- 1 Tak organizowano Rajd Monte Carlo w Gdańsku (17 opinii)
- 2 Pod prąd uciekał przed policją (276 opinii)
- 3 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (316 opinii)
- 4 Stacje tankowania wodoru w Trójmieście (133 opinie)
- 5 Pomorskie Targi Autokosmetyki po raz drugi (34 opinie)
- 6 Wyścigi zdalnie sterowanych modeli (16 opinii)
BMW wyhamowało przed innym autem na obwodnicy, a to rozbiło się o barierkę
W ostatnich dniach internet obiegł film z trójmiejskiej obwodnicy, na którym widać, jak kierowca BMW gwałtownie zahamował po tym, jak zajechał drogę innemu autu, które następnie rozbiło się o barierkę. Policja ustala, czy to wynik agresji kierowcy BMW, czy może hamowanie spowodowane było sytuacją drogową. Co grozi za tego typu zachowanie?
Policjanci ustalili tożsamość kierowcy BMW, który spowodował kolizję na obwodnicy. Mężczyzna usłyszał zarzuty spowodowania zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Funkcjonariusze skierują wniosek o ukaranie kierowcy do sądu. Będą wnioskować o cofnięcie uprawnień do kierowania pojazdem mechanicznym.
RAPORT Z TRÓJMIASTA
Celowo wyhamował i doprowadził do wypadku?
Do zdarzenia doszło w poniedziałek, 19 lutego, po godz. 17. Na Obwodnicy Trójmiasta w kierunku Gdańska, pomiędzy węzłami Chwarzno a Wielki Kack toyotą yaris podróżowała młoda kobieta. Z relacji poszkodowanej wynika, że wyprzedzała pojazd ciężarowy z prędkością ok. 100 km/h. Po wyprzedzaniu nie zjechała na prawy pas.
Chwilę później z prawej strony wyprzedził ją kierowca BMW 640i Gran Turismo.Zajechał jej drogę i zaczął hamować. Kierująca toyotą wykonała gwałtowny manewr kierownicą i straciła kontrolę nad autem, uderzając w barierkę. Auto po wykonaniu obrotu zatrzymało się na prawym pasie. Na całe szczęście pojazdy poruszające się prawym pasem, w tym przede wszystkim wyprzedzona ciężarówka, zdołały wyhamować. Poszkodowana w relacji wspomniała, że kierowca BMW "siedział" jej na zderzaku i mrugał światłami.
Warto dodać, że rozbita toyota ma naklejony zielony liść, który informuje innych zmotoryzowanych, że samochód prowadzi niedoświadczony kierowca.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Toyoty Yaris na sprzedaż
Co grozi za takie zachowanie?
Na miejscu zdarzenia pracowali gdyńscy policjanci, którzy wykonali szczegółowe oględziny. Policja dysponuje materiałem filmowym z kamery zamontowanej w samochodzie poszkodowanej, który będzie dowodem w sprawie. Trwają ustalenia, jak doszło do zdarzenia, w tym także tożsamości kierującego BMW. Funkcjonariusze wstępnie zakwalifikowali wykroczenie jako spowodowanie zagrożenia w ruchu drogowym - wyjaśnia Karina Kamińska, rzecznik prasowy Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku.
Gdy następstwem spowodowania zagrożenia w ruchu drogowym jest naruszenie czynności narządu ciała lub rozstrój zdrowia innej osoby, sprawca podlega karze grzywny w wysokości nie niższej niż 1,5 tys. zł.
Wykroczenie może zostać dodatkowo zakwalifikowane jako nieprawidłowe wyprzedzanie (art. 24 Prawo o ruchu drogowym) i nieprawidłowa zmiana pasa ruchu (art. 22 Prawo o ruchu drogowym). Policja ustala, czy hamowanie BMW było spowodowane agresją kierowcy, czy sytuacją drogową. Na filmie widać, że samochody jadące z przodu zaczynają hamować.
