• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowa Toyota C-HR teraz ze 184-konnym silnikiem

Michał Jelionek
20 stycznia 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Toyota C-HR doczekała się mocnego silnika. Toyota C-HR doczekała się mocnego silnika.

Po nieco ponad trzech latach od rynkowego debiutu Toyota C-HR doczekała się swojej pierwszej kuracji odmładzającej. Najważniejszą zmianą faceliftingu jest debiut nowej dwulitrowej hybrydy generującej moc 184 KM. Cennik kompaktowego crossovera z tą właśnie jednostką pod maską otwiera kwota 123 900 zł.



Czy podoba ci się stylistyka Toyoty C-HR?

Japończycy stwierdzili, że trzy lata to wystarczająco długi czas na zestarzenie się auta, dlatego postanowili po raz pierwszy odświeżyć swój bestsellerowy model, który w Polsce sprzedaje się bardzo dobrze. Co zmieniło się w nowej odsłonie C-HR?

Bez dwóch zdań zdecydowanie najistotniejszą zmianą jest pojawienie się układu napędowego 2.0 Dynamic Force. Do tej pory osoby zamawiające hybrydowe C-HR skazane były na niezbyt żwawe 122 KM. Nareszcie w ofercie kompaktowego crossovera pojawiła się alternatywa w postaci 2 litrów i 184 KM. A to - trzeba przyznać - spory przeskok mocy. Teraz przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,2 sekundy, a nie... 11 sekund. I jazda od razu staje się przyjemniejsza.

Oczywiście mocniejszy silnik równa się większy apetyt na paliwo. W przypadku hybrydowej odmiany 1,8 średnie spalanie oscyluje w granicach 5 litrów na 100 km. W dwulitrowej hybrydzie, przy dość dynamicznej jeździe w cyklu mieszanym, trzeba się liczyć ze spalaniem w granicach 7 litrów. Gwoli ścisłości dodajmy, że najnowsza hybryda współpracuje z bezstopniową przekładnią e-CVT, a moment obrotowy przekazywany jest wyłącznie na przednią oś.

  • Przemodelowany zderzak - to jeden z nielicznych zabiegów stylistycznych, które zastosowali japońscy projektanci.
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
Efektywniejsze tłumienie nierówności i bardziej precyzyjny układ kierowniczy - to kolejne zmiany, których nie widać gołym okiem, ale które na pewno poczujecie podczas jazdy. Co ważne, japońskim inżynierom udało się zwiększyć wybieranie nierówności przy zachowaniu odpowiedniego poziomu przyczepności kół.

Innym zabiegiem wpływającym na większy komfort podróżowania jest lepsze wygłuszenie kabiny.

Z tyłu pojawił się czarny spojler, który łączy obie lampy. Z tyłu pojawił się czarny spojler, który łączy obie lampy.
Co jeszcze nowego znajdziecie w Toyocie C-HR? Japończycy postanowili odświeżyć system multimedialny z Apple CarPlay i Android Auto na czele. W ofercie pojawiły się nowe opcje wykończenia wnętrza, a także nowe lakiery i wzory felg.

Salony samochodowe w Trójmieście


  • Najważniejszą zmianą w kabinie C-HR jest odświeżony system multimedialny.
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
Nad odważną i dość kontrowersyjną stylistyką Toyoty C-HR nie ma sensu się pochylać. O gustach po prostu się nie dyskutuje. C-HR przez te trzy lata zdążył się opatrzyć i aż tak mocno nie rzuca się w oczy, jak na początku jego przygody. Wciąż, niezmiennie, wygląda świeżo i jest pożądany przez klientów. Sprzedaje się rewelacyjnie, dlatego też nie było sensu go zmieniać. W wyglądzie crossovera zastosowano kosmetyczne zmiany.

Bystre oko dostrzeże przeprojektowany zderzak oraz bardziej "przydymione" reflektory LED. W pasie tylnym pojawił się czarny spojler, który łączy obie lampy. Te z kolei zyskały nieco inny wzór graficzny.

