• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Ford Fiesta - zwinny mieszczuch

Michał Jelionek
11 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Rewolucji w wyglądzie zewnętrznym nowej Fiesty nie ma, ale za to kompletnie zmieniło się wnętrze miejskiego Forda.
Rewolucji w wyglądzie zewnętrznym nowej Fiesty nie ma, ale za to kompletnie zmieniło się wnętrze miejskiego Forda.

Fani filigranowego Forda musieli wykazać się niemałą cierpliwością, bo przecież na ósmą generację Fiesty przyszło im czekać aż dekadę. Pomimo tak długiego czasu oczekiwania na nową odsłonę - rewolucji nie ma. Są za to interesujące silniki, które w połączeniu ze świetnymi właściwościami jezdnymi sprawiają, że tym miejskim autem jeździ się naprawdę bardzo przyjemnie.



Czy podoba ci się nowy Ford Fiesta?

Bez dwóch zdań, Fiesta to jeden z kluczowych modeli w gamie Forda. Nie dziwi więc fakt, że producent dopieścił najnowszą generację do granic możliwości i dziś reklamuje Fiestę jako "najbardziej zaawansowany technologicznie mały samochód na świecie". Czy te słowa faktycznie pokrywają się z rzeczywistością? W dużej mierze tak.

Zacznijmy jednak od wyglądu. Trzeba przyznać, że projektanci Forda nie mieli łatwego zadania przy nakreślaniu nowej Fiesty, bo przecież poprzednia generacja w dalszym ciągu - pomimo upływu 10 lat od pojawienia się na rynku - prezentuje się bardzo świeżo. Dlatego też, co w pełni zrozumiałe, rewolucji w wyglądzie Fiesty być nie mogło.

Jakie zmiany widać gołym okiem? Przede wszystkim przestylizowane reflektory i przeprojektowaną atrapę chłodnicy, która teraz jest bardziej "uśmiechnięta" niż w poprzedniej odsłonie. Ponadto w nowej Fieście pozbyto się kilku agresywnych przetłoczeń na masce i zupełnie zmieniono kształt tylnych lamp.

Delikatne zabiegi stylistyczne sprawiły, że nowa Fiesta prezentuje się na drodze jeszcze atrakcyjniej. Nie mamy żadnych wątpliwości, że miejski Ford bez większego wysiłku utrzyma pozycję lidera w swojej klasie.

  • Cennik Forda Fiesty otwiera kwota 44 900 zł.
  • Nowy Ford Fiesta
  • Nowy Ford Fiesta
  • Nowy Ford Fiesta
  • Nowy Ford Fiesta
  • Nowy Ford Fiesta
W ofercie silnikowej nowej Fiesty znalazły się dwa "benzyniaki" oraz jedna jednostka wysokoprężna. Osoby poszukujące auta z silnikiem benzynowym mają do wyboru 1.0 EcoBoost lub wolnossące 1.1 (oba silniki oferowane są w kilku wariantach mocy). Alternatywą jest 1.5-litrowy diesel TDCi o mocy 85 KM lub 120 KM.

My sprawdziliśmy Fiestę wyposażoną w trzycylindrowy EcoBoost o pojemności 1 litra, który legitymuje się mocą 100 KM (170 Nm maksymalnego momentu obrotowego). Wrażenia? Ku naszemu zdziwieniu, jesteśmy bardzo mile zaskoczeni kulturą pracy tej niewielkiej jednostki. Poważnie. Niektórzy z was ironicznie powiedzą, że taki silnik pasuje co najwyżej do... kosiarki. W rzeczywistości to całkiem dynamiczny motor, który nawet przy wytężonej pracy może pochwalić się przyzwoitym spalaniem. W przypadku naszych testów średnie spalanie w cyklu mieszanym wyniosło 7,2 litra paliwa na 100 km.

Dodatkowym smaczkiem, za który polubiliśmy ten silnik, jest przyjemnie brzmiący pomruk. Tak, wiemy, pomruk w trzycylindrowym silniku - to brzmi dość zabawnie, ale ten, kto się nie przejedzie, ten się nie dowie. Testowany przez nas silnik to najsłabszy EcoBoost w ofercie Fiesty. Klienci mają do wyboru jeszcze dwie moce - 125 KM i 140 KM. Może być zatem tylko lepiej.

