• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Limitowana seria Clio Extreme

21 lutego 2002 (artykuł sprzed 22 lat) 
Ta limitowana seria, zaprojektowana w oparciu o wzbogaconą wersję Expression Nowego Clio, będzie dostępna w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. Jej specyficzna koncepcja sprawia, że zajmuje ona szczególne miejsce w gamie Nowego Clio, bowiem bogactwo elementów wyposażenia sytuuje ją raczej na poziomie wersji Dynamique.

Clio EXTREME wyróżnia się dzięki specjalnym, montowanym seryjnie elementom wyposażenia, które nadają temu modelowi nowoczesny, sportowy charakter:
- Sportowe obicia foteli z dwubarwnej tkaniny w kolorze niebieskim/grafitowym
- Komputer pokładowy
- Skórzana kierownica
- Wstawki w drzwiach wykonane z niebieskiej tkaniny
- Niebieska listwa deski rozdzielczej
- Niebieska wstawka na gałce dźwigni zmiany biegów
- Spoiler

Dla zwiększenia przyjemności jazdy oferuje się dodatkowo:
- Radio 4x15w jako wyposażenie seryjne
- Elektrycznie otwierany dach jako opcja w specjalnej promocyjnej cenie

Clio EXTREME, dostępne w 5 kolorach, w tym jednym, zupełnie nowym - Błękit Cyklad, oferowane w następujących odcieniach: Królewski Błękit, Błękitna Odyseja, Polarna Szarość i Perłowa Czerń.

Należy przypomnieć, że Clio EXTREME zawiera podstawowe elementy wyposażenia wersji Expression, a ponadto w opcji:
- Przednia szyba przyciemniana, atermiczna, zapewniająca wysoki komfort akustyczny
- Sterowany elektrycznie otwierany dach sterowany
- Klimatyzacja ze sterowaniem ręcznym
- Obręcze kół z lekkich stopów 15'' Gradiant
- Radiodtwarzacz 6000 CD (4x40W) ze zmieniaczem płyt
- System kontroli toru jazdy (ESP)
- Regulator i ogranicznik prędkości
- Lakier metaliczny

Obejrzyj tapety z Nowym Clio

Opinie (12)

  • extreme 1.5 dci 80KM (1)

    za pare dni odbieram 80km disla extreme-ma ktos moze takiego?chcialbym wiedziec czy ma on przyslowiowego kopa...poprzednio mialem clio1.2 zwykle, to bez rewelacji...:(

    • 0 0

    • fajny do miasta

      co można napisać po 10 latach użytkowania i 100k km ?

      klocki, tarcze, szczęki, świece, akumulator, filtry, płyny,olej - czyli jak w każdym oraz

      problem z rozrusznikiem - zaśniedziała końcówka(konnektor)kabla - 2 zł, 10 min roboty
      problem z potencjometrem pedału gazu (przeczyszczone styki) 0 zł 2 godziny

      skorodowana obejma tłumika gdzieś mniej więcej w środku samochodu
      10 pln + 30 min
      woda we wnętrzu z tyłu(uszczelka tylnej lampy + uszczelnienie styku odbojników z karoserią) 20 zł + 30 min
      poprawa połączeń kabli od poduszek bocznych (świecenie airbag + serv) 0 zł 30 min,
      osłona przekładni kierowniczej z prawej strony LMI 30 pln - 2,5 godziny
      lampka podświetlenia tablicy rejestracyjnej 45 zł 5 min
      uszkodzony przełącznik od przeciwmgielnych (kabel do przelutowania) 0 zł 2 godziny, przetarty fotel kierowcy nie wiem nie robiłem.

      szrot VW Passat 2.0 TDI PD ' 2006 .... i tu można załamać ręce... grube $$$$ i i tak konieczna była sprzedaż tego szrotu. Miejsca by mi nie starczyło w przeciwieństwie do Renówki żeby to opisać.
      Renault vs. VW 1:0 ..

      • 0 0

  • Clio Extreme

    Boze ludziska nie straszcie!!! 10 lipca wsiadam do extremy 12.16v. Moja siostra ma 1.5 letni authentiqe i samochodzik w sumie ok! Na prawde dynamiczny choc czasem (porownianie focus 1.6 100KM) brakuje mo "jaj" wtrasie... jezeli jedziesz kolo stowy spalanie jest spoko, potem zaczyna wchodzic na wyzsze obroty to i spalanie nie est takie super. Z tego co pamietam ok 6.5 litra na 100km. W trasie przy stalej predkosci znacznie lepiej (jezeli chodzi o spalanie) spisuje sie fabia 1.4 MPI (ok 5 l) ale to STRRRRRASZNY mul. Zero kopa (60 KM) i zero dynamiki (coz to ponoc mutacja silnika z Golfa jedynki ). Ogolnie wersja extreme jest z****... To nie jest wyposazenie i jakosc auta tej klasy. Tu hold renowkom. A ze po pol roku mojasostra miala problemy z nierownomierna praca silnika to juz co innego. W koncu to auto zrobili FRANCUZI a oni tylko gotowac dobrze umieja.

    • 0 0

  • to sie okaze

    Szukajac testow owego autka przypadkowo trafilem na te strone. Tak sie sklada ze za 5 dni odbieram cos takiego wiec nie omieszkam sie podzielic sie spostrzezeniami. Przesiadam sie ze starego auta ale mocnego wiec nie wiem jak bedzie ale jestem dobrej mysli; -)

    • 0 0

  • RAdul

    Radul ty sam jesteś szajs
    autko jest cool

    • 0 0

  • V3Ei jeździł chyba 1.2 ośmiozaworowcem 60 KM, stąd niedziwię się jego opini. Natomiast 1.2 16V z racji niskiej masy Clio i 75 KM spisuje się całkiem dziarsko. Owszem nie jest to rakieta, ale można być usatysfakcjonowanym osiągami, pod warunkiem pamiętania, że 16-tki lubią wysokie obroty (to uwaga do posiadaczy starych gratów 8-zaworowych, którzy kręcą silnik do 2.000 obr. i dziwią się, że brak odpowiedniego efektu. Tu trzeba 3000-5000 obr.).
    Poza tym materiały wnętrza naprawdę z aut o klasę wyższych, komfortowe zawieszenie (oczywiście troszkę za miękkie do profesjonalnych rajdów), bardzo wydajna klima, super dodatki i cisza.

    • 1 0

  • poprzednia

    wersja była ładniejsza! Silnik 1.2 to troche za mało ale i tak sie miło jeździ. Na pochwałe zasługuje zawieszenie, Clio trzyma się drogi jekby jeździł poszynach :)

    • 0 0

  • SUPER AUTKO

    TO SUPER AUTKO PO PROSTU ODLOTOWE!!!!

    • 0 0

  • 1,2 dynamiczny?? Zart!!!!

    Ten slilnik nie jest w zadnym wypadku dynamiczny, mialem okazje jedzic takowym i uwazam go za mula strasznego:)

    • 0 1

  • szajs

    to całe renault to jeden wielki suf z kosmiczna cena dla wariatow!!!

    • 0 0

  • zapomnieli wspomnieć o cenie

    nie sądzę żeby była przystępna.

    • 0 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Bentayga to SUV marki:

 

Najczęściej czytane