- 1 Mała uliczka, duży problem (231 opinii)
- 2 Ktoś "przeparkował" wrak... bez kół (113 opinii)
- 3 Odliczanie sekund na skrzyżowaniach. Za czy przeciw? (310 opinii)
- 4 Plichta przejmie salon Kia w Gdańsku (41 opinii)
- 5 15 mln dofinansowania na prace na Puckiej (70 opinii)
- 6 Kraj, z którego pochodzą piraci drogowi (400 opinii)
Autobus między rogatkami. "Zagrożenia nie było"
Autobus pomiędzy szlabanami, a po torach jedzie pociąg towarowy - brzmi dramatycznie. Do takiego zdarzenia doszło we wtorek w Gdyni. Okazuje się jednak, że w pojeździe nie było pasażerów, a kierowca był w kontakcie z dróżnikiem.
Ustaliliśmy, że na przejeździe kolejowym przy ul. Chrzanowskiego znalazł się autobus linii nr 119, jadący z Dworca Morskiego. W tym miejscu wjazd na przejazd od strony ul. Polskiej odbywa się bezpośrednio z ronda Karlskrona. Przejazd nie jest wyposażony w ostrzegawczą sygnalizację świetlną, nie jest też sterowany automatycznie. Zamyka i otwiera go ręcznie dróżnik, który w ten sposób pozwala pociągom towarowym podjechać do placu manewrowego. Prędkość jeżdżących tamtędy pociągów zawsze jest minimalna.
Kierowca rozmawiał z dróżnikiem
- Jak wyjaśnił kierowca i co potwierdził zapis monitoringu, szlaban zaczął opuszczać się w momencie zjazdu autobusu z ronda. Kierowca stwierdził, że był już zbyt blisko szlabanu, aby zatrzymać pojazd przed szlabanem - pomimo bardzo niewielkiej prędkości (wyjazd z ronda). Nawet przy awaryjnym hamowaniu szlaban uderzyłby w dach autobusu, a wycofywanie na rondo nie byłoby bezpieczne - relacjonuje Marcin Gromadzki, rzecznik Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.
Kierowca - pracownik Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Gdyni, w którym pracuje od roku - zaciągnął hamulec ręczny i podszedł do dróżnika z pytaniem, czy otworzy szlaban wyjazdowy. W tym czasie w pojeździe nie było pasażerów.
- Jak wynika z raportu kierowcy, dróżnik poinformował go, że "nie mógł podnieść szlabanu, aby wypuścić autobus" - informuje Marcin Gromadzki.
Trzy metry zapasu
Kierowca zdecydował się więc podjechać do szlabanu wyjazdowego. Warto dodać, że dzieli go od torów ponad 15 metrów, a długość autobusu wynosi 12 metrów. Miał więc jeszcze 3 metry zapasu i cały czas był w kontakcie z dróżnikiem oraz pracownikami zabezpieczającymi manewry pociągu. Wiele wskazuje na to, że kierowca nie poniesie surowych konsekwencji, bo - jak podkreślają przedstawiciele ZKM - zachował się racjonalnie. Na razie jednak odpocznie od pracy.
- Pracodawca wyjaśnia zdarzenie i do czasu jego wyjaśnienia - profilaktycznie - odsunął kierowcę od wykonywania przewozu pasażerów - kończy rzecznik ZKM.
Miejsca
Opinie (96) ponad 10 zablokowanych
-
2019-11-05 20:25
Opinia wyróżniona
Na filmie ewidentnie widać,że
kierujący pojazdem ZKM znalazł się zaskoczony całą tą niezwykłą sytuacją jednak zachował "zimną krew" i rozsądek. Brawo ! I ta "siła spokoju". Podziw to mało powiedziane....Bez paniki..Autobus jako pojazd nył nie zagrożony i nie tknięty i żadnego zagrożenia nie było dla ew.pasażerów. Kolej też nie miała żadnych opóżnień. Mistrz kierownicy ! Brawo !
- 23 1
-
2019-11-06 00:48
Opinia wyróżniona
Pasażer (1)
W tym miejscu nagminnie zdarza się, że szlabany zostają opuszczane bez żadnego wcześniejszego sygnału. Sam byłem ofiarą niefrasobliwości delikatnie określając zachowania pracujących w tym miejscu dróżników.
