• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdynia: skwer, światła i rowerzyści przy halach targowych

Patryk Szczerba
7 kwietnia 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat 50 nowych miejsc parkingowych przy hali
  • Hale Targowe i okolica mają stać się przyjaźniejsze dla niezmotoryzowanych kupujących.
  • Hale Targowe i okolica mają stać się przyjaźniejsze dla niezmotoryzowanych kupujących.
  • Hale Targowe i okolica mają stać się przyjaźniejsze dla niezmotoryzowanych kupujących.
  • Hale Targowe i okolica mają stać się przyjaźniejsze dla niezmotoryzowanych kupujących.
  • Hale Targowe i okolica mają stać się przyjaźniejsze dla niezmotoryzowanych kupujących.
  • Hale Targowe i okolica mają stać się przyjaźniejsze dla niezmotoryzowanych kupujących.

Gdynia planuje zmiany przy halach targowych, z których będą zadowoleni piesi i rowerzyści. Pomiędzy budynkami powstanie skwer do odpoczynku, a na Jana z Kolna dodatkowa sygnalizacja i droga rowerowaMapka. Rowerzyści zajmą jeden z trzech pasów ruchu ulicy.



Hale Targowe w Gdyni zostały kilka lat temu odrestaurowane. W 2017 roku przeprowadzono gruntowny remont zabytkowego budynku, a miasto postanowiło rozpocząć promocję obiektu.

By nie przegrać z dyskontami i supermarketami, postawiono na lokalne przysmaki i artykuły, których nie dostaniemy w sieciowych sklepach.

W hali kupimy nie tylko świeże ryby, owoce czy warzywa, ale też np. rękodzieło. Nie brakuje oczywiście sklepów z ubraniami, kwiaciarni i punktów usługowych.

Hale Targowe i okolica mają stać się przyjaźniejsze dla niezmotoryzowanych kupujących. Hale Targowe i okolica mają stać się przyjaźniejsze dla niezmotoryzowanych kupujących.

W 2020 roku przybyło najemców



Pandemia koronawirusa zaskoczyła kupców tak samo, jak inne branże. Naturalną koleją rzeczy jest rotacja wśród najemców. Okazuje się jednak, że hale poradziły sobie całkiem dobrze, a bilans zajętości miejsc w budynku wyszedł w 2020 roku na plus.

Targowiska w Trójmieście



- W 2020 roku z prowadzenia działalności na terenie hal zrezygnowało 26 najemców. 51 nowych najemców rozpoczęło działalność. Łącznie w budynkach znajdują się 428 lokale. 353 z nich są wynajęte, zaś 75 lokali jest wolnych - informuje Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni.
W tym roku szykuje się sporo zmian mających zachęcić do odwiedzin obiektu mieszkańców i turystów.

Władze miasta zapowiadają kapitalny remont łącznika podziemnego między Halą Płaską a Halą Rybną.

Pewniej mają poczuć się także piesi nieschodzący do podziemi.

Nowy skwer, przejście dla pieszych i droga rowerowa



- Zostanie utworzony nowy skwer miejski między budynkami. Na terenie wokół hal będzie uporządkowany także układ drogowy i pieszy - dodaje Gruszecka-Spychała.
Wiadomo, że w tym roku nie będzie zmian na ul. Wójta Radtkego. Choć część mieszkańców narzeka, że skrajny pas przy budynku zajmują parkujący kupcy i handlujący.

Władze miasta zapowiadają kolejne korekty, ale na ul. Jana z Kolna, gdzie w 2019 roku zamontowano progi zwalniające.

We wrześniu informowaliśmy, że dołączy do nich przejście dla pieszych i sygnalizacja, przed którą wzbraniali się przez wiele lat urzędnicy.

To jednak nie wszystko.

- W 2021 roku, na ul. Jana z Kolna zakładamy utworzenie osygnalizowanego przejścia dla pieszych oraz drogi rowerowej na obecnym, trzecim pasie ruchu - zapowiada wiceprezydent Gdyni.