Czytaj także: Nowy XCeed - Kia nie zwalnia tempa

Toyota C-HR po faceliftingu Toyota C-HR po faceliftingu
Pora na cennik nowej Toyoty C-HR. Ceny egzemplarzy wyprodukowanych jeszcze w 2019 roku rozpoczynają się od 84 900 zł. W zamian otrzymacie benzynowy silnik o pojemności 1,2 litra i mocy 116 KM, który współpracuje z manualną skrzynią biegów.

Za egzemplarz z nowym silnikiem pod maską trzeba nieco dopłacić. Cennik topowej hybrydy otwiera kwota 123 900 zł.

Samochód do jazd testowych użyczyła firma Toyota Walder.

Czytaj także: Czy tak wygląda nowy bestseller Mazdy?

Miejsca

Opinie (92) 1 zablokowana

  • (9)

    Za co tyle pieniędzy?
    Za jednorazowa zabawkę?
    Bez problemu stać mnie na nowy, ale wolę używany np. Vw passat b5, koszty zakupu, utrzymania śmieszne a komfort i osiągi te same lub lepsze.

    • 17 48

    • Ulica to tor wyścigowy?

      • 7 3

    • (6)

      Porównywać samochód produkcji 2019 do VW który był wytwarzany pomiędzy 1996, a 2005...

      • 16 2

      • To jak porównać domowe jedzenie z fast food (3)

        Plastik fantastik ta toyota

        • 9 7

        • ta toyota to jak krewetki w porównaniu do żarcia dla psa którym jest ten plastikowy VW (2)

          • 16 5

          • Żarcie dla psa teraz lepsze i droższe jak dla ludzi. (1)

            I musi spełniać różne normy, co w przypadku żarcia dla ludzi nie jest już wymagane.

            • 1 2

            • taa nie jest wymagane :D

              produkty pochodzenia zwierzęcego wymagają zgody służb weterynaryjnych, a produkty niezwierzęce służb sanitarnych. Musisz mieć na to procedury gmp, ghp, haccp. poza tym masz jeszcze sanepid. Chłopie, nawet urządzenia dopuszczone do przetwórstwa żywności muszą spełniać restrykcyjne normy m.in. szerokie zastosowanie kwasówki. W branży mechanicznej to najtrudniejsza branża jeśli chodzi o zastosowanie materiałów. Nie wiem skąd bierzesz swoje rewelacje.

              • 1 0

      • Tylko toyota pójdzie do utylizacji (1)

        A wiejski wolkswagen dalej będzie klekotać i jeździć

        • 7 9

        • tiaaa

          • 3 3

    • nie karmcie trolla

      nikt tak nie uważa, a gość jątrzy

      • 8 2

  • Hybryda? Nigdy! (14)

    • 17 32

    • Po prostu ćwoku (8)

      nie stać cię na nowe technologie. Dale jeździj sobie szrotem vw i oczywiście koniecznie tdi.

      • 14 9

      • Motoryzacyjnym ćwokiem jesteś Ty. Pojęcia nie masz co to jest jeździć V8 czy V6 (7)

        Łykasz te nowe technologie jak pelikan. Tak jak chcą koncerny he he he

        • 8 13

        • Stać mnie na V8 (6)

          wybrałem hybrydę. Następny będzie 100% elektryczny. Moment obrotowy a więc i osiągi nieosiągalne dla V8 he he he. Pozdrawiam.

          • 13 9

          • Moment nieosiągalny? Ale znawca ha ha ha (3)

            • 5 4

            • No, nieosiągalny (2)

              Ile tam momentu ma V8 na dole obrotomierza? 100NM?

              • 6 1

              • 300 mniej więcej a potem z każdą setką na obrotomierzu tylko więcej (1)

                • 1 4

              • czyli tyle co Tesla dla przeciętnego norweskiego dziadka

                • 1 0

          • elektryk? (1)

            zbankrutujesz przy tankowaniu prądu

            • 3 0

            • tankuj w domu to wyjdzie taniej niż gaz

              • 2 0

    • Hybryda? Niech zgadnę...Wyje wyje a nie jedzie?