- 16 2
-
2019-11-07 16:15
poczytaj sobie kodeks drogowy o zachowaniu sie kierowcy przed przejazdem
Czy sa rogatki czy nie ma tak się zachowywać jakby za chwile miał nadjechać pociag
- 0 0
-
2019-11-05 18:39
XYZ (7)
Proste- kierowca powinien mieć zabrane uprawnienia, dostać mandat za wtargnięcie na zamknięty teren kolejowy 30k zł, sprawa w sądzie za narażenie zdeowia, życia pasażerów.. a za ewentualnie wyłamany szlaban 15k zł( ma koleś szczęście , ze tego nie zrobił.. wtedy na 100 by miał sok i psiarnię na głowie)
- 9 189
-
2019-11-06 23:33
(1)
Mama miała ciężko przy porodzie.....
- 2 0
-
2019-11-07 04:28
Nic nie czuła przy 3 promilach
- 3 0
-
2019-11-06 23:54
czytales artykul czt tylko nagłowek?
- 5 0
-
2019-11-06 19:44
Popieram!
- 0 2
-
2019-11-06 14:56
a ciebie powinni przymusowo wysłać na odwyk
bo to niemożliwe żebyś to na trzeźwo pisał
- 14 3
-
2019-11-05 20:22
Dostanie 500 zł , emisja filmu pomogła go ukarac ...
Gdyby nie nadgorliwy obserwator może by mu sie upiekło a tak pomógł go ukarać.
- 8 4
-
2019-11-05 19:41
Milicjaaa!!!
- 12 1
-
2019-11-05 18:25
To jest ul.Chrzanowskiego w Gdyni (25)
przejazd wyposażony jest w rogatki zamykane automatycznie z tym tylko felernym układem ,a brakiem wcześniejszej sygnalizacji ostrzegawczej -ostrzegającej o tym,że przejazd za 20-30 sek będzie zamykany.. Kierowca autobusu został zaskoczony ale wjechał na szeroki( 12 metrowy) pas bezpieczeństwa za torowiskiem.
W tym miejscu jakieś 10-11 lat wstecz gdy nie było rogatek to był dzień w którym wagony same poruszały się w kierunku portu.....- 51 5
-
2019-11-05 19:21
Opinia wyróżniona
Sygnalizacja świetlna jest tylko na rogatkach (1)
/ramiona-szlabanów/- i działa dopiero gdy są one opuszczane i opuszczone....Dajcie spokój kierowcy autobusu Gdyńskiego ZKM. Być może cała procedura zaczęła się gdy przejechał pod I-pierwszymi szlabanami,a że ruch autobusu jest w tym miejscu wolniejszy to gdy przejechał "torowiska" natknął się na wpół zamykające się rogatki po drugiej stronie.. I to
/ramiona-szlabanów/- i działa dopiero gdy są one opuszczane i opuszczone....Dajcie spokój kierowcy autobusu Gdyńskiego ZKM. Być może cała procedura zaczęła się gdy przejechał pod I-pierwszymi szlabanami,a że ruch autobusu jest w tym miejscu wolniejszy to gdy przejechał "torowiska" natknął się na wpół zamykające się rogatki po drugiej stronie.. I to wszystko. A że miał wyczucie ile metrów ma autobus,a ile ma miejsca bezpieczeństwa to i prawidłowo zajął bezpieczne miejsce bez taranowania rogatek po drugiej stronie to chwała mu za to. Kolejarze też nie spanikowali bo SM 42 za chwilę dała "po garach "silnik: a8C22" 800 km/1000obr.min)" aż dym poszedł ( norma Euro -1)-....i ciągnęła dalej ze 30 wagonów po 60 ton wungla...
- 20 0
-
2019-11-05 19:25
Wina węgla! Po co sprowadzamy, jak mamy swój?! A bardzo często bywa, że sprowadzamy miał, który bardzo mocno pyli podczas przewożenia i wszyscy na peronach i w okolicach toru wdychają ten odpad powydobywczy.
