- 1 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (199 opinii)
- 2 Mamy najdłuższą estakadę w Polsce (36 opinii)
- 3 W sobotę półmaraton, zmiany od piątku (131 opinii)
- 4 Światła na ostatniej zebrze na Grunwaldzkiej (146 opinii)
- 5 OMT: bajpas nie dla ciężarówek (84 opinie)
- 6 15-latek autem na minuty uciekał policji (118 opinii)
Włosi pewnie wstydzili się, że przez osiem lat nic w nim nie zmienili. Dlatego mówią, że to zupełnie nowy model, a nie zaległy lifting. Produkcja Fiata 500 w polskich zakładach Fiat Chrysler Automobiles w Tychach idzie pełną parą. Po wakacjach samochód wchodzi do sprzedaży.
Fiat 500 zadebiutował w 2007 roku. Zmienia się dopiero teraz. Przedstawiciele Fiata twierdzą, że miejski maluch przeszedł aż 1800 zmian. A dzięki temu ma 40 proc. nowych części.
Z zewnątrz nie widać wielu zmian. To dobrze, bo stylistycznie fiacik to udana konstrukcja. Wprawne oko wychwyci m.in. przeprojektowany pas przedni, nowe reflektory z LED-owymi światłami do jazdy dziennej oraz inne klosze tylnych świateł.
Wewnątrz uwagę zwraca przeprojektowana deska rozdzielcza z umieszczonym między środkowymi nawiewami powietrza ekranem dotykowym. Fiat staje się teraz bardziej multimedialny. Połączenie ze smartfonem umożliwi przeglądanie Facebooka czy Twittera. Dzięki "internetom" podróż może umilić nam 100 tysięcy stacji radiowych czy 35 mln utworów muzycznych z aplikacji Dezeer. Nowa jest także kierownica, za którą zamiast tradycyjnych zegarów może się znaleźć wyświetlacz TFT. Do tego nowe kolory, wzory tapicerek czy felg.
Sprawdź, gdzie w Trójmieście kupisz Fiata
Pod maską Fiata 500 mogą pracować silniki: benzynowe TwinAir 0.9 (moc maksymalnie 85 lub 105 KM), 1.2 o mocy 69 KM lub jednostka dwupaliwowa zasilana benzyną/LPG 1.2 69 KM. Po premierze dostępny będzie także diesel 1.3 Multijet o mocy 95 KM oraz silnik 1.2 o mocy 69 KM w konfiguracji "eko", mający wyróżniać się wyjątkowo niską emisją CO2.
W momencie premiery rynkowej nowy Fiat 500 "startuje: w dwóch wersjach wyposażenia, Pop oraz Lounge. Wyposażenie standardowe to m.in. siedem poduszek powietrznych, system Uconnect Radio 5" z sześcioma głośnikami, gniazda Aux-In/USB, wielofunkcyjna kierownica oraz LED-owe światła do jazdy dziennej. Ceny Fiata 500 poznamy prawdopodobnie już na początku września.
Opinie (63) 2 zablokowane
-
2015-08-25 12:40
Ma gorszy promień skrętu niż panda (2)
po za tym jest droższy i mniej wygodny. Jedyny plus to że jest ładniejszy od pandy.
- 23 2
-
2015-08-25 13:04
dla jendego/jednej nie jedyny (1)
ale najważniejszy, przenosząc to na troche na historię, panda to osiołek dla chłopa co u pana robi, ma być tani i funkcjonalny, a 500 to taki lekki dwukołowy zaprzęg typu tilbury czy gig, ma dawać przyjemność z jazdy jak i elegancko wyglądać
- 13 1
-
2015-08-25 13:11
tłumacząc na polski
Panda jest lepsza, ale 500 ładniejsze
- 12 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.