• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowy DS 9 przedpremierowo w Trójmieście

30 kwietnia 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 
Debiut DS 9 w Trójmieście. Debiut DS 9 w Trójmieście.

Do 5 maja w salonie DS Zdunek w Gdańsku można obejrzeć rynkową nowość - model DS 9. Cennik tej eleganckiej limuzyny rodem z Paryża startuje od kwoty 205 900 zł i już w standardowym wariancie może się pochwalić naprawdę bogatym wyposażeniem.



DS Automobiles to młoda marka na rynku, która została wyodrębniona od Citroena. Jej przepisem na zaskarbienie sympatii klientów jest francuska ekstrawagancja, szyk i elegancja. Od nieco ponad roku przedstawicielstwo DS Automobiles znajduje się także w Gdańsku przy Miałkim Szlaku 35Mapka.

Do tej pory w niewielkim saloniku klienci mieli okazję zobaczyć jedynie dwa modele tej francuskiej marki: DS 7 Crossback i DS 3 Crossback. Teraz, na kilka dni ekspozycja została wzbogacona o długo oczekiwaną limuzynę - DS 9. To na razie egzemplarz demonstracyjny należący do importera. Zostanie w Trójmieście do 5 maja włącznie. Na stałe DS 9 zaparkuje w salonie Grupy Zdunek na przełomie czerwca i lipca.

Debiut DS 9 w Trójmieście. Debiut DS 9 w Trójmieście.
DS 9 mierzy 4934 mm długości i został zbudowany na platformie EMP2 V2.3, na której wcześniej powstały m.in. DS 7 Crossback czy Peugeot 508 przeznaczony na rynek chiński (dłuższa wersja). Co ciekawe, DS 9 w porównaniu do europejskiej wersji "508-ki" ma o 10 cm większy rozstaw osi, a to już znacznie wpływa na przestrzeń w kabinie limuzyny. W drugim rzędzie jest bardzo dużo miejsca na nogi. Przestrzeń bagażowa wynosi 510 litrów.

Platforma została nieco zmodyfikowana i przystosowana do nowego modelu. Jak podaje producent, aby jeszcze bardziej zwiększyć komfort podróżujących, wygłuszono przegrodę czołową i zastosowano specjalne metody izolacji dźwiękowej. Ponadto inżynierowie zwiększyli sztywność całego nadwozia, która ma zagwarantować jeszcze pewniejsze prowadzenie.

Z pewnością dużym atutem DS 9 jest wykończenie i kompozycja wnętrza, które aspiruje do klasy premium.

  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
Oferta silnikowa składa się z dwóch pozycji - "benzyniaka" PureTech 225 i wersji hybrydowej plug-in E-Tense 225 (przedni napęd). W obu przypadkach mamy do czynienia z silnikiem benzynowym o pojemności 1,6 litra, który został zestrojony z 8-biegową automatyczną przekładnią.

Jednostka benzynowa oferuje 224 KM mocy i 300 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 8,1 sekundy. Bazowa hybryda plug-in to połączenie 180-konnego silnika benzynowego i jednostki elektrycznej o mocy 109 KM, a także baterii o pojemności 11,9 kWh. Moc systemowa układu wynosi 225 KM. Sprint do "setki" zajmuje 8,3 sekundy. Wspomniana pojemność akumulatora pozwala na przejechanie w trybie elektrycznym do 48 km.

Debiut DS 9 w Trójmieście. Debiut DS 9 w Trójmieście.
Gama silnikowa zostanie powiększona o dwie kolejne, mocniejsze wersje hybrydowe plug-in: E-Tense 250 i E-Tense 360 z napędem na wszystkie koła. Inteligentny układ 4x4 łączy dwa silniki elektryczne o mocy 110 i 113 KM, a także jednostkę PureTech o mocy 200 KM, co daje łączną moc 360 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 520 Nm.

Cennik nowego DS-a otwiera kwota 205 900 zł.

  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.
  • Debiut DS 9 w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (106) 2 zablokowane

  • DS , co to za marka? (8)

    Nigdy nie słyszałem, niby z Paryża ale po nazwie sądząc to jakaś chińszczyzna.

