• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Mitsubishi Outlander. Agresywność zero

Mistsubishi Outlander. Lżejszy, spokojniejszy i całkowicie japoński.



Nie spotkamy go jeszcze na trójmiejskich drogach, pierwsze egzemplarze nowego Mitsubishi Outlandera dopiero trafiają do salonów. Jeden z najpopularniejszych suvów zmienił się. I to bardzo mocno.



Pierwsze wrażenia? Samochód "na żywo" wygląda o wiele lepiej niż na filmach czy zdjęciach reklamowych. Przed premierą nowego wcielenia Outlandera Mitsubishi przyjęło dziwną strategię promocji samochodu... bez samochodu. W czasie prezentacji w salonach, klienci mieli do dyspozycji jedynie multimedia, bez fizycznej obecności pojazdu.

Mitsubishi bardzo odważnie zrezygnowało ze stylistyki "jet fighter" charakteryzującej poprzednią generację tego modelu. Teraz zamiast agresywnych kształtów, głównie z przodu, mamy więcej krągłości. Mitsubishi Outlander dzięki temu stał się bardziej stonowany, wręcz spokojny.



Stylistyka wnętrza jest również bardzo spokojna i wręcz klasyczna. Żadnych eksperymentów, nie ma też nadmiaru przycisków i przełączników. Nareszcie jest za to kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach. Materiały, zwłaszcza na desce rozdzielczej są lepszej jakości niż u poprzednika.

Do wyboru w Outlanderze są dwa rodzaje napędu, 2WD oraz 4WD. W tym drugim napęd obu osi producent nazywa "multi select". O tym, jaka część momentu obrotowego dociera do tylnych kół decyduje znajdujące się przy tylnym moście elektronicznie sterowane sprzęgło międzyosiowe. Tryb "eco" napędza głównie koła przednie, tylne wyłącznie w sytuacji awaryjnej. To korzystnie wpływa na zużycie paliwa. W trudniejszych warunkach możemy wybrać tryb "lock", który napędza obie osie przy każdej prędkości samochodu.

Nowy Mitsubishi Outlander napędzany jest dwoma silnikami - dwulitrową benzyną, lub dieslem o pojemności 2.2 litra. Oba mają 150 KM. Pierwszy współpracuje z manualną skrzynią pięciobiegową lub bezstopniową skrzynią CVT. W dieslu oprócz skrzyni manualnej, sześciobiegowej, możemy wybrać klasyczny "automat" z przekładnią hydrokinetyczną.

Nowości w Outlanderze to m.in. system "automatic stop&go", wyłączający silnik na krótkich postojach, adaptacyjny tempomat ACC, układ zapobiegania kolizjom FCM oraz system LDW, który ostrzega przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.

- Ceny Outlandera zaczynają się od 98.990 zł za podstawową wersję 2.0 2WD 150KM, Invite plus - informuje Jarosław ŻakMotor Centrum, trójmiejskiego przedstawiciela marki. - Wersja 2.0 CVT 4WD 150KM Intense kosztuje 115.190 zł. Ceny diesla zaczynają się od 145.590 zł wersję Intense z manualną skrzynią biegów. Uznanie klientów z pewnością wzbudzi fakt, że samochód produkowany jest wyłącznie w Japonii.

Opinie (37) 5 zablokowanych

  • HYUNDAI I 30 CW !!!!!! (2)

    Polecam super autko

    • 9 14

    • Hy co?

      wszystko zależy co kto lubi, ja nie przepadam za choinkami na desce rozdzielczej w koreańcach czy japońcach spod znaku toi toi (jak to się mówi?), a toyoty. rzecz gustu

      Outlander ma to dobrego do siebie, że powstaje teraz w Japonii, wyleczyli się na szczęście z tej fabryki Holandii i efekty na pewno da się odczuć w jeszcze większej niezawodności.

      • 2 0

    • a dlaczego Hyundai?

      wyjaśnij proszę bo oglądam na tej stronie auto za 120 tyś i dlaczego mówisz o koreańcu gdy mam nieco większy wybór niż paletka z segmentu B?

      • 0 0

  • jak niespotkamy? już jeździłem testowym z salonu na Morskiej w Gdyni!

    biały i na pełnym wypasie, a drugi stoi w środku. No ale autor pisał o ofercie MotorCentrum, ładne zdjęcia ;-)

    • 6 2

  • Jeszcze nie widziałem żadnego kierowcy SUVa u którego agresywność wynosi mniej niż 100% (1)

    i nie wywołującego agresji u innych zajmując dwa i więcej miejsc parkingowych.

    • 11 4

    • oj tam po dwa miejsca to strażnicy teksasu w swoich ultra rodzinnych Dodge Ram ;-)

      • 2 0

  • Mitsubishi wycofuje się z Polski! (1)

    Patrząc na nową edycję Outlandera, myślę że to dobrze.

