• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

MiiMove zwiększy flotę aut na minuty do 800. Traficar poszerzył strefę

Michał Jelionek
27 czerwca 2019 (artykuł sprzed 4 lat) 
Już niebawem MiiMove będzie oferowało na terenie Trójmiasta aż 800 aut. Już niebawem MiiMove będzie oferowało na terenie Trójmiasta aż 800 aut.

Na początku było ich 200, aktualnie po drogach Trójmiasta jeździ ich dwa razy więcej, a jeszcze w tym roku flota MiiMove zwiększy się do 800 egzemplarzy Opla. Konkurencyjny Traficar też nie próżnuje i również rozbudowuje swoją flotę, a dodatkowo poszerzył trójmiejską strefę. Wygląda więc na to, że wynajem aut na minuty zyskuje na popularności.



MiiMove czy Traficar - z aut którego operatora korzystasz częściej?

Będzie 800 aut MiiMove



Firma MiiMove zadebiutowała na lokalnym rynku w połowie lutego. To, obok Traficara, drugi w Trójmieście operator, który oferuje auta na minuty. A tych na samym początku działalności MiiMove było 200. W maju flota została podwojona i aktualnie na terenie Trójmiasta można spotkać 400 egzemplarzy Opla Astry.

Jak zapewniają przedstawiciele firmy, do końca roku do dyspozycji użytkowników carsharingu oddanych zostanie łącznie 800 samochodów, które dostarczy trójmiejski przedstawiciel marki Opel - Serwis Haller.

Ale nie tylko liczba aut się zwiększy.

- Konsekwentnie zwiększamy także nasz zasięg działania. Od czerwca dostępni jesteśmy nie tylko dla mieszkańców Trójmiasta, ale również Rumi i Gminy Kosakowo. Niebawem naszą flotę zasilą kolejne Ople, w tym modele o napędzie elektrycznym - zdradza Adam Kurek, prezes zarządu firmy MiiMove.
MiiMove oferuje użytkownikom naprawdę dobrze wyposażone Ople Astra z silnikiem benzynowym o pojemności 1.4 litra i mocy 150 KM. Warto zaznaczyć, że wszystkie samochody posiadają sześciostopniową, automatyczną skrzynię biegów.

Elektryczne auta na minuty od 2020 roku w Trójmieście


Konkurencja nie śpi. Traficar zwiększył swój zasięg na terenie Trójmiasta i okolic. Konkurencja nie śpi. Traficar zwiększył swój zasięg na terenie Trójmiasta i okolic.

Większy zasięg Traficara w Trójmieście



Konkurencja, która na rynku pojawiła się jako pierwsza, nie próżnuje. Traficar zainaugurował w Trójmieście w październiku 2017 roku z liczbą 200 egzemplarzy Renault Clio. Aktualnie we flocie operatora jest 600 pojazdów.

- Cały czas powiększamy flotę w Trójmieście i nie wykluczamy jej uzupełniania w przyszłości. Cały czas również dostosowujemy strefę zwrotu pojazdu tak, aby odpowiadała na zapotrzebowanie użytkowników i była dopasowana do liczby aut udostępnionych w usłudze. W czwartek, 27 czerwca, powiększyliśmy strefę w Trójmieście i dodaliśmy nowe obszary - wyjaśnia Konrad Karpiński, dyrektor operacyjny w firmie Traficar.
Strefę Traficara zwiększono o: Wyspę Sobieszewską zobacz na mapie Gdańska, ul. Kontenerową zobacz na mapie Gdańska, Orunię Dolną zobacz na mapie Gdańska, Maćkowy zobacz na mapie GdańskaJasień Bulwary zobacz na mapie Gdańska.

- Warto również dodać, że wdrożyliśmy najniższą na rynku usług carsharingowych automatyczną stawkę dobową. Co oznacza, że w ciągu doby użytkownik nie zapłaci za czas i postój więcej niż 75 zł. Oczywiście stawka za kilometry nalicza się standardowo i należy zawsze do kwoty za czas oraz postój doliczyć kwotę za przejechane kilometry. Przykładowo: pokonanie Traficarem trasy z Gdańska do Warszawy to koszt 355 zł. 75 zł za czas i postój plus 280 zł za kilometry - dodaje.

