• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Grupa Lellek - dealer z tradycjami

19 lutego 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 

Grupa Lellek to dealer z tradycjami

"Przewaga dzięki jakości" - to dewiza, która od lat przyświeca motoryzacyjnej Grupie Lellek, jednemu z największych dealerów aut z koncernu Volkswagena w kraju. Pod skrzydłami ogólnopolskiego multidealera znajdziemy aż pięć marek. W Trójmieście, a ściślej w Sopocie, firma zakorzeniła się kilka lat temu. Szczególnie dobrze znana jest fanom marek Skoda i Porsche.



Motoryzacja to pasja towarzysząca Grupie Lellek od pięciu pokoleń właścicieli. To samochodowa rodzina, która może pochwalić się nowoczesnymi kompleksami na terenie całej Polski. Autoryzowane salony i serwisy pięciu motoryzacyjnych marek znajdziemy w: Opolu, Gliwicach, Katowicach, Kędzierzynie-Koźlu, Nysie i Sopocie. Obok wspomnianych Skody i Porsche, dealer zajmuje się sprzedażą i serwisem Seata, Audi i Volkswagena. Warto zaznaczyć, że Grupa Lellek to aktualnie jeden z najpotężniejszych dealerów aut koncernu Volkswagen AG w Polsce.

Sopocki serwis Skody pisze piękną historię. Jego debiut na motoryzacyjnej mapie Trójmiasta odnotowano 17 lat temu. Wiedza nabyta przez kilkanaście lat ciężkiej pracy jest nieoceniona. I - jak podkreślają włodarze firmy - dealer Lellek może pochwalić się największym doświadczeniem w serwisowaniu czeskich samochodów w Trójmieście. O wielkości przedsięwzięcia może świadczyć liczba ponad 130 tys. pomyślnie zrealizowanych zleceń serwisowych w sopockiej placówce.

- Większość pracowników naszego serwisu pracuje w stacji od kilkunastu lat. Nasi pracownicy mają ukończone ścieżki specjalizacji, na które składają się wielodniowe cykle szkoleń w Centrum Technicznym VW Group w Poznaniu. Dzięki naszemu podejściu do obsługi, nie należą do rzadkości sytuacje, kiedy to użytkownicy samochodów firmowych, którzy nie przywiązują wagi do miejsca serwisowania samochodu - korzystają z naszych usług pomimo potrzeby dojazdu kilkudziesięciu kilometrów do serwisu - zdradza Szymon Grabe-Zaremba, kierownik serwisu Skoda Lellek Sopot.

Salon Skody należący do Grupy Lellek. Salon Skody należący do Grupy Lellek.
Klient nasz Pan. To osoba, która po przekroczeniu progów salonu Grupy Lellek - staje się automatycznie najważniejszym gościem. Gwarancją sukcesów dealera jest profesjonalizm w każdym calu. Tutaj nie ma miejsca na przypadkowość. Dealer wciąż podnosi poprzeczkę i stara się być najlepszy w każdej dziedzinie, począwszy od kontaktów z klientem, po doradztwo technicznie i finansowe, a skończywszy na specjalistycznej i kompleksowej opiece serwisowej.

- Jesteśmy serwisem z bardzo stabilną kadrą. Pomimo zmiany właściciela firmy w 2010 r., pracownicy pozostali. Myślą przewodnią, która przyświeca nam od początku obsługi klienta jest jego "pełne zadowolenie" z naszych usług. Aby sprostać rosnącym wymaganiom klientów marki Skoda, nasz serwis dysponuje 17 nowymi samochodami zastępczymi dla potrzeb klientów serwisu. Wyróżnia nas indywidualne podejście do każdego klienta. Zawsze staramy się wykorzystać ogromne doświadczenie w rozwiązywaniu problemów - dodaje.

Najlepszą reklamą jest opinia klientów Skody Lellek. Dealer zaprasza wszystkich właścicieli i użytkowników samochodów marki Skoda do skorzystania z wieloletniego doświadczenia. Strategicznym celem firmy jest budowa nowoczesnego przedsiębiorstwa, profesjonalnie i kompleksowo obsługującego klientów. Kierunki rozwoju Grupy Lellek określone są z uwzględnieniem sytuacji na wciąż zmieniającym się rynku samochodów osobowych w Polsce. Dealer nie kryje, że gwarantem sukcesów jest dewiza "przewaga dzięki jakości".

Bądź na bieżąco z nowościami w Skodzie Lellek Sopot, odwiedź profil społecznościowy dealera.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (18) 4 zablokowane

  • Pięknie (1)

    Kupić dobre auto w Polsce, czy to od dealera czy handlarza, to jak wygrać w Totka!!!