Wszystko jednak wskazuje na to, że po ustaleniu tożsamości kierującego BMW to sąd rozstrzygnie, jaka czeka go kara.
Zgłoś agresję na drodze
Przypominamy, że istnieje policyjna, elektroniczna skrzynka pocztowa, na którą można przesyłać materiały filmowe lub zdjęciowe z ujawnionymi naruszeniami przepisów ruchu drogowego.
Adres mailowy pomorskiej policji to stopagresjidrogowej@gd.policja.gov.pl.
Opinie wybrane
-
2024-02-22 10:35
Obejrzałem film i sam nie wiem o co chodzi (58)
Po pierwsze zajechanie było umyślne,ale miał odstęp od drugiego pojazdu, niemniej zachowanie wredne i stwarzające nauczkę. Po drugie przy pustym prawym pasie Pani powinna jechać prawym.
Zresztą BMW miało wolny pas i powinno jechać prawym. Tak za to należy się mandat za spowodowanie zagrożenia na drodze.- 546 55
-
2024-02-23 09:00
(1)
i**otów nir brakuje czesto np jadę lewym pasem bo będę skręcać i już jakiś pajac jedzie na zdeżaku i miga światłami żeby go puścić
- 4 3
-
2024-02-23 09:58
bo będziesz skecać za 2 km
takim osłom trzeba zabierać prawko
- 6 12
-
2024-02-22 23:12
każdy bardziej ogarnięty kierowca zauważy ze w yarisie jest problem z hamulcami
- 2 11
-
2024-02-22 22:42
Akurat tam w połowie drogi między Chwarznem a Kackiem
jest mocno uszkodzony asfalt, unikam tam prawego pasa.
- 4 3
-
2024-02-22 22:27
ech
Chciałbym, żeby kierowca tej ciężarówki miał nagranie zdarzenia i je udostępnił. I okazałoby się, ile tak faktycznie miejsca było między Toyotą a wyprzedzaną przez nią ciężarówką. I naprawdę ciekawi mnie, czy to BMW nie wbijało się tam na centymetry...
- 9 0
-
2024-02-22 22:05
Do kierowcy BMW (3)
Bardzo chętnie w sądzie udowodnię z kamery, takie osoby z Toyoty na obwodnicy, które jadą lewym pasem nie zgodnie z przepisami ruchu drogowego. Jak ktoś ma problem, proszę przeczytać do czego służy lewy pas. Pani z Toyoty stanowi zagrożenie na drodze. Powodzenia w sądzie dla kierowcy BMW, niech dla Pani z Toyoty będzie to trudna nauczka za swoją nie wiedzę w przepisach
- 13 48
-
2024-02-23 05:58
Do czego służy niby lewy pas? Zacytuj przepis, który to ustala. Tylko pisz konkretnie zamiast fantazjować.
- 15 1
-
2024-02-22 23:23
Napisałbym "dobry troll", ale oni lepiej po polsku piszą.
- 8 0
-
2024-02-22 22:16
No i co?
Z Twojego komentarza wynika, że usprawiedliwiasz zachowanie kierowcy BMW. Toyota jechała niezgodnie z przepisami - fakt. Ale to nie daje prawa innym kierowcom na wymierzanie sprawiedliwości w postaci zajeżdżania drogi i gwałtownego hamowania. Poza tym dam sobie rękę uciąć, że ten typ w BMW też cały czas jechał lewym pasem (tyle tylko, że ma słabe nerwy i nie wytrzymał tego, że jakiś "plebs" w yarisce zajął mu jego miejsce).