- 1 0
-
2019-11-05 19:51
Wystąpić o odszkodowanie dla kierowcy ZKM Gdynia być może (1)
za traumatyczne przeżycie jakim było to zarejestrowane zdarzenie ?
Nie każdemu na co dzień zdarza się nie z własnej winy "utknąć" pomiędzy rogatkami na przejeżdzie kolejowym prowadząc autobus....Wg.mnie ten kierowca ZKM to ktoś b.odporny psychicznie, że w tej sytuacji nie "spanikował" Traumą by było to dla ew.pasażerów gdyby rozbił rogatki po drugiej stronie przejazdu. I te niepotrzebne straty....Klasę kierowcy właśnie w ten sposób można poznać bez dodatkowych testów.- 19 3
-
2019-11-06 19:46
Traumatyczne przeżycia hahaha mógł przestrzegać przepisów zamiast się pchać na chama
- 0 3
-
2019-11-05 19:37
Jak widać w 33 sekundzie filmu pojawia się
( znikąd)- pan w całym pomarańczowym kombinezonie....Kolejarze chyba wyczuli bluesa....Nie był to na pewno kierowca ZKM Gdynia..Widać,że kogoś tam z lekka opie****ala...
- 4 2
-
2019-11-05 19:32
Pytanie zasadnicze:(?) z
jakiego kraju pochodził ten węgiel ?
- 7 2
-
2019-11-05 19:13
Tam nie kursują pociągi SKM i polregio !
Tylko ruch towarowy w manewrach na nb.francuskie-głownie węgiel i złom....
- 16 0
-
2019-11-05 19:00
To co widać to jedynie
znak G -1 C / jedna ukośna czerwona kreska/- i informuje o zbliżaniu się do przejazdu kolejowego....na krótko przed nim.
- 14 0
-
2019-11-05 18:54
Dopiero w 20 sek filmu (3)
widać,że pracownik manewrowy opuszcza "pokład" lokomotywy ciągnącej ten skład, a powinien być w tym miejscu dużo-dużo wcześniej z latarką, chorągiewką -trąbką lub gwizdkiem...Koniec tematu czepialstwa do kierowcy ZKM. Kto widzi jakie jest oznakowanie przejazdu od ul.Chrzanowskiego na wysokości przychodni lekarskiej ? Jest tam jakaś sygnalizacja ?
widać,że pracownik manewrowy opuszcza "pokład" lokomotywy ciągnącej ten skład, a powinien być w tym miejscu dużo-dużo wcześniej z latarką, chorągiewką -trąbką lub gwizdkiem...Koniec tematu czepialstwa do kierowcy ZKM. Kto widzi jakie jest oznakowanie przejazdu od ul.Chrzanowskiego na wysokości przychodni lekarskiej ? Jest tam jakaś sygnalizacja ? Analogicznie jest z drugiej strony przejazdu. Bardzo dobrym kierowcą pojazdu ZKM okazał się ten kierowca który nie spanikował.Może nie pierwszy raz miał już w tym miejscu taką sytuację ?
- 78 7
-
2019-11-06 14:28
Pracownik drużyny manewrowej, w tym wypadku ustawiacz, nie ma obowiązku osłaniania przejazdu, tak jak to ktoś już tu zauważył. Jego miejsce jest na stopniu manewrowym lokomotywy (jeżeli pociąg porusza się naprzód) lub na stopniu manewrowym ostatniego wagonu (jeżeli skład jest spychany). Pracownik na filmie prawidłowo ocenił czy skład przejedzie bez przeszkód.
- 3 1
-
2019-11-06 14:26
Usiłujesz zgrywać mądrego, ale tym razem nie wyszło.
W przypadku przejazdu strzeżonego manewrowy czy ustawiacz nic nie musi zabezpieczać. Po to właśnie jest to przejazd strzeżony.
- 3 1
-
2019-11-05 20:20
Na przejezdzie obsługiwanym pracownik
drużyny manewrowej ma obowiazek osłaniac przejazd ? Popisałes sie wiedzą , laicy to moze łykną a kolejarze wyśmieją ..
- 6 3
-
2019-11-05 18:47
Kierowca ZKM nie ponosi (3)
żadnej winy i koniec tematu. Jeżeli już szukać winnego to roszczenia kierować do zarządcy tego przejazdu. Pociąg który rozpoczyna ruch manewrowy porusza się wg.sygnalizacji świetlnej-manewrowej wg.przepisów UIC/ RIV (PKP) i jedzie się też na sygnały na "radio". Gdzie była obsługa manewrowa zanim pociąg wyruszył.???? Czy panowie manewrowi nie
żadnej winy i koniec tematu. Jeżeli już szukać winnego to roszczenia kierować do zarządcy tego przejazdu. Pociąg który rozpoczyna ruch manewrowy porusza się wg.sygnalizacji świetlnej-manewrowej wg.przepisów UIC/ RIV (PKP) i jedzie się też na sygnały na "radio". Gdzie była obsługa manewrowa zanim pociąg wyruszył.???? Czy panowie manewrowi nie pojawili się zbyt póżno na tym przejeżdzie-jak widać na filmie ? Maszynista lokomotywy SM 42 wykonującej pracę manewrową widząc,że autobus jest w bezpiecznej odległości-kontynuował dalej jazdę,a nie hamował...mimo błędów obsługi ostatnie słowo i decyzja należy do maszynisty.
- 73 10
-
2019-11-06 13:32
Znawca kolejny ...
- 4 0
-
2019-11-05 20:15
Napisał znawca kolei swoje wypociny !!!! (1)
Jezeli tak sie znasz to powinienes wiedziec ze skład menewrowy nie jest pociagiem a prace menewrowe wykonuje się na podstawie przepisów zarzadcy torów . Na przejazdach zawsze zamykaja sie najpierw rogatki wjazdowe na przejazd a po kilku sekundach ( aby umozliwic zjazd autom bedacym na przejezdzie) dopiero wyjazdowe . Skoro autobus znalazł sie w
Jezeli tak sie znasz to powinienes wiedziec ze skład menewrowy nie jest pociagiem a prace menewrowe wykonuje się na podstawie przepisów zarzadcy torów . Na przejazdach zawsze zamykaja sie najpierw rogatki wjazdowe na przejazd a po kilku sekundach ( aby umozliwic zjazd autom bedacym na przejezdzie) dopiero wyjazdowe . Skoro autobus znalazł sie w srodku to tylko wyłącznie wina kierujacego i powinien poniesc za to konsekwencje i na pewno po wyemitowaniu tego filmu je poniesie czyli 500 zł i punkty . To ze jest tam tyle wolnego miejsca ze mógł bezpiecznie stac nie jest zadnym wytłumaczeniem.
- 7 7
-
2019-11-05 20:33
Oko w oko
Przejazd zamykany na kluczyk z miejsca pod chmurką jakieś 2-3m od przejazdu. Tylko ślepy autobusu by nie zauważył. A te krzyki... manewrowy w kasku opier... gościa, który rogatki opuścił.
- 9 1
-
2019-11-05 18:32
Kierowca ZKM nie ponosi (6)
żadnej winy-dlatego,że na tego typu przejeżdzie mimo automatycznych rogatek/ nie wyposażonej w ostrzegawczą-sygnalizację świetlną i dżwiękową/-to zanim odbędzie się ruch manewrowy pociągu mimo wszystko powinien pojawić się pracownik (Manewrowy) pkp cargo , ctl, czy tam innej firmy...
Sądzę, że to zdarzenie jest wynikiem błędu pracowników manewrowych,a nie kierowcy ZKM.- 117 10
-
2019-11-06 19:45
Każdy kierowca przed wjazden na przejazd jak i skrzyżowanie powinien upewnić się czy za przejazdem może kontynuować jazdę anie jak d**il jechać bo czad go goni i zabiorą mu premie powinien być ukarany mandatem. A wszystkie tłumaczenia że miał miejsca że nie było pasażerów to i**otyzm
- 0 7
-
2019-11-06 15:08
Ustawiacz nic tu nie ma do tej sytuacji.
Trochę winy po stronie dróżnika, trochę po stronie kierowcy.
- 3 2
-
2019-11-06 13:23
I tez dlatego ze ZKM nie zatrudnia kierowców...