  • Ósma generacja Fiesty jest nieznacznie większa od poprzedniczki. Długość zwiększono o 71 mm, szerokość o 12 mm, a rozstaw osi o zaledwie 4 mm.
  • Nowy Ford Fiesta
  • Nowy Ford Fiesta
  • Nowy Ford Fiesta
Przy okazji silnika warto również pochwalić właściwości jezdne tego filigranowego auta. Po pierwsze, Fiesta ma bardzo precyzyjny układ kierowniczy. Operowanie grubą, mięsistą kierownicą to sama przyjemność, bo mieszczuch Forda bardzo uważnie słucha naszych poleceń. Po drugie, mały hatchback ma dobrze zestrojone zawieszenie, które efektywnie tłumi wszelkie nierówności. Po trzecie, Fiesta skutecznie klei z podłożem i pozwala kierowcy na nieco więcej w bardziej wymagającym terenie, np. na krętym odcinku drogi. Brawo Ford.

Naszym zdaniem to właśnie silnik w połączeniu z precyzyjnym układem kierowniczym jest największym atutem przemawiającym za wyborem Forda Fiesty.

Czytaj także: To najczęściej rejestrowane modele aut w 2017 roku

  • Wnętrze Fiesty zmieniło się nie do poznania.
  • Nowy Ford Fiesta
Zaglądamy do środka nowej Fiesty i od razu zauważamy diametralne zmiany. Wnętrze zostało kompletnie odmienione. Przede wszystkim jest nowocześniej, a do wykończenia wnętrza wykorzystano materiały z wyższej półki. Nieco archaiczną i znienawidzoną deskę rozdzielczą z poprzedniej generacji Fiesty zastąpił bardzo korzystnie prezentujący się kokpit z 8-calowym, dotykowym wyświetlaczem.

Producentowi równie mocno, co na unowocześnieniu wnętrza Fiesty, zależało na podniesieniu standardów bezpieczeństwa. Ford chciał, żeby do Fiesty trafiło jak najwięcej asystentów wspomagających kierowcę, zapożyczonych z modeli wyższych klas. W sumie dla Fiesty wygospodarowano 15 takich systemów bezpieczeństwa, które swoje działanie opierają na dwóch kamerach, trzech radarach i 12 czujnikach ultradźwiękowych. Nie bez powodu Ford okrzyknął malca najbardziej zaawansowanym technologicznie małym autem na świecie.

  • Ford okrzyknął Fiestę "najbardziej zaawansowanym małym samochódem świata".
  • Nowy Ford Fiesta
  • Nowy Ford Fiesta
  • Nowy Ford Fiesta
  • Nowy Ford Fiesta
Nowa Fiesta oferowana jest w czterech wersjach wyposażenia: Trend, Sync Edition, ST-Line i Titanium. Widoczny na zdjęciach egzemplarz to przedstawiciel najbogatszego wariantu Titanium. Samochód demonstracyjny został wyposażony w m.in. radioodtwarzacz z Ford SYNC 3, system wspomagający utrzymanie pojazdu w pasie ruchu (Lane Keeping Alert), system monitorowania koncentracji kierowcy (Driver Alert), regulowany ogranicznik prędkości (ASLD), funkcję wzywania pomocy (automatyczne nawiązanie połączenia i przekazanie informacji pod nr 112 o miejscu wypadku w momencie odpalenia poduszek powietrznych), reflektory automatyczne z czujnikiem zmierzchu, kamerę cofania (dopłata 1150 zł) czy otwierany elektrycznie dach panoramiczny (dopłata 3350 zł).

Wciąż zachwalamy nową Fiestę, bo to po prostu dobry samochód jest. I chyba największym minusem tego modelu jest jego cena. Co prawda cennik startuje od kwoty 44 900 zł, ale żeby korzystać z największych dóbr oferowanych przez Fiestę, do tej kwoty musicie doliczyć około 20 tys. zł. A 65 tys. zł za samochód z segmentu B to - przyznajcie sami - spora sumka. Właśnie na tyle wyceniono testowany przez naszą redakcję egzemplarz.

Samochód do testów użyczył dealer FordStore Euro-Car z Gdyni.

Nowy Ford Fiesta Nowy Ford Fiesta

Miejsca

Opinie (88)

  • (20)

    Fajne autko. Szkoda,że u nas nie można kupić nowego autka za kilka dobrych pensji(tzn nie wszyscy tak mają). Kuzyn w Niemczech kupił nowego Hyundaia kombi za niespełna 10 pensji a nie jest bankierem a... magazynierem. Polskie realia w podobnej relacji zarobkowej pozwalają zakupić nastoletniego "niemca" z trzeciej ręki z kręconym przebiegiem. Niestety.