Miejsca

Opinie (434) ponad 20 zablokowanych

  • Słowo klucz - "Gdynia planuje" (7)

    Cieszymy się z każdych planów w mieście. Wiemy że na ich zrealizowanie trzeba dużo czasu i cierpliwości mieszkańców.

    • 69 12

    • Tym czasem rozpada się Wam ul Morska (2)

      ale to szczegół nie godzien uwagi

      • 12 3

      • tobie to się tam w kieleckim morska z hutniczą myli (1)

        podPiS trolla

        • 5 3

        • Hutnicza to jedyna droga gdzie się nie

          zgubiłeś w drodze do Rumi

          • 1 0

    • samochody z centrum - won (1)

      • 4 8

      • Do szpitala doskakujemy czy się czołgamy?

        • 3 0

    • Podobno

      Hala została sprzedana. Chciałam w tej okolicy kupić mieszkanie i takie info otrzymałam od pracownika biura nieruchomości.

      • 3 0

    • na to trzeba pokoleń...

      • 0 0

  • Hala pomimo mojej sympatii (19)

    jest niestety zbyt droga na wielu polach.Jakość warzyw też bywa losowa.Wewnątrz to wszystko już trąci myszką niestety...

    • 96 16

    • Hala była przeżytkiem już dziesięć lat temu, teraz już tylko straszy. (2)

      • 19 13

      • Tak jak i Ty

        • 10 13

      • Nie straszy. Ja tam kupuję warzywa, jajka i mięso. Wolę świeże.

        • 4 0

    • Porównaj sobie ceny na Hali i w Biedronce, z zachowaniem gramatury (14)

      Okaż się, że to właśnie Biedronka jest dużo droższa, tylko ma "oszukaną" gramaturę. Zamiast czekolady 200g jest niby taka sama, ale 155g, kilka groszy tańsza.

      Wiem, że Hala nie wygląda najlepiej, ale Riviera tez nie jest cudem estetyki.

      • 13 15

      • Kilogram ziemniaków czy jabłek dalej ma kilogram :) (13)

        A różnicę w cenie widać niestety...

        • 19 2

        • tylko różnica jest taka że w biedrze dostaniesz najtansze warzywa II i III klasy bez możliwości wyboru (5)

          pośród kilku gatunków( jabłka, ziemniaki) dalej chiński i hiszpański czosnek, pomidory są totalnie bez smaku nawet w środku sezonu jedynie banany i cytryny są tańsze. Najlepsze są "wędliny" z ceną za kilogram małym drukiem której nikt nie sprawdza i 33 zł/kg za szynkę konserwową.

          • 14 3

          • Różnica jest taka, że większość targowiskowych sprzedawców zaopatruje się na promocjach w dyskontach. (4)

            Jak chcesz jakiekolwiek potwierdzenie pochodzenia ich produktów, nagle woda w usta :)

            • 4 10

            • bajki z mchu i paproci robię tam zakupy od ponad dekady (2)

              • 2 1

              • A chociaż raz poprosiłeś o fakturę z hurtowni? (1)

                Albo dowolny inny dowód pochodzenia towaru?

                Czy ufasz na słowo?

                • 3 4

              • Nie musze pytać o żadne faktury z hurtowni z bardzo prostego powodu

                warzywa kupuję na 3 wybranych stoiskach każdy z nich prowadzi gospodarstwo rolne, wędliny kupuje na stoisku firmowym wytwórcy z regionu który ma swoje wyroby , mięso kupuje u Państwa co mają własną hodowlę nie żadne wielkie gospodarstwo, a chleb w lokalnej piekarni. Jedyne produkty jak w każdym spożywczaku to szeroko pojęty nabiał, z którym są defacto dwa stoiska i ci ludzie zaopatrują się w produkty w makro. Ale jakbyś robił zakupy a nie pytał o faktury za towar to byś to wiedział.

                • 5 3

            • Zwłaszcza w świeże jajka i na miejscu rozbierane mięso?

              • 2 0

        • Wolę droższe warzywa, które mają smak, a nie wyroby warzywo podobne, bez smaku z biedry.

          • 19 2

        • Kilogram to kilogram, ale jabłko z biedry to nie to samo co jabłko z hali, itd (2)

          • 11 4

          • (1)

            Dokładnie. Warzywa z biedronki i warzywa z hali to nie to samo. Te z biedronki potrafią wytrzymać kilka dni w lodówce a te z hali wyrzuciłam ostatnio po 4 dniach bo były splesniale...

            • 6 3

            • Z biedry są gazowane dlatego. Natomiast ich wiek i pochodzenie to wielka niewiadoma

              • 6 1

        • (2)

          Niestety pomimo tego, że zarabiam w okolicach średniej krajowej, to coraz mniej jest mnie stać na robienie zakupów w Halach Targowych. Przykład: cena papryki sprzed kilku dni. Za kilogram papryki na HT trzeba było kilka dni temu zapłacić prawie 30 zł. W Biedronce ta sama papryka kosztuje o połowę taniej.

          • 6 2

          • bo cena Koszyka Dudy /tego "antyEuro"/

            przez pięć lat wzrosła o 50%!
            a Matołusz teraz dokłada nam niskie podatki ... mnóstwo nowych niskich podatków
            ... podatek od cukru w coli i od bąbelków w coli i od kapselków na coli

            • 4 2

          • Czy ktoś Ci zabrania kupować w Biedronce?

            • 0 0

    • Raz kupilem mieso z "kaszubskiego " sklepu mięsnego. Wszystko w cenach produktów premium. (Biała, wędliny) Po rozpakowaniu w domu szok wszystko podziurawione i nasaczone wodą. Od tej pory nie kupuje na hali.

      • 3 8

  • (24)

    Polityka pro piesi i pro rowerzyści jest opłacalna bo jest tania. Wystarczy kubeł z czerwoną i białą farbą, żeby wytyczyć nowe drogi dla rowerów zabierając część drogi zmotoryzowanym.

    • 144 10

    • Cieszcie się, że nie zrobią wam przejść i świateł co 150 metrów jak w Gdańsku (1)

      • 8 3

      • przejścia powinny być co 100 metrów

        • 1 2

    • co to znaczy "zabrac kierowcom"?. droga jest publiczna (19)

      a to znaczy ze dla wszystkich. To ze kierowcy sobie ją przywłaszczyli terroryzujac innych to nie znaczy ze była ich.

      • 16 23

      • (4)

        Chodnik jest również publiczny. I też w niektórych sytuacjach "zabierany" jest pieszym.

        • 13 0

        • Jak dla samochodów to zabierany (1)

          Jezdnia jest zarówno dla samochodów jak i rowerów

          • 7 3

          • Ok tylko po co udawac ze sie cos maluje

            • 2 0

        • ja cie popieram (1)

          chodnik powinien byc dla pieszych, a nie dla samochodow czy rowerow. nalezy zakazac parkowania na chodniku oraz zazkazac nakazywania rowerzystom jazde po chodniku.

          • 10 1

          • A najlepsze jest to, że żaden rowerzysta nie chce jeździć po chodniku

            Jedyna grupa która na tym wszystkim zyskuje to jak zwykle kierowcy...

            • 8 8

      • To znaczy ze kierowcy za nia placa w podatkach (11)

        • 7 6

        • A piesi podatków nie płacą? (9)

          I nie wyjeżdżaj mi tu z podatkami w paliwie, bo te nie wystarczają nawet na utrzymanie dróg krajowych.

          • 6 10

          • Jakie to podatki specyficzne dla roerzystów wystsrczają na budowę infrastruktury rowerowej? (4)

            • 11 1

            • te same co dla samochodów - PIT (2)

              • 3 7

              • (1)

                za głupi jest. nie zrozumie że drogi w mieście buduje się i utrzymuje z PITów, CITów i podatków od nieruchomości, a nie z żadnych w podatków w paliwie.

                Podatków które nawet nie pokrywają kosztów wypadków powodowanych przez kierowców, a jest to spora suma bo 44mld zł rocznie, a gdzie coś budować? a gdzie to utrzymywać? a gdzie inne koszta? jak walka ze skutkami zanieczyszczonego powietrza przez samochody? z

                • 4 2

              • a ....

                o obowiązkowym OC parówa jedna z drugą słyszał ? bo dla obowiązkowemu OC dla obcisłogacich jakoś nie słychać ,więc morda i do budy kundlu ;)

                • 1 0

            • w Polsce nie ma czegoś takiego jak infrastruktura rowerowa

              to wszystko tworzy się po to by kierowcy mieli dla siebie jezdnie na wyłączność.

              • 3 2

          • płacą, nawet więcej

            • 1 3

          • Czyli zarządcy biorą kredyty na utrzymanie drogi?? (2)

            Skoro nie wystarcza ,a ciągle są budowane nowe, to skąd na nie te pieniądze , drukują? Bo mnie jak nie stać na kupno nowej pralki to piorę w starej a nie kupuje więcej i większe, gdy starą musze naprawiać. Twoja logika jakoś szwankuje.

            • 2 2

            • EEE, tak?

              Po pierwsze, do dróg dokłada się pieniądze z innych podatków.

              Po drugie, słyszałeś o czymś takim jak dług publiczny?

              • 2 2

            • zależy kto jest zarządcą. jak miasto to utrzymuje się je głównie z PITów i podatków od nieruchomości.

              jak utrzymuje państwo to jest to głównie finansowane z vat ale także i pit cit akcyzy np. na alkohol koncesje np. dla telekomów czy stacji telewizyjnych.... tych danin jest naprawdę bardzo dużo.... podatki w paliwie nie pokrywają nawet skutków wypadków powodowanych przez kierowców.

              • 2 1

        • no właśnie nie płacą, a ciągną najwięcej

          • 3 0

      • Chodnik też jest publiczny a przywłaszczyli go sobie piesi!! (1)

        Według Twojej teorii mogę parkować gdzie mi się podoba ? Skoro droga jest publiczna a przywłaszczyły ją sobie samochody to mogę jeździć chodnikiem bo przywłaszczyli go sobie piesi. Co za chore myślenie!!

        • 3 3

        • Pokazuje i objaśniam

          chodnik służy do chodzenia
          jezdnia do jeżdżenia także takimi pojazdami jak rowery! nie jest wyłącznie dla samochodów.
          o to autorowi chodziło.

          • 2 3

    • i w tym właśnie tkwi sens - niskim kosztem, a z pożytkiem dla każdego

      • 2 6

    • NIe pro piesi, tylko pro rowerzyści. I oni zasiedlą do miasto. Tyle, że to już będzie jedna wielka ścieżka rowerowa.

      • 0 0

  • 'Zadowoleni piesi i rowerzyści ' (6)

    A znając życie kierowców uj strzeli po tych zmianach..

    • 110 14

    • No tak, jak mogą zmniejszyć ich udział w powierzchni drogi z 80% do 75%?

      Przecież poszkodowani będą...

      • 9 13

    • Jakoś nie widzę rowerzystów z wypełnionymi siatkami (4)

      Ciężko przewieść większe zakupy rowerem. Samochodem nie ma gdzie stanąć. Przez to omijam to miejsce.

      • 8 5

      • (3)

        Zawsze jeżdżę na halę w sobotę, kiedy jest największy ruch i nigdy nie zdarzyło się, żebym nie miała gdzie stanąć. Zaraz obok hali jest parking, na którym płacę 2,50zł za czas postoju potrzebny do zrobienia zakupów.

        • 14 1

        • ale Janusz nie zapłaci 2,50

          • 7 1

        • Rozumiem Twoje zdanie i szanuję (1)

          Ja natomiast wolę postawić samochód w miejscu bezpłatnym np. pod centrum handlowym, czy pod dyskontem gdzie mam darmowy parking. Wydaje mi się (nie mam danych) ,że spora część kierowców też wybiera takie rozwiązanie ( czy rowerzystów którzy jadą autem na większe zakupy). Wprowadzenie kolejnych obostrzeń w tym zakresie ,w obrębie hali ,raczej nie będzie sprzyjać jej rozwojowi. 2,50 to nie dużo ale z racji swojej pracy muszę stawiać auto 12 razy dziennie w strefie płatnego parkowania, 2,50 x12 daje 30 zł dziennie . 30 zł x ok 20 dni daje 600 zł. na samo parkowanie w trójmieście. Najzwyczajniej nie stać mnie na płatne parkingi , dlatego szukam darmowych miejsc i na halę nie pojadę .

