• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Parkował dwie godziny, musiał zapłacić za trzy

Marek
24 sierpnia 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
Choć według wydruków z urządzeń znajdujących się na parkingu, pan Marek parkował dwie godziny, musiał zapłacić jak za trzygodzinny postój. Choć według wydruków z urządzeń znajdujących się na parkingu, pan Marek parkował dwie godziny, musiał zapłacić jak za trzygodzinny postój.

Pan Marek parkując dwie godziny na parkingu przy Centrum Waterfront przy ul. Waszyngtona zobacz na mapie Gdyni w Gdyni zapłacił jak za trzygodzinny postój. Jak to możliwe? Pracownicy tłumaczyli taką sytuację różnymi godzinami zaprogramowanymi w poszczególnych urządzeniach.



Oto jego relacja:

Czy zdarzają ci się problemy w trakcie płatnego postoju na parkingach Gdyni?

W ostatnią sobotę parkowałem samochód na parkingu płatnym w Gdyni za Centrum Waterfront (dawne Gemini). Zaparkowałem auto o godzinie 16.03 a opuściłem o godzinie 17:59. Jako że za jedną godzinę opłata wynosi 3 zł, przygotowałem 6 zł do opłaty. Obsługujący w tym czasie parking stwierdził, że parkowałem ponad 2 godziny i zażyczył sobie 9 zł.

Mimo tego, że próbowałem przekazać mu, że nie minęły jeszcze nawet 2 godziny, pan z obsługi był nieugięty. Zażądał 9 zł tłumacząc się, że u nich na każdym urządzeniu są rożne godziny. Na automacie wydającym bilety jest inna godzina, na komputerze w budce jest jeszcze inna godzina itd.

Moim zdaniem jest to zwykle okradanie i naciąganie kierowców. Co o takiej kradzieży w biały dzień pomyślą turyści odwiedzający Gdynię?

Parking przy Centrum Waterfront to jedno z kilku miejsc, które nie są własnością miasta, gdzie można zostawić samochód. Parking przy Centrum Waterfront to jedno z kilku miejsc, które nie są własnością miasta, gdzie można zostawić samochód.
Nigdy wcześniej takie sytuacje nie miały miejsca na tym parkingu, więc wnioskuję, że ma to związek z wakacjami. Być może chodzi o to, by wycisnąć jak najwięcej pieniędzy od kierowców, a także z tym, że obok CH Batory powstał parking.

W każdym razie już nigdy nie będę parkował na parkingu przy Waterfront, a wszystkich zachęcam do parkowania gdzie indziej.

Czytaj też: Płatne parkowanie możliwe nie tylko na terenach miejskich
Marek

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (201) 10 zablokowanych

  • Oto cała Gdynia właśnie.

    cwaniactwo ostatnio się strasznie rozpleniło po mieście. to kolejny dowód.

    • 1 0

  • (18)

    afera o 3zł?

    • 38 260

    • a o dorsza można było robić aferę na cały kraj?

      • 0 0

    • Co drugą osobę walną na 3 zł ,to proszę sobie policzyć ile kasy zarabiają Złodzieje i tyle na temat

      • 4 0

    • 3 zł * 200 samochodów * 365 dni w roku (7)

      zarabiasz tyle rocznie?

      • 64 2

      • 3 zł * 200 samochodów * 365 dni w roku

        nie zarabiam ale czemu żałujesz innym? co fafik?

        • 0 10

      • (2)

        nie, ale nikt mi nie zabrania zarobić tyle rocznie. i ja nikomu nie zabraniam.

        • 0 17

        • (1)

          ale takim sposobem, jak ten z parkingu?

          • 12 0

          • Najwyraźniej dla niektórych ni ważne jak

            byleby mu "nie przeszkadzano".

            • 6 0

      • hłe (2)

        budyń ze smalcem

        • 2 11

        • jaki budyń?? (1)

          Wszelkie problemy z parkowaniem zawsze są w Gdyni!?

          Na miejskim parkingu automaty nie wydają reszty, a prywaciarze okradają w żywe oczy!! Miasto złodzieji i oszustów!!!

          • 15 7

          • ziejesz ogniem nienawistniku

            tylko uważaj na żyłkę
            by nie pękła

            • 5 6

    • 50% więcej do zapłaty to w/g Ciebie drobiazg? (2)

      chodzi o zwykłą uczciwość i zasady, Jakbyś za obiad rodzinny w knajpie zamiast 200 miał zapłacić 300 to tez byś mówił że nie ma sprawy?

      • 19 0

      • (1)

        No, na niezłe obiady rodzinne ktoś tu chodzi...

        • 2 7

        • No rzeczywiście, 4x50 zł - majątek.

          Strach się bać.

          • 5 3

    • Nie o 3 złote ale o zasadę głąbie !

      • 16 0

    • nie o 3 złote, o zasady.

      • 30 0

    • Tak afera

      A najdurniejsze tłumaczenie pracowników. To wina klienta, że nie potrafią ustawić tej samej godziny na 2 urządzeniach???

