• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Honda ujawniła cennik nowego Civika

Michał Jelionek
25 stycznia 2017 (artykuł sprzed 7 lat) 
Honda Civic dziesiątej generacji. Honda Civic dziesiątej generacji.

Pod koniec lutego w gdyńskim salonie Hondy zobacz na mapie Gdyni zaparkują pierwsze egzemplarze dziesiątej generacji Civika. Polski importer odkrył karty i przedstawił cennik kultowego modelu. Ceny rozpoczynają się od 69 900 zł.



Czy podoba ci się nowa Honda Civic?

Honda Civic X została zaprojektowana od podstaw. Flagowy kompakt powstał na zupełnie nowej płycie podłogowej. Teraz nadwozie pięciodrzwiowego hatchbacka jest szersze o 30 mm, dłuższe o 130 mm i niższe o 20 mm od poprzedniej generacji. Ponadto udało się zrzucić kilka kilogramów. Teraz platforma jest lżejsza o 16 kg i zdecydowanie sztywniejsza. Dzięki takim zabiegom Japończycy uwypuklili sportowe cechy nowej konstrukcji. I rzeczywiście, wystarczy spojrzeć na agresywny przedni pas nowego Civika, ciekawie wyprofilowaną maskę czy chociażby na przetłoczenia biegnące wzdłuż auta.

W nowym Civiku debiutują dwa doładowane silniki benzynowe VTEC Turbo. Bazową jednostką będzie 3-cylindrowy "benzyniak" o pojemności 1 litra i mocy 129 KM (200 Nm maksymalnego momentu obrotowego). Mocniejszą alternatywą jest 4-cylindrowy silnik o pojemności 1.5 litra, który legitymuje się mocą 182 KM (240 Nm maksymalnego momentu obrotowego). Widać, że Japończycy poszli z duchem czasu i położyli mocny nacisk na modny w ostatnich latach downsizing.


  • Honda Civic dziesiątej generacji.
  • Honda Civic dziesiątej generacji.
  • Honda Civic dziesiątej generacji.
  • Honda Civic dziesiątej generacji.
  • Honda Civic dziesiątej generacji.
  • Honda Civic dziesiątej generacji.
  • Honda Civic dziesiątej generacji.
  • Honda Civic dziesiątej generacji.
  • Honda Civic dziesiątej generacji.
Civic będzie oferowany w różnych opcjach wyposażenia. Słabsza jednostka napędowa będzie występowała w czterech wariantach: S (ceny od 69 900 zł), Comfort (od 79 500 zł), Elegance (od 89 100 zł) i Executive (od 97 100 zł). Z kolei drugi z silników będzie dostępny w trzech konfiguracjach wyposażenia: Sport (ceny od 97 500 zł), Sport Plus (od 106 000 zł) oraz Prestige (111 000 zł).

Silniki zostały zestawione z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Istnieje jednak możliwość dokupienia bezstopniowej automatycznej przekładni CVT. Za automat należy dopłacić 5 tys. zł.

Czytaj także: Nadjeżdża Alfa Romeo Stelvio

Warto podkreślić, że Japończycy wzięli sobie do serca bezpieczeństwo swoich klientów. Już w najtańszej, podstawowej wersji S lista systemów jest imponująca. A znalazły się na niej m.in. rozpoznawanie znaków drogowych, system ostrzegający przed kolizją, asystent utrzymujący odstęp między pojazdami, system ostrzegający przed zjeżdżaniem z pasa ruchu, inteligentny ogranicznik prędkości czy tempomat adaptacyjny ACC.

Niestety, coś za coś. Na rzecz bezpieczeństwa podróżujących ucierpiał ich komfort jazdy, bo w bazowej wersji na próżno szukać... radia, klimatyzacji, elektrycznych i podgrzewanych lusterek czy chociażby tylnej wycieraczki.

W bogatszych wersjach wyposażenia znajdziemy m.in. reflektory LED, skórzaną tapicerkę, system multimedialny z nawigacją czy układ adaptacyjnego tłumienia.

Gdyński dealer już teraz przyjmuje zamówienia na Hondę Civic X. Pierwsze egzemplarze trafią do szczęśliwych nabywców w połowie marca.

Tak prawdopodobnie będzie wyglądać nowa Honda Civic Type R. Tak prawdopodobnie będzie wyglądać nowa Honda Civic Type R.

Miejsca

Opinie (131) 4 zablokowane

  • Polska mentalność (11)

    Jak reklamowali skodę octavie to wszyscy wypisywali że za droga ,że to wiocha tym jeździć.Sam mam Octavie 2,0 150 km i ona bije na głowę tą Hondę Civic.
    Ciekawe ile będzie ten japoniec palił przy 160 km/h ? 15 litrów? Moja pali 6,6 przy takiej jeździe.
    Mam radio dotykowe, klimę dwustrefową ,tempomat 7 poduszek ,potężny bagażnik i miejsca z tyłu dla pasażerów że nogi można wyprostować.Zapłaciłem za autko 79 tys. Uważam że za tyle to prawie gołe 1.0 dostanie się w Hondzie.Porażka .Tak więc heiterzy Japońce widać nie taki super jak gadacie .Pozdrawiam

    • 2 4

    • o boshe... nie porównuj Scody do Hondy ;-)

      pozostawię bez obszernego komentarza

      • 0 0

    • Ale ta twoja Octavia (6)

      ma niestety na masce znaczek Indianina.
      A to oznacza, że w życiu się Tobie nie powiodło

      • 5 0

      • Indianin?

        a ja myślałem, że kura

        • 3 0

      • No nie wiem (4)

        Nie wiem czy mi się nie powiodło.
        Mieszkanie bez kredytu.
        Żona i dwójka dzieci .
        Dobra praca .
        A kupno autka wartego 104 tys za 79 to już mój zysk kolego.

        • 1 4

        • Podaj jeszcze adres swojego "mieszkanka" to bedzie można je podziwiać :-))))) (3)

          :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

          • 3 1

          • rodzice (2)

            A ty mieszkasz z mamusią i tatusiem dziciaczku

            • 0 0

            • Z Dziadkiem i Babcią w wielkiej willi :-)))))) (1)

              .

              • 0 0

              • Willa

                Moi rodzice też maja wielką wille i co z tego?
                Przynajmniej mieszkam sam a nie z rodzicami.
                Odetnij pępowinę dzieciaczku.

                • 0 0

    • Dla mnie Skoda VW to nie jest w ogóle samochód.... (2)

      ..

      • 2 2

      • Jasne (1)

        A honda 1.0 jest błechehe

        • 0 1

        • Tak

          • 0 1

  • Drogo

    1,5 sport za 97,500? Wróżę totalna klapę. Civic X podzieli los hrv - b,mała sprzedaż. Accord już padł. Civic X podzieli los Accorda - za ta cenę.

    • 2 0

  • (7)

    honda to wzor solidnosci i bezawaryjnosci, zwlaszcza jesli chodzi o silniki... ale wstawianie 1litrowego silnika to przrgiecie paly, wyglada jak celowe zabijanie legendy... swiat sie wali

    • 85 3

    • Honda byla wzorem niezawodnosci teraz juz nie jest Ja dalem sie nabrac na civica z 2015 nowego z salonu i nigdy wiecej hondy jest to bardzo przereklamowana firma

      • 0 0

    • (2)

      Właśnie wczoraj widziałem tą solidność. Civic może dwu letni, a dźwignia zmiany biegów z czarnej zrobiła się na kość słoniową

      • 2 1

      • jako taksówkarza nie powinno cię to dziwić

        • 0 0

      • i pewnie sprowadzona nówka sztuka z rajchu z minimalnym przebiegiem

        • 4 1

    • (2)

      solidnosc solidnoscia ale przez kilka generacji nie moga sobie poradzic z korozja. mam honde i sentyment do tej marki bo sie nie psuje jak sie dba ale korozja to przegiecie

      • 3 2

      • (1)

        Z ktorego roku?
        W sumie miałem styczność z 4 sztukami:
        1998 Civic - korozja
        2004 HRV - korozja
        2009 Jazz i 2010 Accord - póki co nie widzę.
        Ps. Z "miejskich legend" to słyszałem teorię, że Japończycy nie mogą pojąć, że ktoś marnuje drogą sól na drogi

        • 5 0

        • Civic

          1997 do 2005 brak korozji
          2005 do teraz brak korozji
          W 2016 zrobiłem konserwację podwozia pierwszy raz i mechanik był w szoku że nie ma rdzy.
          Warunek auto myte systematycznie razem z podwoziem. 2 razy do roku wosk na karoserię.
          Jest super.

          • 3 1

  • Auto super ale brak klimy i radia (2)

    To kpina.

    Silniki vteca są nie zdarcia. Mój ma 12 lat i emisja spalin oraz osiągi jak przy wyjechaniu z salonu.

    • 33 6

    • Radio - jakoś przeżyję (1)

      (nawet fajnie, bo mogę kupić lepszej jakości na rynku za rozsądne pieniądze, o ile złącze jest standardowe, a nie 5-6 tys. u dilera).
      Ale z tą tylną wycieraczką - to chyba pomyłka?!? Może jeszcze tańszą wersję wydać bez opon?

      • 0 0

      • za 7 dych to jest na prawdę kpina

        w tej cenie inni oferują już takie "rarytasy" jak klima i elektrycznie podnoszone szyby

        • 0 0

  • ) (23)

    69000?Poczekam 4 lata i kupię używkę za 25000) A na nowy i tak 95% ludzi nie stać.Cena z kosmosu przy naszych 1500 złotowych zarobkach.

    • 61 21

    • pracować za 1,5k?!?! (1)

      niezłym trzeba być nieudacznikiem żeby za 1500zł netto pracować......

      • 0 0

      • zależy jaki masz priorytet

        ja jestem pilotem ale jak robiłem pierwsze godziny po CPL(A) to nawet za darmo chciałem pracować po to by mieć nalot. Wtedy łatwiej o pracę

        • 0 0

    • Nie pisz the billu (2)

      o wszystkich! Ja zarabiam znacznie wiecej niz wspomniane 1500zl.
      Trzeba bylo sie starac i uczyc a nie teczka z elementarzem rzucac w woznego.

      • 8 3

      • jakbyś się uczył to byś nie pisał głupot na tym forum

        • 0 0

      • 1620zl

        • 2 0

    • (3)

      Po 4 latach silniczek w tym samochodzie tylko na złom. 100tys. i te wielokonne silniczki już tylko do wymiany. Także odradzam.

      • 3 10

      • bez przesady, spokojnie śmigniesz dużo więcej

        spójrz sobie na ogłoszenia np. Skody, nie brakuje tych małych silniczków z przebiegami grubo ponad 200 tys.

        • 0 0

      • (1)

        Silniczek to masz w twoim samochodzikiu na bateryjki który trzymasz na półeczce w pokoiku.

        • 4 3

        • 120 kuni z litra to można w motorze montować, a nie w takim klamocie.

          • 1 0

    • przy zarobkach takiego rzędu to raczej nic nie odkładasz

      sory ale nawet jak jesz parówki to stać cię co najwyżej na bilet miesięczny. Natomiast za 25 000 to możesz szukać wśród egzemplarzy 9 letnich. Normalnie auto tej klasy (w sensie że przystępnej) traci połowę wartości co 6 lat

      • 0 0

    • widać że nie znasz cen, za 25 000 to może kupisz civica ale 9 letnią

      • 0 0

    • (2)

      Żebyś sie nie zdziwił. Japonczyki,a zwłaszcza Hondy trzymają mocno cenę na rynku samochodów używanych. Więc twoje 25 tys. można między bajki włożyć.

      • 27 4

      • to prawda

        ceny na rynku wtórnym zadziwiają, aż się ostatnio zdziwiłem rozglądając się po ogłoszeniach. Za 25 tys nie poszalejesz w dziale Honda:)

        • 1 0

      • Ładny

        • 5 2

    • Ja Ci sprzedam swojego cicvica za 25 tyś już dziś tylko rocznik 2007. (1)

      Miśku:)

      • 2 0

      • Biorę :)

        • 0 0

    • Dobrze mowisz

      • 0 0

    • mezczyzna ktory zarabia 1500 to jakis kalega biorac pod uwage ze imigranci z Ukrainy potrafia wyciagnac 5k.

      • 4 1

    • (2)

      Kto dzisiaj zarabia 1500? Szczególnie w Trójmieście?

      • 15 5

      • Większość sprzedawców i w dużych i małych sklepach, w galeriach.

        • 6 4

      • Ale netto czy brutto?

        • 6 0

    • Sam od dłuższego czasu zasadzam

      sie na civica. W cenie, którą podałeś jest rocznik 2008/2009, więc to niestety marzenie ściętej głowy. Niestety.

      • 9 0

    • wazne

      4 letniego za 25000 nie kupisz spójrz na civic tzw.ufo 9 letnie

      • 20 0

  • Proponuję jeszcze zrobić wersję "base s " bez silnikczka 1.0 za 39900,- :/

    • 3 0

  • Domin (1)

    Stylistyka piekna.
    Slinik 1.0 troche przesadzili ale juz kiedys mówiono ze da sie zrobić liter do moto 160 koni to czemu nikt nie spróbuje do auta ?
    No i sa .
    1.5 bedzie podejrzewam wytrzymały i o fajnej mocy
    Minus na brak magic seat .
    Lubię Hondę miałem 8-9 gen 8 w wersji 3-5 drzwi
    Teraz mam ix gena i czekałem długo na x
    Miałem volvo s40 c30 accorda cytryny pezota duzo przejezdzilem modelowo 2010 -2012 wiec mam do czego porównać
    Bardzo bym chciał civic x.
    I nie piszcie głupot z zazdrości albo niewiedzy haha
    Wiekszoasc z Was ma jakieś stare trupki i chciała by mieć Hondę nawet na plakacie .
    Pozdro Polsko

    • 2 1

    • ŻAŁOSNE

      Mam Civic 1.8 i jak teraz czytam że w nowym ma być w podstawie 1.0 to na pewno JUŻ TEJ HONDY NIE KUPIĘ. Wersja 1.5 też się nie opłaca bo dawać 100 tysi za Civic to pomyłka. Tak więc ŻEGNAJ CIVICU ZANIM SIĘ POJAWIŁEŚ. Nie mniej jednak fanatyk kupi Civica nawet jakby wsadzili do niego silnik 0,6 litra biturbo ;-). wg mnie ta ich polityka niszczy Hondę. Widzę że jest tylko gorzej a ceny podnoszą. Pozdrawiam zmotoryzowanych.

      • 0 0

  • Honda Civic samochód dla chłopców (2)

    Jako 40 latek tylko niemieckie auta.
    Japonczyki są brzydkie i dla chłopców a nie dla dorosłego faceta sukcesu.
    Honda civic ostatnia generacja jeździłem autem testowym ma poważna wadę która ja dyskwalifikuje w moich oczach. Ja cenie sobie komfort sportowych limuzyn audi A8 z niższej półki ople insignia OPC. Generalnie limuzyny w topowej wersji. To co poza wyglądem, komfortem i spalaniem ja preferuje tylko turbo diesle z wysokim momentem obrotowym odrzuciło mnie od civika to fakt ze jako kierowca siedzimy pod bakiem paliwa. I nie mowię tu o bezpieczeństwie ale o fakcie ze siedząc najniżej jak sie da na wysokości oczu mamy górna linie przedniej szyby. Co doprowadza mnie do szału. Ja chce widzieć tylko to co jest za szyba a nie oglądać jej górna ramkę i schylać głowę w dół co jest dyskomfortem. Poza tym civic to silniki kosiarki strasznie głośne na wysokich obrotach i bez turbo co jest dyskwalifikuje od razu. W aucie jak jadę przy 130-140 km obwodnica lub na A4 ma być absolutna cisza. Zero szumu powietrza i opon. Jeździłem tez nowym sestem Leon FR i przez te lusterka do środka przedostaje sie taki szum powietrza ze nie wyobrażam sobie jechać z Gdańska to Warszawy przy takich decybelach z zewnatarz i jeszcze do tego wyjący silnik.
    Sa auta i marki dla plebsu i chłopców a są inne dla faceta w wieku 40 lat.
    I tak większość z was nie stać na nowe auto z salonu za gotówkę. Wiec w ogóle darujcie sobie komentarze. Komentować mogą tylko osoby które stać na kupno nowego Civika Blebs nie powinien uczestniczyć w dyskusji.

    • 1 13

    • masakraJaki ty musisz być zakompleksiony (1)

      • 0 0

      • Facet jest arogancki ale niestety jego komentarz ma w sobie trochę prawdy. Mając 20kilka lat posiadanie civic wydawało mi się szczytem szczęścia motoryzacyjnego. Teraz jestem po 40ce, mam inne zarobki (na szczęście lepsze) i jeżdżę dużo lepszym samochodem. Zalety Civic zbladły i nie planuję wracać ani do tej marki, ani do modelu, chyba że coś w życiu pójdzie nie tak.

        • 0 0

  • 1 litr?!?!?

    1 litr to może mieć karton mleka a nie silnik w aucie.....

    • 4 0

  • Murowany hit :) (5)

    70 tys. zł. za kompakt bez klimy, radia i wycieraczki tylnej za to z 3 cylindrowym silniczkiem od kosiarki i wyglądem jak hotwheels w standardzie. Prawdziwa okazja. To będzie na pewno hit sprzedaży. Przy okazji w 10 generacji zrobili sztywne podwozie. Nareszcie. Bravo! Mam nadzieję, że blachy są grubsze niż dotychczas a lakier trwalszy. Czekam też na opinie tych co niedawno śmiali się z europejskich silników z turbiną, twierdząc, że tylko wolnossący VTEC jedzie (przy okazji głośno wyje i sporo pali). Wieszczę super sprzedaż. Szczególnie tych wersji "lepszych" po 100 tys. zł..

    • 8 0

    • No coż za prestiż trzeba płacic. Jak cię nie stać to kup Forda czy VW :-))))) (1)

      • 0 2

      • LG

        Honda = prestiż ? Chyba żartujesz?

        • 0 0

    • Normalne (1)

      W Polsce to wszystko się nie podoba.
      Octavie też wyśmiali a silników wiele więcej do wybrania.
      Klima jest i radio też ale octavia to złom hehehheh

      • 0 1

      • W porównaniu z civicem, octavia to normalny samochód.

        • 1 1

    • Auto na miasto

      Mieszkający po wsiach za obwodnicą zaraz pourywaliby te spojlero-zderzaki, choć w zimie to i w mieście nie będzie problem.

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Ile obecnie wynosi limit punktów karnych dla doświadczonego kierowcy?

 

Najczęściej czytane