          • 3 0

          • no tak ale te bezpłatne miejsce w takim przypadku utrzymuje dla ciebie market, a nie miasto.

            przecież to nie będzie tak że pod halą nie będzie miejsc parkingowych. jest ich dość sporo, a że dla wszystkich chętnych nie ma miejsca..... podejrzewam ze ile by tam miejsc parkingowych nie było to będzie mało.

            nie może być tez tak że kierowcy dostają całą przestrzeń ( 3 pasy), a inni uczestnicy nic.

            • 1 0

  • Wstyd się przyznać że jest sie z Gdyni (9)

    Elektryfikacja PKM nas omija, Pacześ sie wyśmiewa z Gdyni bardziej niż z Wejherowa, a tu powstaje skwer zamiast ulicy.

    • 140 26

    • odczep się od Wejherowa (4)

      i lecz kompleksy na czymś innym

      • 12 3

      • (3)

        Wejherowu można wiele zarzucić i słusznie, ale to przez starą DK6, która przecina miasto na pół. Powoduje to wiele komplikacji i komunikacyjną masakrę popołudniami. Niedługo to się zmieni dzięki nowej S6 i miasto ma szanse wyjść na prostą, bo będzie przyjaźniejsze.
        Gdynia za to IMO się dehumanizuje i cofa w rozwoju. Jak dla mnie poziomem zarządzania i pomysłami przypomina polskie władze samorządowe z lat 2000 - coś tam poczytali, ktoś, coś im powiedział i bezmyślnie to kopiują. Fajnie, że promuje się rower jako formę transportu, ale w zamian wręcz zwalcza się posiadaczy aut, a to oni generują przychody, bo mają firmy (po to im auta - do załatwiania służbowych spraw), płacą podatki itp. Rowerzyści też mogą mieć firmy. Tylko czy będą w stanie sprawnie i równie szybko przemieszczać się na duże odległości z towarami? Nie, i nigdy nie będą. Ale co tam - klapki na oczy i wio!

        • 30 4

        • też tak uważam, właściwa diagnoza

          • 12 3

        • W Wejherowie jest jeden podstawowy problem... Siwy dziadek przyklejony do fotela prezydenta. A jako, że w Wejherowie mieszka sporo starszych ludzi a dziadek daje na kościoły to go wybierają. Miasto młodym nic nie oferuje. A praca głownie w Gdańsku.

          • 7 0

        • Zaraz, zaraz.

          Ile procent z samochodów na drodze wiezie jakikolwiek towar?

          Zazwyczaj to jedna, maks dwie osoby i powietrze.

          • 0 6

    • Może dlatego że w Wejherowie jest więcej terenów do rekreacji niż w Gdyni?

      A może po Wejherowie łatwiej się jeździ rowerem? A może w Wejherowie jest chociaż jeden prawdziwy węzeł przesiadkowy a w Gdyni jest dokładnie zero a jak wysiadasz z pociągu w Gdyni to nie wiesz gdzie masz szukać autobusu bo niby jak osoba nieznająca miasta ma dojść na przystanki przy hali? Tego nie ma w Wejherowie ani w żadnym podobnym miejscu. W całej Polsce taką głupotę widziałem tylko w Gdyni. Albo taka plażą - w normalnych miastach turystycznych przy plaży są różne atrakcje, gastronomia, sklepiki ale nie parking. Nad całym Bałtykiem nawet jeśli jest jakiś mały parking przy plaży to jest bardzo drogi no a i tak co najmniej 200m dojścia. W Gdyni bezpłatny parking przy samej plaży, no najlepiej plażę drive-in sobie zróbcie i się dziwcie że nikt nie chce wypoczywać w smrodzie spalin.

