Wiadomości

31 marca zamknięcie salonu Infiniti

Najnowszy artukuł na ten temat

Usługa door-to-door w salonach samochodowych

Salon zlokalizowany przy trójmiejskiej obwodnicy, w sąsiedztwie CH Auchan, już niebawem przestanie istnieć.
Salon zlokalizowany przy trójmiejskiej obwodnicy, w sąsiedztwie CH Auchan, już niebawem przestanie istnieć. fot. Centrum Infiniti Gdańsk

Za półtora miesiąca, dokładnie 31 marca, Centrum Infiniti Gdańsk przestanie istnieć. To pokłosie decyzji o definitywnym zakończeniu działalności przez japońską markę w Europie. Trójmiejscy klienci Infiniti nie muszą się jednak martwić - producent nie zostawi ich na lodzie, wciąż będą mogli korzystać z usług serwisu, a także opieki gwarancyjnej i pogwarancyjnej.



Salonów samochodowych w Trójmieście jest:

za mało 12%
w sam raz 24%
za dużo 36%
nie wiem, nie interesuje mnie to 28%
zakończona Łącznie głosów: 702
O niezbyt udanej przygodzie marki Infiniti w Polsce można napisać krótko: z dużej chmury mały deszcz. I choć plany były ambitne, to owa przygoda zakończyła się na wybudowaniu w sumie sześciu salonów na terenie całego kraju. I to by było na tyle. Sprzedaż okazała się wysoko niezadowalająca, i to nie tylko w Polsce. Dlatego też Japończycy zadecydowali o zakończeniu działalności na rynku europejskim.

Jeden z sześciu wspomnianych obiektów powstał przy ul. Szczęśliwej 9A w Gdańsku. Teraz, po nieco ponad trzech latach od rozpoczęcia budowy, gdański salon - podobnie jak pięć pozostałych - zostanie zamknięty.

31 marca 2020 - to dokładna data zamknięcia Centrum Infiniti Gdańsk. Do tego dnia salon będzie otwarty, a doradcy handlowi będą przyjmować zamówienia (o ile będzie jeszcze co zamawiać).

- Działalności nie zakończy serwis. Gdański - podobnie jak inne serwisy Infiniti w Polsce - będzie dbał o samochody klientów w dotychczasowej lokalizacji. Czy tak samo będzie za trzy, pięć lat? Tego nie mogę potwierdzić, że w Gdańsku przy ul. Szczęśliwej, ale na pewno utrzymamy serwis Infiniti w Trójmieście. Klienci mogą być zatem spokojni o opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną, do której prawem unijnym zobowiązany jest producent samochodów - wyjaśnia Radosław Pszczółka, rzecznik prasowy Infiniti Polska.

Salony samochodowe w Trójmieście


Na ten moment nie wiadomo, co stanie się z budynkiem po salonie Centrum Infiniti Gdańsk.
Na ten moment nie wiadomo, co stanie się z budynkiem po salonie Centrum Infiniti Gdańsk. fot. Centrum Infiniti Gdańsk
Osoby, które mimo wszystko w obecnej sytuacji chciałyby nabyć nowy samochód marki Infiniti, mają na to ostatnią szansę.

- Na tę chwilę w ofercie Infiniti są już tylko: kompaktowe Q30 i crossover QX30, oba z dwulitrowymi silnikami benzynowymi, a także hybrydowa wersja limuzyny Q50 oraz przestronny SUV QX60. Rabat, który można nazwać pożegnalnym, uzależniony jest oczywiście od wersji i wyposażenia, a sięga on nawet 30 proc. Kompakt premium Q30 dostępny jest już od kwoty 99 900 zł - wylicza Pszczółka.
Nie zapadła jeszcze decyzja o zagospodarowaniu - byłego już niebawem - salonu Centrum Infiniti Gdańsk.

Jednym z nielicznych modeli Infiniti, które można jeszcze zamawiać, jest crossover QX30.
Jednym z nielicznych modeli Infiniti, które można jeszcze zamawiać, jest crossover QX30. fot. Michał Jelionek / Trojmiasto.pl

Opinie (83) 3 zablokowane

  • Lepszy jeden salon Infinity niż 3 Plichty (11)

    Nie lubię Skodziaży, dzisiaj mi jeden zajechał droigę bo ściął sobie zakręt. Wiem Plichta to nie tylko skoda ale te są najgorsze

    • 83 54

    • (3)

      A samochód sam jechał czy ktoś go prowadził? Nie jest winien samochód tylko kierowca.

