Elektryczny Ford Mustang z wizytą w Trójmieście

Najnowszy artukuł na ten temat Wątpliwości wokół zakupu elektrycznych aut
Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście.
Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście. mat. prasowe

Mamy świetną informację dla fanów motoryzacji. Pod koniec tego tygodnia, 11 i 12 grudnia, będzie można na żywo zobaczyć głośno zapowiadanego Forda Mustanga... na prąd. W piątek demonstracyjny egzemplarz Mach-E zaparkuje w gdańskim salonie Ford Plichta, a w sobotę w gdyńskiej stacji Euro-Car. Będą to pierwsze pokazy nowego Forda w Polsce.



Ford Mustang Mach-E to bez wątpienia jedna z ciekawszych premier tego jakże dziwnego roku. Co ciekawe, do Trójmiasta przyjedzie jedyny dostępny w Europie egzemplarz Mach-E, który właśnie odbywa międzynarodowe tournee.

Pierwsza trójmiejska prezentacja odbędzie się 11 grudnia w Gdańsku w salonie Plichta przy ul. Lubowidzkiej 50Mapka. Auto będzie można oglądać w godz. od 10 do 19. W sobotę, 12 grudnia, Mach-E zaparkuje w gdyńskim obiekcie Euro-Car przy ul. Owsianej 13Mapka. "Elektryk" będzie dostępny w godz. od 10 do 17.

Demonstracyjny Mach-E, którego na własne oczy zobaczą motomaniacy z Trójmiasta, posiada napęd na wszystkie koła i jest w kolorze Rapid Red.

Więcej na temat aut elektrycznych



Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście.
Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście. mat. prasowe
Mustang Mach-E dostępny w kilku wariantach mocy i zasięgu:

  • Tylny napęd i mniejsza bateria (RWD Standard Range) - 269 KM mocy i 430 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 75,7 kWh, zasięg: do 440 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Tylny napęd i większa bateria (RWD Extended Range) - 294 KM mocy, 430 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 610 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6,2 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Napęd na wszystkie koła i mniejsza bateria (AWD Standard Range) - 269 KM mocy, 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 75,7 kWh, zasięg: do 400 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,6 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Napęd na wszystkie koła i większa bateria (AWD Extended Range) - 351 KM mocy, 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 540 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Napęd na wszystkie koła i większa bateria (wersja First Edition) - 351 KM mocy i 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 540 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Napęd na wszystkie koła i większa bateria (topowa wersja GT) - 487 KM mocy i 860 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Baeria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 490 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 3,7 s, prędkość maksymalna: 200 km/h.

Bateria o mniejszej pojemności może być ładowana prądem stałym o mocy 115 kW, natomiast większa aż o 150 kW. Czas ładowania w przedziale od 10 do 80 proc. to odpowiednio: 45 i 38 minut przy wykorzystaniu maksymalnej mocy ładowania.

Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście.
Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście. mat. prasowe

Opinie (88) 3 zablokowane

  • ładny ale to nie Mustang tylko jakaś Kuga, powinni go nazwać inaczej (7)

    czyżby zamierzali totalnie zmienić linię i zaprzestać produkcji coupe? Czy tylko te z dopiskiem Mach-E będą takimi hatchbackami?

    • 50 1

    • (4)

      Wyobraź sobie 9 miliardów ludzi w V8 i każdy ma 25C w domu i lampki w ogrodzie cały rok...

      • 2 3

      • 9 miliardów ludzi nie kupi sobie Mustanga V8 (3)

        z resztą nie powiedziałem że nie popieram ekologii, tylko ten pojazd po prostu nie jest Mustangiem

        • 10 0

        • (2)

          To nieważne czy to Mustang czy nie. To wysoki poziom motoryzacji i tyle.