- 36 2
-
2024-02-22 22:01
jestem za jednakową karą i dla kierowcy bmw i dla lewopasmowej łajzy
bydło trzeba uczyć empatii
- 7 31
-
2024-02-22 16:27
jadą po gościu z bmw niemiłosiernie na tablica rejestracyjna pl
internet jeńców nie bierze :)
- 12 2
-
2024-02-22 14:29
g... prawda, to był zwykły bandytyzm gościa z burakowozu (6)
- 88 13
-
2024-02-22 21:07
G.. prawda to głup.. Grażyny wina (5)
Policja powinna dać mandat Januszowi w BMW 5 tyś, a Grażynie 15 tyś. Po co to ma prawo jazdy? Głowa ma więcej funkcji niż estetyczna i ,, jem niom,, . I to o Grażynie. Lewy pasy nie jest do jazdy dla takich Grażyn.
- 7 34
-
2024-02-22 21:52
Prawo jazdy (4)
Babka z Toyoty nie zna przepisów, przeczytaj ,,lewy pas służy do wykonywania manewru wyprzedzania i omijania, a kierowcy zobowiązani są poruszać się prawym pasem, jak najbliżej prawej krawędzi jezdni. W innym przypadku mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności za popełnione wykroczenie,, Powinna po wyprzedaniu zjechać
- 7 15
-
2024-02-23 06:02
Bzdura
Żaden przepis nie ustala, że lewy pas służy do wyprzedzania. Doczytaj przepisy.
- 9 1
-
2024-02-22 22:53
Rozumiem, że wpychanie się między samochody na eskpresówce jest bezpieczniejsze niż brak zjechania na prawy po zakończeniu wyprzedzania :)?.
- 12 1
-
2024-02-22 22:18
Ej (1)
Jechałeś kiedyś obwodnicą? Pokaż mi jakieś nagranie, na którym będzie widać, że kierowcy używają tam lewego pasa tylko do wyprzedzania... Ten z BMW też pewnie jechał cały czas lewym pasem.
- 17 0
-
2024-02-23 08:50
bmw wolno precież to pan i władca drogi, koniec z tolerowaniem takiego buractwa
- 7 0
-
2024-02-22 13:44
(6)
Podczas wyprzedzania powinno się zjechać na prawy pas dopiero gdy zobaczysz pojazd wyprzedzany w lusterku wewnątrz pojazdu. Kocham tskich co zaraz po wyprzedzeniu wjeżdżają mi pod maskę i sypią piachem, wodą błotem itp na moją szybę.
- 66 8
-
2024-02-22 19:46
co to za mongolskie teorie... (1)
- 4 17
-
2024-02-24 13:23
Gość dobrze pisze Ty nawet po wyprzedzeniu nie powinieneś wjeżdżać bezpośrednio przed auto które wyprzedzałeś powinno być
- 1 0
-
2024-02-22 16:49
I tu się mylisz, w lusterku prawym zewnętrznym. Dla twojej wiedzy są auta bez lusterek wewnętrznych np busy blaszki lub osobówki
- 5 2
-
2024-02-22 15:49
Czasami nie masz wyjścia, (2)
bo juz się jakiemuś bucowi na lewym spieszy i masz natychmiast zjechać na prawy.
- 9 5
-
2024-02-22 21:50
(1)
100km to się jedzie prawym pasem a nie lewym
- 1 10
-
2024-02-22 22:15
Nie tutaj kolego
Między Wlk Kackiem a Chwarznem jest ograniczenie do 100km/h
- 9 0
-
2024-02-22 11:32
(13)
a wiesz, że żeby Pani zjechała na prawy pas to musiała wyprzedzić tira o minimum 50m?
- 69 13
-
2024-02-22 12:41
Ale 50m (9)
To połowa odległości między słupkami. Pani przejechała 250m
- 22 36
-
2024-02-22 13:16
(3)
A ciężarówka stała w miejscu w czasie tych 250 metrów? Też jechała, więc realny dystans między wyprzedzającą, a ciężarówką wyniósł dużo mniej.
- 62 6
-
2024-02-22 13:25
(2)
Jak osobówką dał radę wyprzedzić prawym to było wystarczająco miejsca i czasu aby pani sobie zmieniła pas na prawy.
