• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowe salony samochodowe otwarte w 2020 roku

Michał Jelionek
26 grudnia 2020 (artykuł sprzed 3 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Nowy obiekt Mazdy BMG w Gdańsku
W roku 2020 trójmiejska mapa motoryzacyjna zyskała kilka ciekawych obiektów. W roku 2020 trójmiejska mapa motoryzacyjna zyskała kilka ciekawych obiektów.

W tym przedziwnym roku nie brakowało zarówno interesujących premier nowych modeli, jaki i inauguracji nowych salonów samochodowych w Trójmieście. A te - z racji na obostrzenia - otwierane były z pominięciem hucznych imprez. Przypomnijmy sobie raz jeszcze, którzy dealerzy w roku 2020 świętowali zakończenie swoich inwestycji. Były również obiekty, których działalności zostały zakończone.



6. Cupra Plichta



  • Cupra Corner w salonie Seat Plichta.
Zestawienie otwiera zupełnie nowa marka w Trójmieście. To Cupra, która jest córką Seata. Co prawda w przypadku Cupry nie mówimy o nowym salonie, a jedynie o specjalnej, dedykowanej strefie, która została stworzona w gdańskim obiekcie Seat Plichta. Nie mniej jednak to nowość na trójmiejskim rynku. Przypomnijmy tylko, że dwa lata temu włodarze Seata postanowili wyodrębnić swoją sportową sekcję, a tym samym dać inżynierom więcej swobody przy budowaniu sportowych modeli.

W salonie Seata i Cupry przy ul. Lubowidzkiej 40Mapka w Gdańsku klienci znajdą m.in. Cupra Mastera, czyli przeszkolonego sprzedawcę, a także gablotę z odzieżą i gadżetami sygnowanymi logiem Cupra, no i oczywiście egzemplarz demonstracyjny Cupry.

Mieliśmy już okazję przetestować pierwszy samodzielny model Cupry



5. Renault i Dacia Zdunek



  • Renault i Dacia Zdunek przy Miałkim Szlaku.
To pierwsza z trzech tegorocznych inwestycji Grupy Zdunek. Salon Renault i Dacia przy Miałkim Szlaku 43/45Mapka został kompletnie zmodernizowany. W lewym skrzydle pozostała marka Renault, natomiast w prawym, w którym niegdyś mieścił się salon BMW, wygospodarowano miejsce dla Dacii.

Przebudowa obiektu rozpoczęła się wiosną 2019 roku i trwała blisko rok. Teraz salony Renault i Dacia liczą łącznie 1400 m kw. powierzchni i mogą pomieścić ponad 20 samochodów demonstracyjnych.

4. DS Zdunek



  • DS Automobiles zlokalizowany jest w kompleksie Grupy Zdunek przy Miałkim Szlaku w Gdańsku.
DS Automobiles to kolejna nowa marka na naszym rynku. Marka, która dojrzewała na bazie Citroena, stała się samodzielna. Pierwszy trójmiejski obiekt DS-a zlokalizowany jest naprzeciwko salonów Renault i Dacii. I oczywiście wchodzi w skład Grupy Zdunek. Co ważne, salon został oddany do użytku w niezwykle trudnym okresie pierwszego lockdownu.

Kameralny salonik swoją gustowną aranżacją ma nawiązywać do paryskiego butiku. Powierzchnia obiektu to zaledwie 200 m kw., na której zmieszczą się trzy samochody demonstracyjne. We wnętrzu znalazło się miejsce na gabloty z markowymi gadżetami oraz małymi modelami DS. Jedną ze ścian salonu zdobią skóry, kolorowe nici i archaiczne przyrządy służące niegdyś do garbowania skóry.

Przetestowaliśmy elektrycznego DS3 Crossback E-Tense



3. Peugeot Zdunek



  • Najnowsza inwestycja Grupy Zdunek.
Kolejny salon i kolejna, tym razem najświeższa, inwestycja Grupy Zdunek. To salon marki Peugeot, który zlokalizowany jest w kompleksie dealera przy al. Grunwaldzkiej 295Mapka, w bezpośrednim sąsiedztwie Citroena. Obiekt został oficjalnie otwarty w listopadzie.

Salon sprzedaży samochodów marki Peugeot ma powierzchnię 270 m kw. i może w nim zaparkować nawet siedem aut spod znaku lwa. Przed salonem wyeksponowana została strefa dla aut dostawczych i usługowych. Obok działa także serwis obsługujący całą Grupę PSA (Citroen, Peugeot, DS).