    • 5 39

    • to rebranding citroena, który przestał prezentować się jako coś co ma sens by kupić wiele lat temu

      innymi słowy po scaleniu w jeden koncern peugeot zaorał citroena gorszymi modelami a teraz robią "nową" markę na bazie citroena

      • 2 0

    • D - dziadostwo

      S - sakramenckie

      • 3 7

    • Marka nawiązuje do legandarnych i kultowych modeli Citroena. (1)

      Sam samochód to owszem - Chińszczyzna skrojona pod tamtejszy brak gustu.

      Nie ma sensu tego kupować w Europie, lepiej wziąc doposażonego Peugota i nie udawać "prestiżu" na siłę.

      • 4 5

      • Tyle, że Peugeot też mocno odleciał z cenami

        • 3 0

    • On jest made im China!!! (2)

      Naprawdę produkcja tego cudaka jest wylacznie w Chinach. Jak ktoś nie wierzy proszę sprawdzić.

      • 0 2

      • Z chińskich wolę Volvo. (1)

        Mają silniki od trochę większych kosiarek, też są premium, też są wolne i też się sypią.

        • 0 1

        • ...

          Volvo to nie są samochody Premium.

          • 0 0

    • lepiej nic więcej już nie pisz.

      • 1 0

  • Citroen za 200 000? (7)

    Za pięć lat będzie wart 50 000. Kupujcie, dobry business.

    • 26 13

    • wg samar, po 5 latach tracą połowę wartości (2)

      • 5 1

      • (1)

        Porsze też. Na drzewie.

        • 0 1

        • yhy

          • 0 0

    • (3)

      Wtedy znowu wydam 200 tysięcy, "stracę" 150.000, a ty dalej nie będziesz miał ani 200k, ani 150k, ani 50k.

      • 4 4

      • (2)

        a co jak już mam? i to więcej. to czemu wtedy nie będę miał?

        • 2 2

        • (1)

          200k to ty masz długów na chwilówkach.

          • 1 3

          • a pani ekspedient to ma 200k ale przebiegu, w jej zgnitym wartburgu

            • 2 0

  • Słaby design (2)

    Dziwię się, że Citroen wyodrębniając markę DS nawiązującą do historycznego, ekstrawaganckiego i wyprzedzającego swoje czasy modelu, wyprodukował auto które wygląda jak masa innych na naszych drogach. Równie dobrze mógłby to być jakiś model azjatyckiego producenta. Nie ma w nim za grosz polotu, niczym nie zwraca uwagi, niczego nowego do motoryzacji nie wnosi. Wartość jego po kilku latach użytkowania będzie małą częścią obecnej kwoty.

    • 51 9

    • W dodatku auto aspirujące do premium z "flagowym" silnikiem 1.6 :)

      Ogólnie z wyglądu może nawet być. Niestety obsługa wydaje się przekombinowana.

      • 0 2

    • Tomek

      Bo to se facto jest... made im China.

      • 0 0

  • oj zazdrośnicy (9)

    Piękny i wart swojej ceny. Do poprzednich komentarzy: jeśli nie posiadasz 200.000 to nie pisz - jak można kupić citroena za tyle pieniędzy... Ty wolisz bejemwu serii 3 za 10 tys. zł. bez tłumika i z quasi ledami :) hehe - mentalność co niektórych :) uwierz, że ludzie kupią a Ty będziesz tylko patrzył :) pozdrowionka

    • 33 28

    • Piekny jest a wygodny? (2)

      A jakiś prestiż ma? Bo wydając tyle siana to bym chciał mieć coś luksusowego i wygodnego, i żeby sąsiad wiedział z kim ma do czynienia. Wyuiorę chyba BMW czarne. Jak widzą światła w klusterku to każdy myśli że psoiarnia jedzie a to....?

      • 2 9

      • no i będzie wygodny, bo to ta klasa aut

        a co cie obchodzi co myśli twój sąsiad? Masz kompleksy że chciałbyś by myślał to co ty byś myślał widząc go w BMW?