- 19 54
-
2024-02-22 13:35
Jak ją wyprzedzał prawym pasem, to jak ona miała zjechać na prawy ?
Włącz myślenie
- 66 8
-
2024-02-22 13:30
no nie
jeśli wyprzedzał zestaw tak samo jak toyotkę, to zdecydowanie nie
- 12 1
-
2024-02-22 13:06
a ten tir to w miejscu stał ? (3)
co ma przejechany dystans kobiety z yarisa do odległości między yarisem a tirem ?
- 28 2
-
2024-02-22 13:10
(2)
Czyli tir stał w miejscu bo wykonaniu manewru wyprzedzania? Oraz patrząc na styl jazdy to kierowca w bardzo małym wacku na pewno wyprzedził tira szybciej. Oraz 50 m to minimalna odległość.
Jak ktoś ma oczy to widzi, że jakby Pani z Toyoty zjechała nawet od razu to kierowca z bardzo małego wacka i tak by dużo czasu nie zyskał, a tak to stracił troszkę więcej- 26 1
-
2024-02-22 18:26
(1)
Jak by oni z toyoty zobaczyła wcześniej hamujące pojazdy i zjechała na wolny prawy to by nic się jej nie stało. Tak to za późno zareagowała na hamowanie poprzedzającego pojazdu. Film jest też przycięty, ciekawe co działo się wcześniej przed wyprzedzeniem. Tak btw prawy pas nie parzy i jak się jest początkującym kierowcą lepiej pociągnąć się w za
Jak by oni z toyoty zobaczyła wcześniej hamujące pojazdy i zjechała na wolny prawy to by nic się jej nie stało. Tak to za późno zareagowała na hamowanie poprzedzającego pojazdu. Film jest też przycięty, ciekawe co działo się wcześniej przed wyprzedzeniem. Tak btw prawy pas nie parzy i jak się jest początkującym kierowcą lepiej pociągnąć się w za torem czekając na trzy pasy a nie śpiewać se pod nosem i nie uważać na drogę. Nie popieram kierowcy BMW, powinien zostać na tym wolnym prawym, pewnie i tak by wjechał szybciej niż lewy pas na te wzniesienie
- 3 11
-
2024-02-22 22:57
jak ktoś Ci się wbije na chama przed maskę i da po hamulcach, to też powiesz że to Twoja wina ? BMW też mogło ocenić że z przodu będą hamować i taki manewr może się skończyć kolizją, ale go to nie interesowała bo MU się śpieszy i on musi wyprzedzić. Nie ważne czy to byłaby toyota,lambo czy ferrari. Jak chcesz łamać przepisy, to spoko tylko potem bierz na klatę konsekwencje, a nie obwiniasz innych
- 7 1
-
2024-02-22 13:00
bo pewnie juz ten pajac sie tam wbił
- 26 0
-
2024-02-22 11:42
Wie, ale będzie bronić dobrowolskiego (2)
Bo sam tak jeździ
- 36 2
-
2024-02-22 14:15
(1)
aha, czyli juz pelne dane Rafalka mamy :D
- 17 0
-
2024-02-22 14:49
I firmy. I tablice auta żonki
- 13 0
-
2024-02-22 10:56
nie bylo umyslne, sieroty w slabych autach powinny jezdzic (14)
prawym pasem
- 24 130
-
2024-02-23 01:51
w "mocnych" nie jednikrotnie wikesze gamonie więc argument słaby
- 3 1
-
2024-02-22 15:18
Hahaha
Oj Januszu, Januszu w mocnym aucie xD
A słoma z butów wystaje- 31 3
-
2024-02-22 14:31
puknij się w pustaka
- 17 1
-
2024-02-22 13:09
A ty zamknięty w piwnicy
- 26 3
-
2024-02-22 13:00
Osoby niezrównoważone psychiczne nie powinny mieć prawa jazdy,
- 77 1
-
2024-02-22 12:45
Powiedział Marian w (2)
Służbowej Skodzie RS całe 175KM
- 15 3
-
2024-02-22 13:00
służbowa fabia jest biała i ma trzycylindrowe 1.0 TSI pod maską (1)
- 7 1
-
2024-02-22 13:13
I nazywam się Czesław Malodługi.