          • 1 3

          • (1)

            ale ja nie twierdzę inaczej, po prostu jest to profanacja legendy

            • 1 1

            • Bardzo brzydki, niezależnie jaki ma napęd

              • 1 1

    • mustang (1)

      tylko nie jakaś kuga ,ciemna maso,kuga to bardzo dobry samochód

      • 3 1

      • ale ja nie napisałem że zły, tylko zwykły, niczym się nie wyróżniający na tle Mustanga

        jakaś Kuga to dla mnie jakikolwiek SUV, akurat ford ma Kuge. Kompleksy cie zżerają że tak się czepiasz że ktoś ośmielił się twoim autem skrytykować zamysł Forda? Hehe, sam jesteś ciemna masa skoro nie rozumiesz kontekstu.

        • 1 1

  • Może coś przeoczyłem, ale czy to są jakieś zawody ostatnio wsród producentów (4)

    o to kto stworzy jak najbardziej przeciętne i anonimowe auto, które nie ma żadnej cechy wyróźniającej, innej niż duże srebrne litery z nazwą modelu na tylnej klapie? A o tym czy auto jest CACY czy BE decyduje wielkość felg i wielkość tableta?

    • 42 10

    • ja tam nie potrzebuję się wyróżniać (2)

      ważne by auto było ładne, a to mi się nawet podoba

      • 5 4

      • Tyle tylko ze ten samochod jest brzydki (1)

        Ladny to byl mustang z 1969.

        • 4 2

        • ale nie tylko on był ładny, było wiele ładnych samochodów

          ten jak na dzisiejsze czasy jest ładny, choć Mustangiem to bym go nie nazwał.

          • 1 1

    • Niestety Europa nie ma impulsu indywidualności już dawno. Obecnie skupiają się na walce ze wschodem Europy choć sami obrywają baty. Nie ma europejskich telefonów, komputerów, baterii do aut, itd, itd.

      • 3 2

  • Nowe nie znaczy lepsze (6)

    Kto wymyślił te ogromne ekrany na kokpicie... Następnym krokiem będzie telewizor zamiast przedniej szyby z wyświetlanym obrazem z przedniej kamery.

    • 25 3

    • Aż w końcu dojdziemy do tego że będziemy siedzieć w domu i oglądać na ekranie widoki

      Tak jak byśmy naprawdę gdzieś jechali.

      • 5 0

    • Dokładnie tak będzie, a nawet więcej (4)

      W środku będą same ekrany pokrywające całe wnętrze do linii szyb razem z sufitem. Szyby odejdą w niebyt, szklane szyberdachy też. Wyświetlający sie na wyświetlaczach o realistycznej rozdzielczości (zapewne 16 lub 24K) obraz zewnętrza będzie pozbawiony martwych stref i widocznośc zawsze będzie doskonała z każdej strony. Podczas cofania będziemy widzieli to co się dzieje z tyłu i przed zderzakiem. Podczas skrętu będziesz widział cały bok pojazdu. To nieunikniona przyszłość, a dzięki temu projektanci będą mieli wolną rękę w projektowaniu kształtu karoserii, co z kolei na pewno pozytywnie wpłynie na aerodynamikę, poziom hałasu wewnątrz, wygląd i przede wszystkim bezpieczeństwo. Będzie można stworzyć prawie niezniszczalną skorupę chroniącą pasażerów.

      • 1 2

      • myślę że nie aż tak drastycznie (2)

        nie ma potrzeby wstawiać ekranu zamiast szyberdachu, tak samo szyba przednia i boczne nimi zostaną bo i tak sobie pod pachę nie zajrzysz, a na pewno nie będzie to niczyja jakaś istotna potrzeba. Więcej kamer na pewno, ekranów też ale bez przesady. Ekologia na to nie pozwoli.

        • 0 1

        • Zobaczymy. Już teraz słupki są tak grube, że stanowi to duży problem (1)

          Myślę, że zacznie się od "owijania" słupków wyświetlaczami, a potem będa się one pojawiac wszędzie.

