- 1 "Popis" tego kierowcy to kiepska reklama dla marki BMW (67 opinii)
- 2 Po co kolejny remont na autostradzie? (73 opinie)
- 3 Nowa Skoda Superb - co się zmieniło? (104 opinie)
- 4 Odmalowano żółte linie na rondach (20 opinii)
- 5 Odliczanie sekund na skrzyżowaniach. Za czy przeciw? (333 opinie)
- 6 Ktoś "przeparkował" wrak... bez kół (137 opinii)
- Decyzja w sprawie podpisania umowy koncesyjnej dotyczącej budowy autostrady miała być podjęta w ostatnich dniach kadencji starego rządu -mówi Jan Zarębski, marszałek województwa pomorskiego - Myślę, że ten rząd nie będzie czekał tak długo. Skandynawowie stwierdzili, że zaangażują się we wsparcie finansowe, potrzebna jest jednak deklaracja polskich władz państwowych, czy to w formie podpisania koncesji, czy przyjęcia realizacji na własną odpowiedzialność.
Koncesję na budowę autostrady uzyskało konsorcjum Gdańsk Transport Company (GTC) i chociaż umowa pomiędzy GTC a rządem powinna zostać podpisana od razu po wejściu w życie znowelizowanej ustawy o budowie płatnych autostrad - 17 lutego 2000 roku - to jak dotychczas strony nei doszły do porozumienia.
Autostrada A-1 jest ważna dla gospodarki morskiej i rozwoju portów Trójmiasta. Jej przedłużeniem jest chociażby linia promowa Gdynia - Karlskrona, stąd zainteresowanie Skandynawów. Budowa autostrady jest również szansą na ożywienie rozwoju regionu.
Opinie (11)
-
2002-01-14 11:37
Ile?
Ciekawym, czy będzie płatna. Czy ktoś coś słyszał na ten temat? Bo ja nie, a to chyba pytanie nr 1 dla zwykłego obywatela.
- 0 0
-
2002-01-14 12:46
będzi
Będzie, bo jak inaczej?
- 0 0
-
2002-01-14 14:02
NO TO DZIAŁAĆ DZIAŁAĆ!!!!!!! PANOWIE i PANIE
NA RAZIE SŁYSZĘ TYLKO JAKIEŚ ZAPEWNIENIA.
Pozatym A1 to i tak kropla w morzu potrzeb.
Dla takiego kraju jakim jest Polska potrzeba co najmniej 3-4 takich autostrad "a1" z północy na południe! i 5-6 z zachodu na wschód nie mówiąc już o infrastrukturze wokół miejskiej o obwodnicach nie wspominając.- 0 0
-
2002-01-15 09:38
Te 'pierwsze prace' to będą pewnie wykopki archeologiczne...
... które potrwają kilka lat.
A co do opłat to o ile znam nasze władze to na pewno nie zrezygnują z takiej okazji. To nic, że autostrady (jak już w końcu powstaną) będą sfinansowane z naszych podatków. Ostatecznie to jest Polska...- 0 0
-
2002-01-15 13:56
Można znacznie taniej.
Zamiast ciułać pieniądze których nie ma, wyrzuca sięje w błoto. Nie ma pieniędzy na A1 a jednocześnie remontuje się drogę krajową na Warszawę od Gdańska do Jazowej. Po co ten remont i budowa A1 jednocześnie ?
Skoro nie ma pieniędzy zamiast remontować krajówke należy równolegle do niej wybudować drugi pas ruchu i mamy problem rozwiązany.
A tak będzie jednopasmowa droga krajowa i 20 km od niej równolegle autostrada ... :-))
I u nas nie ma pieniędzy ??
Są, i to aż za dużo - jak widać.
No ale marszałek Zarębski musi zarobić - to znany biznesmen. Tylko najpierw musiał się pozbyć Jarka Kurskiego - zbyt dociekliwie patrzyłby mu się na ręce.- 0 0
-
2002-01-16 12:12
A1
Artur, A1 nie biegnie do Warszawy jak 7, to zupelnie inne kierunki, jedyne co laczy (bedzie laczyc) te drogi to Gdansk. Kurski okazal sie oszustem, a Zarebski nijednokronie pokazal sie jako lokalny patriota, wiec nie pisz tu bezpodstawnych oskarzen.
- 0 0
-
2002-01-16 13:46
poza tym
poza tym autostrada nie jest dla wszystkich pojazdow,
poza tym oprocz autostrady potrzebna jest droga do obslugi ruchu lokalnego.
Mozna sie zgodzic, ze remont siodemki jest zbedny, ale w zadnym przypadku nie mozna jej
przemianowac na autostrade.- 0 0
-
2002-01-17 09:04
MAcie pojecie?
Czy Wy macie pojecie o czym piszecie?
Znowu tylko bezpodstawne oskarzenia i pomowienia. Poczytajcie troche na temat autostrad w Polsce a potem zabierajcie glos.
Chwala nowemu wojewodzie, ze wreszcie moze cos s ie ruszy.- 0 0
-
2002-01-18 13:36
Ma rację Michail
w naszym narodzie ujawiniła się piorunująca wszelkie inicjatywy chęć do protestowania i ogólna myśl że jak ktoś coś robi to na pewno od razu kradnie i kombinuje. Ludzie zacznijmy myśleć pozytywnie to może ci co kradną (korupcja) przestaną kraść i następne pokolenie nie będzie brzemienne w złe nawyki.
A poza stroną techniczną budowy drogi należy się także skupić na zysk społeczny bo trzeba będzie zatrudnić do prac przy projektowaniu i wykonastwie.- 0 0
-
2002-07-21 00:38
I MAMY LIPEC
ciekawe kom zależało na popularności, deklarując rozpoczecie prac w maju, mamy lipec i co ???
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.