- 5 0
-
2024-02-22 11:11
(5)
jakies 10 lat temu przeczytalem podobny obrazliwy komentarz i od tamtego czasu zawsze jak jade obwodnica, jade rowniotko z tirem. pamietajcie kazda akcja powoduje reakcje, moja reakcja to blokowanie lewego pasa, wasza i**otyczne komentarze. wiem, ze tak sie nie powinno i jest to niezgodne z przepisami ale mam to w d. pozdrawiam i zycze spokojnej jazdy obwodowa
- 29 28
-
2024-02-22 21:28
No doprawdy masz się czym chwalić! :/
- 2 0
-
2024-02-22 11:43
Tak powinni reagować wszyscy. (3)
Masz za sobą frustrata? Wyprzedzamy powolutku.
- 32 9
-
2024-02-24 09:40
Wyprzedzanie dozwoloną prędkością i zachowanie odpowiedniego dystansu przy wieżdżaniu na prawy pas, jest zgodny z przepisami.
- 0 0
-
2024-02-23 19:17
Taaaa (1)
Czyli kazdej pi....dzie jadącej 40 zajechać i pędzić 15
- 0 0
-
2024-02-24 09:44
Prędkość ciężarówki.
Pisała że wyprzedzała prędkością 100 km a tam taka prędkość obowiązuje. Pokaż ciężarówkę jadącą mniej niż 80.
- 0 0
-
2024-02-22 10:52
dla tej pani...miala czas aby gadac i sie uzalac, nie miala czasu na kierowanie i hamowanie (2)
- 24 50
-
2024-02-23 19:19
Ona (1)
Ona tylko SMS musiała napisać więc nie mogła zjechać
- 1 2
-
2024-02-24 09:45
Niedoświadczony kierowca takich numerów nie robi.
- 0 0
-
2024-02-22 10:49
Może chciała zjechać, ale bejca była szybsza.
- 54 4
-
2024-02-22 12:33
Za coś takiego tylko jedna kara (46)
Odebranie prawa jazdy na kilka lat aby kierownica nauczył się kultury i przepisów ruchu drogowego.
Inaczej będziemy mieli na co dzień takie akty zachowania, stanie się to czymś normalnym, czy tego chcemy?- 478 60
-
2024-02-26 11:13
Bandyta drogowy z bmw
W Polskce obowiązuje ruch prawostronny. Oczywista sprawa, po wyprzedzeniu ciężarówki pani powinna wrócić na prawy pas. Nie wróciła. Nie wiadomo dlaczego. Może typ w w beemwu faktycznie jechał za nią na zderzaku, nie wiedziała co typ chce zrobić, spowodował stres u niedoświadczonego kierowcy i w efekcie spowodował wypadek. Kierowcy beemwu to często
W Polskce obowiązuje ruch prawostronny. Oczywista sprawa, po wyprzedzeniu ciężarówki pani powinna wrócić na prawy pas. Nie wróciła. Nie wiadomo dlaczego. Może typ w w beemwu faktycznie jechał za nią na zderzaku, nie wiedziała co typ chce zrobić, spowodował stres u niedoświadczonego kierowcy i w efekcie spowodował wypadek. Kierowcy beemwu to często ludzie o niskim IQ i wysokim EGO. NIedawno był przypadek na A1. Skoro widzi auto z zielonym liściem, a prawy pas ma wolny to niech pędzi. Po co zajeżdża? Po co hamuje? Adekwatna kara to zabrać prawko na minimum 3 lata oraz grzywna na poziomie 30tysięcy złotych. I jeszcze publikacja z imienia nazwiska i gęby w mediach. Jeden z drugim szybko by się nauczyli kultury na drodze!