      • 22 1

      • (2)

        Skoda to stan umysłu, nie staraj się zrozumieć.

        • 8 17

        • ciekawe gdzie bydło się uczy takich złotych mysli? "stan umysłu"...gdzie to usłyszałeś pachole?

          • 8 1

        • o co chodzi z tymi Skodami? One są wybierane przez takich ludzi czy jak wsiada się

          do Skody to odwala? Może materiały wydzielają jakieś toksyny?

          • 2 1

    • Skoda to prawie Volkswagen. Dla leczących kompleksy ostrą jazdą w sam raz. (4)

      • 4 9

      • (3)

        Skoda jest zawsze najlepsza, miliony Polakow nie moga sie mylic. zapamietaj kolejnosc w koncernie VAG (rosnaco): Seat, VW, Audi, Porsche, Lamborghini, Bentley, Skoda.

        • 6 2

        • (1)

          Ludzie wybierają skodę i potem na siłe przekonują wszystkich że dobrze zrobili a jak nikt nie patrzy to plują sobie w brodę że wybrali skodę. Chwalą ją do ostatniego dnia przed sprzedażą i dopiero wtedy mówią o niej prawdę. Dziwne ale tak mają.

          • 9 5

          • Odkąd Nissan wszedł we współpracę z Renaultem

            To Francuzi dla Niemców wykończyli Nissana w Europie

            • 3 2

        • Lexus to Toyota w sreberku

          • 2 2

    • To Nissan dla naiwnych w USA (1)

      • 4 2

      • Nissan już nie jest w Stanach kojarzony źle

        Infiniti na wymarciu

        • 2 0

  • A kto to kupował? (5)

    Pewnie stoczniowcy ;)

    • 25 20

    • Mierz zamiar podług popytu Jasiu (2)

      A to efekt końcowy po prostu.

      • 5 6

      • (1)

        Mogli ciebie wziąć na eksperta od strategii rozwoju.
        Znasz się

        • 9 1

        • Ty się znasz jeszcze lepiej jak widać...

          • 0 0

    • O niezbyt udanej przygodzie marki Infiniti w Polsce można napisać krótko (1)

      Mega niewypał!

      • 17 2

      • Wina Niemców i ich norm

        • 1 3

  • Ehh, miałem sobie kupić taki za 13-tą emeryturę ;)

    • 41 3

  • Nie było w ofercie TDI ka i wszystko w pi...du...

    • 39 6

  • (4)

    Za słabo na klasę premium, a za drogo na klasę średnią, cały problem Infiniti, tak jak kiedyś Saaba.

    • 52 6

    • Akurat Saab był jak najbardziej premium, to wciąż są świetne auta (2)

      Ale właśnie to go wykończyło, że skupiał się na jednym segmencie rynku. Gdyby był jak Audi czy Mercedes i oferował modele różnych segmentów to by przetrwał.

      • 5 6

      • (1)

        Jako były posiadacz nowego Saaba z salonu, nie ujmuje tej marce, świetny samochód, ale ceny mieli niestety zbyt wysokie w porównaniu do pozostałych marek typu Audi, Mercedes BMW, chcieli być uważani za markę premium i kwoty które sobie życzyli miały być adekwatne do tego segmentu premium, niestety ludzie nie podzielali ich entuzjazmu.

        • 17 0

        • A ich benzynowe silniki to jedne z najwiekszych paliwozercow w historii. 1,8t palil 15 w miescie.

          • 5 3

    • Niestety to francuski samochód tak jak Nissan. Zawiedzeni do wymiany po 45 tys kilometrów. Miałem tego francuskiego nissana tzw quaskaja i dzięki Bogu że się go po byłem......

      • 0 3

  • Infiniti zostało wykończone przez normy emisji spalin. Taki QX60 z 3,5L benzyna pali średnio 15-17L Pb. (8)

    Cene obnizyli z 360 na 260 tys ale to i tak duzo na konstrukcje sprzed kilkunastu lat. W tej klasie standardem sa chocby reflektory LED a tu nie ma nawet za doplata. To pokazuje jak stara jest konstrukcja auta.
    Ale w 2021 roku Infiniti ma wypuscic na rynek 2 auta elektryczne czyli powrot Infiniti do Europy nastapi w ciagu ok 2 lat.

    Info z centrali. Takze serwisem nie ma co sie przejmowac. Nawet jak zniknie przy Auchan to serwis bedzie sie odbywal w salonach nissan/renault.