      • 34 0

    • tak

      jakby nie patrzeć to 50% więcej do zapłaty

      • 20 0

    • 3 zł od jednego, w ciągu dnia załóżmy, że parkuje 50 osób, od 50 osób to już 150 zł, a miesięcznie wynosi około 4 tys za nic. Skoro oszukują jednego to bądź pewny , że i każdego

      • 46 1

  • (1)

    burdel polski

    • 2 0

    • Miś polski

      taka dziurka

      • 0 0

  • To samo na lotnisku (1)

    Taka sama sytuacja jest na kiss and fly na lotnisku, ostatnio za 9 minut zapłaciłem zdaje się 20 zł...

    • 1 0

    • w sensie że co, tyle ile trzeba ale wierzysz, że dużo?

      czy co, jakie mają zasady, może takie mają zasady,
      co cię dziwi?
      chętnie się dowiem

      • 0 0

  • skoro godzina kosztuje 3 zł, to na paragonie powinno być X godzin razy 3 zł... a nie 1 parkowanie = 9 zł

    • 2 1

  • (4)

    Jeśli na pierwszym wydruku jest podana godzina, to skąd kasa wiedziała, że wtedy godzina była inna? System stworzony przez "programistów".

    • 12 0

    • (2)

      Głupiomądry sobie nie zdaje sprawy, że dwa rozdzielne urządzenia bez interfejsu wcale nie musza się co do godziny zgadzać bardziej, niż dwoje ludzi złapanych na ulicy?

      • 0 0

      • Geniuszu, wytłumacz skąd kasa wzieła godzinę sprzed 15:59. Zakładamy, że "dwa rozdzielne urządzenia" nie są ze sobą połączone.

        • 0 0

      • to tak jak przepływomierze na stacjach paliw

        taki klasyk żeby wybrać te zawyżające

        • 0 0

    • bo ten system łączy się z serwerem czasu na kajmanach

      a kasa już z lokalnym...dodasz do tego plamy na księżycu i masz klasyczny WTF-bug

      • 3 0

  • Trzeba być czujnym na każdym kroku... (3)

    ... i wychodzić z założenia że wszędzie chcą cie okantować. Przykłady z ostatnich kilku dni jak kantują sprzedawcy:
    - kasjer w jednych z delikatesów nabił przy zapłacie kartą kwotę o złotówkę większą niż na rachunku,
    - kasjerka w Biedronce przy ważeniu towaru dołożyła wagę swojej ręki
    - inna kasjerka próbowała wydać jako złotówkę pięćdziesięciogroszówkę
    - PKO BP po przejęciu konta z Nordei co miesiąc zwiększa opłatę za prowadzenie z 4zł do 7zł i co miesiąc muszę pisać reklamację żeby mi to zwrócili, którą po 14 dniach rozpatrują na moją korzyść i zwracają.
    - w Biedronce przy zakupie towaru w promocji pomimo że wyraźnie nad towarem wisi inna cena w kasie naliczają inną.
    Najgorsze jest to że jak się to reklamuje to zazwyczaj wołają kierownika i trzeba czekać aż się zjawi i odblokuje. Często nawet nie powiedzą przepraszam. Ludzie stojący za mną w kolejce też zazwyczaj są wkurzeni.

    W przypadku tego parkingu na 95% jest to celowe działanie zarządcy parkingu i założenie że 50% ludzi w ogóle się nie zorientuje albo zignoruje sprawę.

    • 17 1

    • chyba u was w Polsce

      ja już tego problemu nie mam
      i od razu człowiek jest uśmiechnięty

      • 0 0

    • (1)

      strasznego masz pecha, skoro ci się to wszystko przytrafiło. albo ci źle z ócz patrzy przy kasie.

      • 0 2

      • Po prostu liczę dokładnie w pamięci...

        ... ile wrzuciłem do koszyka i jak rachunek przy kasie odbiega od wyliczeń to sprawdzam. Spróbuj 5 razy policzyć przy większych zakupach i zobaczysz że 4x będą próbowali cię okantować na drobne.

        • 6 0

  • W życiu nie zaparkowałbym na parkingu (1)

    płatnym w sobotę i do tego niestrzeżony.

    • 12 1

    • kiedyś zaparkujesz

      ja parkuję cały czas w centrum miasta w sobotę na płatnym niestrzeżonym, czemu nie?

      • 0 0

  • Paragon podstawą reklamacji (1)

    W czym jest problem ? Widzę, że klient jest przygotowany do złożenia reklamacji... więc o co chodzi ?

    • 7 1

    • też nie widzę problemu

      czasem się coś pop..doli z maszynami,
      takie życie, reklamujemy spokojnie i załatwione,
      normalna sprawa

      • 1 0

  • Mam pomysł!

    Mam pomysł na kolejny artykuł! "wyłudzenia w spożywczaku" z relacji świadków baba powiedziała że będzie winna grosika i wyłudziła w ten sposób 66gr,zgłaszają się kolejni poszkodowani

    • 2 5

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Sprawdź się

Sprawdź się

Jakie zwierzę widnieje w logo Alfa Romeo?

 

Najczęściej czytane