- 0 0
-
2024-02-23 15:15
Jazda lewym pasem (1)
Może warto szanowana Policjo zwracać uwagę na jadących lewym pasem którzy jadą znacznie poniżej dopuszczalnej prędkości, tworzą zatory i nie reagują na sygnały jadących za nimi. Takie zachowanie jest nagminne na autostradzie jak i w mieście, a mandatów brak!!!!. Może warto pouczyć, postraszyć, ukarać tych ...... opornych , a jazda stanie się przyjemniejsza i nie będzie trzeba migać światłami, trąbić czy hamować.
- 1 2
-
2024-02-23 19:26
Zwłaszcza
Zwłaszcza tych jadących z tą samą prędkością lub 2 km szybciej
- 0 1
-
2024-02-23 09:29
Odbieranie prawa jazdy w Polsce nic nie daje, (1)
ponieważ wieku bandytów drogowych jeździ dalej. Kary powinny być materialne, typu odebranie samochodu.
- 0 0
-
2024-02-24 15:46
A według mnie całkiem inna kara
Obrączka na kostkę z akcelerometrem na kilka lat - przekraczasz 10km/h to idziesz do ciupy. Jakby przez kilka lat musiał wszędzie chodzić z buta to by się w końcu nauczył szanować przepisy.
- 2 0
-
2024-02-23 09:16
Kierownica
To raczej niczego się nie nauczy, raczej kierowca.
- 0 0
-
2024-02-23 08:36
powinno być podciągnięte pod próbę zabójstwa a znaczek BMW wypalić d**ilowi na czole
- 2 0
-
2024-02-23 04:34
A może BMW należy odebrać temu
Niedoszłemu mordercy? Właśnie za próbę zabójstwa i ucieczkę
- 7 1
-
2024-02-22 22:47
I myślisz, że większość kierowców taka wizja odstrasz? Nie dalej będą jeździć i liczyć, że się ich nie złapie, a takich nie jest mało i uda im się prześlizgnąć przez cały okres trwania zakazu. Z drugiej strony kierowca bmw więc czego można po takich się spodziewać ( nie wszystkich )
- 2 0
-
2024-02-22 22:23
Jak ma się nauczyć nie jeżdżąc? (2)
Jak mu zabiorą to już wogóle się nie nauczy!
- 1 1
-
2024-02-23 15:22
Hamowanie (1)
Czy ta Pani, zgodnie z przepisami po wyprzedzeniu nie powinna zjechać na prawy pas??? lub przyspieszyć i nie blokować lewego!!!!!. Taka jazda powoduje zdenerwowanie innych uczestników i dochodzi do takich sytuacji.
- 1 2
-
2024-02-23 19:31
Tak, kierowca BMW jest w pełni usprawiedliwiony
Jak cie takie rzeczy denerwują, to moze weź nożyczki i potnij prawo jazdy znalezione w czipsach na kawaleczki
- 3 1
-
2024-02-22 21:51
Prawo jazdy (1)
Po co takie głupoty pisać? Odebranie prawa jazdy na kilka lat aby kierownica nauczył się kultury i przepisów ruchu drogowego.
Babka z Toyoty nie zna przepisów, przeczytaj ,,lewy pas służy do wykonywania manewru wyprzedzania i omijania, a kierowcy zobowiązani są poruszać się prawym pasem, jak najbliżej prawej krawędzi jezdni. W innym przypadku mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności za popełnione wykroczenie,,
Powinna po wyprzedaniu zjechać- 4 9
-
2024-02-23 08:37
a ten z BMW zna przepisy
- 1 0
-
2024-02-22 17:06
Najpierw trzeba je mieć.
- 7 0
-
2024-02-22 15:43
Zabrać prawko, zabrać auto i jeszcze na 5 lat do wielęzienia
- 22 1
-
2024-02-22 15:32
pani prowadzącej pojazd też bym zabrał prawo jazdy
za mocno zahamowała i wpadła w poślizg. Stworzyła większe niebezpieczeństwo niż kierowca BMW
- 14 52
-
2024-02-22 15:08
Za co
Za jazdę lewym pasem ?
