• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Elektryczny Ford Mustang z wizytą w Trójmieście

mJ
8 grudnia 2020 (artykuł sprzed 3 lat) 
Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście. Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście.

Mamy świetną informację dla fanów motoryzacji. Pod koniec tego tygodnia, 11 i 12 grudnia, będzie można na żywo zobaczyć głośno zapowiadanego Forda Mustanga... na prąd. W piątek demonstracyjny egzemplarz Mach-E zaparkuje w gdańskim salonie Ford Plichta, a w sobotę w gdyńskiej stacji Euro-Car. Będą to pierwsze pokazy nowego Forda w Polsce.



Ford Mustang Mach-E to bez wątpienia jedna z ciekawszych premier tego jakże dziwnego roku. Co ciekawe, do Trójmiasta przyjedzie jedyny dostępny w Europie egzemplarz Mach-E, który właśnie odbywa międzynarodowe tournee.

Pierwsza trójmiejska prezentacja odbędzie się 11 grudnia w Gdańsku w salonie Plichta przy ul. Lubowidzkiej 50Mapka. Auto będzie można oglądać w godz. od 10 do 19. W sobotę, 12 grudnia, Mach-E zaparkuje w gdyńskim obiekcie Euro-Car przy ul. Owsianej 13Mapka. "Elektryk" będzie dostępny w godz. od 10 do 17.

Demonstracyjny Mach-E, którego na własne oczy zobaczą motomaniacy z Trójmiasta, posiada napęd na wszystkie koła i jest w kolorze Rapid Red.

Więcej na temat aut elektrycznych



Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście. Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście.
Mustang Mach-E dostępny w kilku wariantach mocy i zasięgu:

  • Tylny napęd i mniejsza bateria (RWD Standard Range) - 269 KM mocy i 430 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 75,7 kWh, zasięg: do 440 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Tylny napęd i większa bateria (RWD Extended Range) - 294 KM mocy, 430 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 610 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6,2 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Napęd na wszystkie koła i mniejsza bateria (AWD Standard Range) - 269 KM mocy, 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 75,7 kWh, zasięg: do 400 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,6 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Napęd na wszystkie koła i większa bateria (AWD Extended Range) - 351 KM mocy, 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 540 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Napęd na wszystkie koła i większa bateria (wersja First Edition) - 351 KM mocy i 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 540 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Napęd na wszystkie koła i większa bateria (topowa wersja GT) - 487 KM mocy i 860 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Baeria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 490 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 3,7 s, prędkość maksymalna: 200 km/h.

Bateria o mniejszej pojemności może być ładowana prądem stałym o mocy 115 kW, natomiast większa aż o 150 kW. Czas ładowania w przedziale od 10 do 80 proc. to odpowiednio: 45 i 38 minut przy wykorzystaniu maksymalnej mocy ładowania.

Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście. Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście.
mJ

Wydarzenia

Mustang Mach-e wjeżdża do Ford Plichta

dni otwarte

Przedpremierowa wizyta Forda Mustang Mach-E

dni otwarte

Miejsca

Zobacz także

Opinie (88) 3 zablokowane

  • dobre dla wegan (12)

    a ja stawiam na V8.

    • 46 6

    • no no (11)

      juz niedrogie 'weganskie' samochody zjadaja twoje v8 ze swiatel :D
      mozesz tylko pomachac bye-bye bo i tak nie dogonisz

      • 3 10

      • (1)

        A po przekroczeniu 50km/h przestają szybko przyśpieszać

        • 0 0

        • Ale nadal są całkiem żwawe

          I mają w tym momencie sporą przewagę nad tymi co tak szybko nie przyspieszają, pytanie czy ci z tyłu zdołają stratę odrobić.

          • 0 0

      • jeśli dla ciebie start "ze świateł" jest wyznacznikiem przyjemności jakie auto ci sprawia (8)

        to dyskusję uważam za zakończoną, bo masz pewnie góra 15-lat,

        Może jak dorośniesz to zrozumiesz czemu najdroższe auta na świecie to te "wolne", które mają po 60-70 lat i przegrywają z dzisiejszymi hot-hatchami "ze świateł".