    • 76 5

    • (11)

      Lecz się człowieku.

      • 2 44

      • Niestety prawda, pomimo wzrostu zarobków, większa część społeczeństwa nigdy nie kupi nowego auta, a nawet takiego kilkuletniego. (10)

        • 19 2

        • (9)

          Od 374 zł miesięcznie za to auto. Serio jest to dużo? To ile byście ludzie polacy robacy chcieli płacić za możliwość jazdy autem? 100zł?

          • 4 17

          • (6)

            Magiczne "od".
            Teraz idź do salonu i niech podliczą wszystko. Wersja nie bida nie bogacz. Napisz wtedy ile miesięcznie za takie autko miejskie.

            • 16 2

            • (5)

              No sorry, nie każdy musi jeździć 'full wypas'. Gościu napisał, że nie stać ludzi na kupno nowego auta, a nie na full wersje. Taką bieda wersją też da się jeździć sprawnie i co najważniejsze bezpiecznie, czego nie można powiedzieć o 10 letnich szrotach z wytłuczonym zawieszeniem i sparciałymi "oryginalnymi" oponami.

              • 9 8

              • doliczyłeś ubezpieczenie OC i AC (u wskazanego przez sprzedawcę ubezpieczyciela) do tej bieda wersji? (4)

                • 12 4

              • i pierdylion lat spłaty

                • 7 1

              • (1)

                A za passata w gnoju nie płacisz OC? Tu masz mały silnik = niższe ubezpieczenie.

                • 2 1

              • Naucz się chamie odzywać... Dopiero wtedy wchodź na portale tego typu.
                A co do fordów, tragicznie się je prowadzi...

                • 0 2

              • St-line 125km na wypasie rata 700zl przy wplacie 7 tys. ubezpiecznie 1 rok wliczone w raty, kolejne lata 1300zl, wiem bo planuje kupic ten wlasnie model i wszystko sprawdzalem

                • 2 0

          • (1)

            Tylko że pewnie chodzi o to że masz wpłacić 60% wartości auta, a potem przez 5 lat jeszcze spłacać po 374 zł... Czyli taki "mały" haczyk... ;)

            • 5 1

            • Nie ma żadnych haczyków

              To jest kwota za możliwość UŻYTKOWANIA auta, a nie jego zakup. Płacisz przez 3-4 lata po te kilkaset złotych i następnie bierzesz nowe auto do UŻYTKOWANIA na kolejne 3-4 lata.

              Zaraz się podniesie lament, że oni chcą kupić auto a nie "wynajmować". Tylko trzeba sobie zadać zasadnicze pytanie. Po co Ci samochód? Aby go mieć, czy aby nim jeździć?

              • 5 0

    • (3)

      dokladnie, chore to jest w tym kraju, ceny zachodnie, pensje polskie

      • 18 2

      • (2)

        jeszcze parę lat rządów PiS i przestaną sie ludziom marzyć nowe autka...

        • 6 2

        • (1)

          wrócą do wozów konnych....

          • 5 0

          • ...oraz riksz i lektyk dla

            dzieci partyjnychi bonzów.

            • 0 0

    • (2)

      Jakbyś nie siedział ciągle przed kompem i klepał te swoje durne wypociny de billu, to byś zarobił na nowy samochód.

      • 2 16

      • (1)

        Dlaczego wyzywasz ludzi od de billi?
        Czy już od dziecka miałeś skrzywioną psychikę?

        • 17 1

        • Nie wyzywam

          Pierwszy komentarz został napisany przez jegomościa "thebill", który czytamy "de bill", z racji tego, że jego mądrości pojawiają się pod KAŻDYM artykułem i nie wnoszą niczego nowego.

          • 1 1

    • w chorym kraju mieszkamy,...

      ot taka smutna prawda

      • 1 1

  • (2)

    Szkoda tyłu. Moim zdaniem w poprzedniej generacji prezentował się o niebo lepiej.

    • 19 6

    • Taki los

      Nowy musiał być... inny.

      • 0 0

    • paskudny rybon

      całkiem jak glonojad.....