      • 14 8

    • racja, wstyd przyznać, że jesteś z Gdyni :)

      • 6 3

    • PKM swoich torów w Gdyni nie ma. Elektryfikacja linii pkp plk Gdynia - Kościerzyna - Maksymilianowo

      (k/Bydgoszczy) ma ruszyć niebawem. Z tego właśnie powodu PKM elektryfikuje swoje tory w Gdańsku.

      • 1 0

    • Gdynia...

      ...do pięt nie sięga Wejherowu czy Rumi. Tam coś się dzieje, remontują ulice, a tutaj, we wsi Gdynia nasr*ją trochę asfaltu w dziury w jezdni i zadowoleni.

      • 0 0

  • (5)

    I po co tam wyznaczać ścieżkę?
    A później znowu kłopot ze zmianą stron, dłużej się jedzie i bardziej niebezpiecznie..

    • 77 10

    • jak zrobią to cudo to jedź Starowiejską i po problemie (4)

      też uważam że na Jana z Kolna droga rowerowa jest zbędna tak jak i na Wójta Radkego, ulica jest tak szeroka że i rowery i samochody mogą bezpiecznie jeździć razem nie przeszkadzając sobie

      • 9 1

      • po bruku? (2)

        z deszczu pod rynnę

        • 1 6

        • Jak masz problem z takim porządnym brukiem (1)

          jak na Starowiejskiej to może nie powinieneś w ogóle po mieście jeździć... Na rowerze bez amortyzacji na kołach 28x1.1 daję tam radę i nie widzę problemu. Na przeciętnym rowerze MTB to się nawet różnicy między tym brukiem i asfaltem nie czuje.

          • 3 1

          • tak dajesz.. zwłaszcza po deszczu

            to jedz na hale po jajka i wracaj rowerem na tych swoich 1.1 po tym bruku :D
            w życiu nie jechałeś na 1.1 skoro takie bzdety wypisujesz. taki bruk na takich oponach to masochizm. nie twierdze że się nie da.. ale to jednak masochizm.

            • 0 3

      • Polecam kiedyś przejechać się rowerem Wójta Radtkego

        I potem przemyśleć jeszcze raz swój komentarz. Na Wójta Radtkego problemem są przede wszystkim autobusy oraz dość szybko jeżdżące auta (choć nie ma ich aż tak dużo). W każdym razie, jazda tą ulicą nie jest komfortowa. Obecnie.

        • 0 0

  • I koniecznie zlikwidować parkingi (10)

    w promieniu 1 kilometra. Wtedy na pewno przybędzie kupujących.

    • 198 14

    • Oczywiście że przybędzie (8)

      • 12 22

      • (7)

        Tak jak na Świętojańskiej przybywa

        • 30 3

        • Świętojańska to jest inny temat

          • 2 14

        • Świętojańska jest zawalona samochodami (1)

          Więc jak umiera, znaczy że parkingi nic nie dają.

          • 7 13

          • Jakie parkingi? e dwa pod chmurką z ptaszyskami s...r..cymi na samochody?

            Z parkometrami wiecznie zepsutymi? Z podłożem nierównym?

            • 3 0

        • na świętojańskiej nikt nie chce spacerować ani się relaksować (3)

          bo to wciąż ruchliwa droga przelotowa, na dużo brzydszym monciaku w Sopocie na którym z resztą nic ciekawego nie ma jakoś nie brakuje nikomu klientów a miejsc parkingowych w okolicy na lekarstwo, wystarczy zrobić prawdziwe deptaki na Starowiejskiej i Świętojańskiej i będzie ten sam efekt co w Sopocie

          • 13 18

          • Monciak to jednak co innego (1)

            prowadzi do molo, do plaży, a Starowiejska czy Świętojańska jest jednak z każdej strony otoczona betonem. Można spróbować zamknąć część tych ulic w ramach eksperymentu, ale w tej sytuacji trzeba by zrobić coś naprawdę miłego dla oka, żeby chciało się tam posiedzieć. A nie tylko postawić donice i namalować białą farbą kółka.