Trójmiejskie salony samochodowe


2. British Automotive Gdańsk



  • Nowy obiekt British Automotive Gdańsk.
To zdecydowanie jedna z większych inwestycji dealerskich w Trójmieście w 2020 roku. Na początku lipca oficjalnie otwarta została nowa siedziba British Automotive Gdańsk, jedynego autoryzowanego przedstawiciela marek Jaguar i Land Rover na Pomorzu. Nowoczesny obiekt zlokalizowany jest przy al. Grunwaldzkiej 241Mapka. Stacja została zbudowana zgodnie z najnowszymi standardami Jaguara i Land Rovera, przez co stała się najnowocześniejszym i największym obiektem obu marek w kraju. Ma trzy kondygnacje - dwie naziemne i jedną podziemną. A jej całkowita powierzchnia wynosi 3,7 tys. m kw.

Strefa ekspozycyjna na 16 nowych egzemplarzy zlokalizowana jest na parterze. Na pierwszym piętrze wygospodarowano strefę Approved, czyli miejsce dla klientów szukających samochodów używanych z gwarancją. Łącznie pod dachem może zaparkować 30 pojazdów. Dodatkowo kilkadziesiąt nowych i używanych aut zaparkowanych jest na zewnętrznym tarasie.

1. Mercedes-Benz BMG Goworowski



  • Nowoczesny salon Mercedes-Benz BMG Goworowski w Gdyni.
Zdecydowanym numerem jeden w zestawieniu salonów otwartych w 2020 roku jest potężny obiekt Mercedes-Benz, zlokalizowany w Gdyni przy ul. Łużyckiej 9Mapka. Budowa największego salonu Mercedesa w kraju trwała dwa lata, a zakończenie inwestycji przypadło pechowo na... pierwszy lockdown.

Nowoczesny obiekt ma aż pięć kondygnacji, zajmuje powierzchnię 3 tys. m kw., a w jego strefie ekspozycyjnej może zaparkować nawet 50 egzemplarzy ze stajni Mercedes-Benz. W salonie wygospodarowano oddzielne strefy: AMG, aut elektrycznych i hybrydowych, a także użytkowych. Całkiem niedawno firma BMG Goworowski została doceniona za to, co dokonała w tym jakże trudnym roku 2020. Otrzymała nagrodę dealera roku w kategorii "mała grupa dealerska".

Czytaj także: Firma BMG Goworowski dealerem roku



Na koniec warto dodać, że z trójmiejskiej mapy motoryzacyjnej zniknęły dwa obiekty - Infiniti GdańskASO 11 - gdyńskiego przedstawiciela marki Citroen.

Zobacz, które salony zostały otwarte w 2019 roku

Miejsca

Opinie (36) 4 zablokowane

  • (4)

    Dodajmy że tysiące niesprzedanych i zalegających na placach aut "kupili"dealerzy bo od nowego roku wchodzi kolejna bzdurna nowa norma euro.Na nowe auta stać jedynie floty,firmy i przedsiębiorców biorących w lizing.Jedynie 15% kupuje szary Kowalski.Ceny nowych aut kompletnie nieadekwatne do zarobków,stąd średnia aut u nas to 16 lat.Ja sam wolę kupić zadbanego 5 latka,a tak nówka już po 3 latach warta połowy ceny zakupu....

    • 29 20

    • swen to wez nowe w lizing jak mowisz

      przeciez nie trzeba byc przedsiebiarca juz zeby moc z tego korzystac. ale pewnie nie wiedziales bo byles zajety szukaniem najtanszych parowek na gryllka co nie?

      • 25 3

    • laesing i najem długoterminowy dostępne są także dla Kowalskiego (1)

      nie trzeba być firmą

      • 5 1

      • jest, nazywa się to leasing konsumencki.
        Tylko i tak przedsiębiorcom bardziej się to opłaca.

        • 0 0

    • Liczyć to nie umiesz.

      Około 2-5% to zakup przez klienta indywidualnego nowych samochodów.Strata na samochodzie jest taka sama w % czy kupujesz nowy czy używany.Wartość jest inna ale % to %.

      • 4 0

  • Nowe salony to nie powód do dumy....

    Dealerzy sprzedają auta na 5 lat ,potem fala usterek i napraw bez końca a na końcu planeta obstawiona kapiącymi płynami złomami .

    • 11 9

  • (5)

    Kupno za gotówkę nowego samochodu, który momentalnie po wyjechaniu z salonu traci kilkanaście % swojej wartości jest absurdem. Czy ktoś w ogóle jeszcze tak robi?
    Tylko najem albo leasing z maksymalną wartością rezydualną czyli najniższą ratą i po dwoch latach wymiana bez wykupu.
    Z bieżących wplywów splacamy auto a gotówkę, którą chcieliśmy przeznaczyć na zakup po prostu nadal posiadamy.