      • 1 1

  • Mnie niestey nie stac na takie auta z salonu. (27)

    Za 10 lat jesli jescze bedzie ta nowa motoryzacja jezdzic to kupie po niemcu :(
    Prosze nie piszcie tez ze moge zostac programista, bankierem, prezesem. Jestem zwyklym Kowalskim, mam zone, 2 dzieci na utrzymaniu, zarabiam 4.500-5.500 netto, zona podobnie. Na codzien nie odmawiamy sobie, zyjemy normlanie, 2 dzieci studiuje. Poki co nie stac mnie, jezdze 9 letnim Passatem. Na zachodzie albo w Skandynawii osoby z minimalna pensja moga sobie pozwolic na takie auto bez zadnego problemu... A u nas PIS jescze mi powie, ze jestem klasa wyzej srednia z moimi zarobkami, a jak wezmie pod uwage budzet domowy to wyjdzie im, ze jestem zamozny... Zasilkow nie pobieram, 500+ mi nie przysluguje, nic tylko sobie w leb strzelic w tym durnym Panstwie :/ albo wegetowac pijac piwo przed TV i jedzac z moich podatkow na zasilkach.
    Pozdrawiam wszystkich normalnych czytelnikow,
    Pawel

    • 30 27

    • (10)

      Nie no Paweł troszkę pierd... jak potłuczony. Jak macie z lubą ok. 10 tysiaków co miesiąc to chyba nie potraficie zarządzać finansami.

      • 28 4

      • Jest cos takiego jak poduszka bezp. (3)

        Wole odlozyc msc +-3-4 tysiace na przyszlosc dla dzieciakow i dla nas na emeryture niz placic rate kredytu za auto.

        • 5 18

        • Paweł już widać,że trollujesz. Chciałbyś rzeczowo coś napisać,ale sie zaplątałeś w zeznaniach już w przedbiegach.

          • 19 1

        • Jeśli chcesz brać na raty to na pewno miesięcznie nie przekroczy 800zł, uważasz że "na emeryturę" odkładanie 2200-3200 to za mało?

          Dajesz przykład tej mitycznej Skandynawii, ale z takimi zarobkami jakie deklarujesz to masz taką samą sytuację jak w Skandynawii. Gdybyś odkładał przez dwa-trzy lata połowę tego co teraz odkładasz, ale na samochód, to byś spokojnie kupił sobie nowe auto za gotówkę i to lepsze niż to opisywane w tym artykule. Naprawdę, jaki ty masz problem z życiem że "tylko sobie w łeb strzelić"?

          • 17 0

        • I jęczeć, że Cię nie stać na samochochód. Współczuje tym co muszą z Tobą mieć do czynienia.

          • 14 2

      • Skoro Pawełek śniadania jada codziennie w fudtraku pod Starym Maneżem (1)

        lunchy i obiady na mieście w jednej z trendi knajpek z listy Trójmiasto.pl, a niedzielą stołuje się w Mulku, to faktycznie można mieć problem na koniec miesiąca i suche bułki wpierniczać. Do tego kredyt na 30 lat po 1800 zł, abonament na telefon 250zł z rozmowami gratis do wszystkich i trampki koniecznie z literką N.

        • 9 1

        • Dolicz drogą, modną elektronikę

          Najlepiej z jabłkiem.
          Dla żonki i dzieciaków.

          • 6 1

      • (1)

        Dlaczego piszesz, że nie potrafią zarządzać finansami? Nie każdy ma mieszkanie po rodzicach, więc teraz policz: kredyt, opłaty, jedzenie, ubranie, ubezpieczenia, rozrywka, dzieci itp... Ile zostanie z 10 tys? Dajmy na to 3 tys. I za to chcesz kupić nowy samochód na raty??! Rata 2 tys przez 5 lat, + paliwo, ubezpieczenie, przeglądy??? Trzeba na głowę upaść żeby tyle pieniedzy wywalić na auto, które po 5 latach będzie warte 30 tys. A przecież jeszcze warto mięć jakieś oszczędności w razie czego...

        • 1 7

        • Ja nie mam/nie mialem

          mieszkania po rodzicach. Kredyt spłaciłem w 3,5 roku. Opłaty to jakieś 1500mc. Samochód kupiłem za gotówkę (żona mi dołożyła :-), klasę lepszy niż ta fiestka. I fiesta nie będzie warta 30 tys. po 5 latach. Mam dwójkę dzieci - dostaję 500+. Co prawda sam mam więcej niż Paweł z żoną razem, ale za 10-11 tys miesięcznie da się spokojnie przeżyć, coś zobaczyć, spłacić kredyt, kupić samochód z salonu. Jeżeli Paweł ma dzieci na studiach to kredyt pewnie spłacił dawno temu.

          • 3 6

      • (1)

        Ja ostatnio w niecały miesiac wydalam 11tys. I zasadniczo to nawet Świeta tego nie usprawiedliwiaja. Zycie kosztuje. Kredyt, kilka rat, bio jedzenie, ksiazki, troche ciuchow dla dziecka i dziekuje.

