- 1 Maj pełen prac drogowych w Gdyni (94 opinie)
- 2 Rowerzyści dostali drogę, której nie chcą (399 opinii)
- 3 Wypadki TIR-ów i wojskowej ciężarówki (60 opinii)
- 4 Wrak nie do usunięcia przez biurokrację (214 opinii)
- 5 Chwarznieńska do obwodnicy już gotowa (136 opinii)
- 6 Burza o "nowy" parking, który już istnieje (280 opinii)
Parkował dwie godziny, musiał zapłacić za trzy
Pan Marek parkując dwie godziny na parkingu przy Centrum Waterfront przy ul. Waszyngtona w Gdyni zapłacił jak za trzygodzinny postój. Jak to możliwe? Pracownicy tłumaczyli taką sytuację różnymi godzinami zaprogramowanymi w poszczególnych urządzeniach.
Oto jego relacja:
Mimo tego, że próbowałem przekazać mu, że nie minęły jeszcze nawet 2 godziny, pan z obsługi był nieugięty. Zażądał 9 zł tłumacząc się, że u nich na każdym urządzeniu są rożne godziny. Na automacie wydającym bilety jest inna godzina, na komputerze w budce jest jeszcze inna godzina itd.
Moim zdaniem jest to zwykle okradanie i naciąganie kierowców. Co o takiej kradzieży w biały dzień pomyślą turyści odwiedzający Gdynię?
Nigdy wcześniej takie sytuacje nie miały miejsca na tym parkingu, więc wnioskuję, że ma to związek z wakacjami. Być może chodzi o to, by wycisnąć jak najwięcej pieniędzy od kierowców, a także z tym, że obok CH Batory powstał parking.
W każdym razie już nigdy nie będę parkował na parkingu przy Waterfront, a wszystkich zachęcam do parkowania gdzie indziej.
Czytaj też: Płatne parkowanie możliwe nie tylko na terenach miejskich
Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Miejsca
Opinie (201) 10 zablokowanych
-
2015-08-24 15:14
kupował dwie bułki
musiał zapłacić za 3
- 5 0
-
2015-08-24 15:18
Miałem podobną sytuację na tym parkingu (3)
Po wieczornym seansie w kinie. Parkowałem trzy godziny. Dla klientów kina miało być 50% zniżki. Ale zamiast 4,50 zł musiałem zapłacić 12! Kasa automatyczna była zepsuta, więc kiedy stałem w kolejce do wyjazdu i wniesienia opłaty w budce, wybiła kolejna pełna godzina. Do tego okazało się, że w celu uzyskania zniżki trzeba potwierdzić bilet parkingowy w kasie kina. W ten sposób zrobiło się 12 zł opłaty. Ze zniżką niech będzie, że moja wina, nie dopatrzyłem małego druku. Ale skasowanie za godzinę postoju z powodu kilkunastu minut czekania w kolejce aut to uważam skandal.
- 12 2
-
2015-08-24 18:07
napisz do Pleja, żeby tam zrobili parking z naliczaniem sekundowym i panią Szatan w stróżówce!
- 2 3
-
2015-08-25 13:06
muszę powiedzieć, że twoją sytuację uważam za normalną a ne skandal (1)
ale następnym razem będziesz wiedział,
jest seans, są kolejki.
ja tego problemu nie mam bo płacę w maszynie,
maszyna podbija bilet i wracam do auta i mnie korek nie dotyczy
ale nie wiem jak na twoim parkingu to było rozwiązane- 0 0
-
2015-08-26 15:14
Napisałem - kasa automatyczna była zepsuta. Zawsze jest zepsuta. Może celowo?
- 0 0
-
2015-08-24 15:34
Jeśli mu za drogo, mógł przyjechać autobusem
ludzie naprawdę nie wiedzą z czym biegać do mediów :)))
- 2 20
-
2015-08-24 15:54
Z tym waterfrontem to straszna wiocha
Nie dość, że wrzucili klockowaty biurowiec w takiej lokalizacji to jeszcze parking jak pod hipermarketem. No i ten koszmarny polbruk..
- 5 3
-
2015-08-24 16:43
gdynia - nic dodać nic ująć
- 4 3
-
2015-08-24 17:06
trzeba rżnąć obywatela
na każdym kroku...
- 6 2
-
2015-08-24 17:07
Tez miałem podobną sytuacje ale zorientowałem się dopiero przy Batorym ;) Nie polecam tego parkingu
- 8 0
-
2015-08-24 17:57
widzę że dla forumowych trolli z PIS (poznaje po nickach) winny jest konsument (1)
ale co się dziwić skoro moralny autorytet maliniak, też oszukuje na kazdym kroku
- 5 4
-
2015-08-24 20:01
bronkowy bełkot ci się ulał
- 2 4
-
2015-08-24 18:03
Trzeba być czujnym na każdym kroku... (3)
... i wychodzić z założenia że wszędzie chcą cie okantować. Przykłady z ostatnich kilku dni jak kantują sprzedawcy:
- kasjer w jednych z delikatesów nabił przy zapłacie kartą kwotę o złotówkę większą niż na rachunku,
- kasjerka w Biedronce przy ważeniu towaru dołożyła wagę swojej ręki
- inna kasjerka próbowała wydać jako złotówkę pięćdziesięciogroszówkę
- PKO BP po przejęciu konta z Nordei co miesiąc zwiększa opłatę za prowadzenie z 4zł do 7zł i co miesiąc muszę pisać reklamację żeby mi to zwrócili, którą po 14 dniach rozpatrują na moją korzyść i zwracają.
- w Biedronce przy zakupie towaru w promocji pomimo że wyraźnie nad towarem wisi inna cena w kasie naliczają inną.
Najgorsze jest to że jak się to reklamuje to zazwyczaj wołają kierownika i trzeba czekać aż się zjawi i odblokuje. Często nawet nie powiedzą przepraszam. Ludzie stojący za mną w kolejce też zazwyczaj są wkurzeni.
W przypadku tego parkingu na 95% jest to celowe działanie zarządcy parkingu i założenie że 50% ludzi w ogóle się nie zorientuje albo zignoruje sprawę.- 17 1
-
2015-08-24 18:10
(1)
strasznego masz pecha, skoro ci się to wszystko przytrafiło. albo ci źle z ócz patrzy przy kasie.
- 0 2
-
2015-08-24 21:34
Po prostu liczę dokładnie w pamięci...
... ile wrzuciłem do koszyka i jak rachunek przy kasie odbiega od wyliczeń to sprawdzam. Spróbuj 5 razy policzyć przy większych zakupach i zobaczysz że 4x będą próbowali cię okantować na drobne.
- 6 0
-
2015-08-25 13:07
chyba u was w Polsce
ja już tego problemu nie mam
i od razu człowiek jest uśmiechnięty- 0 0
-
2015-08-24 18:08
Waterfront... :O co wieś...
- 2 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.