    Styliści Miśka, pobierali lekcję w Dacii

    • 13 4

    • ułaa! uważaj chłopie, bo Ciebie namierzą po kreatywnej ortografii

      • 1 0

  • Ehhhh rozmarzyłem się (1)

    Gdzie ten Outlander I generacji z silnikiem 2,0 turbo prosto od Eveliny, gdzie Forester 2,5 XT ?
    Niedługo wszystko będzie na baterie a na każdej rurze, rurce, rureczce pod maską będzie jakiś filtr !!!!

    • 11 0

    • literka E zabija prawdziwe auta: Elektryka, Ekonomia i Ekologia

      w klasykach siła Kolego!

      • 2 0

  • japonczyki - jednorazowki (10)

    tylko niemieckie i amerykanskie auta: Mercedes, Jeep, Dodge...

    • 2 29

    • Mercedes robi nową Aklasę z dieslem którym jeździ aktualnie w Daci, Dodga nie ma w Polsce, ostał się Jeep (6)

      zaraz też Mercedes wypuści kolejne auto w kooperacji z Ranault, coś jak Kangoo
      ogólnie zmierzam do tego, że pojęcie narodowościowe nie ma kompletnie żadnego znaczenia, auta są bardziej międzynarodowe niż się Tobie kolego wydaje.

      Stare to i owszem, i japońce i niemce będą cieszyć jeszcze długo ale współczesne auta zabija klątwa literki E: elektryka, ekologia i ekonomia!

      • 7 2

      • oraz made in EUROPE (1)

        • 2 2

        • może nie tyle produkcja ale norma np. Euro 5 co się mieści w ekologii ;-)

          ale jako pochodzenie nie mogę się zgodzić

          • 0 0

      • klasa A to lipa (1)

        merole tylko z jednostką AMG V6, V8 - frrrruuu - odgłos niczym ze Spitfire'a :)

        • 4 0

        • a póżniej biadolenie że pali jak smok

          i trzeba gaz założyć

          • 1 0

      • nie pieprz zuch (1)

        • 2 0

        • raz, że z wielkiej wypada, a dwa jak chcesz dosolić to sam nie pieprz Anonimie ;-)

          • 0 0

    • dziadek ci to powiedział ? tak mówili w latach 70-tych (2)

      najpierw trzeba samemu sprawdzić, jak nie chcesz z siebie robić jelenia

      • 5 0

      • mówili, mówią i będą mówić (1)

        • 0 3

        • zgadza się, nieświadome cymbały będą mówić

          • 2 0

  • samochod dla typowego wąsacza (2)

    w sandałach ze skarpetkami

    • 10 4

    • Ty za to pewnie wolisz siedzieć w Golfie, najlepiej trzecin z ledami z tyłu i ksylenami z przodu ;-) (1)

      • 5 3

      • zuch

        cmoknij mnie w leda :-)

        • 2 0

  • Nie podoba mi się!!!

    Choć jestem użytkownikiem wcześniejszej wersji tzw. glonojada to ta mi się zupełnie nie podoba. Design na poziomie /i tu się zgadzam z przedmówcą/ dacii.
    To będzie klapa. Cóż czas rozglądać się za innymi8 markami

    • 7 2

  • (1)

    Tylko dwa silniki do wyboru (jedna benzyna i jeden diesel)? I może jeszcze 4 kolory? Nie ma co - frontem do Klienta. Poza tym 150 koni z silnika 2.0 i 2.2? Tyle to się obecnie bez trudu wyciąga z silnika 1.4. Pięciobiegowego manuala już w ogóle nie warto komentować. Japończycy są min. 10 lat za Europą.

    • 3 2

    • obstawiam, że to na nasz rynek takie "udogodnienie"

      • 0 0

  • (1)

    Bez trudu z 1.4 takie moce... Bez trudu te silniki też padają.

    • 7 0

    • nie zapominaj o doładowanych jednostkach np. TSI

      • 0 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ogłoszenia polecane

Wydarzenia

Pomorska Giełda Modeli Samochów
zlot
maj 28
sobota, g. 09:00 - 12:00
Sopot, Sopocki Rynek
Wstęp wolny
Street Meeting Poland 2022
zlot
cze 11
sobota, g. 15:00
Gdańsk, Polsat Plus Arena Gdańsk
30 zł
Kup bilet
Baltic Truck Festival 2022
zlot
cze 24-26
piątek - niedziela, g. 10:00
Gdańsk, Polsat Plus Arena Gdańsk

Sprawdź się

Sprawdź się

Co oznacza skrót 4WD?

 

Najczęściej czytane