    • 9 30

    • Teoria

      Spójrzmy na te mądrości. Jeśli mam firmę która ma x-set tysięcy obrotu miesięcznie, i raty 3-4kpln nie zauważam, to tak, masz racje. Ale jeśli należę do 3% społeczeństwa i zarabiam netto rocznie koło 200kpln to już mi się nie opłaca. A jak jestem 97% społeczeństwa i zarabiam przeciętnie lub mało (poniżej zasiłków w Europie), to w ogóle złoty interes!
      Po 3-4 latach płacenia kredytu mam auto warte powiedzmy 50 tysięcy, płacąc tyle samo za wynajem, nie mam nic. Hm...

      • 15 3

    • cóż jedni lubią świeżość, różnorodność i smak nowości i mogą sobie na to pozwolić, inni muszą zadowolić się przechodzonym towarem i zjadają resztki z pańskiego stołu - takie życie

      • 8 0

    • jeśli nikt nowego auta nie kupi, to za 10 lat nie bedziesz mial czym jezdzic pajacu

      • 3 0

    • Widać że nie masz pojęcia. Tylko i wyłącznie leasing z wykupem 1%, zorientowani przedsiębiorcy doskonale wiedzą dlaczego.

      • 1 3

    • Tak. Tak wlasnie zrobilem. Moja kasa i robie z nia do chce

      • 0 0

  • My mamy juz od dawna elektryki a wy dalej dieselami sie zachwycacie . Ale zenada ten szczep piastowy (3)

    Gotowe nå nasze zuzyte baterie z no ? Hahaha

    • 6 22

    • A ta cala twoja elektryka skad sie bierze?

      Uzyj swoj rozum jesli go posiadasz cwaniaczku

      • 7 1

    • Kmiotku nie szarzuj

      Zaden z ciebie Norweg a mentalnie dalej zacofany kmiotek prawdopodobnie z zabitej dechami polskiej wiochy gdzies.... Nie szarzuj bos za cienki Bolek i dlatego na wiosze siedzisz nie jak ja w Oslo. Elekrtyki po 100 k usd maja tak, ale norwedzy i pewnie twoj sasiad gdzie ty siedzisz w 18 letniej toyocie..

      • 10 2

    • Podniecaj się swoim elektrykiem ja zatankuję sobie raz i jadę 1000 km ty przejedziesz 400 i klops trzeba stać i ładować. Czas to pieniądz baranie

      • 0 0

  • Salony

    To są w wersalu, a to są przeszklone garaże do sprzedaży aut. Tymczasem.

    • 28 2

  • Och jak wspaniale, jak ekskluzywnie ! I nowe miejsca pracy! A tak realnie - tyle brudnej kasy, co sie tam przewija, to malo kto sobie wyobraza.

    • 22 3

  • Salony nowe

    A ilu zwolnili najemników i pracowników w marcu? Bo korona to już się ci dwaj nie chwalą? To nie medialne.

    • 19 4

  • Zjadamy własny ogon. (2)

    Samochody coraz droższe bo wszystko muszą mieć "w standardzie", do tego normy też coraz bardziej kosmiczne. I ceny rosną dużo szybciej jak pensje.
    Zawsze kupowałem nowe auta z salonu, aktualne jest już szóste. Jeździłem pięć lat i zmieniałem na kolejne. Obecnie jeżdżę siódmy rok tym samym, a na nowe, podobnej klasy już mnie nie stać.

    Czy o to chodzi abym jeździł starym gratem zamiast dać znów ludziom pracę przy produkcji i sprzedaży nowego?

    • 23 1

    • To dasz zarobić mechanikom, wyjdzie na jedno.

      • 2 1

    • Starym gratm nie pojezdzisz bo wprowadza zakazy dla takich aut

      • 0 0

  • Jeszcze salon Izery i będzie komplet.

    • 15 2

  • Niedługo bułka paryska będzie od zdunka ... skoro ma wszystkie francuzy (1)

    • 23 1

    • Ilość nie znaczy jakość

      Bajońskie stawki na serwisie kolejki olewanie Klientów a obsługa to dzieci uczące się za ladą bez doświadczenia w motoryzacji bez szkoły samochodowej oto pełen obraz tych serwisów żenuła

      • 5 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Sprawdź się

Sprawdź się

Bentayga to SUV marki:

 

Najczęściej czytane