- 1 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (57 opinii)
- 2 "Popis" tego kierowcy to kiepska reklama dla marki BMW (119 opinii)
- 3 Po co kolejny remont na autostradzie? (79 opinii)
- 4 Nowa Skoda Superb - co się zmieniło? (107 opinii)
- 5 Odmalowano żółte linie na rondach (20 opinii)
- 6 Odliczanie sekund na skrzyżowaniach. Za czy przeciw? (333 opinie)
Elektryczny Ford Mustang z wizytą w Trójmieście
Mamy świetną informację dla fanów motoryzacji. Pod koniec tego tygodnia, 11 i 12 grudnia, będzie można na żywo zobaczyć głośno zapowiadanego Forda Mustanga... na prąd. W piątek demonstracyjny egzemplarz Mach-E zaparkuje w gdańskim salonie Ford Plichta, a w sobotę w gdyńskiej stacji Euro-Car. Będą to pierwsze pokazy nowego Forda w Polsce.
Ford Mustang Mach-E to bez wątpienia jedna z ciekawszych premier tego jakże dziwnego roku. Co ciekawe, do Trójmiasta przyjedzie jedyny dostępny w Europie egzemplarz Mach-E, który właśnie odbywa międzynarodowe tournee.
Pierwsza trójmiejska prezentacja odbędzie się 11 grudnia w Gdańsku w salonie Plichta przy ul. Lubowidzkiej 50. Auto będzie można oglądać w godz. od 10 do 19. W sobotę, 12 grudnia, Mach-E zaparkuje w gdyńskim obiekcie Euro-Car przy ul. Owsianej 13. "Elektryk" będzie dostępny w godz. od 10 do 17.
Demonstracyjny Mach-E, którego na własne oczy zobaczą motomaniacy z Trójmiasta, posiada napęd na wszystkie koła i jest w kolorze Rapid Red.
Więcej na temat aut elektrycznych
Mustang Mach-E dostępny w kilku wariantach mocy i zasięgu:
- Tylny napęd i mniejsza bateria (RWD Standard Range) - 269 KM mocy i 430 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 75,7 kWh, zasięg: do 440 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
- Tylny napęd i większa bateria (RWD Extended Range) - 294 KM mocy, 430 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 610 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6,2 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
- Napęd na wszystkie koła i mniejsza bateria (AWD Standard Range) - 269 KM mocy, 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 75,7 kWh, zasięg: do 400 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,6 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
- Napęd na wszystkie koła i większa bateria (AWD Extended Range) - 351 KM mocy, 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 540 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
- Napęd na wszystkie koła i większa bateria (wersja First Edition) - 351 KM mocy i 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 540 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
- Napęd na wszystkie koła i większa bateria (topowa wersja GT) - 487 KM mocy i 860 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Baeria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 490 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 3,7 s, prędkość maksymalna: 200 km/h.
Bateria o mniejszej pojemności może być ładowana prądem stałym o mocy 115 kW, natomiast większa aż o 150 kW. Czas ładowania w przedziale od 10 do 80 proc. to odpowiednio: 45 i 38 minut przy wykorzystaniu maksymalnej mocy ładowania.
Miejsca
Zobacz także
Opinie (88) 3 zablokowane
-
2020-12-09 09:46
przyjechal na lawecie
tak gesto mamy stacje ladowania
- 5 0
-
2020-12-09 10:23
Może to i ford, ale na pewno nie mustang...
smutne czasy, najgorsza wiadomość tego roku - mustang się skończył.
- 7 0
-
2020-12-09 12:33
No i koniec legendy
- 6 0
-
2020-12-09 12:56
dramat ble, to nie jest ford mustang !!
- 2 0
-
2020-12-09 18:19
Auta dla impotentów w rurkach
- 7 0
-
2020-12-09 19:16
(1)
ryk silnika to chyba z kasety leci.
- 6 0
-
2020-12-10 09:51
Kierowca robi brum brum :D
Taki powrót do czasów dzieciństwa i samochodzików na pedały.
- 2 0
-
2020-12-09 23:19
Jedyny egzemplarz w Europie? Co za bzdura.
W Norwegii są już setki tych aut, stoją na placach dealerów, w halach garażowych i czekają na klientów. Do tego sporo lawet wozi je po całym kraju.
Jedyny w Europie hhehehehehe
No chyba, że Norwegia to Afryka, to ok.- 2 2
-
2020-12-10 08:06
Żal patrzeć.
Mustang powinien mieć prawdziwy silnik. Ryczący i palący dziesiątki litrów benzyny. Te obecne plugin, hybridy i inne eco-klamstewka są do niczego. Bardziej szkodzą środowisku niż stare diesle.
- 7 1
-
2020-12-10 11:41
dramat
to nie Mustang tylko Wałach
- 1 0
-
2020-12-10 11:51
Profanacja
Profanacja auta.
Mustang to tylko V.
Elektryczne auto NIE powinno tak się nazywać- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.