- 16 3
-
2024-02-22 14:17
(1)
i tak bedzie jezdzil.... to nie pierwszy taki przypadek. szkoda tylko ze tych baranow charakteryzuje jedna marka. Dobre samochody ale kierowcy juz nie bardzo.
- 33 1
-
2024-02-22 20:00
BMW = IQ mniejsze od 5
I tyle w temacie
- 7 1
-
2024-02-22 13:54
(6)
Szeryf do ukarania ale kobitka też za blokowania lewego pasa. Do tego spanikowała i wcisnęła hamulec do dechy dlatego wpadła w poślizg.
- 11 34
-
2024-02-23 08:43
(1)
następny obrońca BWW
- 0 1
-
2024-02-23 15:27
Tak, popatrzcie obiektywnie, Pani też nie zachowała się zgodnie z przepisami, jeździmy prawym pasem!!!!!!!
- 2 1
-
2024-02-22 14:22
A co miała zrobić jak zobaczyła migające czerwone światła stopu? (3)
- 29 5
-
2024-02-22 20:00
myslec
- 5 5
-
2024-02-22 18:28
(1)
Te światła stopu paliły się już naście sekund wcześniej u poprzedzających aut. Kompletnie je zignorowała skupując się na muzyce.
- 6 12
-
2024-02-22 19:23
Bzdura,auta poprzedzajace nie hamowały
- 6 3
-
2024-02-22 12:58
(3)
Przykład z góry był nie raz, że takich się broni w naszym kraju. Ciekawe jest zdanie w artykule "Na filmie widać, że samochody jadące z przodu zaczynają hamować". Czyżby to był wstęp to próby wybronienia? Hmmmm, nic tam nie hamuje, jedynie krople wody na szybie zmieniają sposób widzenia świateł. Poza tym kto mu karze się pakować między auto tej
Przykład z góry był nie raz, że takich się broni w naszym kraju. Ciekawe jest zdanie w artykule "Na filmie widać, że samochody jadące z przodu zaczynają hamować". Czyżby to był wstęp to próby wybronienia? Hmmmm, nic tam nie hamuje, jedynie krople wody na szybie zmieniają sposób widzenia świateł. Poza tym kto mu karze się pakować między auto tej dziewczyny a auto przednią jak tam będzie miał mniej niż 50m do auta przed sobą kiedy wjedzie. Kiedy jedziemy 100 to mamy przed sobą zostawić 50 metrów wolnego.
- 28 6
-
2024-02-22 15:13
i wolny prawy pas, którym mógł i powinien spoko jechać (2)
ale w jakimś celu (w jakim?) wjechał na lewy i zaczął hamować
- 22 1
-
2024-02-22 21:33
W celu ukarania!
To chyba jasne...
Szeryf Teksasu, ale to kierowca bmw, więc wszystko jasne! Właściciele tej marki powinni przechodzić jakieś specjalne testy psychologiczne i płacić podwójne OC!!- 5 0
-
2024-02-22 19:24
Ale jaśnie pan się przecież spieszył
- 2 0
-
2024-02-22 13:02
Sa tutaj geniusze co bronią kierowcy BMW (6)
- 39 5
-
2024-02-22 18:13
Dlatego trzeba go przykładnie ukarać, aby wybić innym takie pomysły z głowy
- 6 1
-
2024-02-22 16:31
Nikt go nie broni, (4)
"mszczenie się" było ewidentne i na to zgody nie ma. Niestety Pani też nie bez winy - po zakończeniu manewru wyprzedzania masz obowiązek zjechać na prawy pas...
