• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Mustang na prąd zaprezentowany w trójmiejskich salonach

mJ
13 grudnia 2020 (artykuł sprzed 3 lat) 

Długo zapowiadany Ford Mustang Mach-E na dwa dni zawitał do Trójmiasta. Elektryczny SUV w piątek zaparkował w gdańskim salonie Plichta, a w sobotę można go było obejrzeć w Gdyni, w stacji Euro-Car.



Czy podoba ci się elektryczny Mustang Mach-E?

Elektryczny Mustang odbywa właśnie międzynarodowe tournee i odwiedza kolejne salony. Tym razem trafił do naszego kraju, a jego pierwszym polskim przystankiem było Trójmiasto. Mach-E łącznie przez kilkanaście godzin prezentowany był w dwóch salonach. I tak naprawdę to jedynie przedsmak tego, co czeka potencjalnych nabywców tego elektrycznego modelu.

Premierowe dostawy Mustangów Mach-E do trójmiejskich salonów planowane są w pierwszej połowie 2021 roku. Producent jeszcze nie podał oficjalnego cennika, ale prawdopodobnie bazowa wersja zostanie wyceniona na około 220 tys. zł (wersja tylnonapędowa ze standardowym zasięgiem). Niewykluczone, że na początku dostępna w konfiguratorze będzie jedynie wersja First Edition, której cena będzie oscylowała w granicach 310 tys. zł.

Prawdopodobnie do polskich salonów trafi jedynie 50 sztuk tego modelu. Zainteresowane osoby powinny się więc spieszyć.

Więcej na temat aut elektrycznych



Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach. Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
Mach-E to model, który od samego początku budzi spore kontrowersje. Przede wszystkim, wielu fanów kultowego Mustanga nie może się pogodzić z faktem, że Ford użył wierzgającego konia również w nazwie "elektryka". To celowy zabieg marketingowy, który może zadziałać jak magnes na klientów. Z pewnością gdyby auto nazywało się po prostu "Mach-E" - zainteresowanie premierą byłoby mniejsze.

Moim zdaniem auto na żywo prezentuje się lepiej niż na zdjęciach, ale za to wygląda na mniejsze. Co do stylistycznych podobieństw do spalinowego Mustanga - wspólnym mianownikiem są przede wszystkim tylne lampy z charakterystycznymi pazurami. Poza tym Mach-E prezentuje się naprawdę interesująco.

  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
Co ciekawe, Mach-E nie ma... klamek. Drzwi otwierają się po wciśnięciu przycisku na słupkach. Mało tego, do auta można się dostać przy użyciu kodu, który wpisuje się na "klawiaturze" znajdującej się na słupku B. Jeśli coś pójdzie nie tak, np. oblodzony słupek odmówi posłuszeństwa - wówczas drzwi Mustanga będzie można otworzyć, korzystając z aplikacji na smartfonie.

We wnętrzu Mach-E w oczy rzuca się przede wszystkim gigantyczny ekran. To wręcz pionowy telewizor. Podobnej wielkości ekrany spotkacie m.in. w Teslach, VW Touaregu czy nowej Klasie S.

  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
Osoby, które będą konfigurowały nowego Mustanga Mach-E, na pewno nie będą się nudziły, bo "elektryk" będzie dostępny w kilku opcjach. Kilka dni temu w oddzielnym artykule zapowiedzieliśmy przyjazd elektrycznego Mustanga do Trójmiasta i nieco przybliżyliśmy to, co oferuje. Przypomnijmy to jeszcze raz.

  • Tylny napęd i mniejsza bateria (RWD Standard Range) - 269 KM mocy i 430 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 75,7 kWh, zasięg: do 440 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Tylny napęd i większa bateria (RWD Extended Range) - 294 KM mocy, 430 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 610 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6,2 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Napęd na wszystkie koła i mniejsza bateria (AWD Standard Range) - 269 KM mocy, 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 75,7 kWh, zasięg: do 400 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,6 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Napęd na wszystkie koła i większa bateria (AWD Extended Range) - 351 KM mocy, 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 540 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Napęd na wszystkie koła i większa bateria (wersja First Edition) - 351 KM mocy i 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 540 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Napęd na wszystkie koła i większa bateria (topowa wersja GT) - 487 KM mocy i 860 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Baeria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 490 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 3,7 s, prędkość maksymalna: 200 km/h.

Bateria o mniejszej pojemności może być ładowana prądem stałym o mocy 115 kW, natomiast większa aż o 150 kW. Czas ładowania w przedziale od 10 do 80 proc. to odpowiednio: 45 i 38 minut przy wykorzystaniu maksymalnej mocy ładowania.

  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
  • Elektryczny Ford Mustang Mach-E zaprezentowany w trójmiejskich salonach.
mJ

Miejsca

Wydarzenia

Zobacz także

Opinie (98) 2 zablokowane

  • nadchodzi

    era wodoruuuuu

    • 3 1

  • O bosheee!

    Mega profanacja tego modelu Forda!

    • 4 2

  • Zamiast V8 elektryka i Mustang znika

    na zawsze bye bye

    • 6 1

  • Te pionowe telewizorki w nowych autach

    zasłaniające widoczność to jest jakiś zamierzony czy przypadkowy kretynizm?

    • 6 1

  • Toyota Mirai 2 (2)

    Tam jest przyszłość. Japończycy pominęli auta elektryczne i przeszli do wodoru. Emach ma tyle wspólnego z mustangiem i ekologią co nowy defender z autem terenowym. Bardziej eko i ekonomiczne jest auto, z benzynowym silnikiem, który będzie palił 6-7 litrów a pozostałe 100 tys zaoszczędzone na zakupie można przeznaczyć na ratowanie waleni albo puszczy amazońskiej.

    • 13 1

    • (1)

      Czy Ty wiesz i wszystkie jełopy które Ciebie plusują skąd się bierze wodór? Pomogę Ci: uzyskuje się go z gazu ziemnego. Jaka to ekologia skoro paliwo kopalniane jest potrzebne

      • 1 1

      • Prąd bierze się z wiatru, słońca i fal....

        No i węgla, koksu i gazu.

        • 1 0

  • Za jakies trzy lata ludzie stana przed dylematem czy nie lepiej kupic elektryka.

    Wtedy spadnie zainteresowanie milionami samochodow o napedzie tradycyjnym ktore zalegaja na tysiacach dealerowskich parkingow. Same Niemcy zamierzaja zaprzestac produkcji samochodow spalinowych po 2030 roku.

    • 1 3

  • Najpierw elektryczny harley teraz mustang. Świat się konczy

    • 4 1

  • Super! Wezmę sobiw w leasing na Ubera!

    Drżyjcie Cierpie!

    • 0 1

  • no kupa straszliwa..to juz nie Mustang..

    • 3 0

  • tego tableta to jakiś Miras chyba na wkręty zamocował a sam samochód wygląda jak jakaś Mazda dla mamusiek odwożących dzieci do szkoły

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Dni testowe w promotocykle chwaszczyno

dni otwarte

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Sprawdź się

Sprawdź się

W skład Grupy Zdunek wchodzą marki:

 

Najczęściej czytane