          • 1 0

          • ze słupkami to całkiem prawdopodobne

            • 1 0

      • Raczej stawialbym na ekrany w szybach

        Coś na kształt hid. Ekran jako cała szyba jest zbyt zawodny i w gruncie rzeczy bezsensowny. Pojedyncze wstawki np. do kamery cofania jak najbardziej.
        Ale jak dla mnie fizycznych przycisków żadne panele dotykowe nie zastąpią.
        Czekam tylko aż każdy pojazd będzie częściowo autonomiczny i samochody będą wzajemnie komunikować się ze sobą/ o swojej obecności- na matołków wyprzedzających na trzeciego lub na ostatnią szansę to idealne

        • 1 0

  • Koniec świata (6)

    Nie dość, że wygląda jak mydelniczka to jeszcze nie brzmi jak rasowe V8 :(

    • 39 7

    • (3)

      wiekszosc mustangow na trojmiejskich ulicach to nie v8 a jakies ecoboosty. latwo je poznac po logo.

      • 8 0

      • EB mają dwie rury wydechowe po bokach, v8 ma cztery (po 2 na każdym boku)

        • 1 0

      • Mustang z padakowatym 2.3 EB to jak E-klasa z silnikiem 1.5 z Daci Duster. (1)

        Buda na pokaz, a pod nią byle taniej, bo właściciela tak naprawdę nie stać.

        • 2 2

        • Sam jesteś padakowaty kup sobie kombajn jak potrzebujesz wielkiego silnika do miasta gdzie średnia prędkość jazdy 30-50 /h. Ego zostaw w piwnicy.

          • 0 0

    • w ogóle nie brzmi

      jak na prund jedzie

      • 2 0

    • Na pewno Ford zamontował głośniczek za 20 centów do imitowania bylgotu amerykańskiej V8

      • 3 0

  • (1)

    A jaka jest cena tych samochodów

    • 5 1

    • Cena Mustanga E-Mach

      Cena w Niemczech najtańszej wersji to 46,500 Euro, czyli u nas zapewne sporo powyżej 200 k PLN.

      • 1 0

  • ile piniendzy trzeba dać za ten wynalazek ?

    • 6 2

  • dobre dla wegan (12)

    a ja stawiam na V8.

    • 46 6

    • no no (11)

      juz niedrogie 'weganskie' samochody zjadaja twoje v8 ze swiatel :D
      mozesz tylko pomachac bye-bye bo i tak nie dogonisz

      • 3 10

      • jeśli dla ciebie start "ze świateł" jest wyznacznikiem przyjemności jakie auto ci sprawia (8)

        to dyskusję uważam za zakończoną, bo masz pewnie góra 15-lat,

        Może jak dorośniesz to zrozumiesz czemu najdroższe auta na świecie to te "wolne", które mają po 60-70 lat i przegrywają z dzisiejszymi hot-hatchami "ze świateł".

        • 10 2

        • Elektryk (7)

          A ja mam elektryka od 2 lat i chyba właśnie dlatego, że dorosłem :) Cichutko, oszczędnie, przyspieszenie jak w V8 i co najważniejsze, nie spędzam kilku dni w roku w serwisie samochodowym jak przedtem. Serwis odwiedzam tylko jak opony zmieniam. Nie porównuj aut z byłego wieku z teraźniejszymi, bo najważniejsze co je dzieli, a co było przyczyną rozwoju (ilość szczegółów powiększa prawdopodobieństwo zepsucia się) to gust i wygoda klientów oraz prawo nakazujące pewne rozwiązania. To co było to nie powróci. Czy aby na pewno to ja mam dorosnąć?

          • 3 12

          • jak V8 to Tesla przyspiesza (1)

            bo przecież nie 208 albo Leaf. Niedrogie auta asfaltu aż tak nie zwijają. Z resztą to co powiedział poprzednik. Przyjemność z jazdy dzisiejszymi wozidłami to już nie to samo co autami analogowymi. Mam nowe auto, ale mam też stare BMW E30, miałem też okazję pośmigać 2002 TI czy amerykańskim Gran Torino, takim co Eastwood jeździł w swoim filmie. To zupełnie dwa różne światy.

            • 7 0

            • Tor

              Rozumiem na torze, ale na co dzień? Miałem kiedyś warczące auto. Tylko raz :) pozdr

              • 2 4

          • Za to spędzasz kilka dni w roku przy ładowarkach. (1)

            No chyba, że jeździsz tylko wokół komina.