- 1 9
-
2019-11-06 11:19
(2)
Przejazd ten jest obsługiwany przez dróżnika. Winnym zaistniałej sytuacji jest głównie kierowca autobusu który wjechał na przejazd gdy były zamykane rogatki.
- 4 20
-
2019-11-06 23:10
(1)
a kto zamyka rogatki gdy pojazd jest na przejeździe?
- 4 0
-
2019-11-07 08:12
jak to kto? - Dróżnik z Gdynii ;))))))))))))
- 0 0
-
2019-11-06 14:32
Tu zawsze były rogatki.
Nie wiem skąd wymysł że 10 lat temu ich nie było.
- 2 0
-
2019-11-06 11:14
Przejazd jest kategorii A czyli obsługiwany z miejsca przez dróżnika.
- 6 1
Wszystkie opinie
-
2019-11-05 17:47
(1)
Zmulony agresywny
- 20 12
-
2019-11-06 13:23
Droznik?
- 0 4
-
2019-11-05 18:11
(2)
Przejazd kat A, bez sygnalizacji świetlnej.
Do tego bardzo rozległy układ torowy.
Na szczęście są tam wykonywane manewry z Vmax 20km/h wraz z obsługą składu.
Praktyczne zerowe zagrożenie dla życia i mienia.- 148 6
-
2019-11-06 11:10
Największe zagrożenie stanowią tu sami kierowcy.
- 9 5
-
2019-11-06 20:31
No miał 3m a może 20 cm a no tak sprzodu miarki mają
- 0 1
-
2019-11-05 18:25
To jest ul.Chrzanowskiego w Gdyni (25)
przejazd wyposażony jest w rogatki zamykane automatycznie z tym tylko felernym układem ,a brakiem wcześniejszej sygnalizacji ostrzegawczej -ostrzegającej o tym,że przejazd za 20-30 sek będzie zamykany.. Kierowca autobusu został zaskoczony ale wjechał na szeroki( 12 metrowy) pas bezpieczeństwa za torowiskiem.
W tym miejscu jakieś 10-11 lat wstecz gdy nie było rogatek to był dzień w którym wagony same poruszały się w kierunku portu.....- 51 5
-
2019-11-05 18:32
Kierowca ZKM nie ponosi (6)
żadnej winy-dlatego,że na tego typu przejeżdzie mimo automatycznych rogatek/ nie wyposażonej w ostrzegawczą-sygnalizację świetlną i dżwiękową/-to zanim odbędzie się ruch manewrowy pociągu mimo wszystko powinien pojawić się pracownik (Manewrowy) pkp cargo , ctl, czy tam innej firmy...
Sądzę, że to zdarzenie jest wynikiem błędu pracowników manewrowych,a nie kierowcy ZKM.- 117 10
-
2019-11-06 11:19
(2)
Przejazd ten jest obsługiwany przez dróżnika. Winnym zaistniałej sytuacji jest głównie kierowca autobusu który wjechał na przejazd gdy były zamykane rogatki.
- 4 20
-
2019-11-06 23:10
(1)
a kto zamyka rogatki gdy pojazd jest na przejeździe?
- 4 0
-
2019-11-07 08:12
jak to kto? - Dróżnik z Gdynii ;))))))))))))
- 0 0
-
2019-11-06 13:23
I tez dlatego ze ZKM nie zatrudnia kierowców...
- 1 9
-
2019-11-06 15:08
Ustawiacz nic tu nie ma do tej sytuacji.
Trochę winy po stronie dróżnika, trochę po stronie kierowcy.