      Hybryda to najgorsze co może być w motoryzacji....

      • 2 10

    • (3)

      Hybryda zawsze, ta moc 184KM w tej c-hr zapewnia dynamikę i ładować nie trzeba i pali mało. Najlepsze cechy auta elektrycznego i spalinowego

      • 4 3

      • hybryda mało pali? wsadź te bujdy między nogi.....

        • 0 2

      • (1)

        W mieście mało. A spróbuj taką do Torunia po A1 jechać z max prędkością. Lekko zamkniesz 11l/100km.

        • 0 0

        • 180km/h tak?

          • 0 0

  • (2)

    wolę Ubera

    • 3 15

    • a ja hulajnoge (1)

      • 0 4

      • a ja nie wiem co

        • 1 1

  • nowe samochody są dla firm żeby móc odliczać koszty .....elementarz (4)

    jak ktoś nie ma firmy to z reguły kupuje używany ..... to nie jest kraj dla ludzi chcących dorobić się - po prostu za duże podatki

    • 12 19

    • jak nie stać cię to se wmawiaj takie głupoty

      • 7 1

    • (2)

      a jedzenie jest dla grubasów, żeby byli grubi.

      • 5 1

      • McDonalds to też (1)

        "restauracja" przecie. Wmówiono to biednym polakom w latach 90 i tacy jak on nadal w to wierzą i się stołują niczym paniska, ba rodziny "na obiad" tam zaprowadzajo. Oczywiście podjeżdżajo furo co to niemiec jak sprzedawał to płakał, całe 500+ razy 5 na to wydali.

        • 2 1

        • stołówka z tacami

          • 0 0

  • On (2)

    Mutlimedia dalej wygladaj jak w latach 90tych i tak samo pewnie dzialaj. Maskara

    • 8 6

    • To była prawda.

      Była bo od kilku miesięcy nowe modele są już ok, w końcu poszli po rozum do głowy i zrobili z tym porządek.

      • 5 0

    • Po co ci w aucie te wszystkie bajery. Ja bym chętnie kupił jakieś bez tych wszyystkich dotykowych ekranów i wodotrysków.

      • 0 0

  • Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem C-HR z mocniejszym silnikiem. (28)

    Testowałem wersję hybrid 1.8 i to jest bardzo dynamiczna jednostka ale 2.0 ma o 50% większą moc i to jest dopiero jazda. Silnik elektryczny na starcie to jest to. Ma się wrażenie, że pod maską zamiast 184KM jest 250-300. Oczywiście jak masz 300KM to będzie lepiej przyspieszał... ale nie na światłach. Oczywiście znajdą się zaraz typowo polscy malkontenci, których nie stać na 140 tys. zł i nadal będą uważać, że ich vw tdi z 2000 roku (za 10 tys.) to jest najlepsze (bo ich). No cóż buraków wyprasza się z salonów samochodowych dla tego nigdy nie poznają co to mieć dobry samochód (a nie 20 letni szrot). Przy tym Toyota jak to Toyota dłużej będzie niezawodna a i cenę trzyma lepiej. Ciekawe dla czego?

    • 20 28

    • Możemy się spróbować. V6 3,5 310KM (4)

      He he he

      • 4 5

      • A ile kosztował ten 10-20 letni szrot (1)

        też mogłem sobie takich kupić ale 5 szt. he he he.
        No przyspiesza. No i co?
        Niemiec płakał jak sprzedawał? Co?

        • 3 3

        • Ha ha ha skąd takie wnioski? Nie mierz wszystkich swoją miarką.

          • 1 2

      • ok możemy

        V10 - 507 hp, kto da więcej

        • 0 1

      • nie ma takiego silnika w C-HR

        • 0 0

    • Ale audi kupią za gotowe, a Ty udajesz władcę wszechwiata ale auto masz na raty:) (2)

      • 4 3

      • No audi za 30 tys. też kupię za gotówkę (1)

        i to kilka sztuk.

        • 4 0

        • Siedzisz na podrzędnym forum i chcesz się dzielić swoim szczęściem z trolami

          Gratuluję

          • 4 1

    • (1)

      Tak słabo płacą komuś po marketingu w salonie toyota, że musi po godzinach dorabiać?

      • 7 0

      • masz mnie :(

        • 1 0

    • Kupił gość złoma i myśli, że bożka ma w garażu

      • 0 1

    • (5)

      Synku, kupiłeś jedno z bardziej bezużytecznych aut i się jeszcze tym chwalisz. C-HR to tylko design i to dyskusyjny. Ani po zakupy ani w teren, hybrydowa zabawka.

      • 5 5

      • W punkt 10/10 (2)

        Do tego zapakowany akumulatorami dumnie wozi ten balast. Ekscytuje się, że auto przyspiesza od świateł, a na autostradzie zawalidroga z niemałym spalaniem. Ludzie łykają marketingową papkę i kupują takie wynalazki...

        • 2 3

        • Hybryda...dociśnij pedał i zobacz że nic się nie dzieje..;))))

          Zdalnie sterowany model auta mojego syna jeździ szybciej niż hybrydy toyoty

          • 2 4

        • Czyli w polakówowie tradycyjnie

          nie znam się ale wypowiem. Oczywiście nigdy nie jeździłeś nową hybrydą Toyoty bo byś takich kretynizmów nie pisał.

          • 2 1

      • Biedne diecko, Porsche czy Lamborghini

        też nie pojedziesz w teren lub po zakupy do lidla.
        "jedno z bardziej bezużytecznych aut..." Ciężko to nawet skomentować głąbie. No ale nie dziwi mnie to, to takie typowo polskie, jak mnie nie stać to muszę to skrytykować.

        • 5 1

      • ok, czyli już wiemy że śmigasz renault kangoo

        ewentualnie dacią duster, ewentualnie skodą octavią - to bardzo praktyczne auta. Tak praktyczne jak zjedzenie bigosu w kuchni, zamiast czegoś na mieście

        • 1 0

    • a propos niezawdności toyoty ... (7)

      700 tys. aut Toyoty i Lexusa sprzedanych w USA zaliczyć musi nieplanowaną wizytę w ASO. Japoński koncern poinformował właśnie o szeroko zakrojonej akcji serwisowej dotyczącej wadliwych pomp paliwa.

      • 2 2

      • zatem jak bardzo awaryjne muszą być inne auta? (4)

        skoro toyota mimo akcji serwisowej nadal jest w czołówce niskiej awaryjności. Oczywiście to spisek masonów.

        • 1 1

        • (3)

          Inne auta są tak samo awaryjne jak toyota, której hybrydy (produkcja, eksploatacja, utylizacja) tak samo zatruwają środowisko jak inne samochody

          • 0 1

          • (2)

            taa do 3 lat, kiedy są nowe, w wieku 8-9 lat w gronie najmniej awaryjnych zostają tylko niemieckie i japońskie i co roku zmieniają się tylko miejscami, poza tym nie gadamy o zatruwaniu a o awaryjności. Takie 3 letnie proste Clio ma 13% poważnych usterek, tyle samo co 9 letni evensis który ma 13,7%

            • 2 0

            • sr*ty pataty (1)

              Mam od nowości 10 letnie twingo rs i przez te 10 lat ani jednej usterki - czyli 0% poważnych usterek.
              Te testy awaryjności zależą, jak wszystko na tym świecie, kto i ile za nie płaci.

              • 0 1

              • przecież napisałem że 13% w wieku 3 lat

                więc pozostałe 87% w wieku 3 lat jest spoko (w wieku 9 już tylko 66%). Tu nie chodzi o to że twoje, albo szwagra wójka twojego kolegi sie zepsuje tylko szansa na to że nadepniesz na mine jest większa. Skoro 9 letnia toyota psuje sie tak jak 3 letnie renault to jednak coś w tym jest co nie? 9 letnie Renault ma natomiast 34% awarii. To jest przepaść. Nie rozumiesz tych statystyk? Tego co one mówią? To oznacza mniej więcej tyle że 34 na 100 Mirków którzy mają 9 letnie Renault ma z nimi problem, podczas gdy tylko 13 na 100 Zenków ma problemy z Toyotami.

