• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Dealer Opla uruchomił wirtualny salon

mJ
29 listopada 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Dzięki wirtualnej rzeczywistości klienci mogą np. zwiedzić salon. Dzięki wirtualnej rzeczywistości klienci mogą np. zwiedzić salon.

Trójmiejski przedstawiciel marki Opel, Serwis Haller, uruchamia pierwszy w kraju cyfrowy salon niemieckiej marki. Pilotażowy projekt wprowadza nowy format sprzedaży, który jest połączeniem rzeczywistego i wirtualnego salonu Opla. Co to dokładnie oznacza?



"Digital Dealer of The Future" to nazwa eksperymentalnego projektu Serwisu Haller, który w swoim gdańskim oddziale Opla przy ul. Odyseusza 20 zobacz na mapie Gdańska, na powierzchni 250 m kw. stworzył specjalną przestrzeń wyposażoną w ekran LED, funkcję wirtualnej rzeczywistości VR oraz multimedialną ściankę z telewizorem zintegrowanym z opcją wyboru modelu dostępnego od ręki. Całość uzupełnia strefa relaksu dla klientów.

Dzięki wirtualnej rzeczywistości widzianej przez specjalne gogle VR, klienci mogą odbyć podróż po cyfrowym salonie oraz wybrać samochód dla siebie. Technologia pozwala "wsiąść" do auta i przyjrzeć się poszczególnym elementom wyposażenia danego modelu Opla.

Specjalna strefa cyfrowego salonu Specjalna strefa cyfrowego salonu
Nowoczesny projekt pozwala na zaprezentowanie pełnej gamy modelowej Opla oraz akcesoriów w technologii cyfrowej z fizycznym doświadczeniem podczas prezentacji wybranego modelu i jazdy testowej, w której klientowi towarzyszy doradca handlowy.

- Projektując nasz koncepcyjny, cyfrowy salon Opla, kierowaliśmy się przede wszystkim zmieniającymi się oczekiwaniami i przyzwyczajeniami naszych klientów w zakresie robienia zakupów. Nasze rozwiązanie ma na celu sprawienie, by kupno samochodu było bardziej swobodne, nowoczesne i proste, a system obsługi jasny, przejrzysty i bardzo intuicyjny - tłumaczy Józef Haller, prezes Serwisu Haller.
W przyszłym roku planowane jest uruchomienie kolejnych cyfrowych funkcjonalności, dzięki którym goście salonu będą mogli nie tylko skonfigurować i obejrzeć swoje wymarzone auto, ale także dopasować formę finansowania, wycenić swój dotychczasowy samochód i sfinalizować umowę kupna za pomocą kilku kliknięć.
mJ

Opinie (41) ponad 10 zablokowanych

  • tiaaaaa..

    a potem ja im wirtualny przelew zrobię i pieniądze będą mogli zobaczyć tylko przez okulary VR

    • 17 4

  • No super (1)

    A czy wirutalne auto dostane? Bardzo chetnie przeleje Panstwu wirutalnie pieniadze

    • 9 2

    • bardzo chętnie przyjmiemy te Bitcoiny

      • 0 3

  • Czepiają się wszystkiego, by obniżyć koszty obsługi (2)

    Opel się kompletnie nie sprzedaje, finansowanie przez francuzików jest marne, to chwytają się kazdego triku, by przetrwać

    • 11 6

    • wiedza godna eksperta hehe

      • 4 5

    • Sprzedaje się całkiem przyzwoicie

      Insignii (nowy model od marca 2017) sprzedano w Europie do końca września 2018 nieco ponad 120,000 egzemplarzy. Dla porównania, Mondeo i Avensis razem wzięte, na przestrzeni tych samych 19 miesięcy, sprzedały się łącznie w ponad 122,000 egzemplarzach. Te dwa modele razem. A taki śmieszny Peugeot 508 w zaledwie 27,000 egz. Insignia sprzedaje się 4x lepiej od P508 - PSA zrobiło dobry interes przejmując Opla. Szkoda, że zepsuje te samochody szukając oszczędności. Insignia to ostatni model zaprojektowany przez GM. A w Peugeotach nawet 4x4 nie ma...

