- 1 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (190 opinii)
- 2 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (154 opinie)
- 3 "Leżący policjant" na... polnej drodze (90 opinii)
- 4 Czytelnik: mały niesmak po zlocie klasyków (74 opinie)
- 5 Sąd: kierowcy muszą wiedzieć o mandacie (302 opinie)
- 6 Zakończył się remont ulicy za 11 mln zł (46 opinii)
Polski dostawczak wraca w nowej wersji
Pasagon to następca Lublina. Samochód dostawczy produkowany w lubelskiej firmie DZT Tymińscy
DZT Pasagon to polskie auto, które chce konkurować z samochodami dostawczymi zachodnich marek. Następcę popularnego Intralla Lublin wskrzesiła polska firma z Lublina.
- W ciągu trzech lat chcemy produkować około ośmiu tysięcy Pasagonów rocznie. Będzie to jednak uzależnione od uzyskania kredytów, niezbędnych do powiększenia produkcji. Zbankrutowało Daewoo i zbankrutował Intrall. Trudno przekonać, czy się nam uda, ale jesteśmy dobrej myśli - mówił podczas rozpoczęcia produkcji Pasagonów Zbigniew Tymiński, szef DZT Tymińscy. Firma przejęła część majątku upadłych zakładów i wskrzesza produkcję polskiego dostawczaka.
Gdy produkcja ruszyła, a po auto ustawiło się sporo chętnych, skuszonych atrakcyjną ceną (od 55 tysięcy złotych) i dobrymi walorami użytkowymi pojazdu.
Od Intralla Lublin, na podstawie którego powstał, Pasagon różni się m.in. zmienionym wyglądem przodu kabiny, dłuższą ramą, powiększoną komorą silnika oraz mocniejszym, 115-konnym silnikiem ADCR Andoria-Mot, spełniającym wymogi czystości spalin Euro 5. Samochód występuje w kilku wersjach nadwozia.
Przedstawicielem Pasagona w Trójmieście została firma Auto Fit z Gdyni, sprzedająca do tej pory indyjskie Taty. Jak zapewniają jej przedstawiciele, po Pasagona ustawiła się kolejka chętnych, czekających na odbiór pojazdu.
Miejsca
Opinie (73) 8 zablokowanych
-
2011-07-25 10:03
(5)
jakie to brzydkie.... fuuuujjj
stylink made by: siekierą ciosany- 28 45
-
2011-07-25 11:36
(1)
jezeli jest tani i okaze sie dobry i trwały to ta brzydota mi nie przeszkadza. On ma pracowac
- 27 0
-
2011-07-26 09:33
nie będzie tani ma kosztować 70 tys pln
- 0 0
-
2011-07-25 11:51
to samochód dostawczy, młocie, kogo interesuje jego wygląd?
- 16 7
-
2011-07-25 12:40
Po za tym jest całkowicie POLSKI!
I trzeba to wspierać.
- 12 0
-
2011-07-27 12:30
pasagon
jeśli ten samochód będzie sie dobrze sprzedawał, to za 2-3 lata na pewno doczekamy sie gruntownego FL, a wtedy to będzie naprawde dobry samochód
- 0 0
-
2011-07-25 10:05
ale ochyda - wygląd i nazwa! (2)
straszne
- 26 32
-
2011-07-25 10:58
kurcze... logo po prostu padaczka (1)
a przednie światła można było zrobić 100 razy ładniejsze mniejszym kosztem.
Dlaczego polacy nie mają gustu?- 11 2
-
2011-07-25 12:41
Bo każdy się naśmiewa z tego co polskie.
Ty też im nie pomagasz.
- 10 0
-
2011-07-25 10:15
Wolałbym kupić 20-letniego mercedesa "kaczkę" (4)
niż to badziewie.
Polskie to tylko dziewczyny i kobiety-reszta o kant tyłka rozbić.- 14 59
-
2011-07-25 11:59
Cóż, niektórzy wolą nowe adidasy, a inni będą obstawiać przy swoim, że lepsze dziurawe kalosze - w końcu te kalosze to jeszcze 10 lat temu był cud.
