- 1 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (272 opinie)
- 2 Stacje tankowania wodoru w Trójmieście (82 opinie)
- 3 Paraliż drogowy na północy Gdyni (192 opinie)
- 4 Wyścigi zdalnie sterowanych modeli (11 opinii)
- 5 Pomorskie Targi Autokosmetyki po raz drugi (26 opinii)
- 6 "Popis" tego kierowcy to kiepska reklama dla marki BMW (297 opinii)
Mitsubishi Outlander. Agresywność zero
Mistsubishi Outlander. Lżejszy, spokojniejszy i całkowicie japoński.
Nie spotkamy go jeszcze na trójmiejskich drogach, pierwsze egzemplarze nowego Mitsubishi Outlandera dopiero trafiają do salonów. Jeden z najpopularniejszych suvów zmienił się. I to bardzo mocno.
Pierwsze wrażenia? Samochód "na żywo" wygląda o wiele lepiej niż na filmach czy zdjęciach reklamowych. Przed premierą nowego wcielenia Outlandera Mitsubishi przyjęło dziwną strategię promocji samochodu... bez samochodu. W czasie prezentacji w salonach, klienci mieli do dyspozycji jedynie multimedia, bez fizycznej obecności pojazdu.
Mitsubishi bardzo odważnie zrezygnowało ze stylistyki "jet fighter" charakteryzującej poprzednią generację tego modelu. Teraz zamiast agresywnych kształtów, głównie z przodu, mamy więcej krągłości. Mitsubishi Outlander dzięki temu stał się bardziej stonowany, wręcz spokojny.
Stylistyka wnętrza jest również bardzo spokojna i wręcz klasyczna. Żadnych eksperymentów, nie ma też nadmiaru przycisków i przełączników. Nareszcie jest za to kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach. Materiały, zwłaszcza na desce rozdzielczej są lepszej jakości niż u poprzednika.
Do wyboru w Outlanderze są dwa rodzaje napędu, 2WD oraz 4WD. W tym drugim napęd obu osi producent nazywa "multi select". O tym, jaka część momentu obrotowego dociera do tylnych kół decyduje znajdujące się przy tylnym moście elektronicznie sterowane sprzęgło międzyosiowe. Tryb "eco" napędza głównie koła przednie, tylne wyłącznie w sytuacji awaryjnej. To korzystnie wpływa na zużycie paliwa. W trudniejszych warunkach możemy wybrać tryb "lock", który napędza obie osie przy każdej prędkości samochodu.
Nowy Mitsubishi Outlander napędzany jest dwoma silnikami - dwulitrową benzyną, lub dieslem o pojemności 2.2 litra. Oba mają 150 KM. Pierwszy współpracuje z manualną skrzynią pięciobiegową lub bezstopniową skrzynią CVT. W dieslu oprócz skrzyni manualnej, sześciobiegowej, możemy wybrać klasyczny "automat" z przekładnią hydrokinetyczną.
Nowości w Outlanderze to m.in. system "automatic stop&go", wyłączający silnik na krótkich postojach, adaptacyjny tempomat ACC, układ zapobiegania kolizjom FCM oraz system LDW, który ostrzega przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.
- Ceny Outlandera zaczynają się od 98.990 zł za podstawową wersję 2.0 2WD 150KM, Invite plus - informuje Jarosław Żak z Motor Centrum, trójmiejskiego przedstawiciela marki. - Wersja 2.0 CVT 4WD 150KM Intense kosztuje 115.190 zł. Ceny diesla zaczynają się od 145.590 zł wersję Intense z manualną skrzynią biegów. Uznanie klientów z pewnością wzbudzi fakt, że samochód produkowany jest wyłącznie w Japonii.
Opinie (37) 5 zablokowanych
-
2012-10-03 16:14
W porównaniu z poprzednią generacją stylistyka z d*py. Cali Japońce - wypracują już coś charakterystycznego dla marki (właśnie poprzedni przód, obecny też z różnym efektem w innych modelach) to natychmiast trzeba zaorać i spieprzyć.
- 8 1
-
2012-10-03 18:00
miałem rózne marki samochodów (2)
wniosek Miski mają najdrozszy serwis autoryzowany - przynajmniej tak było 2 lata temu jak jeszxcze miśka mialem
za komp z pompą do ABS życzyli sobie wtedy 11 tyś + 2,7 tys za montaż
skończyło się na złomowcu, bo lepiej 3 razy spróbowąć za 3-4 stówki niż 11k wydawać- 1 3
-
2012-10-04 09:50
a widzisz, już jest inaczej bo od dwóch lat zostali powołani nowi dealerzy a staremu podziękowali (1)
- 1 2
-
2012-10-04 15:47
i tu się mylisz, bo serwis jest nadal, nie ma tylko sprzedaży samochodów
części wszędzie są w tej samej cenie
- 1 0
-
2012-10-04 14:26
Dla klientów najważniejszy jest serwis (1)
Sprzedać samochód to nie jest żadne osiągnięcie . Natomiast sztuką jest zapewnić klientom profesjonalny , łatwo dostępny serwis do samochodów , który oferuje rozsądne ceny . Mitsubishi nie spełnia tych warunków . W Gdańsku są tylko 2 autoryzowane warsztaty . W obu z nich są kolejki i wysokie ceny .
- 2 0
-
2012-10-04 14:35
jest jeszcze w Gdyni Krzysztofie
i to w zasadzie całkiem nowy, bo ten stary ma teraz tylko Huyndaia
a i owszem też jest i Elbląg ale to już grubsza wycieczka- 0 0
-
2012-10-04 16:11
system , który ostrzega przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.
ciekawe po co to w polsce jak polowa drog wogole nie ma namalowanych pasow
- 3 0
-
2012-10-06 07:48
nieladny
albo Subaru albo nic :D
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.