        • 10 2

        • Elektryk (7)

          A ja mam elektryka od 2 lat i chyba właśnie dlatego, że dorosłem :) Cichutko, oszczędnie, przyspieszenie jak w V8 i co najważniejsze, nie spędzam kilku dni w roku w serwisie samochodowym jak przedtem. Serwis odwiedzam tylko jak opony zmieniam. Nie porównuj aut z byłego wieku z teraźniejszymi, bo najważniejsze co je dzieli, a co było przyczyną rozwoju (ilość szczegółów powiększa prawdopodobieństwo zepsucia się) to gust i wygoda klientów oraz prawo nakazujące pewne rozwiązania. To co było to nie powróci. Czy aby na pewno to ja mam dorosnąć?

          • 3 12

          • (2)

            Jak się czujesz z tym że zatruwasz bardziej środowisko niż kierowcy aut spalinowych? Proces tworzenia i utylizacji takich aut jest kilkunastokrotnie szkodliwy niż eksploatacja aut spalinowych. Do tego w Polsce znaczna część energii pochodzi z węgla, więc "ślad" jaki zostawiasz za sobą żeby się przemieszczać jest większy. Amerykańskie silniki V8 nie służą szybkiego startu spod świateł tylko do wyścigów na 1/4 mili. Na takim dystansie sprawdź swojego elektryka, jestem w stanie się założyć że taki maluch czy matiz z silnikiem 0.7 Cię objedzie

            • 2 5

            • a co kogo obchodzi jakieś 1/4 mili?

              a matiz to nic nie objedzie. Jak już sie upierasz przy tej 1/4 mili to najnowsze BMW 320D na 1/4 ma 15s i rozpędza się do prędkości 145 km/h na tym dystansie. Jeden ze słabszych elektryków Peugeot e208 do 140 rozpędza się w 16,5. Tak więc dopiero taka beemka ma troche lepszy czas niż jeden ze słabszych elektryków na rynku.

              • 0 0

            • Kłamstwo powtórzone 1000 razy nie stanie się prawdą

              Ile części jest w samochodach spalinowych? Produkcja każdej z nich wymaga zużycia energii elektrycznej i zasobów ziemi. Nie mówiąc o produkcji samej benzyny, którą także trzeba najpierw wydobyć, przetworzyć i dostarczyć do stacji benzynowej, zużywając ogromne ilości ropy i energii. CO2 i zanieczyszczenia z rury wydechowej to wierzchołek góry lodowej.

              • 1 3

          • Za to spędzasz kilka dni w roku przy ładowarkach. (1)

            No chyba, że jeździsz tylko wokół komina.

            • 6 1

            • to nawet nie o tor chodzi, czy szybką jazdę, te auta absorbowały

              i dawały informacje zwrotne, angażowały a przez to odbierało się to jako zabawę. Nowe są wygodne i się w nich odpoczywa. To w trasie zaleta. Z resztą każdy lubi co innego

              • 2 0

          • jak V8 to Tesla przyspiesza (1)

            bo przecież nie 208 albo Leaf. Niedrogie auta asfaltu aż tak nie zwijają. Z resztą to co powiedział poprzednik. Przyjemność z jazdy dzisiejszymi wozidłami to już nie to samo co autami analogowymi. Mam nowe auto, ale mam też stare BMW E30, miałem też okazję pośmigać 2002 TI czy amerykańskim Gran Torino, takim co Eastwood jeździł w swoim filmie. To zupełnie dwa różne światy.

            • 7 0

            • Tor

              Rozumiem na torze, ale na co dzień? Miałem kiedyś warczące auto. Tylko raz :) pozdr

              • 2 4

  • Koniec świata (6)

    Nie dość, że wygląda jak mydelniczka to jeszcze nie brzmi jak rasowe V8 :(

    • 39 7

    • (3)

      wiekszosc mustangow na trojmiejskich ulicach to nie v8 a jakies ecoboosty. latwo je poznac po logo.

      • 8 0

      • Mustang z padakowatym 2.3 EB to jak E-klasa z silnikiem 1.5 z Daci Duster. (1)

        Buda na pokaz, a pod nią byle taniej, bo właściciela tak naprawdę nie stać.

