Citroen C4 Picasso (produkowany od 2006) (4 opinie)

Bardzo wysoka szyba przednia, zapewniająca olbrzymi kąt widzenia, panoramiczny, szklany dach i rekordowo duże przeszklone powierzchnie boczne, składają się na nowy wymiar podróżowania. Citroën C4 Picasso, czyli Visiovan - jadąc nim widzicie wszystko!
Citroën C4 Picasso to więcej niż samochód, to niepowtarzalne przeżycie. Warto podejść bliżej, zatrzymać się, aby lepiej przyjrzeć się jego sylwetce o idealnie płynnej, napiętej linii łuku. Delikatny i prosty profil jest wyrazem wyrafinowanego i szlachetnego, a jednocześnie dynamicznego stylu.
Dzięki lampom biksenonowym reflektory zapewniają lepsze, a jednocześnie bardziej komfortowe oświetlenie. Jazda w nocy jest mniej męcząca i bezpieczniejsza, gdyż wiązka światła automatycznie podąża za ruchami kierownicy i doświetla zakręty.
Siedem pełnowymiarowych miejsc. Rzadko który model samochodu oferuje taki poziom komfortu siedmiu podróżującym osobom.
Nadzwyczajne rozwiązanie! Wnętrze pojazdu, którym może swobodnie podróżować siedem dorosłych osób w trzech rzędach foteli. Ale Citroën C4 Picasso na tym nie poprzestaje: nie tylko potrafi wyczarowywać komfortowe miejsca dla pasażerów, lecz także może sprawić, że znikają jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Trzeba przewieźć dużo bagaży lub ładunek o większych gabarytach? Nie ma żadnego problemu. Każdy z trzech foteli drugiego rzędu może być oddzielnie składany jednym ruchem, uwalniając przestrzeń z płaską podłogą aż do oparć przednich foteli.
Citroën C4 Picasso jest dostępny w czterech wersjach silnikowych opracowanych pod kątem przyjemności jazdy, w połączeniu z oszczędnością zużycia paliwa i ochroną środowiska. W gamie silników benzynowych, silnik 1.8i 16V 127 KM (DIN) współpracuje z mechaniczną skrzynią biegów. Silnik 2.0i 16V 143 KM (DIN) z nową mechaniczną sześcioprzełożeniową elektronicznie sterowaną skrzynią, zapewnia przyjemność jazdy na najwyższym poziomie i jest wyjątkowo ekonomiczny w eksploatacji.
W gamie silników wysokoprężnych, silnik 1.6 HDi 110 KM (DIN) jest dostępny z mechaniczną sześcioprzełożeniową elektronicznie sterowaną skrzynią biegów lub z pięciobiegową skrzynią mechaniczną, oferując stuprocentową przyjemność i oszczędność paliwa. Silnik 2.0 HDi 138 KM (DIN) stanowi idealne połączenie przyjemności kierowania, elastyczności, dynamizmu i oszczędności zużycia paliwa.
Unikalny, innowacyjny układ pomiaru dostępnego miejsca do parkowania, wspomaga kierującego w poszukiwaniu dogodnego miejsca. Wystarczy włączyć układ za pomocą przycisku umieszczonego na kolumnie kierownicy, a następnie określić stronę, po której ma być dokonany pomiar, włączając stosowny kierunkowskaz. Jadąc wzdłuż wybranego miejsca parkingowego z prędkością nieprzekraczającą 20 km/h, układ „skanuje” wolną przestrzeń i informuje na bieżąco kierowcę, określając stopień trudności manewru!
W czasie manewrów parkowania, czujniki wbudowane w zderzak przedni i tylny wykrywają przeszkody znajdujące się w pobliżu pojazdu, lokalizują je i podają odległość za pomocą sygnałów dźwiękowych i wizualnych. Po włączeniu wstecznego biegu lusterka zewnętrzne mogą być indywidualnie wybierane i ustawiają się w kierunku chodnika, ułatwiając parkowanie.
W ten sposób nawet najtrudniejszy manewr staje się możliwy do wykonania!

Dane techniczne:

Silniki: 1.8i 127KM, 2.0i 143KM, 1.6 HDi 110KM, 2.0 HDi 138KM

niezawodność
2.8
komfort
3.2
ekonomia
3.0
wrażenia z jazdy
2.8
Średnia ocen
3.0

Inne modele marki Citroen:

Berlingo, C-Crosser, C1, C2, C3 Picasso, C4, C4 Picasso, C6, DS3, DS5, Jumper, Nemo, Xsara Picasso,

Aktualnie w sprzedaży:

zobacz wszystkie

Foto Moto

    Opinie (4)

    Dodaj opinię

    Dodaj opinię

    Odpowiedz

    Klikając "wyślij", akceptujesz regulamin dodawania opinii.
    13.10.2017 wprowadzono zmiany w regulaminie.
    zamknij

    Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Opinie niezwiązane z tematem artykułu, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.

    - jeżeli uważasz, że dana opinia nie powinna się tu znaleźć, zgłoś ją do moderacji.

    Wydarzenia