    • 6 7

    • tak niestety jest

      niestety to prawda....każdy nawet salon kombinuje...a najwięcej na autach oddanych w rozliczeniu....

      • 3 2

  • Jakbym dostał zastępczego Spacebacka zamiast Superba, to nie byłbym taki szczęśliwy, jak ta Pani :D (4)

    • 7 5

    • W dodatku oklejony paskudnymi reklamami

      • 4 6

    • no chyba byś był ...

      ... jak byś miał jakikolwiek samochód ... człowieku ( baranie co to pisałeś )

      • 0 0

    • Na filmie jest 14 a w tekście 17 aut zastępczych. Czuwaj! (1)

      • 0 0

      • Zmiana ilości samochodów zastępczych

        W tej chwili posiadamy 17 samochodów zastępczych. Film był nagrywany ok. 4 miesięcy wcześniej, i w tamtym okresie było 14 samochodów do dyspozycji naszych Klientów.

        • 7 0

  • (7)

    Szkoda, że ceny robocizny mają o połowę wyższe niż konkurencja i po zakupie mają klienta gdzieś tzn. Ten typ tak ma, to przypadłość tego modelu, to specyfika konstrukcji czyli spadaj kliencie, kupiłeś i koniec.

    • 7 18

    • nie przesadzaj (1)

      Jak naprawiam swoje "auto dla ludu", to na zmiane u lellka i u innych mechanikow. Wiadomo, ze w aso jest drozej, ale nie o polowe drozej niz u innych aso.
      Kilka razy sie zdziwilem, bo cena byla niska (relatywnie)

      • 4 1

      • Biorą 220zł za godzinę, gdzie inne ASO Skody mają ceny nawet 150. Sprawdziłem.

        • 0 2

    • 220 zł za RBG ? ??? (4)

      To może stawka dla klientów awanturujących się :) U mnie na fakturze zdecydowanie niższą stawkę zastosowali .

      • 2 0

      • dokładnie (3)

        Ja też nigdy nie dostalem tak wysokiej ceny.
        No ale znowu z drugiej strony- nawet jesli by tak bylo- zawsze mozesz z usmiechem poprosic o znizke. Wiem, ze to nie targowisko, ale ja dostalem taki rabat. Nie mowie, ze dzieki tej zaoszczedzonej kwocie bede mial spokojna emeryture, ale to mily gest.
        Bardzo wazna kwestia w handlu- jaki jest najlepszy klient? Ten, ktory wraca!
        A taki drobny rabat sprawia, ze chce sie wracac.

        • 1 0

        • rabat (2)

          Nigdy nie dają rabatu za usługę, bo każdy ceni swoją pracę. Dają niby rabat ale na częściach. Ale wkońcu i tak na swoje wyjdą

          • 0 3

          • (1)

            U mnie po rabacie 187.50 zł brutto za roboczogodzinę. Faktura sprzed pół roku.

            • 2 0

            • bla bla

              Wow i tak drogo. Żeby był rabacik musi być narzucić

              • 0 2

  • plichta vs lellek (1)

    Plichta to dno.
    U Lellka czuć, że dbaja o klienta.
    Filmik pokazuje tylko serwis, a co z nowymi i co z ubezpieczeniami? Tez moga sie nimi chwalic. pan andrzej (ubezpieczenia) jest bardzo ok.

    • 15 0

    • Szkoda, że salon taki mały bo obsługa bardzo pozytywna. U Plichty to masakra, umówiłem się na spotkanie, a jak przyszedłem to nie wiedzieli, że będę. Handlowiec nie miał pojęcia co sprzedaje i kupiłem u Lellka gdzie obsługa była na poziomie.

      • 6 0

  • Szczęśliwy posiadacz Skody ...

    Auto kupiłem w salonie Pana Plichty na Grunwaldzkiej, po pierwszym serwisie zdecydowałem, że kolejny wykonam w innym serwisie - wybrałem serwis Lellek . Czy jest różnica ? Proszę sprawdzić samemu ... dla mnie to nr.1 . Nie są może najtańsi ale z wszystkich wykonanych usług teraz jestem zadowolony. Nie piszę nic więcej - jeżeli ktoś posiada Skodę niech porówna osobiście. SUPER KAWA !

    • 17 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Cars for Cause 3city

zlot, imprezy i akcje charytatywne

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Sprawdź się

Sprawdź się

Mitsubishi L200, Toyota Hilux i Mercedes-Benz Klas X to auta w nadwoziu typu:

 

Najczęściej czytane