- 1 Mała uliczka, duży problem (243 opinie)
- 2 Alkoholowa mapa Polski (14 opinii)
- 3 Odliczanie sekund na skrzyżowaniach. Za czy przeciw? (321 opinii)
- 4 Ktoś "przeparkował" wrak... bez kół (120 opinii)
- 5 Plichta przejmie salon Kia w Gdańsku (41 opinii)
- 6 15 mln dofinansowania na prace na Puckiej (70 opinii)
Elektryczny Ford Mustang z wizytą w Trójmieście
Mamy świetną informację dla fanów motoryzacji. Pod koniec tego tygodnia, 11 i 12 grudnia, będzie można na żywo zobaczyć głośno zapowiadanego Forda Mustanga... na prąd. W piątek demonstracyjny egzemplarz Mach-E zaparkuje w gdańskim salonie Ford Plichta, a w sobotę w gdyńskiej stacji Euro-Car. Będą to pierwsze pokazy nowego Forda w Polsce.
Ford Mustang Mach-E to bez wątpienia jedna z ciekawszych premier tego jakże dziwnego roku. Co ciekawe, do Trójmiasta przyjedzie jedyny dostępny w Europie egzemplarz Mach-E, który właśnie odbywa międzynarodowe tournee.
Pierwsza trójmiejska prezentacja odbędzie się 11 grudnia w Gdańsku w salonie Plichta przy ul. Lubowidzkiej 50. Auto będzie można oglądać w godz. od 10 do 19. W sobotę, 12 grudnia, Mach-E zaparkuje w gdyńskim obiekcie Euro-Car przy ul. Owsianej 13. "Elektryk" będzie dostępny w godz. od 10 do 17.
Demonstracyjny Mach-E, którego na własne oczy zobaczą motomaniacy z Trójmiasta, posiada napęd na wszystkie koła i jest w kolorze Rapid Red.
Więcej na temat aut elektrycznych
Mustang Mach-E dostępny w kilku wariantach mocy i zasięgu:
- Tylny napęd i mniejsza bateria (RWD Standard Range) - 269 KM mocy i 430 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 75,7 kWh, zasięg: do 440 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
- Tylny napęd i większa bateria (RWD Extended Range) - 294 KM mocy, 430 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 610 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6,2 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
- Napęd na wszystkie koła i mniejsza bateria (AWD Standard Range) - 269 KM mocy, 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 75,7 kWh, zasięg: do 400 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,6 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
- Napęd na wszystkie koła i większa bateria (AWD Extended Range) - 351 KM mocy, 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 540 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
- Napęd na wszystkie koła i większa bateria (wersja First Edition) - 351 KM mocy i 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 540 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
- Napęd na wszystkie koła i większa bateria (topowa wersja GT) - 487 KM mocy i 860 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Baeria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 490 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 3,7 s, prędkość maksymalna: 200 km/h.
Bateria o mniejszej pojemności może być ładowana prądem stałym o mocy 115 kW, natomiast większa aż o 150 kW. Czas ładowania w przedziale od 10 do 80 proc. to odpowiednio: 45 i 38 minut przy wykorzystaniu maksymalnej mocy ładowania.
Miejsca
Zobacz także
Opinie (88) 3 zablokowane
-
2020-12-10 17:49
w Mustangach najbardziej podobał mi się dźwięk V8
- 1 0
-
2020-12-10 23:46
Umarl krol, niech zyje... nastepca tez umarl
Z poczatku popatrzylem na to z usmiechem, tylko gdy spojrzalem w kalendarz i do kwietnia dalko, to zrobilo mi sie bardzo smutno, bo umarla wlasnie legenda.
Nie wiem jak inzynierowie Forda mogli dopuscic do takiej profanacji marki. Przeciez ekoswiry nie jezdzily takimi samochodami.- 2 0
-
2020-12-11 02:02
Gdyby tylko Ford wybrał inną nazwę dla tego SUV-a, to byłoby spoko.
A tak, chcieli zwrócić uwagę ludzi na ten model poprzez kontrowersje, ale to może pójść odrobinę za daleko i przynieść skutek odwrotny od zamierzonego. Gdyby tylko Ford wybrał inną nazwę dla tego SUV-a...
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.