- 1 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (134 opinie)
- 2 "Leżący policjant" na... polnej drodze (75 opinii)
- 3 Zakończył się remont ulicy za 11 mln zł (46 opinii)
- 4 Czytelnik: mały niesmak po zlocie klasyków (71 opinii)
- 5 Ile aut skonfiskowała policja? (131 opinii)
- 6 Kolejne drogi w Gdyni do naprawy po zimie (73 opinie)
Oznakowanie na drogach ekspresowych ma być czytelniejsze i przekazywać kierowcom więcej informacji. Nowe oznakowanie jest na etapie projektowania i w pierwszej kolejności pojawi się na trzech odcinkach drogi S6 między Bożympolem Wielkim a Gdynią.
Jak wyjaśniają przedstawiciele GDDKiA, eksperymentalne oznakowanie jest wprowadzane na niektórych drogach w celu zebrania doświadczeń przy oznakowaniu dróg. Najbardziej widoczną dla użytkownika drogi zmianą są pojawiające się nazwy i numery węzłów.
- Tablice drogowskazowe umieszczane nad pasami ruchu są jednakowych rozmiarów, ze strzałkami kierującymi na konkretne pasy ruchu. Na drogach ekspresowych przewidziano ustawianie tablic z odległością do zjazdu. Tak jak jest to obecnie na autostradach. Nowym elementem są tablice kierunkowe na zjazdach z autostrady i dróg ekspresowych. Ponadto pojawiają się na tablicach drogowskazowych za węzłem informacje o odległości do kolejnego węzła - tłumaczy Michalski.
Co istotne, nowych znaków nie wprowadzono na oddanej w zeszłym roku do ruchu drodze S7 między Koszwałami a Elblągiem, ponieważ - jak wskazują urzędnicy - w czasie, kiedy pojawiła się możliwość jego zastosowania, ta trasa była już zaprojektowana, a zmiana projektu oznaczałaby konieczność poniesienia dodatkowych kosztów.
Odcinkowy pomiar prędkości w dwóch miejscach na obwodnicy
Miejsca
Opinie (59) 3 zablokowane
-
2019-08-01 20:03
Nasze drogi i miasta
Jak przyglądam jak są zarządzane to mam wrażenie zajmują się tym jakieś dziadki leśne
Bo ja jak od 30 lat podróżuje po europie to tam jest to normą
Podobnie jak oznakowanie remontów dróg tam jest to robione tak by było jak najbezpieczniej
U nas słupki znakowe są przy samej budowie. Pasy zamalowane są żółtą farbą która jest czytelna może przez tydzień potem się ściera i mieszają się białe linie z żółtymi
Remont mostu wantowego do tunelu w zeszłym roku remont łączeń trawa wieki prace wykonywane są 8 do 16 pracowników tam od jednego do dwóch Po roku czasu to co zrobili się rozsypało i w tym roku robili to samo w ten sam sposób Wszyscy stoją w kilometrowych korkach Czy ktoś się z nami liczy to jest nasz czas to są straty dla firm i gospodarki
Nie ma tam budynków mieszkalnych można pracę wykonywać zmianowo i nocą- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.