        • 6 0

      • 200 tys to dużo?

        Nie bądź śmieszny..prestiż to coś co się ma...elokwencja, inteligencja, szyk....a 200 tys to nie duzo

        • 0 0

    • j3c (1)

      majac 200 tys.mozna zdecydowaniebwybrac cos lepszego

      • 3 5

      • w tej klasie wyposażenia nic

        BMW 3 co najwyżej, które jest mniejsze

        • 4 0

    • Nowy Mercedes C klasy lepszy. (2)

      Wersja ponad 218koni mała hybryda 4MATIC katalogowo wychodzi
      z bajerami 236kPLN. Macie w tej cenie praktycznie wszystko,
      tylko tyle że Merc jest 18cm krótszy.
      Konfigurator on-line już dostępny

      • 2 4

      • no właśnie o to chodzi że to auto jest większe

        bardziej jak E klasa, a tu już ceny będą dużo wyższe za podobny "wypas"

        • 4 3

      • Silnik 1.33 czy 1.6?

        • 0 1

    • Piszesz na podstawie swoich doświadczeń z DS9?

      • 0 0

  • (1)

    Jest świetny. Trochę Lexus, trochę BMW3

    • 8 9

    • A głównie to 508 w wersji long.

      • 0 0

  • Zaskoczenie, że tak mało awangardowa sylwetka (5)

    Pierwsze wrażenie - n u d n y , nijaki design. Jak na Citroena, który znany jest z tylu wyróżniających się w masie bardzo podobnych do siebie aut (DS/id, cx, gs, bx, c6, C3 3door pierwszej generacji, DS3) - ten jest czymś na kształt strasznego C5 pierwszej generacji. Rozumiem, że to zamierzona polityka sprzedażowa, gdyż rynek docelowy nie doceni czegoś bardziej futurystycznego w tej klasie.

    • 16 4

    • (2)

      sorki - miało być: C4 3-door pierwszej generacji, oczywiście :-)

      • 1 0

      • DS4 (1)

        Nie było DS4 trzydrzwiowego....

        • 0 0

        • przecież jest napisane: C4 trzydrzwiowy

          • 0 0

    • Też mam wrażenie, że rombiki, kwadraciki, świecidełka i szycie w karo to nie wszystko

      • 3 0

    • dokładnie tak, to auto jest takie jak jego klientela

      klienci kupujący pojazdy klasy E szukają raczej skromnej elegancji. Szkoda. Niestety rachunek biznesowy nie dopuszcza tutaj większej awangardy. Model C7 od Citroena nie zawojował rynku.

      • 3 0

  • Piękne auto i wzornictwo ale nie ta cena za Citroena. Max 125.000 PLN (9)

    Producenci aut i dealerzy odlecieli z cenami aut zupełnie. Zwłaszcza kompakty i klasa średnia. Nie interesuje mnie, że Unia nakłada na producentów aut nowe obowiązki i zmusza do doposażenia aut w nowe systemy. Taka branża i tyle. Stać ich to wielkie koncerny samochodowe. Przez lata doili nas konsumentów/ klientów ile wlezie i śmiali się w twarz. Do dzisiaj robią to w salonach Zdunka i innych pseudo sprzedawcy gogusie w krawatach. Wiec szanujcie swoją kasę ludzie. Nie zapłacę za auto tyle kasy, nie dlatego że nie mam bo mam. Ale dla zasady wole wsadzić w swoje stare auto 20.000 tys pln i jeździć dalej. Nie dam się dymać. Większość tych sprzedawców nie stać na auto które sprzedają mowa o kompaktach i klasa średnia. Ale łatwo się wydaje cudze pieniądze. Dzisiaj w nowych czasach COVID i pracy zdalnej oczekuje rabatu 35-40 procent, a jak nie to niech bankrutują.
    Auto to żaden prestiż dzisiaj. Traktuje auto tak samo jak nowy komputer czy telefon.
    Interesuje mnie tylko opinia osób fizycznych takich jak ja które kupują auto za gotówkę i to za swoją. A nie udają bogatych i biorą auta w leasing. Wyłóż z własnej kieszeni 130 tys złotych, bez kombinowania z odpisami i zniżkami na firmę w salonach to wtedy będziesz partnerem do rozmowy. To samo Andżelę gołodupce którym Misiu wziął Mercedesa klasy A w leasing. A same nie maja 10.000 pln na koncie ale szpan na mieście musi być. No i mamuśki w nieswoich białych SUV. Kolejna grupa córeczki tatusia.

