- 1 Paraliż drogowy na północy Gdyni (172 opinie)
- 2 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (98 opinii)
- 3 Ten kierowca musi kochać Jezusa (127 opinii)
- 4 Pomorskie Targi Autokosmetyki po raz drugi (15 opinii)
- 5 "Popis" tego kierowcy to kiepska reklama dla marki BMW (253 opinie)
- 6 Po co kolejny remont na autostradzie? (84 opinie)
Metamorfozy trójmiejskich salonów samochodowych
Osoby, które na bieżąco śledzą losy trójmiejskiego rynku motoryzacyjnego z pewnością nie mogą narzekać na nudę. W ostatnich miesiącach, szczególną aktywnością wykazują się dealerzy, którzy masowo odświeżają swoje siedziby. Jedni budują salony od podstaw, z kolei drudzy gruntownie przebudowują dotychczasowe obiekty. Efekty prac poznamy niebawem.
Najbliżej ukończenia swojej inwestycji jest Centrum Motoryzacyjne Auto Plus. Przedstawiciel Alfy Romeo, Fiata i Jeepa po ponad 25 latach opuścił swój dotychczasowy obiekt zlokalizowany przy al. Hallera 132 . To miejsce, w którym niegdyś znajdował się Polmozbyt, a które niebawem zamieni się w osiedle mieszkaniowe. Przedstawiciel grupy FCA przeniósł się do nowego salonu, który powstał na działce przy ul. Potokowej 15AC w Gdańsku. W obiekcie wciąż trwają ostatnie prace wykończeniowe, które nie kolidują jednak z zaplanowaną na 5 września inauguracją salonu.
Na zmiany zdecydował się również drugi trójmiejski przedstawiciel Alfy Romeo i Jeepa. Firma Auto-Mobil odświeża swój obiekt i przystosowuje go do najnowszych standardów grupy FCA. W wyremontowanym salonie obie marki zostaną wyraźnie oddzielone - samochody Jeepa będą eksponowane na parterze, natomiast Alfy Romeo na pierwszym piętrze. Gdyński salon przy ul. Wielkopolskiej 241 zyska nowe posadzki, zdobienia ścian, oświetlenie, a także strefy klienta i wydawczą. Remont zakończy się za 2-3 tygodnie.
Również inny z gdyńskich salonów przechodzi gruntowny remont. Rozbudowywany jest obiekt Grupy Zdunek przy ul. Morskiej 517A , w którym sprzedawane są auta marek Renault i Dacia. Stacja funkcjonuje od 1998 roku i - jak podkreślają przedstawiciele firmy - potrzebne były zmiany mające na celu odświeżenie i przystosowanie salonu do najnowszych standardów marek. Remont rozpoczął się w maju, a zakończy w październiku.
- Przy okazji tych zmian postanowiliśmy znacząco rozbudować obiekt. Po zakończeniu prac śmiało będzie można powiedzieć, że to zupełnie nowy salon, ponieważ poza ścianami nośnymi i dachem, wszystko powstawało na nowo. Wnętrze salonu zostanie wyposażone w strefę klienta R-store, strefę Passion oraz strefę News. Zgodnie z nowymi wytycznymi zostaną położne płytki, a całość przyozdobią dedykowane meble. Z kolei na zewnątrz powstanie zupełnie nowa fasada - zapowiada Karol Gawin z Renault Zdunek Gdynia.
Na ostatniej prostej jest również budowa pierwszego w Trójmieście salonu Infiniti Centrum Gdańsk. Obiekt, który powstaje przy ul. Szczęśliwej 9A , w bliskim sąsiedztwie CH Auchan, prawdopodobnie zostanie oddany do użytku w październiku. Gdański obiekt będzie szóstym salonem Infiniti w Polsce. Wcześniej podobne stacje powstały w Warszawie, Sosnowcu, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu.
Duże metamorfozy czekają trójmiejskich przedstawicieli marki Mercedes-Benz. Zarówno BMG Goworowski z Gdyni , jak i Witman z Gdańska zdecydowali się na budowę nowych obiektów w miejscu dotychczasowych salonów. Efekty prac poznamy w 2018 roku.
To nie koniec zmian, bo na początku przyszłego roku ruszy zapowiadana przebudowa salonu Porsche Centrum Sopot, które znajduje się na al. Niepodległości 956 , a także budowa nowego salonu Lexusa przy al. Grunwaldzkiej w Gdańsku.
Miejsca
Opinie (39) 2 zablokowane
-
2017-09-05 09:02
Brawo my
.
- 5 1
-
2017-09-05 09:07
Fiaciarz (2)
brawo Auto Plus, wreszcie!
- 13 6
-
2017-09-05 20:55
Salon piękny ale personel maja ? (1)
Kto tam będzie chciał pracować za te grosze
- 0 4
-
2017-09-06 15:50
2000
Chętnie zatrudnię się za n.p. 3 000 netto
Wiem jednak że dla pracodawcy te 2 000 wypłaty oznacza koszt pracownika niegający 3 900 zł
Nikt jakoś nie myśli o płatnym urlopie ( wtedy tez płaci ZUS czy podatek ! ) o konieczności płacenia za chorobowe , dostajecie wypłatę a z tejże kasy zostawiacie jeszcze 23% VaT u nawet w Biedronce
I co nie mobilizuje to do myślenia ?
Jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności ...nikt , prawie nikt nie mydli o kosztach poza płacowych
Jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności nikt nie ma pretensji do posłów czy fiskusa że tyle Wam zabierają- 0 0
-
2017-09-05 09:09
(1)
Budynek Mercedesa wygląda jak CMI ( Akademii Medycznej)
- 11 0
-
2017-09-05 19:58
CMI
No bo to takie auto dla lekarzy jest....
- 1 0
-
2017-09-05 09:46
Szkaradztwa!
- 9 7
-
2017-09-05 09:55
Metamorfozy baraków - proszę Was
Czy o garażach przy blokowiskach też będziemy mówić?
- 14 14
-
2017-09-05 10:31
Panie skąd piniondze brać?
Na to ? Wszyscy wszystko sprzedają i usługują, nikt nic nie produkuje. Panie, Madof jakiś czy co?
- 7 1
-
2017-09-05 10:39
Metamorfozy?
Nie mozna napisac "zmiany"? Metamorfoza dotyczy glownie zmiany duchowej i postepowania, a czasami wygladu, Drogi Panie Michale. Za duzo TVNStyle, za malo polszczyzny. Poza tym co to za temat na artykul? Jak sie zmienia witryny w sklepach rtvagd, miesnych, obuwniczych itd. to tez napiszecie?
- 19 7
-
2017-09-05 11:06
Droższe samochody (1)
Samochody będą miały w cenie koszty tych niepotrzebnych salonów .Zapraszam do Szswajcarii i Skandynawii . Wystarczy mały budynek i betonowy plac .Przecież samochody jeżdża po drogach i salony im niepotrzebne.
- 20 6
-
2017-09-05 16:01
Tak samo we Włoszech
Włosi kupują więcej nowych samochodów niż w Polsce, ale takich "pałaców" jak u nas zdecydowanie tam nie ma (no może kilka w Mediolanie i Rzymie). Normalne, małe salony z dobrym podejściem do klienta i adekwatnym serwisem wystarczą. Współczucie dla dealerów, którzy są zmuszani do inwestowania w meble dedykowane i inne bzdury...
- 4 0
-
2017-09-05 11:48
Najlepszy jest obecny salon na parkingu przy Auchan (1)
...i nie jest to salon Łady czy Dacii :)
- 7 1
-
2017-09-05 15:06
a więcej potrzeba?
Powiem szczerze, że mnie taki "salon" odpowiada. Byłem tam zresztą, obsługa sympatyczna i kompetentna, wszystkie samochody na placu do obejrzenia, katalogi na miejscu były, czego więcej potrzeba? Rozumiem konieczność istnienia budynku serwisu, w którym odbywają się naprawy, ale samo miejsce sprzedaży? Wolałbym żeby wszystkie salony były skromniejsze a zaoszczędzone w ten sposób środki spowodowały niższe ceny - zwłaszcza ceny napraw u tzw. autoryzowanych dealerów.
- 8 2
-
2017-09-05 11:54
(1)
Elooo.Ja swoje E36 kupiłem z Salonu VIP. Pisemna gwarancja przebiegu.Super sztuka z Niemczech. Jutro wrzucamy ze szwagrem gwint a po jutrze kuzyn szwagra będzie wstawiał przelot z kwasiaka. Pozdro ziomy. Z fartem !
- 5 7
-
2017-09-05 21:50
z niemczech
nie z Niemczech tylko z Niemiec . Buraku. jaki samochód taki użytkownik
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.