- 3 2
-
2019-11-06 19:45
Każdy kierowca przed wjazden na przejazd jak i skrzyżowanie powinien upewnić się czy za przejazdem może kontynuować jazdę anie jak d**il jechać bo czad go goni i zabiorą mu premie powinien być ukarany mandatem. A wszystkie tłumaczenia że miał miejsca że nie było pasażerów to i**otyzm
- 0 7
-
2019-11-05 18:47
Kierowca ZKM nie ponosi (3)
żadnej winy i koniec tematu. Jeżeli już szukać winnego to roszczenia kierować do zarządcy tego przejazdu. Pociąg który rozpoczyna ruch manewrowy porusza się wg.sygnalizacji świetlnej-manewrowej wg.przepisów UIC/ RIV (PKP) i jedzie się też na sygnały na "radio". Gdzie była obsługa manewrowa zanim pociąg wyruszył.???? Czy panowie manewrowi nie pojawili się zbyt póżno na tym przejeżdzie-jak widać na filmie ? Maszynista lokomotywy SM 42 wykonującej pracę manewrową widząc,że autobus jest w bezpiecznej odległości-kontynuował dalej jazdę,a nie hamował...mimo błędów obsługi ostatnie słowo i decyzja należy do maszynisty.
- 73 10
-
2019-11-05 20:15
Napisał znawca kolei swoje wypociny !!!! (1)
Jezeli tak sie znasz to powinienes wiedziec ze skład menewrowy nie jest pociagiem a prace menewrowe wykonuje się na podstawie przepisów zarzadcy torów . Na przejazdach zawsze zamykaja sie najpierw rogatki wjazdowe na przejazd a po kilku sekundach ( aby umozliwic zjazd autom bedacym na przejezdzie) dopiero wyjazdowe . Skoro autobus znalazł sie w srodku to tylko wyłącznie wina kierujacego i powinien poniesc za to konsekwencje i na pewno po wyemitowaniu tego filmu je poniesie czyli 500 zł i punkty . To ze jest tam tyle wolnego miejsca ze mógł bezpiecznie stac nie jest zadnym wytłumaczeniem.
- 7 7
-
2019-11-05 20:33
Oko w oko
Przejazd zamykany na kluczyk z miejsca pod chmurką jakieś 2-3m od przejazdu. Tylko ślepy autobusu by nie zauważył. A te krzyki... manewrowy w kasku opier... gościa, który rogatki opuścił.
- 9 1
-
2019-11-06 13:32
Znawca kolejny ...
- 4 0
-
2019-11-05 18:54
Dopiero w 20 sek filmu (3)
widać,że pracownik manewrowy opuszcza "pokład" lokomotywy ciągnącej ten skład, a powinien być w tym miejscu dużo-dużo wcześniej z latarką, chorągiewką -trąbką lub gwizdkiem...Koniec tematu czepialstwa do kierowcy ZKM. Kto widzi jakie jest oznakowanie przejazdu od ul.Chrzanowskiego na wysokości przychodni lekarskiej ? Jest tam jakaś sygnalizacja ? Analogicznie jest z drugiej strony przejazdu. Bardzo dobrym kierowcą pojazdu ZKM okazał się ten kierowca który nie spanikował.Może nie pierwszy raz miał już w tym miejscu taką sytuację ?
- 78 7
-
2019-11-05 20:20
Na przejezdzie obsługiwanym pracownik
drużyny manewrowej ma obowiazek osłaniac przejazd ? Popisałes sie wiedzą , laicy to moze łykną a kolejarze wyśmieją ..
- 6 3
-
2019-11-06 14:26
Usiłujesz zgrywać mądrego, ale tym razem nie wyszło.
W przypadku przejazdu strzeżonego manewrowy czy ustawiacz nic nie musi zabezpieczać. Po to właśnie jest to przejazd strzeżony.
- 3 1
-
2019-11-06 14:28
Pracownik drużyny manewrowej, w tym wypadku ustawiacz, nie ma obowiązku osłaniania przejazdu, tak jak to ktoś już tu zauważył. Jego miejsce jest na stopniu manewrowym lokomotywy (jeżeli pociąg porusza się naprzód) lub na stopniu manewrowym ostatniego wagonu (jeżeli skład jest spychany). Pracownik na filmie prawidłowo ocenił czy skład przejedzie bez przeszkód.
- 3 1
-
2019-11-05 19:00
To co widać to jedynie
znak G -1 C / jedna ukośna czerwona kreska/- i informuje o zbliżaniu się do przejazdu kolejowego....na krótko przed nim.
- 14 0
-
2019-11-05 19:13
Tam nie kursują pociągi SKM i polregio !
Tylko ruch towarowy w manewrach na nb.francuskie-głownie węgiel i złom....