    • 28 13

    • To jest pierwszy mądry wpis mądrego człowieka na tym portalu od co najmniej dekady;) Zgadze się, bo po pierwsze mam ogromną bekę z trendu tworzenia "marek premium" będących satelitami Seatów, Citroenów i Reno i innych. To jest prosty chwyt marketingowy na to jak sprzedać duzo drożej nieco lepiej wyposażonego citroena, którego nie dałoby się sprzedać za taką kasę ze znaczkiem citroen. A, że zakompleksieni klienci dostają dostają małpiego rozumu gdy tylko uslysza frazes "premium", to i takie cwane zagrania koncernów przechodza:)
      No i też mam wielką beka z tych kredytowo leasingowych "elit", które se facto żyją miesiąc w miesiąc i zostają często z ręką w nocniku już przy pierwszym lepszym przestoju, widziałem to wszytko od podszewki.

      Pozdrawiam,
      Makumba z erazmusa 25cm!

      • 5 13

    • Piszesz o aucie cennikowo wartym 200k

      Więc wiadomo, że taki nowy w 90% pójdzie w leasing. Jednak wydaje mi się, że sprzedaż ogólnie będzie marginalna. Zbyt drogie i jednocześnie banalne i bez pomysłu auto

      • 4 2

    • zawisc/frustracja to brzydka cecha, a ty az ulewasz

      obrazasz producentow, sprzedawcow, kupujacych i po co? Nie ma przymusu kupowania.

      • 10 5

    • może i cię nie obchodzi a powinno, bo to co EU dokłada to zapłaci klient

      producent samochodów nie jest instytucją charytatywną. Nie jego ma być stać na fundowanie ci darmowych głupot które wymyśla unia. Ja też nie kupiłem auta w leasingu, nie potrzebuje nówki bo aż tyle nie jeżdżę, ale w zupełności rozumiem ludzi którzy auta leasingują. To się opłaca. A znów aż tak dużo nie odliczą bo tak są skonstruowane przepisy podatkowe. Ponadto jest to zupełnie zgodne z prawem bo ustawodawca dopuszcza użytek dzielony, firmowo prywatny. Tylko odlicza się wtedy jeszcze mniej. Z resztą co ci przeszkadza że ktoś udaje bogatego? Boli cie to?

      • 5 0

    • Widzę, że chyba gumka w berecie trochę za ciasna

      Wyluzuj i zajmij się swoim życiem. Chyba, że twoją pasją jest obserwacja mamusiek w białych suvach i sprawdzanie kto, co i za ile kupił.

      • 6 4

    • Brawo (1)

      Co za baran.... Ja mam nadzieję, że to komentarz dla jaj bo jak nie to trzeba się gdzieś zgłosić po poradę bo niestety świat się zmienil. Zapraszam pod salony dealerskie, sa tam parkingi dla pracowników, proszę zobaczyć jakie stoją auta. Dobry sprzedawca zarabia średnio 10-12 tys zł na rękę, średni około 6tys zł więc te argumenty to jakiś cyniczny argument. Sprzedaż aut segmentu Premium bije rekordy i cały czas ilość rejestracji i sprzedaży rośnie patrząc np na rok 2018, 2019. Gratuluję naprawiać Swoje auto za 20 tys zł, proponować dealerowi rabat na poziomie 40% bo na bank upadnie... Nie no trzymajcie mnie bo spadnę że śmiechu, nie znam takiego Dealera, który by padł w ostatnim roku w Gdańsku, oprócz Aso 11, ale to były inne kwestie. Reasumujac, sprzedawcy zarabiają znacznie więcej nic Panie myślisz, dealer nie sprzeda auta z takim rabatem, nie splajtuje i powodzenia w dalszych naprawach swojego auta.

