- 1 Nie było ofert na przebudowę Świętojańskiej (205 opinii)
- 2 Nietypowy remont ulicy. Prace w nocy i weekendy (66 opinii)
- 3 Wrak nie do usunięcia przez biurokrację (218 opinii)
- 4 Rowerzyści dostali drogę, której nie chcą (420 opinii)
- 5 Wypadki TIR-ów i wojskowej ciężarówki (60 opinii)
- 6 Po majówce podwyżki na stacjach paliw? (158 opinii)
Parkował dwie godziny, musiał zapłacić za trzy
Pan Marek parkując dwie godziny na parkingu przy Centrum Waterfront przy ul. Waszyngtona w Gdyni zapłacił jak za trzygodzinny postój. Jak to możliwe? Pracownicy tłumaczyli taką sytuację różnymi godzinami zaprogramowanymi w poszczególnych urządzeniach.
Oto jego relacja:
Mimo tego, że próbowałem przekazać mu, że nie minęły jeszcze nawet 2 godziny, pan z obsługi był nieugięty. Zażądał 9 zł tłumacząc się, że u nich na każdym urządzeniu są rożne godziny. Na automacie wydającym bilety jest inna godzina, na komputerze w budce jest jeszcze inna godzina itd.
Moim zdaniem jest to zwykle okradanie i naciąganie kierowców. Co o takiej kradzieży w biały dzień pomyślą turyści odwiedzający Gdynię?
Nigdy wcześniej takie sytuacje nie miały miejsca na tym parkingu, więc wnioskuję, że ma to związek z wakacjami. Być może chodzi o to, by wycisnąć jak najwięcej pieniędzy od kierowców, a także z tym, że obok CH Batory powstał parking.
W każdym razie już nigdy nie będę parkował na parkingu przy Waterfront, a wszystkich zachęcam do parkowania gdzie indziej.
Czytaj też: Płatne parkowanie możliwe nie tylko na terenach miejskich
Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Miejsca
Opinie (201) 10 zablokowanych
-
2015-08-25 17:19
Oto cała Gdynia właśnie.
cwaniactwo ostatnio się strasznie rozpleniło po mieście. to kolejny dowód.
- 1 0
-
2015-08-24 13:09
(18)
afera o 3zł?
- 38 260
-
2015-08-25 16:00
a o dorsza można było robić aferę na cały kraj?
- 0 0
-
2015-08-24 23:07
Co drugą osobę walną na 3 zł ,to proszę sobie policzyć ile kasy zarabiają Złodzieje i tyle na temat
- 4 0
-
2015-08-24 13:15
3 zł * 200 samochodów * 365 dni w roku (7)
zarabiasz tyle rocznie?
- 64 2
-
2015-08-24 22:00
3 zł * 200 samochodów * 365 dni w roku
nie zarabiam ale czemu żałujesz innym? co fafik?
- 0 10
-
2015-08-24 14:57
(2)
nie, ale nikt mi nie zabrania zarobić tyle rocznie. i ja nikomu nie zabraniam.
- 0 17
-
2015-08-24 15:33
(1)
ale takim sposobem, jak ten z parkingu?
- 12 0
-
2015-08-24 16:46
Najwyraźniej dla niektórych ni ważne jak
byleby mu "nie przeszkadzano".
- 6 0
-
2015-08-24 13:29
hłe (2)
budyń ze smalcem
- 2 11
-
2015-08-24 13:39
jaki budyń?? (1)
Wszelkie problemy z parkowaniem zawsze są w Gdyni!?
Na miejskim parkingu automaty nie wydają reszty, a prywaciarze okradają w żywe oczy!! Miasto złodzieji i oszustów!!!- 15 7
-
2015-08-24 16:08
ziejesz ogniem nienawistniku
tylko uważaj na żyłkę
by nie pękła- 5 6
-
2015-08-24 16:16
50% więcej do zapłaty to w/g Ciebie drobiazg? (2)
chodzi o zwykłą uczciwość i zasady, Jakbyś za obiad rodzinny w knajpie zamiast 200 miał zapłacić 300 to tez byś mówił że nie ma sprawy?
- 19 0
-
2015-08-24 18:24
(1)
No, na niezłe obiady rodzinne ktoś tu chodzi...
- 2 7
-
2015-08-24 21:03
No rzeczywiście, 4x50 zł - majątek.
Strach się bać.
- 5 3
-
2015-08-24 16:07
Nie o 3 złote ale o zasadę głąbie !
- 16 0
-
2015-08-24 15:08
nie o 3 złote, o zasady.
- 30 0
-
2015-08-24 13:33
Tak afera
A najdurniejsze tłumaczenie pracowników. To wina klienta, że nie potrafią ustawić tej samej godziny na 2 urządzeniach???