        • 1 10

        • Kobieta w niecały miesiąc jest w stanie wydać nawet 110tys i żadne święta nie są w stanie tego usprawiedliwić...

          • 5 0

    • mnie tez nie stac

      wiec jezdze autobusami i nie placze jak to mi zle. 10k na 4 osoby i marudzi. czlowieku, masz dwie mozliwosci, zacznij patrzec na zycie pozytywnie, albo strzel sobie w leb. nie widze innego rozwiazania.

      • 18 2

    • (6)

      Na tylnej szybie masz, "już od 379 zł miesięcznie". Nawet gdyby było 500zł miesięcznie to chyba nie dużo? Ale wolisz jeździć passatem w gnoju.

      • 7 5

      • Pomieszała się Tobie tablica rejestracyjna z szybą :)
        relax take it easy.

        • 2 4

      • (1)

        379 miesiecznie ale pierwsza wplata 20% i ostatnia rata ok 30% wartosci auta.

        • 5 1

        • nie musisz wykupowac auta, zmieniasz nowy i dalej placisz rate...

          • 1 0

      • na Audi A4 w wersji za min. 138 000 rata dla przedsiębiorców wynosi od 155 zł/mies. netto (2)

        jak ci się wydaje
        ile jest rat ?
        jaka jest opłata wstępna ?
        jaki jest maksymalny roczny przebieg ?
        jak duża jest ostatnia rata ?
        i z jakich serwisów i ubezpieczeń trzeba korzystać ?

        • 1 3

        • Tak wygląda naprawdę taki kredyt... (1)

          Wpłata 60%, potem raty jak w reklamie po 370 zł, potem wykup za kolejne 20%. Tak wyglądają naprawdę kredyty reklamowane jako "rata od 300 parę złotych"... Ale pelikany tego nie wiedzą i piszą tutaj że nowy samochód to taka taniocha - idzcie do salonu, to zobaczycie takie raty że aż wam gały wyjdą z orbit.. ha ha

          • 2 2

          • Nikt nie mówi o zakupie auta na własność, tylko za użytkowanie auta. Przez 3-4 lata spłacasz ok. 50% wartości auta i oddajesz. Nie musisz spłacać reszty. To jest taki leasing z małą ratą dla konsumentów. Opłata wstępna też może wynosić 0%.

            • 1 1

    • Jesteś Krezus !

      Z takimi zarobkami. Nie trolluj , bo w założeniu Partii Okupacyjnej przeciętny obywatel naszej Ojczyzny miał być tanią siłą roboczą dla niemieckich montowni (najniższa krajowa na śmieciówce), zakredytowany na 30 lat(abyś nie POdskakiwał), i rynkiem zbytu dla tandety.

      • 8 9

    • A gdbyś zarabiał 20 tys. to byś chciał odkładać 15 tys? Sorry, w ten sposób to będziesza całe życie tylko płakał. (1)

      • 4 2

      • Jak ktoś zarabia 20 tys, to nie żre salcesonu z biedry, nie ubiera się w lidlu i nie mieszka w falowcu. Wymaga czegoś więcej od życia i tym samym więcej wydaje. Taka jest ludzka natura.

        • 3 1

    • Pawciu... (2)

      Coś chrzanisz. Macie z żonką 11 tysi co miesiąc i nie ogarniasz? Ja co prawda swoją latorośl odchowałem, ale... Zarabiałem 6, żona 3, czyli w sumie 9. Utrzymanie mieszkania (w kredycie!) to 3 tysiące. W tym kredyt, czynsz, prąd, internet i kablówka, trzy telefony. Za kolejne 3 spokojnie żyliśmy, co oznacza 100zł dziennie na 3 osoby - dojazdy do pracy, żarcie, ciuchy, kursy, szkolenia, szkoła dzieciaka (w tym i studia), utrzymanie dwóch (!) samochodów. Zostawało średnio miesięcznie 1,5 - 2 tysiące. Co 5 lat kupuję kolejny samochód, więc jeśli masz 11 tysi co miesiąc i nie jesteś w stanie uskładać na nową furę, to fatalnie gospodarujesz kasą.

      • 7 3

      • jesz parówki z ryżem z tesco?