Kierowcy pojazdów na minuty pod lupą policji


Szarżujesz w aucie na minuty? Spodziewaj się reprymendy

Miejsca

Opinie (157) 5 zablokowanych

  • ciekawe jaka bedzie utrata wartosci (2)

    po kilku latach jak beda sprzedawac flote..... tylko desperat kupi takie auto

    • 5 7

    • Krzycz Trybson!

      Co za różnica jaka będzie utrata wartości? Cena zakupu zwraca się max w rok, a późnej już tylko zarobek, firma potrzyma do końca gwarancji i weźmie nowy. A jak nie będzie mogła starych sprzedać to zezłomuje. Strat na tym nie będą mieli.

      • 13 0

    • Sprzedadza na Ukrainie w promocyjnej cenie

      • 8 0

  • Trafficar?

    Traficar chyba?

    • 2 5

  • Samochody Miimove nazywane są ludzkimi imionami - istnieje 400 imion w Polsce? (6)

    • 5 5

    • Chyba 800 imion

      • 4 0

    • 365 x 2 tych świętych (2)

      a jeszcze drugie tyle z filmów amerykańskich i rosyjskich

      • 6 0

      • Donalda można wypożyczyć? (1)

        • 2 0

        • Tak.

          Jest nawet NOE (ale bez Arki) :)

          • 3 0

    • Jest ponad 1700.

      Znajdź sobie listę, na stronie: Google.pl

      • 1 0

    • Znasz jakies inne imiona niz 'ludzkie'

      Ludzka opinia

      • 1 0

  • Z warszawy do Gydni można

    traficarem?

    • 1 2

  • miimove (1)

    ma fajne samochodziki ale chyba za czas do 15 min liczą jak za całe 15 min.
    Traficar liczy tyle ile się używało - jak 7 min to 7 min. A Mii move jak za 15 min.
    Czasem biorę na krótkiej trasie i zawsze miimovem wychodzi drożej

    • 6 3

    • dokładnie, też zauważyłem że miimove sobie jakoś bardziej zaokrągla niż traficar

      Często wracam z pracy na zmianę jednym i drugim- i w miimovie wychodzi zawsze 3-5zł więcej mimo że trasa i czas identyczne. Mnie akurat taka różnica wisi, wsiadam do tego który stoi najbliżej.

      • 0 1

  • Opinia wyróżniona

    Korzystam często jak jadę na spotkanie na którym bezie alkohol (7)

    Ale jak mam wybór to wybieram miimove. Lepsze auta mocniejszy silnik. Fajnie że skrzynia automat skorzana koerownica. A renault to słabe autka. Aplikacja mi i jest wg mnie lepsza i działa plynniej. Traficar strasznie długo zamyka auto no i trzeba skanować qrcode a w mii nie trzba. To jest na Plus. Imiona aut zamiast numerów fajny pomysł. Traficar z kolei próbuje nagradzać kasa dobrych kierowców więc czasem coś można taniej pojechać...

    • 40 23

    • Na jakiej zasadzie działa wyróżnianie opinii? (6)

      Bo tutaj to już zakrawa o płatną reklamę MiiMove w porozumieniu z Trójmiasto.pl. Nie mam nic do reklam, broń Boże, ale przynajmniej niech nie udają prawdziwych treści

      • 18 0

      • Żadna reklama, sama prawda (5)

