- 1 Maj pełen prac drogowych w Gdyni (95 opinii)
- 2 Wypadki TIR-ów i wojskowej ciężarówki (60 opinii)
- 3 Rowerzyści dostali drogę, której nie chcą (399 opinii)
- 4 Wrak nie do usunięcia przez biurokrację (214 opinii)
- 5 Chwarznieńska do obwodnicy już gotowa (136 opinii)
- 6 Burza o "nowy" parking, który już istnieje (280 opinii)
Każdej doby przejeżdża tędy około 67 tysięcy pojazdów. - Gdyby tą trasę całkowicie można było zamknąć, prace remontowe trwałyby o wiele krócej - mówi dyrektor Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku, Romuald Nietupski.
Dziś rozpoczyna się kapitalny remont największego mostu w Gdańsku. Będzie prowadzony przez 1,5 roku. Całkowity koszt remontu wiaduktu na gdańskim Błędniku szacuje się na 40 milionów złotych. Zmieni się organizacja ruchu w rejonie Błędnika. Inaczej będzie kursować komunikacja miejska.
Już teraz zmieniona trasą kursują tramwaje linii 2 i 6. Zmieniło się też kursowanie linii 14. Objazdy dla samochodów prowadzą ulicami: Jana z Kolna i 3 Maja.
Kierowcom, którzy od strony Podwala Przedmiejskiego chcą jechać do Sopotu i Gdyni łatwiej będzie się tam dostać objazdem przez Morenę lub obwodnicą Trójmiasta.
Opinie (14)
-
2005-05-21 14:56
Do Alfreda
Człowieku wsiądź w auto i przejedź sie w nocy przez błędnik...proponuje tez o 20 kiedy "Panowie" dyskutuja oparci o barierke, tak jest praktycznie co wieczór, pzdr
- 0 0
-
2005-04-16 19:46
1,5 roku na taka inwestycje to nie jest tak duzo, zwazajac na fakt iz ruch samochodow tramwajow i kolei bedzie sie odbywal normalnie. ten wiadukt to jedna wielka budowla i rozbieraie jej o kawalku i wzmacnianie danych czesci to syzyfowa praca. mam nadzieje ze tak ajk w przypadku spacerowej panowie beda strali sie zakonczyc prace przed czasem i zbytnio nie utrudniac zycia innym.
- 0 0
-
2005-04-16 18:42
Tak przy okazji, ciekawe, czy kierowcy w końcu nauczą się sensownego zachowania przy zwężaniu się jezdni do jednego pasa
W ogóle to powinno obowiązywać na egzaminie - umiejętność płynnego 'tasowania się' pojazdów - czyli jeden z jednego pasa, kolejny z drugiego. Żadnych przepychanek. Oczywiście dopiero tuż przed miejscem zwężenia.
Niestety jak do tej pory obserwować można przy takich okazja całkowity dramat - niektórzy zachowawczo ustawiają się w ogonku na przejezdnym pasie, a potem są już wpatrzeni w zderzak poprzedzającego pojazdu, inni ciągną do samego końca (bo w sumie tak jest najsensowniej), ale potem się muszą wpychać, bo żaden nie wpuści. Żenada...- 0 0
-
2005-04-16 16:39
moze jeszcze dalej
przydaloby sie wyremontowac caly odcinek od huciska do ronda za blednikiem. Wiem, ze wiadukt byl tragiczny ale przed dworcem wcale nie jest lepiej. Nie znam zakresu prac ale mam nadzieje ze skoro i tak czeka nas burdel komunikacyjny to przy okazji bedzie wyremontowane to cos co niby jest ulica przed dworcem
- 0 0
-
2005-04-16 14:02
G_R_A_T_U_L_A_C_J_E !!!!!!!!!!!!!
Szkoda ze dopiero teraz ten remont!!!!!!!!!!!!!
Powodzenia- 0 0
-
2005-04-16 13:24
Dodatkowy pas dla autobusow
Ciesze sie ze pomyslano o tym, mam tylko nadzieje ze kierowcy to uszanuja i nie beda jezdzic tym pasem i blokowac go. Dobrze by bylo ustawic tam patrol Policji i karac mandatami.
- 0 0
-
2005-04-16 12:57
za dlugo
- 0 0
-
2005-04-16 12:34
haha dobrze wam tak
GIŃCIE KIEROWSCY SAMOCHODÓW!!!!!
- 0 0
-
2005-04-16 12:29
Jak to komentowaliście przy Trasie Kwiatkowskiego?
"40 mln za pół kilometra? To 10 razy więcej niż autostrada A-1! Skandal! Marnotrawstwo!!!"
- 0 0
-
2005-04-16 12:07
Człowieku
Albo wyrywkowo czytujesz wiadomosci, albo udajesz Greka. Prace na Błędniku będą trwały 24 h/dobę (równiez i na tym portalu pisano o tym) a termin zakończenia wynika z prostej przyczyny. Otóż na wiadukcie zostanie utrzymany normalny ruch kołowy, co więcej pod wiaduktem będą przejeżdżać tramwaje oraz w normalnych ilosciach pociągi a także składy SKM. Wszystko to powoduje, że jest to ogromne przedsięwzięcie logistyczne. Główny wykonawca (Mosty Płock) mając taki potencjał jaki posiada twierdzi, że gdyby zamknąć Błędnik remont przeprowadziłby w 6 miesięcy.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.