- 16 0
-
2019-11-05 19:21
Opinia wyróżniona
Sygnalizacja świetlna jest tylko na rogatkach (1)
/ramiona-szlabanów/- i działa dopiero gdy są one opuszczane i opuszczone....Dajcie spokój kierowcy autobusu Gdyńskiego ZKM. Być może cała procedura zaczęła się gdy przejechał pod I-pierwszymi szlabanami,a że ruch autobusu jest w tym miejscu wolniejszy to gdy przejechał "torowiska" natknął się na wpół zamykające się rogatki po drugiej stronie.. I to wszystko. A że miał wyczucie ile metrów ma autobus,a ile ma miejsca bezpieczeństwa to i prawidłowo zajął bezpieczne miejsce bez taranowania rogatek po drugiej stronie to chwała mu za to. Kolejarze też nie spanikowali bo SM 42 za chwilę dała "po garach "silnik: a8C22" 800 km/1000obr.min)" aż dym poszedł ( norma Euro -1)-....i ciągnęła dalej ze 30 wagonów po 60 ton wungla...
- 20 0
-
2019-11-05 19:25
Wina węgla! Po co sprowadzamy, jak mamy swój?! A bardzo często bywa, że sprowadzamy miał, który bardzo mocno pyli podczas przewożenia i wszyscy na peronach i w okolicach toru wdychają ten odpad powydobywczy.
- 1 0
-
2019-11-05 19:32
Pytanie zasadnicze:(?) z
jakiego kraju pochodził ten węgiel ?
- 7 2
-
2019-11-05 19:37
Jak widać w 33 sekundzie filmu pojawia się
( znikąd)- pan w całym pomarańczowym kombinezonie....Kolejarze chyba wyczuli bluesa....Nie był to na pewno kierowca ZKM Gdynia..Widać,że kogoś tam z lekka opie****ala...
- 4 2
-
2019-11-05 19:51
Wystąpić o odszkodowanie dla kierowcy ZKM Gdynia być może (1)
za traumatyczne przeżycie jakim było to zarejestrowane zdarzenie ?
Nie każdemu na co dzień zdarza się nie z własnej winy "utknąć" pomiędzy rogatkami na przejeżdzie kolejowym prowadząc autobus....Wg.mnie ten kierowca ZKM to ktoś b.odporny psychicznie, że w tej sytuacji nie "spanikował" Traumą by było to dla ew.pasażerów gdyby rozbił rogatki po drugiej stronie przejazdu. I te niepotrzebne straty....Klasę kierowcy właśnie w ten sposób można poznać bez dodatkowych testów.- 19 3
-
2019-11-06 19:46
Traumatyczne przeżycia hahaha mógł przestrzegać przepisów zamiast się pchać na chama
- 0 3
-
2019-11-06 11:14
Przejazd jest kategorii A czyli obsługiwany z miejsca przez dróżnika.
- 6 1
-
2019-11-06 14:32
Tu zawsze były rogatki.
Nie wiem skąd wymysł że 10 lat temu ich nie było.
- 2 0
-
2019-11-05 18:31
dobrze ze to nie Pendolino :P
- 12 1
-
2019-11-05 18:32
Kierowco włącz myślenie , pociąg to nie zabawka (4)
Pamiętajcie, że jak już utkniecie między szlabanami to broń boże nie taranujcie, zostawcie pojazd jak stoi i czekajcie na pociąg. rąb*c auto i życie człowieka, szlaban ważniejszy.
- 24 86
-
2019-11-06 14:34
(3)
Z główką w porządku? Bo jeśli to miało być śmieszne to wyszło marnie.
- 21 10
-
2019-11-06 14:54
to co napisałeś ... (2)
... pokazuje jak mało masz dystansu do świata i jak nie radzisz sobie z odczytywaniem treści ... jak zresztą pozostali minusujący ... masakra ...
- 7 14
-
2019-11-06 16:33
nie do świata, tylko do tych "śmiesznych inaczej" :]
- 5 7
-
2019-11-09 09:12
W naszym kraju większość nie radzi sobie z odczytem ironii
Tak samo jak nie radzą sobie z przyswajaniem wiedzy. Rogatki wyposażone są w zawias awaryjny, więc w razie zagrożenia po prostu się taranuje i zawleczka ulega zerwaniu. Koszt z 300 zł za przyjazd serwisu, niższy niż autobusu czy pogrzebu 40 osób. I to miał na myśli autor wątku.