        MiiMove - solidne Ople, fajne silniki, wygodne wnętrze i fajne wyposażenie. Najbardziej cenię sobie możliwość rozpoczęcia wynajmu bez okresu rezerwacji - wieczorem rozpoczynam wynajem, który w godzinach 22-7 kosztuje 1 grosz za minutę postoju. Rano nie muszę się martwić czy znajdę wolny samochód (po zwiększeniu floty pewnie nie będę musiał tak robić).
        Traficar - biedna wersja Clio, strach tym po dziurach jeździć, bo wydaje dźwięki jakby miały się zaraz rozpaść. Słabe silniczki, któe wydają agonalne dźwięki w czasie jazdy po obwodnicy. Beznadziejna aplikacja, zamykanie samochodu potrafi trwać kilka minut i często się nie udaje - trzeba poprawić pilot w schowku. Skanowanie kodu QR to jakieś nieporozumienie, bluetooth jest o wiele lepszym rozwiązaniem (NFC jeszcze lepszym, może ktoś kiedyś to wprowadzi). Aplikacja MiiMove pokazuje realny koszt końcowy wynajmu samochodu. Aplikacja Traficara czas postoju liczy jako czas jazdy i realny koszt wynajmu widać dopiero na fakturze.

        Podsumowując - dopóki Traficar oferuje tylko beznadziejne Clio, tak długo będę korzystał jedynie z MiiMove. Z niecierpliwością czekam na zwiększenie floty MiiMove, wtedy będę mógł odinstalować aplikację Traficara.

        • 3 3

        • Co za bzdury (4)

          Korzysta się z tego co akurat stoi w pobliżu i jest pod ręką- nie czy ma taki a siaki silnik lub wnętrze. Mam dużo znajomych korzystających z car sharingu i jeszcze ani razu nie słyszałem żeby któryś wolał nadłożyć drogi bo opel lepszy. Póki auta obu firm jeżdżą, mają klimę, dach, drzwi, potrafią hamować i co najważniejsze- mają takie same cenniki to na prawdę reszta mało kogo interesuje.

          • 3 3

          • To ciekawe (2)

            Bo akurat większość osób które ja znam i które używają car sharingu podzielają moją opinię i Traficara wybierają tylko w ostateczności, kiedy najbliższy MiiMove jest za daleko.

            • 1 3

            • za daleko

              czyli dalej niz Traficar :D

              • 0 0

            • A większość osób które ja znam, używa tego co stoi najbliżej. Z tego wynika, że znasz jakieś dziwne osoby. Ja tam zazwyczaj biorę Clio, bo jednak krótszym łatwiej znaleźć miejsce do zaparkowania, często te 30 centymetrów długości samochodu dużo zmienia.

              • 0 0

          • no nie do końca

            Osobiście wolę miimove, dla mnie duże znaczenie ma automat i komfort jazdy.

            • 1 2

  • Poszerzyliśmy strefę...

    Traficar, bez jaj. Nadal nie mogę zaparkować na Górkach zachodnich pod własnym blokiem. Przecież to też Gdańsk, w dodatku jak chcemy dojechać na plażę na górki to jest to z Wami niemożliwe.

    • 3 4

  • Ludzie , którzy krytykujecie współdzielone samochody (1)

    Za parkowanie na waszych miejscach
    To nie są Wasze miejsca !

    • 9 7

    • A kogo ?

      To czemu mam wpisane je w księdze wieczystej i płace za nie podatek ? Masz pomysł ?

      • 7 2

  • Opinia wyróżniona

    Super sprawa (2)

    Jestem fanem sharingu, moze kiedyś samochodów wpółdzielonych będzie więcej niż taksówek. Aktualnie największym problemem jest szukanie ich i czasem dość długi spacerek, mając coś do przewieizienia bywa to problem, ale podjechanie na imprezkę czy do pracy jest naprawdę spoko i na plus. Smutne że w komentarzach tyle taksufkarzy ma taki ból d*py o taką fajną inicjatywę.

    • 59 12

    • Tylko firmy carsjaringowe powinny nakładac drakońckie kary za nieprawidłowe prakowanie i jazdę - przecież to da się łatwo sprawdzić (GPS), MEVO radzi sobie z tym znakomicie. Tylko przecież klient nasz pan...

      • 4 5

    • kto to taki taksufkarz?

      • 2 5

  • powninni wprowadzić do użytku auta elektryczne.

    • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Dni testowe w promotocykle chwaszczyno

dni otwarte

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Sprawdź się

Sprawdź się

Bentayga to SUV marki:

 

Najczęściej czytane