• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Dealer otrzymał autoryzację serwisową Skody

mJ
9 lipca 2020 (artykuł sprzed 3 lat) 

Przedstawiciel marki Volkswagen, dealer CityMotors Gdańsk, otrzymał autoryzację na serwis samochodów marki Skoda. Jest to zatem kolejny autoryzowany punkt serwisowania tych czeskich aut na motoryzacyjnej mapie Trójmiasta. Niewykluczone, że w przyszłości dealer będzie nie tylko serwisował, ale także sprzedawał najnowsze modele Skody.



Firma CityMotors Gdańsk otrzymała kolejną autoryzację serwisową. Do tej pory dealer serwisował samochody marki Volkswagen - zarówno osobowe, jak i dostawcze. Teraz z serwisu zlokalizowanego przy ul. Uczniowskiej 36Mapka będą mogli korzystać również właściciele aut marki Skoda. Autoryzacja obejmuje serwis mechaniczny, blacharsko-lakierniczy oraz dział części zamiennych.

- Autoryzacja serwisu marki Skoda oznacza, że posiadamy pełne uprawnienia do przeglądów, rozliczeń gwarancyjnych, napraw mechanicznych i blacharskich autoryzowanych przez Volkswagen Group Polska. Autoryzowany serwis cechuje się wysoką jakością usług, profesjonalną obsługą doświadczonych mechaników, kompleksowym i nowoczesnym wyposażeniem oraz możliwością świadczenia usług door-to-door, serwis ekspresowy czy użyczenie samochodu zastępczego - wyjaśnia Agata Łukaszewska z CityMotors Gdańsk.
W ASO klient otrzymuje gwarancję, że niezbędne części zostaną zamienione na oryginalne i fabrycznie nowe, a wszelkie naprawy zostaną przeprowadzone z wykorzystaniem najnowszych technologii i wymogów producenta.

- Pracownicy autoryzowanego serwisu podlegają stałej kontroli oraz przechodzą regularne szkolenia, podczas których podnoszone i weryfikowane są ich kwalifikacje. Dzięki temu autoryzowane serwisy zatrudniają prawdziwych profesjonalistów, których specjalistyczna wiedza przyspiesza diagnozę, a także pomaga unikać błędów podczas naprawy. Autoryzowane serwisy pracują według rygorystycznych norm dotyczących jakości pracy, szkoleń i obsługi klienta. Dzięki nim właściciel samochodu ma możliwość oceny pracy serwisu. Jego uwagi są wnikliwie analizowane, a jakość pracy serwisu stale udoskonalana - dodaje.
Nie jest wykluczone, że kolejnym krokiem w rozwoju dealera CityMotors Gdańsk będzie otrzymanie autoryzacji na sprzedaż samochodów marki Skoda. Warto dodać, że gdański punkt dealerski należy do firmy Bohemia Motors, która przecież od lat sprzedaje... Skody.

Salony samochodowe w Trójmieście

mJ

Miejsca

Opinie (50) 2 zablokowane

  • Wkońcu (12)

    Konkurencja dla Plichty który najmuje ludzi bo Pracowników nie posiada. KAŻDY musi mieć działalność gosp. A jak idzie kryzys Pandemiczny 300 ludzi na bruk którzy z tymi działalnościami Zusami zostali na Lodzie
    Trójmiasto pamięta ten ruch nie kupuje tam aut

    • 71 4

    • Wyobraźcie sobie że (2)

      Teraz dzwoni po ludziach tych zwolnionych i proponuje im powrót do pracy Szok! najpierw ich zostawił bez chleba teraz się prosi by wrócili ale dalej na Działalność w trójmieście są takie 2 firmy które wykonały taki ruch w dobie Pandemi . Dealer skody oraz bmw renault i daci gdzie hasłem było Zaufaj Marce czy 35lat zobowiązuje czy takie tam bzdury bez pokrycia

      • 26 0

      • Dzwoni tylko nikt nie odbiera (1)

        Dodali go do blokowanych nie zatrudniaj sie na działalnosc gosp. U nikogo Tylko umowa o pracę

        • 16 0

        • Inne byś miał zdanie gdyby ci zaproponowali 20.000 netto fakturowane na działalności albo 12.000 netto na umowie o pracę ;) Umowa onpracę jest spoko do średniej krajowej, może lekko wyżej. Potem to już tylko palenie kasy w ZUSie.

