• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jeep Renegade 4x4. Wykracza poza asfalt

Bch
30 grudnia 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 

Jeep Renegade. To suc nie tylko na miejskie przeszkody.



Jeep Renegade jest najmniejszym dzieckiem z rodziny Jeepa. Charakterystyczne światła i żebrowana, pionowa atrapa chłodnicy to element, który stał się wizytówką amerykańskiej firmy. Auto jest również pierwszym Jeepem, który produkowany jest we Włoszech - a to zasługa też tego, iż dzieli swoje techniczne rozwiązania z Fiatem 500x.



W przypadku Renegade'a styliści Jeepa poszli w stronę dobrze znanego przepisu - pudełkowate nadwozie, pełne prostych linii. Efekt prac stylistów wcale nie wydaje się nudny czy przestarzały. Wygląd pojazdu idealnie nawiązuje do kultowego Willisa - nie ma jego surowego charakteru, a forma, jaką przybrało auto, odpowiada obecnym trendom.

Jako stricte terenowe auto, model Renegade spisuje się dość przyjemnie, na plus trzeba zaliczyć mu dobre właściwości jezdne, które pozwalają na przyjemną i płynną jazdę w komfortowych warunkach, o które dba też bogato wyposażone wnętrze.

Trasa to jedno, bezdroża to drugie, Renegade to prawdziwy samochód terenowy. Jazda w trudnym terenie dostarcza po prostu niesamowitej frajdy, której nie ma się dość. Na offroadowe zabawy pozwala wysoki prześwit, wynoszący 198 mm. Przydaje się również napęd 4 × 4 - podjazdy pod strome wzniesienia nie stanowią najmniejszego problemu.

Jeep Renegade 4x4 Jeep Renegade 4x4
Dodatkowo kierowca ma możliwość wyboru pomiędzy kilkoma trybami, wspomagającymi jazdę po innych typach podłoża (m.in. po śniegu, błocie, piachu czy skałach). Testowy model wyposażono w 170-konną jednostkę 1.4 MultiAir2 - sprint do "setki" zajmuje mu 8,8 sek. A samo auto rozpędza się do maksymalnych 196 km/h. Silnik samochodu współgra z 9-biegowym automatem. Wszystko w zgodzie z obecnie panującymi trendami. Podczas wyczerpującego testu auto zadowoliło się 9 litrami benzyny na "setkę".

Kierowca jest tu wspierany przez szereg systemów bezpieczeństwa, m.in. asystenta hamowania awaryjnego, asystenta pasa ruchu oraz asystenta zjazdu ze wzniesienia i ruszania pod górę. Oprócz tego o bezpieczeństwo pasażerów dba inteligentny moduł unikania kolizji czołowych i system przeciwdziałający przewróceniu się pojazdu. Na pokładzie znajdziemy złącza USB, 6-głośnikowe audio i spory ekran, który zarządza tym wszystkim.

  • Jeep Renegade 4x4
  • Jeep Renegade 4x4
  • Jeep Renegade 4x4
  • Jeep Renegade 4x4
  • Jeep Renegade 4x4
  • Jeep Renegade 4x4
  • Jeep Renegade 4x4
  • Jeep Renegade 4x4
  • Jeep Renegade 4x4
  • Jeep Renegade 4x4
  • Jeep Renegade 4x4
  • Jeep Renegade 4x4


Katalogowe dane to jedno, a jak auto zachowuje się na drodze? Auto nie sprawia żadnych kłopotów w prowadzeniu - jest przewidywalne. Przyspieszenie nie jest oszałamiające, ale do jazdy po mieście, po autostradach czy poza drogami w zupełności wystarczy. Trzeba zwrócić uwagę, że w kabinie podczas jazdy jest cicho, a ona sama została wykończona starannie. Miejsca nie jest dużo, ale 4 osoby nie będą narzekały na ciasnotę. Bagażnik nie jest rekordowy - w normalnym ustawieniu ma 351 litrów. Obecne auta kompaktowe mają je trochę większe.

Ceny Jeepa Renegade zaczynają się od 69 900 zł. Za tę kwotę otrzymamy auto w standardowej wersji wyposażenia, ze 110-konnym silnikiem benzynowym o pojemności 1.6 litra. Za wersję 170-konną zapłacimy około 111 tys. zł.

Samochód do testów udostępniony przez Fiat Polska

Fiat nowy czy używany? Przeszukaj naszą bazę salonów
Bch

Opinie (35) 1 zablokowana

  • Jakim. Autem jeździ. Autor

    • 0 0

  • Sami frustraci tu (1)

    Aż niewiarygodne...na szczęście historia użytkowników pokazuje, że to świetne auto.

    • 0 0

    • No. Mozna. Mozna. Kup. A zobaczysz co kupiłeś

      Możliwość zwrotu. Za. Pół ceny

      • 0 0

  • ta yhm (2)

    wszystkie komentarze to jakas zazdrosc.... nie podoba sie to nie kupuj oj takie proste :)

    • 3 2

    • Jakim. Autem jeździ. Autor

      • 0 0

    • To nie zazdrość -TO PROFANACJA MARKI......

      • 0 1

  • ...może mieć na każdym plastiku znaczek Jeepa ...

    ... ale wytrawny nos wywącha z daleka że to tylko zakamuflowany Fiat...

    • 4 0

  • typowy syf dla Marioli,zeby myslala ze ma terenowy..

    • 8 2

  • Ale popierdółka (9)

    Kto ten badziew angielski kupi?

    • 25 12

    • angielski?! (6)

      raczej amerykańsko-włoski.

      • 10 0

      • Dzip jest jeden (5)

        1 Jak nazwa wskazuje - angielska.Jeep z wloch ? To ze jest produkowany w Melfi we wloszech nie oznacza ze jest wloski czy amerykanski bo go inzynierowie z tamtad rysowali.... wasz zakres umyslu i wiedzy motoryzacyjnej konczy sie na czeskiej skodzie.
        2 To ze go przejal koncern GM nie oznacza ze nie jest anglikiem
        2 B5??? ---na co ja zbieram ? Nie zbieram,ide i kupuje. Nawet jesli mial by byc ten samochod kolejnym na podjezdzie to bym go nie kupil.
        3 Do redakcji : Ten model nie jest wzorowany na willisie !!!!
        Jest oparty na Wranglerze.

        • 7 11

        • ty,kolo Wranglera to on nawet nie stal

          • 1 0

        • Jest wzorowany na Willisie.

          Wewnątrz i z zewnątrz cała masa odwołań. Płyta podłogowa wspólna z Fiatem 500x. To nadwozie samonośne - Wrangler leży na ramie.
          Zamiast udawać znawce polecam najpierw poczytać. Poziom wiedzy kończy się u ciebie na wentylu.

          • 3 0

        • A Škoda....

          ...to była czechosłowacka a na upartego to i austrowęgierska. Panie mundry.

          • 2 0

        • (1)

          Pewnie myli ci się, "fachowcu", amerykański Jeep z brytyjskim Land Roverem.

          • 9 1

          • Ci angole i ci angole

            tyle ze ci musieli wytluc pare milionow indian i wyciac lasy

            one chlam

            • 2 6

    • On jest tak angielski, jak ty mądry.

      • 14 0

    • Ty nie.
      Póki co zbierasz na b5.

      • 16 3

  • USB

    ful wypas a zwlaszcza USB to jest to !!!
    tylko przy tylu systemach wspomagania szofera wyswietlacz jest za maly przydal by sie ekran co najmniej 40 calowy
    no i brakuje opcji do jazdy po dziurawych drogach
    ale dzieki USB jestem sklonny go kupic z sentymentu bo USB mialem kiedys w polonezie i od tej pory w rzadnym innym alcie nie spotkalem tej obcji

    • 4 1

  • "Jeep Renegade 4x4. Wykracza poza asfalt" (1)

    Cytując klasyka: "Proszę pana, ale tam jest brudno"

    • 14 1

    • No i jak w to błoto podwinąć rurki. To zagwozdka...

      • 6 0

  • Jeep i silnik 1.4??? (2)

    Jak to mawia Kolonko - "Mnie to się nie dodaje"

    • 17 4

    • 1,4 16V na gaz i pierdyliard kuni. Wjedziesz w kałużę i stoisz - zamokły kable i przekaźniki. Komputer zwariował - przechodzimy w tryb maluch (awaryjny).

      • 3 0

    • No tak, Kolanko nowy autorytet.

      • 7 7

  • Brzydki pseudoterenowy samochód z żałosnym silnikiem (1)

    Nie ogarniam że ludzie kupują taki badziew...

    • 18 8

    • znawcy

      Najpierw sie przejedź tym samochodem a potem pisz opinie, szkoda tylko że benzyniak to 1.4 to powinien być minimum 2.0 albo 3.2 litra, wtedy bylby to najlepszy samochód w swojej klasie. Mnie sie podoba, bike na łeb niemieckie badziewia

      • 5 5

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Dni testowe w promotocykle chwaszczyno

dni otwarte

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Sprawdź się

Sprawdź się

Marka Rolls-Royce należy do koncernu:

 

Najczęściej czytane