- 1 Mała uliczka, duży problem (226 opinii)
- 2 Odliczanie sekund na skrzyżowaniach. Za czy przeciw? (306 opinii)
- 3 Ktoś "przeparkował" wrak... bez kół (110 opinii)
- 4 Plichta przejmie salon Kia w Gdańsku (41 opinii)
- 5 15 mln dofinansowania na prace na Puckiej (70 opinii)
- 6 Kraj, z którego pochodzą piraci drogowi (400 opinii)
Premiera Camry w iście filmowym stylu
Samochody w zasadzie od początku istnienia kinematografii odgrywają istotne role w filmowych produkcjach. Równie dobrze wypadają na swoich premierach organizowanych w... studiach filmowych. A przekonaliśmy o tym w piątkowy wieczór podczas pokazu legendarnej Toyoty Camry, która odbyła się w gdyńskim Studiu Panika . Na wydarzenie w iście filmowej scenerii zaprosiła Toyota Walder.
Trójmiejski przedstawiciel Toyoty zaprosił na przedpremierowy pokaz modelu Camry ponad 200 gości, którzy nie mogli narzekać na nudę. Organizatorzy wydarzenia stanęli na wysokości zadania i zaserwowali uczestnikom imprezy coś więcej niż zwyczajny pokaz nowego auta.
Goście mieli niepowtarzalną okazję sprawdzić, jak od kuchni funkcjonuje profesjonalne studio filmowe - od charakteryzatorni, przez montażownie, po studyjną salę kinową. Uczestnicy imprezy mogli wcielić się w role aktorów filmu science fiction, sprawdzić na czym polega praca operatora kamery, a także poczuć się niczym gwiazdy kina i zapozować do zdjęcia na ściance.
A kiedy poznali już tajniki pracy studia filmowego - przyszedł czas na prezentację bohatera wieczoru, czyli jednego z najpopularniejszych sedanów w historii motoryzacji. Mowa oczywiście o ósmej generacji Toyoty Camry.
Historia tego modelu sięga roku 1982. W ciągu 36 lat z taśm produkcyjnych zjechało ponad 19 mln egzemplarzy tego modelu. Zdecydowanie najpopularniejszym rynkiem zbytu dla Camry są Stany Zjednoczone.
Ten kultowy i dobrze kojarzony przez Polaków model oferowany był w naszym kraju do 2004 roku, a największą popularnością cieszyła się trzecia generacja modelu - XV10 (produkcja w latach 1992-1996). Teraz Camry po 14 latach nieobecności na naszym rynku powraca w wielkim stylu, w zupełnie nowej odsłonie.
Camry pozycjonowane jest w segmencie limuzyn klasy średniej (D) z aspiracjami do klasy średniej wyższej (E). W ofercie Toyoty zastępuje model Avensis.
Najnowsze Camry będzie dostępne z napędem hybrydowym, a jej europejski debiut wzbogaci gamę hybrydowych modeli Toyoty do ośmiu. Oferowana przez Camry hybryda bazuje na 2,5-litrowym silniku benzynowym, który wspomagany jest jednostką elektryczną. Łączna moc tego układu wynosi 218 KM. Warto dodać, że na rynku amerykańskim auto będzie oferowane z silnikami benzynowymi o pojemnościach: 3,5 litra V6 i 2,5 litra.
Nowy model Toyoty w trójmiejskich salonach pojawi się na przełomie kwietnia i maja. Auto już teraz dostępne jest w przedsprzedaży. Cennik startuje od kwoty 139 900 zł.
Czytaj także: Premiera Jaguara E-Pace w filmowej scenerii
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (90) 4 zablokowane
-
2018-10-20 20:46
podobno następny dżejms bond będzie jeździł kamry
- 7 1
-
2018-10-20 21:10
Najlepsza premiera
Najlepsza premiera, jaką widziałam w tym roku! Gratulacje!
- 9 6
-
2018-10-20 21:38
Szał
auto przeciętne za te pieniądze to przeginka.
