• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Mitsubishi Outlander. Agresywność zero

Mart
3 października 2012 (artykuł sprzed 11 lat) 

Mistsubishi Outlander. Lżejszy, spokojniejszy i całkowicie japoński.



Nie spotkamy go jeszcze na trójmiejskich drogach, pierwsze egzemplarze nowego Mitsubishi Outlandera dopiero trafiają do salonów. Jeden z najpopularniejszych suvów zmienił się. I to bardzo mocno.



Pierwsze wrażenia? Samochód "na żywo" wygląda o wiele lepiej niż na filmach czy zdjęciach reklamowych. Przed premierą nowego wcielenia Outlandera Mitsubishi przyjęło dziwną strategię promocji samochodu... bez samochodu. W czasie prezentacji w salonach, klienci mieli do dyspozycji jedynie multimedia, bez fizycznej obecności pojazdu.

Mitsubishi bardzo odważnie zrezygnowało ze stylistyki "jet fighter" charakteryzującej poprzednią generację tego modelu. Teraz zamiast agresywnych kształtów, głównie z przodu, mamy więcej krągłości. Mitsubishi Outlander dzięki temu stał się bardziej stonowany, wręcz spokojny.

  • Mitsubishi Outlander
  • Mitsubishi Outlander
  • Mitsubishi Outlander
  • Mitsubishi Outlander
  • Mitsubishi Outlander
  • Mitsubishi Outlander
  • Mitsubishi Outlander


Stylistyka wnętrza jest również bardzo spokojna i wręcz klasyczna. Żadnych eksperymentów, nie ma też nadmiaru przycisków i przełączników. Nareszcie jest za to kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach. Materiały, zwłaszcza na desce rozdzielczej są lepszej jakości niż u poprzednika.

Do wyboru w Outlanderze są dwa rodzaje napędu, 2WD oraz 4WD. W tym drugim napęd obu osi producent nazywa "multi select". O tym, jaka część momentu obrotowego dociera do tylnych kół decyduje znajdujące się przy tylnym moście elektronicznie sterowane sprzęgło międzyosiowe. Tryb "eco" napędza głównie koła przednie, tylne wyłącznie w sytuacji awaryjnej. To korzystnie wpływa na zużycie paliwa. W trudniejszych warunkach możemy wybrać tryb "lock", który napędza obie osie przy każdej prędkości samochodu.

Nowy Mitsubishi Outlander napędzany jest dwoma silnikami - dwulitrową benzyną, lub dieslem o pojemności 2.2 litra. Oba mają 150 KM. Pierwszy współpracuje z manualną skrzynią pięciobiegową lub bezstopniową skrzynią CVT. W dieslu oprócz skrzyni manualnej, sześciobiegowej, możemy wybrać klasyczny "automat" z przekładnią hydrokinetyczną.

Nowości w Outlanderze to m.in. system "automatic stop&go", wyłączający silnik na krótkich postojach, adaptacyjny tempomat ACC, układ zapobiegania kolizjom FCM oraz system LDW, który ostrzega przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.

- Ceny Outlandera zaczynają się od 98.990 zł za podstawową wersję 2.0 2WD 150KM, Invite plus - informuje Jarosław ŻakMotor Centrum, trójmiejskiego przedstawiciela marki. - Wersja 2.0 CVT 4WD 150KM Intense kosztuje 115.190 zł. Ceny diesla zaczynają się od 145.590 zł wersję Intense z manualną skrzynią biegów. Uznanie klientów z pewnością wzbudzi fakt, że samochód produkowany jest wyłącznie w Japonii.

Mart

Opinie (37) 5 zablokowanych

  • W porównaniu z poprzednią generacją stylistyka z d*py. Cali Japońce - wypracują już coś charakterystycznego dla marki (właśnie poprzedni przód, obecny też z różnym efektem w innych modelach) to natychmiast trzeba zaorać i spieprzyć.

    • 8 1

  • miałem rózne marki samochodów (2)

    wniosek Miski mają najdrozszy serwis autoryzowany - przynajmniej tak było 2 lata temu jak jeszxcze miśka mialem
    za komp z pompą do ABS życzyli sobie wtedy 11 tyś + 2,7 tys za montaż
    skończyło się na złomowcu, bo lepiej 3 razy spróbowąć za 3-4 stówki niż 11k wydawać

    • 1 3

    • a widzisz, już jest inaczej bo od dwóch lat zostali powołani nowi dealerzy a staremu podziękowali (1)

      • 1 2

      • i tu się mylisz, bo serwis jest nadal, nie ma tylko sprzedaży samochodów

        części wszędzie są w tej samej cenie

        • 1 0

  • Dla klientów najważniejszy jest serwis (1)

    Sprzedać samochód to nie jest żadne osiągnięcie . Natomiast sztuką jest zapewnić klientom profesjonalny , łatwo dostępny serwis do samochodów , który oferuje rozsądne ceny . Mitsubishi nie spełnia tych warunków . W Gdańsku są tylko 2 autoryzowane warsztaty . W obu z nich są kolejki i wysokie ceny .

    • 2 0

    • jest jeszcze w Gdyni Krzysztofie

      i to w zasadzie całkiem nowy, bo ten stary ma teraz tylko Huyndaia

      a i owszem też jest i Elbląg ale to już grubsza wycieczka

      • 0 0

  • system , który ostrzega przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.

    ciekawe po co to w polsce jak polowa drog wogole nie ma namalowanych pasow

    • 3 0

  • nieladny

    albo Subaru albo nic :D

    • 0 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

W którym roku odbył się pierwszy przejazd przez Trójmiasto Mikołajów na motocyklach?

 

Najczęściej czytane