

Turbodoładowany diesel osiąga moc 115 KM (przy 3400-4000 obr./min.) i 300 Nm (przy 1500-2500 obr./min.). Standardem jest napęd na koła przednie, ręczna skrzynia biegów oraz system Start/Stop redukujący zużycie paliwa. 6-biegowa automatyczna przekładnia firmy Aisin to opcja, podobnie jak napęd 4x4 (system inteligentnego napędu na cztery koła, dołączanego elektronicznie).

Udany crossover - zobacz nasz test ssangyonga tivoli

Ssang informuje, że już w podstawowej wersji wyposażenia XLV może naprawdę wiele zaoferować. Na pokładzie samochodu znajdzie się m.in. dwustopniowa funkcja wentylacji fotela kierowcy, podgrzewane fotele z przodu i z tyłu, podgrzewana kierownica, dwustrefowa klimatyzacja z cyfrowym wyświetlaczem, system rozrywkowy MP3 z 7-calowym wyświetlaczem dotykowym, złącze USB/AUX, zestaw głośnomówiący Bluetooth, złącze iPod i iPhone, system nawigacji Tom-Tom, kamera cofania, przednie i tylne czujniki parkowania, tempomat, wycieraczki z czujnikiem deszczu oraz elektrochromatyczne wewnętrzne lusterko wsteczne. Samochód objęty będzie także pięcioletnią gwarancją lub do 100 000 km przebiegu.

  • Ssangyong XLV
  • Ssangyong XLV
  • Ssangyong XLV
  • Ssangyong XLV


Atrakcyjnie wygląda także cennik modelu XLV. Z benzynowym silnikiem w podstawowej wersji wyposażenia Crystal Base, samochód wyceniono na 59 900 zł. Najtańsza wersja z silnikiem wysokoprężnym to wydatek 68 800 zł. Najdroższe wersje wyposażenia z napędem na obie osie i automatyczną skrzynią biegów - Saphire AWD kosztują: 97 900 zł za wersję benzynową oraz 106 800 zł za wersję z silnikiem wysokoprężnym.
Mart

Miejsca

Opinie (25)

  • wow (2)

    jakie to coś brzydkie:)

    • 15 13

    • powiedzial lekarz jak cie zobaczył...

      • 10 3

    • Brzydkie

      Jak Toyoty

      • 0 0

  • Koreański Citroen

    • 8 5

  • Mega czaderski :)

    wolnossąca benzyna
    a nie jakieś wyżyłowane 2,5 cylindra w turbo
    do tego w miarę tani
    możliwość dokupienia automatu, 4x4

    dla mnie za duży (rodzina 2+pies) Tivoli_iloviT wystarczy

    • 13 4

  • ciekawe ile to coś warzy ? (7)

    Jeżeli w granicach 1,8-2 t, to sorry ale te silniczki (128 /115 KM) są zdecydowanie za słabe.
    Dla emeryta do kościoła albo na działkę może i będzie OK, ale nie wyobrażam sobie wyprzedania na autostradzie tym wozem drabiniastym, mając taaakkkiii zapas mocy pod maską.

    • 2 14

    • (1)

      przeciez ty dziecko nawet PJ nie masz, a tatowy pasek b5 swietnie sobie radzi na autostradzie jak jedziecie z tczewa do ikei na hot dogi

      • 9 2

      • nigdy nie miałem Passata w żadnej wersji ,ale widzę że ty jesteś oblatany w temacie.

        za to drogi przychylacie mam Hondę Accord 2014 i zapewniam cie że 18 lat skończyłem już jakiś czas temu.
        PS. Czyżbyś był wspomnianym *emerytem, czy może* spełnioną głową rodziny ,z kredytem we frankach szwajcarskich na 30 lat?

        *niepotrzebne skreślić

        • 1 2

    • Trzy piwa na minutę.

      • 3 0

    • a Ursus 6614 waży 4280kg a mocy ma 92KM (2)

      i bez problemu ciągnie 12 ton na łysych kapciach po śniegu

      Do lekcji !
      Bo pójdę do matki !

      • 10 0

      • no to gratuluje (1)

        spróbuj tym Ursusem wyprzedzać cokolwiek ,co nie jest drugim Ursusem albo walcem drogowym.

        • 0 1

        • przecież w pytaniu było warzy hahahaaa waży

          ile waży i czemu takie słabe

          a potem jest stwierdzenie, że emeryt na A1 nie da rady wyprzedzić czegoś tam

          • 0 0

    • Wiedza podstawą

      Masa własna samochodu w granicach 1315-1535kg w zależności od napędu i silnika. Należy najpierw się zapoznać z danymi i odbyć jazdę testową zanim zacznie się wypisywać bzdury i kłamstwa. Dziwie się, że zawsze wypowiadają się "specjaliści" nie mający żadnej wiedzy na pewne tematy a za to dużo do napisania. Przykre ;-(

      • 0 0

  • V12 (2)

    1.6l ?? Najnowsze bugatti ma 1500KM i ogromny silnik i spelnia wszystkie normy emisjii spalin gdybym ja mial nad tym wladze kazde auto mialoby minimum 650KM 6 litrow pojemnosci i V12 tylko dla aut o gabarytach fiata pandy wymagany bylby silnik o tych samych parametrach ale V10 ;)

    • 0 9

    • a w poniedzialek znow gimbaza

      • 5 0

    • jakie koszta ?

      100 tys euro za podstawową Pandę ?

      zrelaksuj się
      oddychaj głęboko przez nos
      pomyśl
      samochód do miasta
      spalanie max 9
      prędkość max 90km/h

      te twoje V10 i V12 mieszczą się ?

      jesli tak to podaj przykład

      • 2 0

  • ssangyong czyzna ktos bardziej dziwną i smieszną nazwę na markę auta?? (3)

    • 4 7

    • na szczeście w Holandii chca zakazać sprzedarzy Diesli . (1)

      • 4 0

      • diesel jest dla januszy

        • 6 3

    • dla azjatów volkswagen też brzmi śmiesznie

      • 6 0

  • Brzydkie to to (2)

    • 4 9

    • Nie to co pasek b5...
      no nie, kmiocie?

      • 5 3

    • Brzydkie jak każda Toyota

      • 0 0

  • A po zakupie (1)

    Będzie problem z dostępem do części naprawczych.

    • 0 0

    • Problem z dostępem raczej do wiedzy ma większość

      Główny magazyn części jak większości marek znajduje się Europie a ściślej rzecz biorąc w Belgii. Sporo aut tej marki jeździ w Niemczech i Belgii więc proszę wyciągnąć wnioski. Marki indyjskiej TATA nie ma na rynku w Polsce a klienci nie mają problemu z dostępem do części gdyż nadal jest Dystrybutor i Serwisy. Jak firma motoryzacyjna "znika" z danego rynku to przez 5-letni okres ma obowiązek zaopatrywania w części i serwis.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Sprawdź się

Sprawdź się

W którym roku zadebiutowały trolejbusy Solaris Trollino 18?

 

Najczęściej czytane