    • 20 6

    • Do tego ta cena 260 tys (z 360) to cena za auto z 2018 roku !

      Juz w zeszlym roku obnizyli cene do 260 to teraz jak auto rok starsze cena powinna spasc jeszcze o min 30-50 tys. Jak beda uparci to zostana z tymi autami i beda mieli wiekszy problem niz obnizka ceny i wypchniecie auta za wszelka cene.

      • 4 0

    • I to są fakty, a nie jakiś marketingowy bełkot.

      • 4 0

    • Infi (2)

      LED jest od dawna a niestety to Japan wprowadza nowinki technologiczne chociażby das który dopiero w Europie marki premium wprowadzają jeżdżę nówka Q60S twin Turbo i za żaden niemiecki złom bym się nigdy nie zamienił.

      • 1 3

      • Zamień się na słownik j.polskiego.

        • 7 0

      • to, ze ktos wprowadza nowa i nieprzetestowana technologie, nie znaczy ze jest lepszy. wszystkie zlomy zawsze gonia pierwsze dodawac nowinki do swoich premium aut, a spojrz na RR, porsche itp nie widzialem, aby tam oferowali adaptacyjne kierunkowskazy dla biedy

        • 0 1

    • infiniti (1)

      Kupiłem Q50 hybrydę w 2018.Jasne perforowane skóry,wszystkie reflektory led,3.5 litra silnik,blokada szybkości przy 250km/h,sprawdziłem i pali po przejechaniu 25tyś.km. 10,2litra na 100km.przyśpieszenie 5,5do setki.Teraz podobne Audi 5 ma silniczek 2litry dizel i jest droższe ale polacy kupią go za 10 lat ze szrotu.

      • 2 0

      • Owszem Infiniti to fajne auta i wbrew pozorom niedrogie ale Infiniti juz dawno odpuscilo Europe

        Gdyby realizowali sprzedaz przez salony nissan/renault mieliby nizsze koszty a do tego kilka nowinek i silniki hybrydowe i sprzedaz by wyskoczyla do przodu. Byli leniwi i nie rozumieja rynku EU.

        • 2 0

    • co ma spalenie do emisji? G63 pali 25-30l

      • 0 0

  • Dla mnie sie podobaly (8)

    Bo mialy przynajmniej duze silniki a nie kosiarki 1.0 Turbo do budy wazacej 1200-1400 kg jak to niektorzy teraz sprzedaja

    • 34 8

    • Ty to chyba z Podlasja przyjechał

      • 30 6

    • i dlatego właśnie ich nie sprzedają

      bo nissanowi nie opłacało się tworzyć takich jednostek spalinowych, które spełniały by normy europejskie przy tak małej sprzedaży i postanowili się wycofać.

      • 9 0

    • Co tam słychać w Białymstoku?

      • 12 3

    • Ściana wschodnia.

      Polska języka trudna ...

      • 11 3

    • Nie przejmuj sie burkami.

      Zaciąganie z ruska jest fajoskie, tak samo jak kaszubszczyzna. Tylko wykorzenione, zakompleksione kundle wstydzą sie regionalizmów.

      • 5 7

    • Skad ty jestes (1)

      Dla mnie....a moze...Mi sie podobaly:)

      • 2 1

      • Mnie

        Mnie a nie mi językoznawco

        • 2 1

    • O, widzę pan inżynier się znalazł..

      • 0 2

  • Wróżę podobną sytuację z nowym salonem DSa. Za mało premium i za drogie jak na "zwykłe" auta.

    • 30 0

  • Ciekawe auta, ale... (1)

    Infiniti to ciekawe auta dość dobrze wykonane, ale są bardzo drogie i w tej cenie ludzie wolą po prostu lepsze Audi, BMW czy Mercedesa.

    • 22 4

    • niemieckie

      Niemiecki samochody kiedyś były trwałe i szybkie.Teraz są drogie w naprawie,awaryjne silniki i cuda konstrukcyjne by utrudnić wymianę części.Infinity ma silnik v6 który był kilkanaście lat był w pierwszej dziesiątce najlepszych silników na świecie,klasyczny automat który nie rozlatuje się po paru latach.Teraz opracowali silnik 2 litry o zmiennym sprężaniu ale po prostu mała europa z wygłupami w normach na których oszukiwali niemcy jest dla japończyków mało istotna.

      • 10 0

  • Ojoj

    • 7 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Sprawdź się

Cullinan to luksusowy SUV marki: