• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Miejskie SUV-y BMW w niemiejskich warunkach

Michał Jelionek
4 grudnia 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 

BMW xDrive w Kolibkach.

Trójmiejski przedstawiciel marki BMW, dealer Bawaria Motors, zaprosił swoich klientów do Adventure Park Kolibki zobacz na mapie Gdyni w celu przetestowania inteligentnego napędu xDrive. Goście imprezy mieli okazję poznać możliwości systemu w trudnych, offroadowych warunkach.



Jakże istotną rolę we współczesnej motoryzacji odgrywa napęd. Wielkie koncerny prześcigają się w innowacjach, które wdrażają do swoich systemów. Audi ma sprawdzone Quattro, Mercedes-Benz 4MATIC, a BMW doskonale znane xDrive. I właśnie możliwości tego ostatniego z napędów poznali klienci BMW Bawaria Motors podczas sobotnich jazd testowych.

Dealer zaprosił do gdyńskiego parku rozrywki blisko 200 gości, na których czekała pełna gama modelowa SUV-ów marki BMW - od X1 do X6. Uczestnicy wydarzenia testowali napęd xDrive na specjalnie przygotowanej, wymagającej trasie offroadowej oraz na torze z rampami i pochylnią. I właśnie ta ostatnia "przeszkoda" budziła największe emocje wśród gości.

Pochylnia BMW xDrive budziła duże emocje. Pochylnia BMW xDrive budziła duże emocje.
- Pochylnia wywarła na mnie ogromne wrażenie. Najpierw BMW wspięło się na stromą platformę, która po chwili, pod wpływem masy auta, zamieniła się w stromy zjazd. W pewnym momencie, tam na szczycie, widziałem w zasadzie tylko niebo. Na całe szczęście był ze mną instruktor, który skrupulatnie podpowiadał co mam robić. Bardzo ciekawe doświadczenie - zdradza pan Tomasz, jeden z uczestników imprezy.
Największą zaletą napędu xDrive jest inteligentne rozdzielanie mocy na obie osie. W ten sposób, niezależnie od warunków, system zapewnia BMW maksymalnie dobrą trakcję.

- Napęd robi ogromne wrażenie. Silnik potrafi efektywnie dostosować moc i rozdzielić ją na koła, które w danym momencie mają przyczepność. To bardzo przydatny system. Mi z kolei bardzo podobała się przejażdżka po tej zabłoconej trasie. Nigdy nie jeździłam samochodem w takich warunkach - dodaje pani Anna, uczestnika.
Dzięki specjalnym rampom goście przekonali się jak efektywnie pracuje napęd xDrive. Dzięki specjalnym rampom goście przekonali się jak efektywnie pracuje napęd xDrive.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (71) 7 zablokowanych

  • praca

    wiem, że nie na temat ale Pan Jelionek ma fajną pracę.

    • 2 0

  • takim wielkim kopcącym czołgiem do miasta?

    Może do Moskwy?

    Rzymianie by się uśmiali, podobnie berlińczycy.

    • 0 0

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Testowali napędy terenowe BMW xDrive

    Różnica (2)

    Quattro się nie psuje bo jest mechaniczne a xDrive to elektronika. Po 150tyś do wymiany a koszty są spore...

    • 3 1

    • Opinia do filmu

      Zobacz film Testowali napędy terenowe BMW xDrive

      mi tez o tym opowiadal dziadek w 1960 roku

      • 1 0

    • Opinia do filmu

      Zobacz film Testowali napędy terenowe BMW xDrive

      piszesz o quattro z 1990 roku. na pewno nie o tych pod 2000 ;]

      • 3 0

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Testowali napędy terenowe BMW xDrive

    Mi znacznie bardziej podoba sie Audi A6 Allroad. Bardzo ladny samochod ale cholernie drogi.

    A z BMW ladne jest X5 ale nie rozumiem tylnej klapy dzielonej na dwie czesci, ktora uniemozliwia otwieranie bagaznika gestem nogi pod zderzakiem kiedy trzymamy ciezkie zakupy itp.

    • 0 0

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Testowali napędy terenowe BMW xDrive

    BMW= Będziesz Miał Wydatki

    • 2 1

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Testowali napędy terenowe BMW xDrive

    x3

    miałem bmw x3 .posypał sie super naped x drive.łancuch w skrzyni rozdzielczej który niby jest dozywotni nie znisczalny wyciaga sie co 100tys km.naprawa w serwisie kosmos.jakos mi nie przypadł ten samochód do gustu - twardy na nierownosciach plastiki trzeszcza a to niby bmw.wole jeepa fajnie sie jezdzi choc wiecej pali

    • 2 4

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Testowali napędy terenowe BMW xDrive

    Współczesne BMW = toporne, awaryjne

    mało komfortowe i słabo jeżdżące. Ale jak już wydałeś 200-450 tysięcy to cóż Ci pozostało frajerze innego mówić? Że złe jest? Lepiej policz ile razy musisz ponadplanowo odwiedzać serwis i jak Skoda Octavia złoiła Ci d*pę na autostradzie gdzie te cuda na wielkich kołach z oponami RunFlat i karoserii o aerodynamice szafy Gdańskiej powyżej 160 km/h się nie prowadzą...
    Do tego nie wiem jak WY ale ja nie mógłbym jeździć samochodem który wygląda jak sikająca krowa (X6) albo sikający cielaczek (X4).

    • 0 2

  • nowe X6 F16

    Żart to co tutaj pokazują.Osobiście zakupiłem u nich fabrycznie nowe X6 10.2016 auto po dwóch miesiącach się rozpadło na dzień 3.01.2017 zgłoszone pisemnie 18 usterek w tym dwie wady fabryczne.Auto zardzewiało,padly hamulce,ściąga w czasie jazdy mimo ze geometria ustawiana w Bawarii już 5 razy.Zero gwarancji wszystko wina klienta mimo że za serwisem na parkingu stoi szereg aut z podobnymi usterkami.Pracownicy otwarcie mówią o problemie z układem hamulcowym,potwierdzają zgłoszenia klientów w ilości nawet 3 osoby dziennie natomiast serwis gwarancji nie uznaje.Wiedza i obsługa serwisu na poziomie poniżej krytyki w czasie naprawy uszkodzony kokpit w nowym aucie co zapisane w protokole serwis nie poczuwa się do odpowiedzialności.W czasie serwisu auto uszkodzone mechanicznie,myjka czyszcząca podłogę zahaczyła zderzak jedynie monitoring uratował sprawę bo pewnie też by była wina klienta.Podejście do klienta dyrektora Szymańskiego to żenada,człowiek na tym stanowisku opowiada że "...BMW ma niepisaną zasadę bezpieczeństwa i dlatego samochód ściaga w prawo przy puszczeniu kierownicy..." BMW Polska nie potwierdza tych informacji a Pan Szymański mi jako drugiej osobie już takie opowieści sprzedaje.Biegły sądowy kieruje sprawę do prokuratury auto zagraża ucześtnikom ruchu drogowego.Ludzi których kusi i fascynuje ta marka odsyłam do strony na fb "BMW-historie prawdziwe" tam znajduje się szereg informacji,opisów,zdjęć jak również grono klientów potraktowanych w sposób przykry w dużej mierze to klienci klasy premium czyli auta po kilkaset tysięcy złotych.

    • 0 1

  • Xdrive

    Niestety napęd x-drive jest bardzo nietrwały. Wystarczy ze spadnie ciśnienie w jednym kole lub zmieni się obwód kół na jednej osi napęd x-drive a raczej skrzynia rozdzielcza napędu ulega uszkodzeniu ze wzgdledu na brak międzyosiowego mechanizmu różnicowego. BMW nie przewiduje naprawy skrzyni trzeba kupić cały element za 18 tys zł plus montaż i kalibracja całość 22 tys

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Sprawdź się

Sprawdź się

Czerwone światło na sygnalizatorze świetlnym znajduje się:

 

Najczęściej czytane