      • 3 2

      • nie zgodzę się z tobą choć z nim nie zgodzę się dużo bardziej

        z nim ogólnie za zerową wiedzę o rynku a z tobą co do zarobków. Mam kumpli w salonie Opla jak i Renault a jednego kiedyś w Subaru. Zarobki na poziomie 10 tys. to już jest ewenement. Da się, ale to wyjątek. 6 koła jest uznawane za dobrą kasę na tym stanowisku. Przeciętnie to 4-5 tys. netto.

        • 0 0

    • Bo pieniądze na leasing z na wierzbach rosną :-)

      • 2 2

    • Co za

      komunista. już kiedyś mieliśmy system który niszczył tzw. prywaciarzy. Chyba ten Pan właśnie w nim się świetnie czuł.

      • 2 2

  • Ciężko jest zrobić duży samochód, który będzie ładnie wyglądał (14)

    Tutaj projektantom ewidentnie zabrakło fantazji. Tak więc wszyscy robią fajne auta, a i tak zawsze wygrywa Lexus :)

    • 14 29

    • (1)

      Wygrywał do 2010r kiedy produkował eleganckie samochody a nie dziwadła przekombinowane jak dziś

      • 13 6

      • sam jesteś dziwadło

        • 1 0

    • Leksus to zwykła toyota (5)

      Jak byś nie kombinował to prawdy nie zmienisz że Lexus to toyota dla frajerów hehehe

      • 6 13

      • taaaa, a Bentley to VW :D buhaha (2)

        frajerzy w bentleyach, mogli kupić Pasacika

        • 9 0

        • To akurat prawda - B5 w TDI. (1)

          • 0 0

          • taaa Bentley 1.9 TDI

            • 0 0

      • Audi to Skoda dla frajerow (1)

        • 0 1

        • następny co ma problem z odróżnieniem naturalnej skóry

          od skóry z plastikowej krowy

          • 1 0

    • (5)

      Lexus?!?! Badziew!!!. Przerost treści nad formą, jak to u Toyoty.

      • 2 5

      • Lexus/Toyota robią obecnie (3)

        Najlepsze auta gościu bez szkoly

        • 4 2

        • ....z silnikami BMW. (2)

          • 0 1

          • tylko jeden i w niszowym aucie (1)

            do którego nie opłacało się robić specjalnie silnika

            • 0 0

            • Masz na mysli diesla 2.0 czy silnik w Suprze?

              • 0 0

      • Lex ma lepszy stosunek ceny do jakości niż BMW czy Merc

        które też są fajne. Porównywałem go z betą. Ja ISa jeszcze z 6 cylindrówką pod maską kupiłem w 2014. Za 119 oferował trochę więcej (lepsza tapicerka foteli) niż BMW 3 za 139 bo taką ofertę wtedy miałem. Do tego 2.5 V6 zamiat 2.0 R4 turbo więc fajniej brzmiał. Ponadto lepiej się w nim siedzi bo bardziej na leżąco. Wydajność silnika podobna. Beta w tej cenie miała szmaty na siedzeniach jak z Opla Corsy. Chyba nigdy w życiu nie siedziałeś w LExie

        • 4 1

  • Ceny dla lisingobiorców (4)

    Gdzie ceny dla zwykłych kierowców?

    • 6 9

    • w salonie Dacii

      • 4 2

    • W salonie fiata

      • 2 0

    • W tureckim autokomisie (1)

      • 2 0

      • Hahaha

        • 0 0

  • W kabinie zalatuje latami 80tymi - deska ala citroen xm... (1)

    Takie nowe ze az stare

    • 3 10

    • To tak jak na twoim kwadracie w falowcu

      • 4 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Sprawdź się

Sprawdź się

Firma Walder to trójmiejski przedstawiciel:

 

Najczęściej czytane