- 6 6
-
2024-02-22 19:26
Owszem, bronią (3)
I nie miała jak zjechać bo był zajęty przez bmw
- 7 1
-
2024-02-23 08:40
kierowców co się worzą BMW powinno się kierować na psycho testy
- 1 0
-
2024-02-22 21:36
Nie bronią!!! (1)
Tylko zauważają też winę śpiewaczki przeklinającej z yarisa!! Jak jesteś świeżak na ekspresówce w słabym aucie, to trzeba mieć nie po kolei w głowie, żeby jechać skrajnym lewym i to pomimo upomnień z tyłu!!!!
- 1 7
-
2024-02-23 20:37
Jasne, czerwony dywan panu rozłożyc jeszcze
Bo przecież jak miga długimi to trzeba przepuścić... jezu skąd wy się bierzecie..
- 1 0
-
2024-02-22 12:51
Prowadzącej pojazd chyba:D (4)
- 4 23
-
2024-02-22 13:01
(3)
Za to, że nie wjechała TIRowi przed maskę zaraz po wyprzedzeniu?
- 23 6
-
2024-02-22 16:33
jakie "przed maskę" skoro ma prędkość większą niż TIR? (2)
Nawet jeśli mu przed maskę zjedzie, to za kilka sekund odległość jest już dużo większa. Ale to trzeba było coś kumać na matematyce i fizyce, żeby to pojąć...
- 6 4
-
2024-02-22 18:11
(1)
Wtedy kiedy z lasu łoś wyjdzie też odległość będzie sie zwiększać?
- 0 2
-
2024-02-23 19:36
Miedzy
Między tobą a łosiem niestety nie !!!!
- 0 0
-
2024-02-22 12:43
Śmieszny jesteś :) (2)
Po drogach jeżdżą bez prawka i to największa kara? Tylko więzienie. Na początek pół roku, za receydywę 3, a potem co najmniej 15
- 19 2
-
2024-02-23 09:02
są za małe kary za tego typu zachowania, dodatkowo nikt tego nie kontroluje, Powinno być tak jak w GB że każdy może mieć aplikacje i nagrywać takie sytaucje i od razu zgłaszać ta apka też mierzy prędkość dodatkowo i by się skończyło buractwa na drogach, czy to już Rosja?
- 0 0
-
2024-02-22 15:05
A ja bym publiczną kastrację dorzucił, żeby się przypadkiem nie rozmnażali tacy.
- 14 0
-
2024-02-22 11:33
Może pora wreszcie uświadomić sobie, że obwodnica przy tak ogromnym natężeniu ruchu jest ekspresówką tylko z nazwy (8)
- 210 1
-
2024-02-22 12:50
powiedz to śmundakom z bmw
- 10 1
-
2024-02-22 12:28
co robi prokuratura bodnara? ile jeszcze razy musi dojść do tragedii?? (2)
- 3 5
-
2024-02-22 13:23
Nic, bo policja najpierw musi ustalić tożsamość sprawcy? (1)
A Policjantów mocno PiS przetrzebił...
- 5 2
-
2024-02-22 13:42
szkoda że ciebie nie przetrzebił :/
ale jeszcze listonoszy, śmieciarzy i szewców
- 1 3
-
2024-02-22 11:51
Ja jadę prawym pasem za ciężarówkami bo często jest mniej nerwowo i szybciej... (1)
Prędkości średnie często od 6:30....20:30 są bardziej w okolicy 30...60 km/h niż 100...120 km/h
- 6 2
-
2024-02-22 12:08
Jak jest korek, nie ma sensu się pchać na lewy.
Gorzej jak oba pasy jadą te 90-100, a frustraci mają pretensje, że wszyscy nie ustawili się na prawym i nie zostawili im lewego pustego...
- 10 3
-
2024-02-22 11:51
(1)
Dlatego ograniczenie na trójmiejskiej obwodnicy jest 100 a nie 120 jak na typowych ekspresowkach
- 2 9
-
2024-02-22 12:21
Nie jest. Tak jest tylko na Gdyńskim odcinku.
- 9 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.