- 34 0
-
2015-08-24 13:29
tak
jakby nie patrzeć to 50% więcej do zapłaty
- 20 0
-
2015-08-24 13:16
3 zł od jednego, w ciągu dnia załóżmy, że parkuje 50 osób, od 50 osób to już 150 zł, a miesięcznie wynosi około 4 tys za nic. Skoro oszukują jednego to bądź pewny , że i każdego
- 46 1
-
2015-08-25 10:02
(1)
burdel polski
- 2 0
-
2015-08-25 15:48
Miś polski
taka dziurka
- 0 0
-
2015-08-25 09:16
To samo na lotnisku (1)
Taka sama sytuacja jest na kiss and fly na lotnisku, ostatnio za 9 minut zapłaciłem zdaje się 20 zł...
- 1 0
-
2015-08-25 15:47
w sensie że co, tyle ile trzeba ale wierzysz, że dużo?
czy co, jakie mają zasady, może takie mają zasady,
co cię dziwi?
chętnie się dowiem- 0 0
-
2015-08-25 15:32
skoro godzina kosztuje 3 zł, to na paragonie powinno być X godzin razy 3 zł... a nie 1 parkowanie = 9 zł
- 2 1
-
2015-08-24 14:58
(4)
Jeśli na pierwszym wydruku jest podana godzina, to skąd kasa wiedziała, że wtedy godzina była inna? System stworzony przez "programistów".
- 12 0
-
2015-08-24 18:28
(2)
Głupiomądry sobie nie zdaje sprawy, że dwa rozdzielne urządzenia bez interfejsu wcale nie musza się co do godziny zgadzać bardziej, niż dwoje ludzi złapanych na ulicy?
- 0 0
-
2015-08-25 13:35
Geniuszu, wytłumacz skąd kasa wzieła godzinę sprzed 15:59. Zakładamy, że "dwa rozdzielne urządzenia" nie są ze sobą połączone.
- 0 0
-
2015-08-25 13:02
to tak jak przepływomierze na stacjach paliw
taki klasyk żeby wybrać te zawyżające
- 0 0
-
2015-08-24 15:00
bo ten system łączy się z serwerem czasu na kajmanach
a kasa już z lokalnym...dodasz do tego plamy na księżycu i masz klasyczny WTF-bug
- 3 0
-
2015-08-24 18:03
Trzeba być czujnym na każdym kroku... (3)
... i wychodzić z założenia że wszędzie chcą cie okantować. Przykłady z ostatnich kilku dni jak kantują sprzedawcy:
- kasjer w jednych z delikatesów nabił przy zapłacie kartą kwotę o złotówkę większą niż na rachunku,
- kasjerka w Biedronce przy ważeniu towaru dołożyła wagę swojej ręki
- inna kasjerka próbowała wydać jako złotówkę pięćdziesięciogroszówkę
- PKO BP po przejęciu konta z Nordei co miesiąc zwiększa opłatę za prowadzenie z 4zł do 7zł i co miesiąc muszę pisać reklamację żeby mi to zwrócili, którą po 14 dniach rozpatrują na moją korzyść i zwracają.
- w Biedronce przy zakupie towaru w promocji pomimo że wyraźnie nad towarem wisi inna cena w kasie naliczają inną.
Najgorsze jest to że jak się to reklamuje to zazwyczaj wołają kierownika i trzeba czekać aż się zjawi i odblokuje. Często nawet nie powiedzą przepraszam. Ludzie stojący za mną w kolejce też zazwyczaj są wkurzeni.
W przypadku tego parkingu na 95% jest to celowe działanie zarządcy parkingu i założenie że 50% ludzi w ogóle się nie zorientuje albo zignoruje sprawę.- 17 1
-
2015-08-25 13:07
chyba u was w Polsce
ja już tego problemu nie mam
i od razu człowiek jest uśmiechnięty- 0 0
-
2015-08-24 18:10
(1)
strasznego masz pecha, skoro ci się to wszystko przytrafiło. albo ci źle z ócz patrzy przy kasie.
- 0 2
-
2015-08-24 21:34
Po prostu liczę dokładnie w pamięci...
... ile wrzuciłem do koszyka i jak rachunek przy kasie odbiega od wyliczeń to sprawdzam. Spróbuj 5 razy policzyć przy większych zakupach i zobaczysz że 4x będą próbowali cię okantować na drobne.
- 6 0
-
2015-08-24 14:16
W życiu nie zaparkowałbym na parkingu (1)
płatnym w sobotę i do tego niestrzeżony.
- 12 1
-
2015-08-25 13:00
kiedyś zaparkujesz
ja parkuję cały czas w centrum miasta w sobotę na płatnym niestrzeżonym, czemu nie?
- 0 0
-
2015-08-24 14:04
Paragon podstawą reklamacji (1)
W czym jest problem ? Widzę, że klient jest przygotowany do złożenia reklamacji... więc o co chodzi ?
- 7 1
-
2015-08-25 12:59
też nie widzę problemu
czasem się coś pop..doli z maszynami,
takie życie, reklamujemy spokojnie i załatwione,
normalna sprawa- 1 0
-
2015-08-25 12:54
Mam pomysł!
Mam pomysł na kolejny artykuł! "wyłudzenia w spożywczaku" z relacji świadków baba powiedziała że będzie winna grosika i wyłudziła w ten sposób 66gr,zgłaszają się kolejni poszkodowani
- 2 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.