          • 0 0

    • W trójmieście brakuje (4)

      Konkurencyjnego Dealera Daci i Renaulu monopol ma tylko jedna Firma która dyktuje ceny. dlaczego nikt z Uokik nie dobrał sie do Renault Polska za dopuszczenie braku wyboru Klientowi. W większych aglomeracjach ta marka ma wiele Dealerstw i ludzie mają możliwość wyboru . Toyota Skoda Vw Peugeot a nawet Cytryna taki wybór daje swoim Klientom

      • 7 1

      • popieram

        precz z monopolem

        • 4 0

      • czekamy (1)

        Na konkurencje Renault Dacia dość monopolu w trójmieście

        • 6 0

        • Czekamy na nowego dealera renault

          w Trójmieście byle inny niż ten co jest

          • 5 0

      • Tak to prawda

        Dawo pożegnałem sprzedawane marki tej Francuzko Rumuńskiej Grupy właśnie dlatego , że nie ma wyboru i konkurencji. Sam jeździłem do Adamowskich do Starogardu ceny dużo niższe i standard obsługi dużo wyższy ale to daleko było. Kiedyś był Renobil i Nowak w Gdyni teraz tylko jeden i tylko jeden = 0 wyboru Szkoda

        • 7 1

    • Ciekawe czy to zgodne z prawem (2)

      Mieć firme Sp.zo.o. bez Pracownikòw zatrudnionych oficjalnie ktorzy swiadczą tylko 1 usługe 1 w miesiącu 1 firmie bez prawa do urlopu platnego L4 świadczeń urlopowych odpraw itp .Jak to jest?

      • 17 0

      • gorzej

        jak Ci Pracownicy 1ego dnia sie zbuntuja i nie przyjda wogóle do pracy? Ani jutro

        • 6 0

      • Państwo z tektury i tyle w temacie

        Same fikcje na samozatrudnieniu, chociaż siedzą w salonie w godzinach jego pracy...

        • 10 1

    • Niech padnie. Nie szanuje ludzi. Zatrudnia niewykształconych ludzi, którzy niszczą tak naprawdę samochody. Dramat.

      • 24 0

  • (3)

    Dobrze że nie Plichtas w Wejherowas tam jest tragedia, nie polecam. Omijajcie

    • 39 3

    • Potwierdzam, u Plichty jest

      drogo, długo i popelina, że o pogubionych częściach nie wspomnę...

      • 1 0

    • Gratulacje. W końcu konkurencja dla Plichty

      • 19 0

    • Nie polecam serwisów Plichty

      Drogo bardzo drogo
      Grupowe zwolnienia w dobie pandemi

      • 23 0

  • plichta to banda złodziei i wałkarzy z wejherowa. Razem z dyrektorkami, co po znajomości dostali fuchy, a poprzednio mieszkali z mamusiami albo byli cieciami i wydawali kurtki w szatni w spelunie w wejherowie. je*ać!

    • 3 0

  • (5)

    ASO czyli nikt nic nie umie!nikt nic nie wie ale bierzemy 300za godzine pracy

    • 7 2

    • to jest nic.

      byłem na wymianie oleju. to koleś mi krzyknał za sam olej prawie 400zł. okazało się że to "najlepszy" a w rzeczywistości szmelc z beczki. paranoja co tam sie dzieje. okradanie ludzi, wyzysk, a przyjdz z problemem na gwarancji z samochodem to potraktują cie jak śmiecia i zostaniesz z problemem bo wyłożą na ciebie laske. oby upadli.

      • 0 0

    • A prywaciaż gwarancja do bramy i się nie znamy... (1)

      Jeździć obserwować...

      • 4 1

      • dobry prywaciarz potrafi zdiagnozowac usterkę i ją usunąć. ASO podłącza kompa i jak nie ma błędu to wg nich wszystko jest ok.

        • 1 0

    • Niedokońca (1)

      Ale mechanicy są nastawiani na wymienianie nie naprawianie bo auta są na gwarancji a trzeba jakoś odpompować środki włożone w salony .Niestety potem wchodzi im to w krew gdy przybywa potem pojazd po gwarancji i ładuja w aso wszystko do wymiany i tak dochodzi do absurdu że mechanik nie potrafi naprawić skrzyni tylko wie jak ją wymienić to samo z silnikiem mało który umie zmienić pierścienie tłokowe ewentualni panewki wchodzą w gre. Znam to z serwisu Renault. Pomijam już fakty typu niedokręcony korek spustowy od oleju , nieodpowietrzona chłodnic wody i podtarcie silników itp. Dodam tylko że nauka na mechanika w Technikum w gda to fikcja

      • 2 1

      • Dzisiejszy silnik jest częścią zamienną

        o określonej dacie i przebiegu przydatności jak i cały samochód, Europa to nie Azja czy Afryka, dość szrotów na polskich drogach, a jak chcesz klasyka to musisz mieć żółte blachy i pęgę kasy na jego utrzymanie... Chcesz kupić używany to rozważ bilet miesięczny, taniej i bezpieczniej dla wszystkich!