            • 6 1

            • to nawet nie o tor chodzi, czy szybką jazdę, te auta absorbowały

              i dawały informacje zwrotne, angażowały a przez to odbierało się to jako zabawę. Nowe są wygodne i się w nich odpoczywa. To w trasie zaleta. Z resztą każdy lubi co innego

              • 2 0

          • (2)

            Jak się czujesz z tym że zatruwasz bardziej środowisko niż kierowcy aut spalinowych? Proces tworzenia i utylizacji takich aut jest kilkunastokrotnie szkodliwy niż eksploatacja aut spalinowych. Do tego w Polsce znaczna część energii pochodzi z węgla, więc "ślad" jaki zostawiasz za sobą żeby się przemieszczać jest większy. Amerykańskie silniki V8 nie służą szybkiego startu spod świateł tylko do wyścigów na 1/4 mili. Na takim dystansie sprawdź swojego elektryka, jestem w stanie się założyć że taki maluch czy matiz z silnikiem 0.7 Cię objedzie

            • 2 5

            • Kłamstwo powtórzone 1000 razy nie stanie się prawdą

              Ile części jest w samochodach spalinowych? Produkcja każdej z nich wymaga zużycia energii elektrycznej i zasobów ziemi. Nie mówiąc o produkcji samej benzyny, którą także trzeba najpierw wydobyć, przetworzyć i dostarczyć do stacji benzynowej, zużywając ogromne ilości ropy i energii. CO2 i zanieczyszczenia z rury wydechowej to wierzchołek góry lodowej.

              • 1 3

            • a co kogo obchodzi jakieś 1/4 mili?

              a matiz to nic nie objedzie. Jak już sie upierasz przy tej 1/4 mili to najnowsze BMW 320D na 1/4 ma 15s i rozpędza się do prędkości 145 km/h na tym dystansie. Jeden ze słabszych elektryków Peugeot e208 do 140 rozpędza się w 16,5. Tak więc dopiero taka beemka ma troche lepszy czas niż jeden ze słabszych elektryków na rynku.

              • 0 0

      • (1)

        A po przekroczeniu 50km/h przestają szybko przyśpieszać

        • 0 0

        • Ale nadal są całkiem żwawe

          I mają w tym momencie sporą przewagę nad tymi co tak szybko nie przyspieszają, pytanie czy ci z tyłu zdołają stratę odrobić.

          • 0 0

  • Mustang ? (4)

    W tym momencie to juz nie Mustang .

    • 43 3

    • (2)

      Ja bym dodał, że w momencie gdy powstał elektryczny mustang zakończyła się motoryzacja.

      • 8 2

      • Koniec kalendarza

        • 1 0

      • 21.12.20

        to był oficjalny koniec świata w kalendarzu majów, nie 2012, ale właśnei 2020 (pomyłka w odczycie). Wiąże sie to oczywiście z elektrycznym mustangiem.

        • 1 0

    • ja wiem, jedyny prawdziwy mustang to ten rozbity ecoboost ściągnięty z US przez naszych domorosłych milionerów w kredycie. O tym tutaj opisywanym prawie wszyscy tu komentujący mogą tylko pomarzyć

      • 1 1

  • To już koniec modelu

    • 19 2

  • Mustang elektrycznym SUVem... (1)

    smutne czasy nastały :(

    • 45 3

    • Z Misiubisiu Eclipsa też zrobili SUVa

      a właściwie wyrób suvopodobny.

      Jeszcze niech tylko Ferrari zacznie robić elektryczne suvy to już będzie komplet.

      • 6 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ogłoszenia polecane

Wydarzenia

Jak za dawnych lat: Gdańsk-Zakopane-Gdańsk
Jak za dawnych lat:...
zlot
paź 13-17
środa - niedziela
Halloween Car Spot
Halloween Car Spot
zlot
paź 29
piątek, g. 20:00
Gdańsk, Sopot, Ergo Arena
Rajd halloween, 10 urodziny Youngtimers
Rajd halloween, 10 urodziny Youngtimers
rajd / wędrówka
paź 30
sobota, g. 18:00
Gdańsk, Kuźnia Wodna

Sprawdź się

Sprawdź się

Popularny wysokoprężny silnik 1.9 TDI montowany był w samochodach marki: