• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Van niczym kamper. Firma z Gdańska buduje specjalne moduły kempingowe

mJ
19 czerwca 2020 (artykuł sprzed 3 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Akcyza od busów przerabianych na kampery odroczona

W czwartek w salonie Toyota Walder w ChwaszczynieMapka odbyła się prezentacja produktu firmy Escape Vans, która specjalizuje się w przerabianiu standardowych vanów w... samochody kempingowe. Wszystko za sprawą tzw. Escape Boxów, czyli funkcjonalnych zabudów.



Firma Escape Vans, która na lokalnym rynku działa od trzech lat, oferuje swoim klientom wynajem przygotowanych już kamper-vanów, ale również projektuje zabudowy kempingowe pod wybrane pojazdy.

Vany zamieniają się w kampery dzięki dopasowanemu i rozkładanemu modułowi, który wkłada się do bagażnika. Kompaktowe skrzynie dostępne są w różnych rozmiarach i wariantach - od prostego łóżka po w pełni wyposażony moduł, który pasuje do większości vanów oferowanych na rynku.

Klient do wyboru ma trzy rodzaje wykończenia skrzyni: dąb, jesion lub orzech.

  • Po otwarciu tylnej klapy mamy dostęp do dwóch wysuwanych szuflad.
  • Prezentacja modułu Escape Box w modelu Toyota Proace Verso.
  • Prezentacja modułu Escape Box w modelu Toyota Proace Verso.
  • Prezentacja modułu Escape Box w modelu Toyota Proace Verso.
- Stworzyliśmy kampery Escape Vans z myślą o pasjonatach ekscytujących podróży i niezależności. Nasze kamper-vany są zaprojektowane tak, aby były równie funkcjonalne jak samochód kempingowy. Pojazdy posiadają wyposażenie w najwyższym standardzie oraz innowacyjne systemy bezpieczeństwa. Mamy nowatorskie podejście do naszych projektów i korzystamy z wielu głęboko przemyślanych i praktycznych rozwiązań tak, aby zapewnić komfortową przestrzeń mieszkalną, dającą maksimum możliwości podczas podróży - tłumaczy Katarzyna Smola z Escape Vans.
Firma Escape Vans do prezentacji swoich produktów wykorzystała Toyotę Proace Verso w najdłuższej dostępnej wersji nadwozia Long. Ten ośmioosobowy van mierzy 5309 mm długości. Instalacja modułu wymagała demontażu trzeciego rzędu siedzeń.

Wynajem kamperów w Trójmieście


  • Jedna z szuflad kryje kuchenkę gazową i lodówkę.
  • Prezentacja modułu Escape Box w modelu Toyota Proace Verso.
  • Prezentacja modułu Escape Box w modelu Toyota Proace Verso.
  • Prezentacja modułu Escape Box w modelu Toyota Proace Verso.
  • Prezentacja modułu Escape Box w modelu Toyota Proace Verso.
Po otwarciu tylnej klapy mamy dostęp do dwóch wysuwanych skrzyń. W jednej z nich znajduje się lodówka, dwupalnikowa kuchenka gazowa zasilania ogólnodostępnymi kartuszami, trzy szuflady i niewielki blat do przygotowania posiłków. Druga szuflada pełni rolę dużego schowka, a także miejsca dla rozkładanego zlewu. Woda czysta pobierana jest z 23-litrowego zbiornika.

Lodówka, pompa wody czy ładowarka USB znajdująca się w tylnej części zabudowy mogą być zasilane z gniazda zapalniczki, ale również - tam gdzie to możliwe - z sieci elektrycznej. Istnieje możliwość podłączenia paneli fotowoltaicznych.

  • Rozkładane łóżko dla dwóch osób.
  • Prezentacja modułu Escape Box w modelu Toyota Proace Verso.
Dwuosobowe, blisko 2-metrowe łóżko rozkłada się w szybki i prosty sposób. Dzięki specjalnym poszerzeniom wykorzystuje się maksymalną szerokość auta. Rozłożenie łóżka wymaga złożenia drugiego rzędu foteli i zamontowania schowanej za nim płyty.

Escape Box składa się w sumie z ośmiu elementów, które po złożeniu mocowane są pasami transportowymi do oryginalnych punktów mocowania ładunku w samochodzie.

Istnieje możliwość zamówienia dodatkowego miejsca do spania w postaci namiotu dachowego, a także rozkładanej markizy.

Moduły budowane są w Gdańsku, a czas realizacji zamówienia wynosi od trzech do sześciu tygodni. Cena zabudowy Escape Boxa to 28 tys. zł. Wynajem kamper-vana to koszt 400 zł za dobę.

Co kryje w sobie kamper?

mJ

Miejsca

Opinie (97) ponad 10 zablokowanych

  • ale ta toyota (1)

    brzydka

    • 6 1

    • A inne modele w klasie ładniejsze?

      Np. Citroën Jumpy, Opel Vivaro czy Peugeot Expert? ;)

      • 0 0

  • 28tys za kilka płyt, prowadnic szuflad kuchenkę na kartridże i pseudo lodówkę (2)

    Pomysł na plus wykonanie i jakość także ale nie za 28 tys zł

    • 17 0

    • (1)

      Jeszcze gwarancja

      • 0 0

      • hahahahahahhaha, płatna dodatkowo z 5000 tys? czy w tej super cenie?

        • 1 0

  • (2)

    W tych autach jest normalne gniazdko, więc kuchenka nie jest problemem.
    Dwie płyty, materac dmuchany i można spać.

    Toalety przenośne osobno też można.
    Jeśli ktoś chce tanio, to można. Tutaj pewnie wszystko piękne spasowane i wygląd o wiele lepszy.

    • 4 0

    • (1)

      Myślę, że tutaj płaci się głównie za pomysł zamocowania tego tak, że w każdej chwili można wyjąć i przywrócić fabryczny stan. W zabudowach robionych samodzielnie dla siebie raczej do takich rzeczy się nie przykłada zbytniej wagi.

      • 1 1

      • no to jest warte z 20kilka tys......argument do mnie przemawia...buahahhahahaha

        • 3 0

  • Pomysł świetny ale cena dość zaporowa.

    Tak na szybko na znanym portalu aukcyjnym znalazłem używanego Fiata Scudo z podobną zabudową za 39.600. Cały samochód. Ford Transit L1H1 z zabudową Westfalia kosztuje 32.750. W tym świetle podana w artykule cena za samą zabudowę wydaje się być bardzo wysoka. Niemniej jednak pomysł jest ciekawy.

    • 9 1

  • Najważniejsze pytanie.

    Ile to waży? Moja wersja medium ma 800 kg ładowności, nie wiem czy long ma więcej. Czy takie przeróbki nie zaszkodzą badaniu technicznemu?

    • 6 0

  • (1)

    Generalnie to nie jest zbyt nowy pomysł, off-roadowcy/wyprawowcy montują sobie takie rzeczy w dużych terenówkach, za ułamek tej ceny. Tyle, że to nawet nie o cenę chodzi, tam ma to sens, bo ma się trochę komfortu w warunkach dzikiej przyrody, gdzie kamper ani van nie dojedzie. Tutaj nie rozumiem, kto ma to kupić. Cała idea kampera to dla mnie spora przestrzeń i to, że nie trzeba ze wspólnej, kempingowej toalety i prysznica korzystać, zwłaszcza teraz, w covidowych czasach. Nie widzę tu ani toalety ani przestrzeni, to gdzie tu sens wozić ze sobą zabudowaną szafkę kuchenną z szufladami i tapczanem? To już lepiej komfortowy, wielki namiot plus turystyczna kuchenka, lodówka, miska i duży baniak z wodą, składane, wygodne łóżka, zaoszczędzimy tyle, że jeszcze na niejedne wakacje wystarczy :)

    • 12 0

    • covidowe czasy.....kolejny..................

      • 1 3

  • Pomysł fajny ale widać, że ciężkie.

    Wszędzie gruba sklejka. Można by dać w kilku miejscach cieńszą, np. fronty szuflad. Po drugie słuchawka zlewu bez uchwytu? - o Matko! Drogie elementy prowadnic i kilku innych mechanizmów. Ale brakuje jeszcze trochę polotu do wykończenia pomysłu.

    • 2 1

  • Hmmm..

    Nie ma w tym autku miejsca na "walizki" oraz tzw. sprzet turystyczny, czyli krzesełka, leżaki, stolik przenośny itp. Pytanie do jakich celów ma ono służyć? W grę wchodzą tylko randki ze śniadaniem na łonie natury. Osoby wiekowe nie wgramolą się na takie klaustrofobiczne łóżko z twarzą 40 cm od podbitki sufitowej. Za 30 tysięcy można zamówić wiele noclegów w różnych, ciekawych miejscach i miło spędzić weekendowo czas :) Daleko temu autku do leciwego VW ogórka z podnoszonym, brezentowym dachem i "wersalką" :) Palniki gazowe tak blisko materaca, to pewny pożar fury.

    • 15 0

  • Szukałem własnie czegoś takiego do kombivana!

    Jak podzielicie cenę przez 10 to pewno kupię, jak przez 5 to nie bo sam sobie taniej zrobię (wliczając pracę własną).

    • 8 0

  • a gdzie wsadzić bagaże ?

    trochę garów i już full

    • 9 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Dni testowe w promotocykle chwaszczyno

dni otwarte

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Sprawdź się

Sprawdź się

Chiptuning to:

 

Najczęściej czytane