        • 2 2

  • czy byli pracownicy dilerów też walczą o to żeby było tak jak było?

    • 0 0

  • przyjęli byście do pracy mechanika

    który nie wie jak przełączyć klucz by terkotał w drugą stronę?

    • 0 0

  • Koniec z monopolem w miescie (4)

    Dacia renault też chcemy konkurencje a nie tylko jednego delera

    • 7 2

    • Popieram (3)

      Trzeba nowych serwisów bo czytajac opinie o tych co sa to tragedia

      • 3 0

      • Jestem za (2)

        czas na zmiane

        • 2 0

        • Nie wiem jak punkt w Gdańsku ale gdyński Zdunek to dramat (1)

          • 1 0

          • To samo

            Też kicha

            • 0 0

  • ASO Skoda (6)

    Serwisy ASO Skoda są bardzo drogie, ze względu na to, że bardzo dużo tych aut jeździ we flotach, a tam nikt nie liczy kasy za serwis, na czym traci prywatny użytkownik. Miałem Skodę i np. ASO Hondy czy Opla są znacznie tańsze. Nie porównuje do BMW czy Mercedes bo to marki premium i tam też płaci się premium, ale Skoda to auto budżetowe i budżetowy powinien być też serwis.

    • 66 3

    • zgadzam się (2)

      ceny mają bardzo wysokie, zarówno napraw/serwisów jak i ubezpieczeń, chyba sodówka do głowy uderzyła, powinni stracić trochę klientów i zejść na ziemię

      • 3 0

      • Co tu sie dziwić ? (1)

        Ceny nowych aut spadają, żeby zachęcić do kupna, a potem producent odbija to sobie z nawiązką właśnie na serwisach i przeglądach gwarancyjnych. Stać Cię na nowe auto to i stać Cie na ich serwisowanie w ASO - taka jest polityka wszystkich producentów samochodów.
        Jak za drogo ... kup używany i serwisuj u Mietka w garażu.

        • 2 2

        • ktore nowe auta w tym roku stanialy? wrecze przeciwnie - podrozaly i to sporo przez wymogi UE, pytanie, czy wszystko co wymagaja urzednicy UE jest nam do szczescia potrzebne

          • 7 1

    • Bzdura (2)

      We flotach nikt nie liczy kasy za serwis?!?

      • 17 2

      • Liczą, liczą. Na zasadzie, im drożej tym lepiej...

        • 9 3

      • Czas to pieniądz

        Myślę że trochę przestrzelona teza ale efekt końcowy trafny.
        Przez dużą ilość zleceń serwisowych flotowych (duża popularność marki ) serwisy nie czekają na klienta detalicznego więc podnoszą cenniki. im więcej punktów serwisowych tym lepiej zadziała prawo rynku :)

        • 19 2

  • niemiecki Dealer z Berlona wysyła swoich mechaników praktyki i szkolenia do zakł. Skoda w Mlada Boleslaw. Jak to się ma u nas ? (2)

    • 12 1

    • u nas jest lepiej !!!!!!!!!

      Czyli mechanik w serwisie z łapanki max 2 miechy i daje nogę do lepiej płatnej roboty lub na swoje .Ostatnio robiłem serwis olejowy w Skodzie Octavii pierwszy po ,,fachowcach,, z pana P. -obudowa filtra pow. pourywne śruby -trzymała się na jednej i lewe powietrze szło .Wkład filtra upaprany brudnymi łapskami ,silnik zalany olejem po wymianie wkładu filtra oleju nikt nie umył okolic filtra .....dramat !!!!!!!!!!!!

      • 4 0

    • U nas tylko były praktyki z obróbki skrawaniem.

      • 9 0

  • (1)

    Jaki jest w ogóle sens serwisowania samochodu w ASO? Tam mają tylko kompetencje do wymiany oleju i wystawiania faktur z kosmosu.

    • 44 2

    • Ma sens jak sprzedajesz auto które wcześniej zakupiłeś w salonie....

      A warsztaty poza ASO no cóż trytki i kropelka.. cena nie bierze się z nikąd jak coś jest serwisowane zgodnie ze sztuką, a element uszkodzony wymieniany jest na nowy, nieregenerowany i orginalny, ASO nigdy nie było dla biedy...

      • 6 1

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Sprawdź się

Sprawdź się

Co to jest CDI?

 

Najczęściej czytane