BMW M6

Kwintesencja mocy i zniewalający wygląd. Innowacyjne technologie i ekskluzywny komfort. BMW M6 oczarowuje i zmysły, i rozum. Wysokoobrotowy, bezsprężarkowy silnik V10 katapultuje pojazd do przodu bez ograniczeń. Siedmiobiegowa skrzynia SMG Drivelogic dostarcza wrażeń znanych z fascynującej Formuły 1 także poza torem wyścigowym. Jednak prawdziwy charakter auta można poznać dopiero wtedy, gdy opuszki palców dotkną skórzanej kierownicy lub foteli M pokrytych najszlachetniejszą skórą z merynosów. To wyjątkowe połączenie bolidu wyścigowego z luksusowym coupé.

Z przodu pojazdu uwagę przykuwają podwójne reflektory z przezroczystymi kloszami, zaakcentowane kierunkowskazami. Wyraźnie wyprofilowane linie prowadzą od reflektorów i chromowanej atrapy chłodnicy poprzez maskę silnika aż do słupka przedniego. Zwieńczeniem wizerunku jest charakterystyczny tył pojazdu z podwójnym układem wydechowym, wymodelowanymi światłami tylnymi, wykonanymi w technologii LED, i wbudowanym spojlerem. Efekt: sportowy charakter z każdej perspektywy.

Dynamika linii nadwozia jest konsekwentnie kontynuowana we wnętrzu pojazdu. Już białe oświetlenie progów BMW M6 nadaje mu niepowtarzalny charakter. Deska rozdzielcza wyróżnia się doskonałą elegancją oraz dopracowaną w szczegółach funkcjonalnością. Ergonomiczne fotele M z regulowaną szerokością oparcia sprawiają, że jazda na granicy możliwości staje się stylową przyjemnością. Szlachetna skóra z merynosów cieszy zarówno oczy, jak i dłonie. Wszystkie kolory i materiały są starannie dobrane, aby wzbogacić radość z jazdy o to decydujące "coś".

Lekkie naciśnięcie pedału gazu i silnik pokazuje, na co go stać. Pięć litrów pojemności silnika i 500 KM (373 kW) mocy pozwala uzyskać osiągi rodem ze sportów wyścigowych. Maksymalny poziom obrotów rzędu 7750 obr/min uzyskiwany jest dzięki pracy dziesięciu zaworów przepustnicy. W połączeniu z systemem sterowania wałkiem rozrządu Double VANOS silnik reaguje natychmiast. Wysokowydajny elektroniczny system sterowania silnikiem, kontrolujący również układ kontroli spalania stukowego na zasadzie strumienia jonowego, pozwala w pełni wykorzystać potencjał wysokoobrotowego silnika.

Na śliskiej nawierzchni lub przy wykonywaniu gwałtownego manewru omijania kierowcę wspomaga układ dynamicznej kontroli stabilności (DSC). Ten system wspomagania ingeruje w pracę układu sterowania silnikiem tylko w sytuacjach ekstremalnych, redukuje moment napędowy i aktywuje hamulce poszczególnych kół. W systemie MDrive Manager dostępne są dwa poziomy układu DSC. Pierwszy zapewnia dynamiczny komfort jazdy, podczas gdy drugi, dzięki większym tolerancjom w odniesieniu do przyspieszeń wzdłużnych i poprzecznych, umożliwia bardzo sportową jazdę, niemal na granicy praw fizyki.


Dane techniczne:

Silnik: benzynowy, V10, poj. (ccm) 4999, liczba zaworów 40, moc (KM przy obr./min) 507/7750, moment (Nm przy obr./min) 520/6100

Inne modele marki BMW:

M3, M5, M6, Seria 1, Seria 3, Seria 7, X1, X3, X5, X6, Z4,

Foto Moto

    Opinie

    Dodaj opinię

    Dodaj opinię

    Odpowiedz

    Klikając "wyślij", akceptujesz regulamin dodawania opinii.
    13.10.2017 wprowadzono zmiany w regulaminie.
    zamknij

    Wydarzenia