                • 0 0

      • kolejna wiadomość z dziś (1)

        Toyota zapowiedziała, że wezwie do serwisów 3,4 mln aut. Powód? Możliwa usterka elektroniczna, która może spowodować, że poduszki powietrzne nie będą się uruchamiać podczas wypadków.

        • 0 0

        • czyli co, inni leją na klientów i nie wzywają?

          czemu inne marki zaliczają więcej awarii?

          • 0 0

    • 1.8 hybryda NIE jest dynamiczna (1)

      nawet trochę dynamiczna nie jest. Co dopiero bardzo.

      Albo zatem nie wiesz o czym piszesz, albo trollujesz.

      • 2 1

      • jest bardzo dynamiczna

        nie wiesz o czym piszesz

        • 0 0

    • ooo

      Nie zgadzam się z tym, by kogoś kto ma strszego VV uznać za burka. Przykre, że gdy się ma gorzy samochód (mowa o HCR-ce), to ze wstydu i żalu, pisze takie rzeczy

      • 0 0

  • wyglada drapieznie i futurystycznie (4)

    jesli nie ma skrzyni biegow to juz pedze do salonu !

    • 8 2

    • To pędz, ma przekładnie planetarną! (3)

      • 2 0

      • Łańcuchową, a nie planetarną. (2)

        • 0 1

        • żadnych łańcuchów tam nie ma.

          • 1 0

        • Planetarna nie łańcuchowa

          Ja bym wpierw sprawdził zamiast pisać głupoty aby nie wyjść na głąba, ale widać że niektóre persony wybierają inną drogę.

          • 1 0

  • I tak wygląda lepiej niż batmobil RAV-4 niepodobne do niczego.... (1)

    • 3 5

    • Wygląd to rzecz względna, mi akurat rav4 odpowiada. A jeszcze bardziej podoba mi się silnik 2,5l, 222 koni i niskie spalanie :)

      • 2 0

  • Z zewnątrz może się podobać lub nie, ale wnętrze to już koszmar (5)

    Automat CVT to kolejny dramat.

    • 11 4

    • Nie CVT a E-CVT (2)

      TO zupełnie inna skrzynia biegów. Właściwie to nie skrzynia biegów, a przekładnia planetarna. Praktycznie bezawaryjna, oleju się też nie wymienia. Silnik elektryczny przy starcie daje kopa dużym momentem obrotowym. Płynna zmiana biegów i niskie obroty przy większych prędkościach. Mam Aurisa 1.8 polecam

      • 4 2

      • przekładnia planetarna nie stanowi istoty przekładni ecvt

        tylko to że w układ włączony jest silnik elektryczny w dość specyficzny sposób. Ale równie dobrze można by zastosować tutaj zwykłą przekładnię. Planetarna ma tę zaletę że jest bardzo zwarta. Natomiast istotą ecvt jest to że to silnik elektryczny moduluje prędkość, a spalinowy jest używany do napędzania generatorów.

        • 0 1

      • OK, rozumiem

        • 0 0

    • tak jak ktoś napisał to e-CVT czyli coś zupełnie innego

      niż CVT sprzed 10 lat którym miałeś okazję, bo nowe przekładnie tego typu są mega przyjemne. To nie to co te stare wyjce

      • 2 0

    • CVT z okolic 2010-2012-racja.

      Ta skrzynia to zupełnie co innego.

      • 0 0

  • Hybrydowy c-hr z tymi 184 KM robi wrazenie. Fajny wygląd, duża moc. Auto warte uwagi

    • 6 3

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Sprawdź się

Sprawdź się

Co oznacza skrót 4WD?

 

Najczęściej czytane