- 10 1
-
2011-07-25 16:41
wsiowy znawca w golfie 20 letnim z reichu
- 5 0
-
2011-08-17 22:10
on te auta sprzeda
i ty bedziesz mu jaja lizal
- 0 0
-
2012-05-11 21:34
no ja miałem kaczkę. Sam sprowadzałem z niemiec, 250000 km przebiegu i historia awarii. A jak ją sprzedałem, to następny własciciel oskarżył mnie o zatajenie wad ukrytych. Dziadostwo, szmelc i nigdy więcej merca. 208D dla informacji. Szkoda że cie wtedy nie znałem, sprzedałbym ci ten kłopot.
- 0 0
-
2011-07-25 10:16
Z przodu wygląda jak Rolls Royce Phantom
:)
- 59 2
-
2011-07-25 10:22
Polacy kupili od radzieckiego GAZ'a licencję na pobiedę (3)
i tak "powstała" warszawa. Na podłodze i silniku z warszawy zbudowano "nowoczesny" samochód dostawczy - żuk. Żuk został zmodernizowany (taki facelifitng) i powstał lublin. A po niewielkich poprawkach (znów fl) wyszedł pasagon. I jak tu nie powiedzieć, że przemysł motoryzacyjny w polsce leży? Tymbardziej, ze pasagon stylistycznie nie odbiega od prototypów lublina z lat 80.
- 28 7
-
2011-07-25 11:00
pobieda... czyli bieda po zwycięstwie
- 3 0
-
2011-07-25 11:29
Ciekawostka!
Jeszcze cztery lata temu widywałem polskie Żuki w Jordanii,a matka-staruszka mojego przewodnika pierze w pralce marki Frania!
- 3 2
-
2012-10-17 12:19
Po pierwsze-sowieci narzucili nam taką, a nie inną licencje, zapóźnionej technologicznie pobiedy. Funkcjonując w gospodarce planowej należało zrobić dostawczaka- najtaniej wyszedł na warszawie, z której została praktycznie cała mechanika, jednak z biegiem czasu przekonstruowana. Lublin jest zupełnie nowym autem- z jedynki pasuje most hipoidalny z resorami? Coś jeszcze? Koła ewentualnie pasują, ale są inne. Żuka produkowano 40 lat i był zbyt. Ludzie zrobili się zbyt wymagający...
- 0 0
-
2011-07-25 10:28
Piękne Logo...
Majstesztyk garficzny.. ;D
- 27 2
-
2011-07-25 10:34
Trzymam kciuki!
Niech coś pozostanie z tej naszej motoryzacji.
- 28 4
-
2011-07-25 10:38
Więcej optymizmu!
Może to jest nasza nisza? Tanie i nowe. Ja doceniam wartość VW T3 czy Kaczki ale nie każdy lubi kupować używane auta.
- 31 1
-
2011-07-25 10:39
Co za bełkot, jaki niezawodny?!
Auto idzie na częściach z innych fabryk, kto inny składa! Jak można na filmie powiedzieć, że coś co ma pare miesięcy znane jest z bezawaryjności! Redaktorek nie ma pojęcia o tym co mówi i jedzie na tym co było kiedyś a niewiele może miec do teraz!
- 9 13
-
2011-07-25 10:44
Kształt atrapy chłodnicy oraz lamp beznadziejny, kabina również z poprZedniej epoki, dlaczego nie zaczerpną ze sprawdzonych (2)
wzorców ( np. piękne amerykańskie pickupy )
- 14 12
-
2011-07-25 11:26
piękne amerykańskie pickupy?
hahahahah! ale mi poprawiłeś humor, dzięki :)))
- 6 3
-
2011-07-26 00:44
bo kupili prasy do tłoczenia blach w kształcie Lublin
to proste. z G... bata nie ukręcisz, mówi prszysłowie
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.