- 2 0
-
2019-11-05 18:39
XYZ (7)
Proste- kierowca powinien mieć zabrane uprawnienia, dostać mandat za wtargnięcie na zamknięty teren kolejowy 30k zł, sprawa w sądzie za narażenie zdeowia, życia pasażerów.. a za ewentualnie wyłamany szlaban 15k zł( ma koleś szczęście , ze tego nie zrobił.. wtedy na 100 by miał sok i psiarnię na głowie)
- 9 189
-
2019-11-05 19:41
Milicjaaa!!!
- 12 1
-
2019-11-05 20:22
Dostanie 500 zł , emisja filmu pomogła go ukarac ...
Gdyby nie nadgorliwy obserwator może by mu sie upiekło a tak pomógł go ukarać.
- 8 4
-
2019-11-06 14:56
a ciebie powinni przymusowo wysłać na odwyk
bo to niemożliwe żebyś to na trzeźwo pisał
- 14 3
-
2019-11-06 19:44
Popieram!
- 0 2
-
2019-11-06 23:33
(1)
Mama miała ciężko przy porodzie.....
- 2 0
-
2019-11-07 04:28
Nic nie czuła przy 3 promilach
- 3 0
-
2019-11-06 23:54
czytales artykul czt tylko nagłowek?
- 5 0
-
2019-11-05 19:02
Szlaban (5)
To jest najgorszy przejazd w Gdyni. Szlabany potrafią być zamknięte 20 minut a raptem przejedzie jedna SKM. Porażka
- 8 28
-
2019-11-05 20:18
Ty (1)
Tam nie jeździ SKM.
- 18 0
-
2019-11-06 01:59
Dlatego te szlabany tak dlugo zamkniete - czekaja az zacznie jezdzic.
- 21 0
-
2019-11-06 14:23
szlaban
Tędy nie jeździ SKM tylko bardzo powoli składy towarowe lub same lokomotywy.
- 6 0
-
2019-11-10 13:01
jaka skm???????? o czym ty piszesz????!!!!!!! , nie znasz miejsca to głupot nie wypisuj!!!!!!!!!!!!!!!
- 0 0
-
2021-04-21 23:37
Tam żadne SKM nie jeżdżą
- 0 0
-
2019-11-05 19:54
Brawo (1)
A ta Skoda gwe co robi??
- 14 0
-
2019-11-06 13:52
wyprzedza po lewej (czyli po chodniku)
- 1 0
-
2019-11-05 19:54
Normalka w ZKM Gdynia (3)
Każdy, kto jeździ tą pseudo firmą przewozową doskonale wie, że kierowcy jeżdżą jakby wieźli kartofle, hamują ostro, wymuszają pierwszeństwo, przejeżdżają na czerwonych światłach... Jakby zgrali ich wykroczenia z kamer na skrzyżowaniach, to zostałby może jeden kierowca w całej Gdyni.
Ha Tfu.- 7 38
-
2019-11-05 22:35
(1)
To zgłoś się do tej pracy. Tak pięknie sie mądrujesz znad klawiatury komputera, ze powinienieś pokazać tym, jak to nazwałeś "pseudokierowcom" jak się jeździ. Daj nam wszystkim znać kiedy to będzie przyjdziemy cię podziwiać i komentować twoje umiejętności
- 13 1
-
2019-11-07 08:55
To co odwalają kierowcy ZKM to masakra
Przejazd na czerwonym to normalka.
- 0 1
-
2019-11-07 11:24
Jaki ty jesteś ograniczony człowieku.
- 0 0
-
2019-11-05 20:16
Miłośnik?
Autorze nagrania: Ty jesteś miłośnikiem komunikjacji? Chyba klocków LEGO. Zanim napiszesz zastanów się . Jak mógł wjechać między zamkniętymi szlabanami? Może jechał po torach z Dworca Morskiego?
- 16 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.