        • 2 2

        • Sam jesteś padakowaty kup sobie kombajn jak potrzebujesz wielkiego silnika do miasta gdzie średnia prędkość jazdy 30-50 /h. Ego zostaw w piwnicy.

          • 0 0

      • EB mają dwie rury wydechowe po bokach, v8 ma cztery (po 2 na każdym boku)

        • 1 0

    • Na pewno Ford zamontował głośniczek za 20 centów do imitowania bylgotu amerykańskiej V8

      • 3 0

    • w ogóle nie brzmi

      jak na prund jedzie

      • 2 0

  • Gdyby tylko Ford wybrał inną nazwę dla tego SUV-a, to byłoby spoko.

    A tak, chcieli zwrócić uwagę ludzi na ten model poprzez kontrowersje, ale to może pójść odrobinę za daleko i przynieść skutek odwrotny od zamierzonego. Gdyby tylko Ford wybrał inną nazwę dla tego SUV-a...

    • 0 0

  • ładny ale to nie Mustang tylko jakaś Kuga, powinni go nazwać inaczej (7)

    czyżby zamierzali totalnie zmienić linię i zaprzestać produkcji coupe? Czy tylko te z dopiskiem Mach-E będą takimi hatchbackami?

    • 50 1

    • (4)

      Wyobraź sobie 9 miliardów ludzi w V8 i każdy ma 25C w domu i lampki w ogrodzie cały rok...

      • 2 3

      • 9 miliardów ludzi nie kupi sobie Mustanga V8 (3)

        z resztą nie powiedziałem że nie popieram ekologii, tylko ten pojazd po prostu nie jest Mustangiem

        • 10 0

        • (2)

          To nieważne czy to Mustang czy nie. To wysoki poziom motoryzacji i tyle.

          • 1 3

          • (1)

            ale ja nie twierdzę inaczej, po prostu jest to profanacja legendy

            • 1 1

            • Bardzo brzydki, niezależnie jaki ma napęd

              • 1 1

    • mustang (1)

      tylko nie jakaś kuga ,ciemna maso,kuga to bardzo dobry samochód

      • 3 1

      • ale ja nie napisałem że zły, tylko zwykły, niczym się nie wyróżniający na tle Mustanga

        jakaś Kuga to dla mnie jakikolwiek SUV, akurat ford ma Kuge. Kompleksy cie zżerają że tak się czepiasz że ktoś ośmielił się twoim autem skrytykować zamysł Forda? Hehe, sam jesteś ciemna masa skoro nie rozumiesz kontekstu.

        • 1 1

  • Umarl krol, niech zyje... nastepca tez umarl

    Z poczatku popatrzylem na to z usmiechem, tylko gdy spojrzalem w kalendarz i do kwietnia dalko, to zrobilo mi sie bardzo smutno, bo umarla wlasnie legenda.
    Nie wiem jak inzynierowie Forda mogli dopuscic do takiej profanacji marki. Przeciez ekoswiry nie jezdzily takimi samochodami.

    • 2 0

  • w Mustangach najbardziej podobał mi się dźwięk V8

    • 1 0

  • Profanacja

    Profanacja auta.
    Mustang to tylko V.
    Elektryczne auto NIE powinno tak się nazywać

    • 1 1

  • dramat

    to nie Mustang tylko Wałach

    • 1 0

  • (1)

    ryk silnika to chyba z kasety leci.

    • 6 0

    • Kierowca robi brum brum :D

      Taki powrót do czasów dzieciństwa i samochodzików na pedały.

      • 2 0

  • Żal patrzeć.

    Mustang powinien mieć prawdziwy silnik. Ryczący i palący dziesiątki litrów benzyny. Te obecne plugin, hybridy i inne eco-klamstewka są do niczego. Bardziej szkodzą środowisku niż stare diesle.

    • 7 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Dni testowe w promotocykle chwaszczyno

dni otwarte

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Sprawdź się

Sprawdź się

Jimny to terenówka marki:

 

Najczęściej czytane