- 4 1
-
2018-10-20 21:47
Automaniak (5)
Byłem na kilu premierach w rym roku i z czystym sumieniem mogę powiedzieć że ta była najciekawsza. Toyota wysoko postawiła poprzeczkę . Sam samochód : kwestia gustu z zewnątrz łady ale w środku średnia klasa - zobaczymy czy Camry zastąpi Avensis....
- 9 3
-
2018-10-20 22:12
Oprawa przygotowana w bardzo amatorskim i zaściankowym stylu... (1)
W Trójmieście niestety brakuje techniki i jej obsługi na wysokim poziomie. Firmy tu działające muszą sie jeszcze dużo uczyc, zwłaszcza w braku olewania klienta
- 2 6
-
2018-10-21 10:36
nic nie brakuje tylko jak ma być tanio...
każda kasa się liczy, mieli odmówić ? Zrobili tyle na ile im zapłacono.
- 2 1
-
2018-10-21 10:39
taaak, zastąpi avensisa. Chyba że zrobią wersję kombi!
Jak Avensis będzie w hybrydzie i w cenie Aurisa (+5-10%) to tylko Avensis.
- 2 0
-
2018-10-21 12:03
nie ma kombi nie ma zastepowania. Toyota ponownie strzelila sobie w stope
Juz kiedys mowili, ze nie potrzeba kombi w klasie kompakt. Po kilku latach przeprosili i zaczeli robic Aurisa kombi
- 1 0
-
2018-10-22 16:33
wysoko to był powieszony baner
ten pognieciony
- 0 0
-
2018-10-20 21:55
OK (3)
Mega fajny event! Nie jestem koneserem Toyoty - każdy wybiera to co lubi. Organizacja, obsługa - najwyższy poziom. Jedzonko super. Było wyśmienicie!
- 12 5
-
2018-10-20 22:14
Patrząc na oprawę to współczuję osobie ktora ze strony Klienta dobierała technikę...
- 2 3
-
2018-10-21 00:58
A co to event? W języku polskim nie ma takiego słowa. W słowniku języka polskiego również nie ma. Więc to czym piszecie nie istnieje.
- 4 0
-
2018-10-23 10:47
konserem
to mozna byc wina albo whisky ... a nie podrzednego, tandetnego d*powozu
- 0 0
-
2018-10-20 22:08
Trochę drogo. (1)
No ale plus dla Toyoty - wreszcie ich modele zaczynają jakoś wyglądać... czekam na nową Corollę (Aurisa) z mocniejszym silnikiem (będą ponoć hybrydy na 2.0 co już jakies osiągi powinno dać).
- 1 0
-
2018-10-20 22:27
U nas drogo, w normalnym świecie normalna cena. Rozmawiałem ostatnio z mieszkańcem Niemiec. Powiedział, że chodził po salonach pooglądać auta, podobało mu się jedno. Okazało się, jak powiedział, że"kosztowało tylko 25tysięcy" to się zdecydował.
- 3 0
-
2018-10-20 22:25
(1)
W Stanach mogą mieć normalnie silniki, a kawałek dalej u nas jakieś ekooszołomy chcą uwalić motoryzację.
- 6 1
-
2018-10-20 23:01
na dodatek, one twierdzą, że jak opalają kable w Indiach, to ten zacap u nich zostaje
mamy świeże powietrze w UE i Kalifornii i u nas wieją tylko nasze wiatry i woda morska się nie miesza z innymi wodami- 3 1
-
2018-10-21 15:07
Za mao ma
Suwów w suwie jak na Gdynie
- 2 0
-
2018-10-22 09:06
niezwykle auto
Prawdziwa CAMRY to ta z lat 90-tych. Ta obecna to polaczenie aurisa i avensisa. nie wnosi ona niczego nowego. Toyota avalon z lat 90-tych to dopiero toyota na poziomie
- 0 1
-
2018-10-22 14:02
Nareszcie powrót legendy. Nie mogę się doczekać jazd próbnych i odbioru swojego własnego egzemplarza.
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.