        • 3 4

      • I to chodzi - zostaje ci 1,5-2 tys i wydajesz te pieniądze na nowy samochód? To wtedy ci nic już nie zostaje (bo paliwo, ubezpieczenie, naprawy) na czarną godzinę... Jak można ostatnia kasę wydać na samochód, i to w dodatku nowy?

        • 0 1

    • życzliwy (1)

      to strzel sobie baranie w ten głupi łeb jak ci 10000 za mało

      • 3 1

      • Nikt nie mówi że mało - chodzi o to, że nawet z takimi zarobkami, przy kredycie i pełnej rodzinie, ciężko sobie pozwolić na zakup nowego samochodu (za >80 tys)... No chyba że ktoś lubi wydać ostatnie pieniądze na dobro luksusowe jakim jest samochód i żyć na krawędzi, bez żadnych oszczędności...
        Kredyt (albo odkładanie) na nowy samochód np. co 5 lat to w sumie jakieś 3 tys/mc - rata, paliwo, ubezpieczenie, przeglądy, naprawy... Sorry, ale żeby tyle wydawać na samochód, musiałbym zarabiać ze 2 dychy, bo samochód nie jest dobrem pierwszej potrzeby, a nowy bardzo szybko traci na wartości.

        • 0 4

  • U nas europejskość to oznacza 10 letni Golf po przejściach

    • 14 1

  • zebździli strasznie tył w obecnej wersji, teraz wygląda jak wszelkej maści kijanki i inne azjatki , szkoda , fajnie oglada sie Fiesty w wersji WRC

    • 6 0

  • Mazda z fordowskim logo

    • 0 10

  • ani słowa o bagażniku

    a tu akurat bida z nędzą. 292 litry, nawet jak na tę klasę to dno

    • 5 2

  • I tak, Dacia Duster wszystkich zostawia w tyle... (1)

    • 12 9

    • O kupił Dustera i stara się sobie humor poprawić :)

      • 11 6

  • (1)

    Według mnie to auto wcale nie jest małe, jest dość dlugie i szerokie. Mała to jest np Toyota Yaris

    • 10 1

    • Fiesta dł - 3950 , szer - 1722
      Yaris dł - 3750-3905 (zależy od wersji), szer 1695.

      Rzeczywiście straszna różnica :D

      • 0 0

  • (9)

    Wygląda ładnie i wszystko super puki nie ruszysz - miałam okazje być na jeździe próbnej i w skrócie to dramat, zawieszenie strasznie twarde - czuć każdą dziurę, przy prędkości 60 km/h głośno jak jak na dworcu. Po 30 minutach jazdy ból głowy gwarantowany. Brakuje aut małych miejskich ale o średnim standardzie, wyciszonych i z miękkim zawieszeniem. Wszystkie te maluch są twarde i głośne no ale tanie.

    • 6 18

    • (4)

      Bzdury. To jeden z lepszych samochodów segmentu B. Przejedź się innymi wynalazkami to szybko przeprosisz się z Fiestą.

      • 10 0

      • (2)

        Co nie znaczy, że nie ma racji w stosunku do zawieszenia. Polo będzie miększe od Fiesty.

        • 0 2

        • miększe? :) (1)

          a może mięksiejsze?

          • 3 0

          • Hahaha zaorałeś nieuka! Brawo

            • 0 0

      • Prawda, faktycznie porównałam fiestę z seg B z innymi autami z segmentu C, które testowałam. Ostatecznie kupiłam astre ale to segment wyżej.
        Musze zatem przeprosić bo porównywanie aut z 2 różnych segmentów mija się z celem.

        Natomiast ogólnie oceniając ten samochód, uważam że jest dość głośny i twardy - ale faktycznie jest to typowe pewnie dla tego segmentu, co jest ściśle związane z ceną. Astra kosztowała po upustach 68tys zł a fiesta około 55.

        • 0 0

    • ,,puki''!?

      Serio?

      • 2 0

    • zesr....ło się gów....o, a maluchem kiedyś jechałaś?

      • 0 0

    • Oj, chyba faktycznie jezdziles maluchem. Jezdze Fiesta juz 2 lata, salonową, i jakoś inne auta blado przy niej wypadaja. Jest zupelnie odwrotnie niz piszesz.

      • 1 0

    • Ty nie masz samochodu, a tym bardziej nigdy nowego nie miałeś.
      Chyba, że polecisz z historią, że od zdania PJ latałeś tylko eskami

      • 0 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Cars for Cause 3city

zlot, imprezy i akcje charytatywne

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Sprawdź się

Sprawdź się

"Gelenda" to popularny przydomek którego modelu?

 

Najczęściej czytane