            • 10 5

            • a Piotrowska w łodzi? a Mariacka w Katowicach?

              zobacz jak tętnią życiem. dlaczego? bo praktycznie nie ma tam ruchu samochodowego

              • 2 6

          • Uśmiałem się do łez

            • 1 0

    • tam i tak za dużo ich jest.

      jak złomowisko to wygląda

      • 1 1

  • A nie ma nic o likwidacji miejsc parkingowych? (2)

    Przeciez to takie trendy! EkoKucyk jeszcze nie powiedział ostatniego słowa...

    • 123 10

    • Jest.

      "będzie uporządkowany także układ drogowy".

      • 11 1

    • zamiast parkingu pod halą

      proponuję gipsowe ryby, słupki i kręgi kanalizacyjne z drzewkami....a to wszystko podrasowane farbą

      • 18 2

  • Ogólny stan dróg w Gdyni jest katastrofalny! (1)

    asfalt - jest popękany i dziurawy jak ser szwajcarski. Wszędzie. Dotyczy to nawet królowej ulic - Świętojańskiej. Wstyd. Ulice są wizytówką miasta. Ale na pewno nie u nas.

    • 123 12

    • Remonty ulic

      Celowo, świadomie są niechlujnie remontowane ulice i tak kasa leci na konta nieprzerywanym strumieniem__od lat

      • 2 0

  • Hala Targowa (7)

    Nie ma podstaw aby narzekać na władze miasta jeśli chodzi o pogodzenie pieszych, rowerzystów oraz kierowców. Ci piersi mogą być wszędzie, a samochody mogą przecież parkować np. na Cisowej lub na Kolibkach. Dbałość o poprawność architektoniczną jest priorytetem władz Gdyni. Przecież przed wojną nie było zbyt wiele aut w centrum i w tym kierunku zmierzamy.
    A przejście dla pieszych na Jana z Kolna, to nie tak odległy temat. Ulica takiego przejścia nie ma tylko kilkadziesiąt lat. Czasami zastanawiam się, czy ta samorządność to jakieś fatum dla miasta?

    • 131 33

    • samorządność inaczej dyktaturyzm (1)

      to przekleństwo gdyni . Gdynia się stacza i podpada w ruinę widać to coraz bardziej. Miasto się wyludnia a po likwidacji parkingów centrum zaczyna być puste nie ma gości z pucka i Wejherowa a także mieszkańców z dalej oddalonych dzielnic.

      • 18 7

      • latem turyści też będą unikać Gdyni.

        • 13 7

    • W Pięknym mieście jaka jest Gdynia to na ulicach maluje się tylko pasy dla rowerzystów jakie ulice wybudować w Gdyni przez ostatnie lata miała być obwodnica Witomina i jak na razie nic się nie mówi na ten temat ale o zwężaniu ulic i malowaniu pasów to mówi się bardzo dużo przecież ktoś te ulice projektował i takie powinny być a nie zwężane miasto chwali się tym ile powstało drug rowerowych ale kosztem ulic

      • 15 5

    • Przed wojna... nie bylo plastikowych delfinkow

      Aut nie bylo ale byly konie.

      • 15 1

    • " Przecież przed wojną nie było zbyt wiele aut w centrum i w tym kierunku zmierzamy." (1)

      Przed wojną nie było też internetu i nikt nie wypisywał głupich argumentów. :D (nie zmierzajmy w kierunku odcięcia od sieci centrum Gdyni)

      • 9 2

      • Ależ odcięcie sieci to jest doskonały pomysł! Taki w stylu retro i slow life - myślę że takim działaniem władze miasta trafiłyby w przysłowiową dziesiątkę.

        P.S. Kiedy odcięcie prądu?

        • 7 0

    • "Piersi" w staniku czy bez? ;) Ci pierwsi.... Pierwszy,

      • 2 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Sprawdź się

Sprawdź się

W jakiej dzielnicy Gdańska miała miejsce katastrofa autobusu w 1994 roku?

 

Najczęściej czytane