      • 2 2

  • Opel podobnie jak Mercedes czy Porsche widzę że idzie w utrzymanki i kicz:-) (5)

    • 9 2

    • Dlatego dla takich maczo jak ty jest twój ulubiony Passat b5

      • 3 2

    • Opel to marka poniżej średniej (3)

      Jak mozna porównywać do mercedesa?

      • 1 2

      • (2)

        Też jak ty wybieram 20letniego merca.
        Stac mnie i nie jeżdżę g.... Em

        • 0 1

        • Jeżdzę nowym samochodem (1)

          Ale jest wybór, nie trzeba tandetnym awaryjnym i rdzewiejącymi ople Panie Józku

          • 0 1

          • Spoko
            Tu każdy ma nowy
            Minimium v6

            • 0 0

  • Super pomysł (5)

    Nowinki technologiczne to dobry pomysł. Fajnie ze sa jeszcze dealerzy ktorzy maja takie pomysly. Gratuluje!

    • 6 5

    • Opel jak Jaguar

      Niedawno czytałem o jaguarze w centrum handlowym a dzisiaj Haller nowością pojechał. Ciekawe jest to, jak dilerzy przyciagaja Klientów. Dla mnie koncept bajka

      • 4 3

    • A to chyba pracownik napisał

      Wstyd SH

      • 0 0

    • Mnie też się podoba

      Nareszcie ktoś wymyślił coś nowego a nie tylko oklepane wyprzedaze i nudne reklamy.

      • 2 1

    • Tez tak mysle

      Opel na ekranie w goglach to kompletna nowosc.

      • 0 2

    • To napisz jeszcze

      Na jakim stanowisku pracujesz co by mr Andrew wiedział

      • 0 0

  • SUPER (2)

    należy iśc z duchem czasu, fajny pomysł

    • 8 5

    • Sami pracownicy piszą pozytywne opinie.

      Google ludziom założą. Cyrk jakiś.

      • 0 0

    • Wg mnie tez super

      I popieram im woecej nowosci tym lepiej i kompleksowiej obsluzony kupujacy. To sie nazywa isc frontem do klienta.

      • 0 0

  • Chora polityka wobec klijentów (2)

    Jak na razie to widzę że w komentarzach siedzą sami funkcyjni opla, bo firma jest cacy a tak nie jest. Zamiast przyjrzeć się że może negatywne komentarze nie są atakiem bezpodstawnym na formę to sami zamieniacie się w troli. Powodzenia.

    • 7 3

    • A może gwarą starej Warszawy: klyentów? :) (1)

      Wróć do podstawówki lub kup sobie słownik ortograficzny :)

      • 4 4

      • Ty tez. W słowniku nie ma takich znaków jak „:)”

        • 1 3

  • Popieram

    To sie nazwya XXI wiek, wychodzicie frontem do Klientow mlodego pokolenia, Brawo!

    • 2 11

  • Brawo Wy (5)

    Brawo za pomysł, odwiedzam Was na przeglądy jest ok. Pozdrawiam Pana Tomka.

    • 3 4

    • Tomek sromek...

      • 2 0

    • Podpisuje sie

      Brawo Wy! Super koncepcja!

      • 1 1

    • To ja też.
      Jesteście doskonali

      • 1 1

    • Najdroższe ceny mają.

      • 0 0

    • Tez popieran

      Fajny pomysl i dobry sposob na wyroznienie. Widac ze idziexie do przodu

      • 0 0

  • (1)

    Smieszy mnie, ze frustraci odzywaja sie na kazdy temat. Wszystkim sie nie dogodzi. Nowosci zle, inowacje zle, ze komus sie chce i cos robi nowego tez zle, a ja jestem
    stalym klientem i do tej pory bylo bez zarzutu.

    • 5 6

    • Bo ja wiem czy frustraci...

      ... po prostu korzystalem kiedys z tych samochodow i tego "serwisu". Pan Mieciu przy nich po prostu wymiata. I lepszy 10letni VW niz nowy Opel

      • 0 3

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Sprawdź się

Sprawdź się

Co oznacza skrót FSM?

 

Najczęściej czytane